Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.

ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.

z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.

za kar?nokoli info se priporo?am.

 

hvala.

 

:rispekt:

 

p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.

Napisano

Akumulator je ok? To je prvo in najceneje kar je za preveriti, sploh se pojavi problem ko so ni?je temperature in avto te?je v?ge.

Napisano

Grelne svecke?

 

Ja grelne sve?ke bi lohk ble.... drga? pa nevem no a so mehaniki dons nesposobni al kaj, ?e je mehanik bi pa ?e lohk vedu kaj bi lohk blo, nemore bit use ok. ?e avto ne v?ge! :whatever:

?e me pa kaj razkuri me pa to ko avto ne gre kot bi moral, pride? k mehaniku ga priklopi na comp. in re?e ja tule ne vidim da bi blo kaj narobe...lohk gre? , je vse uredu....mislim! :angry2:

Bo?tjan

Napisano

?e potem, ko v?ge za?ne po?asi laufat normalno so skoraj sigurno grelne sve?ke.

 

 

 

Sej to?i? diesel in ne kurilca, a ne?

33112_1.png

Napisano

Poskusi nekaj na temo filtra goriva. Mogo?e je v njem kaj vode, ki na -temp. zmrzne in zmanja? pretok.

 

Obstaja mo?nost odpovedi IMV ventila, ki zagotavlja pritisk 3 bar v nizkotla?nem delu gorivnega sistema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nisi povedal a ?e zalaufa je potem vse normalno al so tud te?ave?

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.

ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.

z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.

za kar?nokoli info se priporo?am.

 

hvala.

 

:rispekt:

 

p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.

 

jermen in spnar - drugi primer danes?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je bil jermen na temule dizlu menjan s ?ponarjem ali brez?

 

Pa ?e to, ne ga verglat, ker ?e je res jermen je timing popolnoma out....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je bil jermen na temule dizlu menjan s ?ponarjem ali brez?

 

Pa ?e to, ne ga verglat, ker ?e je res jermen je timing popolnoma out....

 

Mislim, da je to precej nepovezano, moj primer je na 3 leta stari M6 CD120 s samo 24.000 km!

 

Ma pa menda fazni senzor ta motor.

Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

 

Ne, men je jermen presko?o. Ni? narobe z avtom druga?e, v?eraj prepeljal 150 km, ugasno, zutr sem se vsedo v avto (blo je -3, sem preveril na termometru lih zarad kake nafte), zaverglam in ?ao, konec zgodbe.
Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

 

Pol nima bit kej ve?jiga ampak je treba sam senzorje preverit in verjetno ti serje kak?en za temperaturo, ki po?lje napa?en signal pa misli cpu, da v?iga vro? motor namesto mrzlega in mu dodelli revno me?anico (velik hladnega zraka in mal goriva) namesto, da bi bila bogata me?anica dokler se motor ne za?ne greti. Zato ti problem ratuje ve?ji bolj ko je mrzlo, saj bolj ko je hladno bogatej?a me?anica mora bit, da motor sploh v?ge.

 

Dej tole na tester, da se preveri senzorje, ?eprav se zna zgodit, da tudi tester ne bo na?el napake saj senzor po?lje informacijo, ki je v skladu z mo?no vrednostjo, ?al pa stanje ni pravo za po?iljanje takega podatka.

33112_1.png

Napisano

stvar je slede?a....

avto v?ge iz prve, zunaj -9. problem je edino ker ?e kr ne vemo kaj je bilo narobe. mehanik mi je pregledal vse el. spoje konekorje jih vse osve?il s kontakt sprejem in zadeva ?pila....vpra?anje je samo kak dolg...zaenkrat je to to...

hvala vsem za pomo? in mnenja...

 

upam da je bil sam slab kontakt...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tisto moje "nakladanje" se je nanašalo zgolj na čas polnjenja. Ne pa šetanja po prostorih bencinske črpalke, WC, kavice, ...     Copilot: Hitrost točenja bencina na črpalki je odvisna od zmogljivosti točilnega agregata. Običajno lahko na standardni bencinski črpalki natočimo približno 30 do 40 litrov bencina na minuto. To pomeni, da lahko v eni minuti napolnimo rezervoar povprečnega avtomobila do polovice ali več, odvisno od velikosti rezervoarja.
    • Tole je nakladanje... V manj kot dveh minutah ti niti gorivo ne napolni praznega rezervoarja  ... Kje je pa čas, da zaviješ na črpalko, izstopiš iz avta, odpreš pokrovček za točenje goriva, si natakneš plastične rokavice ... in na koncu še plačilo (na Petrolu lahko sicer z pomočjo aplikcije "Na poti"... ampak tukaj itak vsi pišete, da ne tankate na Petrolu    ...    EV pa če imaš doma polnilnico, ti res vzame le ene 10 sekund, da ga vštekaš, ko se pripelješ domov ...   
    • Pred leti je za Li-ion baterije veljalo, bolj ko jih počasneje polniš, počasneje se krajša njihova življenjska doba. Prof. Vidmar z elektro fakultete je 6 let nazaj na predavanju o električnem avtu (spodaj, je pa zvočno slab posnetek) rekel v smislu, da svoje baterije (ki jo plača sam) ne misli polnit na hitrih polnilnicah.   Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?   Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah. Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.    A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.   Copilot: Nova Mazda 6e se lahko polni z močjo 200 kW pri napetosti 800 V.  To omogoča hitrejše polnjenje in krajše čase polnjenja, kar je zelo priročno za uporabnike električnih vozil.   Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete 68,8 kWh, kar omogoča doseg do 479 km. Obstaja tudi različica Mazda 6e Long Range z baterijo kapacitete 80 kWh, ki omogoča doseg do 552 km.        
    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.