Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kazalec za temperaturo tudi po 15 minutah vo?nje ?e ne dose?e sredine polja (normalne temperature)

 

Ali naj menjam termostatski ventil ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Avto je bil prejsnji teden na servisu, hladilna je do -36!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Avto je bil prejsnji teden na servisu, hladilna je do -36!

 

Po vsej verjetnosti je termostat, v najslab?em primeru bi pa lahko bil tudi zapacan grelec.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Po vsej verjetnosti je termostat, v najslab?em primeru bi pa lahko bil tudi zapacan grelec.

 

kak?en grelec :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Lahko pa je tudi samo tipalo temp. fu?. (ampak ne bom pametoval)

 

Zalavfej avto odpri havbo in ?lataj cevi seceda une ki grejo na hladilnik vode :)

To je pa? man?i test da se prepri?a? preden zamenja? termostat!

 

?e bo na eni strani vro?a cev za neve? dr?at na drugi pa topla (uglavnem se lepo ?uti razlika) potem je termostat zaribal-vzmet ki je not in pa termo?len,v?asih se ga je dalo spucat in pa prekuhat pa je delal naprej.

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kak?en grelec :ne vem:

 

Ja grelec (hladilnik :ne vem:) v kabini mislim.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Auto zalaufej in tipaj spodnjo cev ki gre iz hladilnika, ?e za?ne postajat topla, seveda malenkost hlednej?a kot zgornja, pol je termostat. Seveda pa vmes imej izklopljen ventilator za gretja v kabini, bo? prej opazil razliko temperature.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....

 

ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....

 

ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu :)

 

Nisem noben ekspert, ampak mislim da bo to res problem v grelcu. Saj najprej lahko menja? termostat, je najmanj dela in stro?kov. Pa bo? videl ?e bo kaj bolj?e.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....

 

ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu :)

 

Lej tle ni znanosti, pa? motor ve? energije bencina pretvori v delo kot pa v toploto, zato pa pa? temperatura pade. Je pa zajebano tam pri vas ker je dejansko sama ravnina nobenih vzponov, da se motor matra potem se prej in hitreje segreje. Si ga probal segreti na delovno, potem pa vo?nja po klancu navzdol, ti pade temperatura?

Lahko pa tvoji predlaga?, tako tud sam dostikrat naredim(beri ?e mem cajt), zalaufam avto in po?akam cca 2-3 minute, in potem odpeljem se in se segreje 2X hitreje, kot ?e takoj odpeljem.

 

Recimo danes sem ?el s suzukom v slu?bo, in ker imam od doma skozi cesto po klancu dol, ni blo nekega segrevanja, potem pa takoj malenkost ravnine in pospe?evanja nato klanec in je kazalec "izstrelilo" na sredino polja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

fazit s servisa:

- termostat 37,66

- delo 36,00

- antifriz 7,90

- tesnilo 6,58

- potro?ni material 2,50

 

skupaj 90,64... in avto spet greje ko nov :)

 

pa ?e Mazda brisa?ko in koledar smo dobili :)

 

p/s. za tiste, ki bi se takoj ?eleli obesiti na visoko ceno:

 

- aftermarket termostat 27,90

- ura aftermarket dela 20,00

- tesnila aftermarket ni zraven pri termostatu in ga ne more? naro?iti ?!?!

 

res je... aftermarket pri ?alabajzerju je ceneje ;)

ampak meni avto, ki ga rabim vsak dan, vreden gornje cene ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
:angry2: 20 eur za aftermark uro kaj so nori jaz pa mam 2x :cheers: na uro :harhar:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

fazit s servisa:

- termostat 37,66

- delo 36,00

- antifriz 7,90

- tesnilo 6,58

- potro?ni material 2,50

 

skupaj 90,64... in avto spet greje ko nov :)

 

pa ?e Mazda brisa?ko in koledar smo dobili :)

 

p/s. za tiste, ki bi se takoj ?eleli obesiti na visoko ceno:

 

- aftermarket termostat 27,90

- ura aftermarket dela 20,00

- tesnila aftermarket ni zraven pri termostatu in ga ne more? naro?iti ?!?!

 

res je... aftermarket pri ?alabajzerju je ceneje ;)

ampak meni avto, ki ga rabim vsak dan, vreden gornje cene ;)

 

No glavno da si zrihtal. Saj na ceno naslednji dan pozabi?, ?e le avto dela tako kot mora :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

:angry2: 20 eur za aftermark uro kaj so nori jaz pa mam 2x :cheers: na uro :harhar:

 

To je Kaalmanova ura :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je Kaalmanova ura :)

 

to pa ne... tak poceni se pa ne dam ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole je nakladanje... V manj kot dveh minutah ti niti gorivo ne napolni praznega rezervoarja  ... Kje je pa čas, da zaviješ na črpalko, izstopiš iz avta, odpreš pokrovček za točenje goriva, si natakneš plastične rokavice ... in na koncu še plačilo (na Petrolu lahko sicer z pomočjo aplikcije "Na poti"... ampak tukaj itak vsi pišete, da ne tankate na Petrolu    ...    EV pa če imaš doma polnilnico, ti res vzame le ene 10 sekund, da ga vštekaš, ko se pripelješ domov ...   
    • Pred leti je za Li-ion baterije veljalo, bolj ko jih počasneje polniš, počasneje se krajša njihova življenjska doba. Prof. Vidmar z elektro fakultete je 6 let nazaj na predavanju o električnem avtu (spodaj, je pa zvočno slab posnetek) rekel v smislu, da svoje baterije (ki jo plača sam) ne misli polnit na hitrih polnilnicah.   Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?   Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah. Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.    A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.   Copilot: Nova Mazda 6e se lahko polni z močjo 200 kW pri napetosti 800 V.  To omogoča hitrejše polnjenje in krajše čase polnjenja, kar je zelo priročno za uporabnike električnih vozil.   Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete 68,8 kWh, kar omogoča doseg do 479 km. Obstaja tudi različica Mazda 6e Long Range z baterijo kapacitete 80 kWh, ki omogoča doseg do 552 km.        
    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
    • Podatek je za hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) na javnih hitrih in ultrahitrih polnilnicah... Pri izmenicnem toku (AC), ki je namenjen polnjenu doma je kolikor vem 11 kW, ce imas domaco trofazno polnilnico ...       
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.