Skoči na vsebino

Sneg in Ceste

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo pa imamo spet sneg tokrat sem sel mal da sprobam elektroniko v svoji mazdi kako se kej odnese na celem snegu :bravo:

 

Ker je bilo pri nas ob 8.00 zivtraj ze cirka 10cm snega in zimskih sluz od nikoder je bil uzitek se tolk bolsi seveda prometa pa tut nobenega da ni bilo ogrozanja udelezencev v prometu :bravo: ! No sreca za ene ki uzivamo v taki voznji!

 

post-1962-1261214823_thumb.jpg

post-1962-1261214839_thumb.jpg

post-1962-1261214853_thumb.jpg

 

No drugo vprasanje je ali so nase zimske sluzbe bile tudi tokrat pripravljene :ne vem: ker za prvi sneg sem poslusal po televiziji da so bili takrat prpravljeni in je bilo vse spluzeno kaj pa zdaj?Pri nas sem prvi plug vidu sele ob 10.30 zivtri pa sem bil zunaj z avtom ze ob 8.00 pa sem naredu cirka 20km !

Kako je bilo pa pri vas s cetam in snegom?

Napisano

?e se igra? samo pazi, ker ta elektronika je fina, ?e je kot drsenja normalen, do 45 stopinj glede na smer vo?nje. ?e gre? ?ez ima? pa lahko sranje, ker ne bo znal ve? lovit in te bo zaviral tako, da te bo do konca zavrtelo in tudi dovolil ti ne bo, da z dodajanjem plina re?i? zadevo.

 

Za ro?na party raje izklopi DSC. :D

33112_1.png

Napisano

kaj bi dal, da bi mel 4x4... :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

se pa spet vidi, kako smo ljudje neodgovorni, saj se nekateri vozijo s po 10 cm snega in z majhnimi linami na steklih, kjer se komaj skoz vidi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e se igra? samo pazi, ker ta elektronika je fina, ?e je kot drsenja normalen, do 45 stopinj glede na smer vo?nje. ?e gre? ?ez ima? pa lahko sranje, ker ne bo znal ve? lovit in te bo zaviral tako, da te bo do konca zavrtelo in tudi dovolil ti ne bo, da z dodajanjem plina re?i? zadevo.

 

Za ro?na party raje izklopi DSC. :D

 

 

Cist res je sm sprobu to elektroniko je fajn zadeva dost pomaga sam k pa preteras te pa tut ukul obrne :bravo:

 

Tut brez dsc-ja sm probu je se bol zanimiv rocne pa dons sploh rabu nis sam volan mal bol cuknu pa sm ze drsel bocno :ouje:

 

Seveda tam kjer ni bilo nevarnosti za druge!!

 

se pa spet vidi, kako smo ljudje neodgovorni, saj se nekateri vozijo s po 10 cm snega in z majhnimi linami na steklih, kjer se komaj skoz vidi...

 

P to z majhnimi linami na steklih ne mislis mene :ne vem:

Ker jaz sm mel sipe ociscene! :bravo:

 

Res pa je da si nekateri sam krogce nardijo na sip da naprej vidjo jih zgleda prevec zebe da bi cel avto spucal :policaj:

Napisano

hehe kaj i dal za 4x4 za tvojo mazdo mislim da samo zamenja? menjalnik doda? malo defirincjalov in ekola imamo 4x4 :jezicek:

 

Drga? pa zakon se je vozit po celem snegu,elektronika po klancu navzdol je nepogre?liva z razliko ?e se pelje? v klanec je totalno neuporabna!!

 

 

ne zategujte ro?ne zavore da ne bo zmrznila :hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Malo danasnjega vzdusja na cesti... >>

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mene pa neki zajebava in sicer sam k je sneg na cesti ... lu?i za svetenje v ovinek se pri?igajo kontr kot bi se morale. Se pravi ko grem v desni ovinek se pri?ge lu? na levi namesto na desni :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Mene pa neki zajebava in sicer sam k je sneg na cesti ... lu?i za svetenje v ovinek se pri?igajo kontr kot bi se morale. Se pravi ko grem v desni ovinek se pri?ge lu? na levi namesto na desni :ne vem:

 

Zanimivo :ne vem: ... Meni AFS deluje tako kot bi moralo ... Tudi ko je sneg... Niti ni logicno, da bi bilo kako drugace... in mi ni jasno, na kaksen nacin lahko sneg vpliva na delovanje AFS ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Matr folk je na cest tko brezobrazen (pustmo dejstvo da ne o?istjo korete, niti prednjih lu?i, da potem te svetijo kokr kake sve?e in ne lu?i, pa na strehah preko 10cm vi?ine snega itd.), ampak pol ti tak?en, s snegom oboro?en osebek ?e uleti pred tebe, kakor da te sploh ni, tak?na situacija pa bi se ?e na suhi cesti smatrala za izsiljevanje prednosti. Prejle ko sm se pelju od kamnika do krana, je mal mankal, da bi eno teto za u?esa zvleku iz R19, pa ji povedu par krepkih! :angry:

 

Sm pa na tej isti poti tut vidu Impreco WRX, ki ga je lovil policist s ?kodilakom, s pr?ganimi lu?mi, verjetno je ?lo za prigode alla ro?na al pa kak?n poskus drifta! :hohoho::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes po faxu sem si pa tudi jest vzel ?as in malo M3 sprobal po celcu :):bravo: No v glavnem, tudi ob 7:30 LJ ni bila niti malo splu?ena ampak se je dalo normalno voziti, ok nekateri so vozili kot po jajcih ?eprav mi ni jasno zakaj, gume moram pohvaliti in so odli?ne. No potem sem se pa zapeljal v IC Trzin, ?eprav so ceste po coni lih splu?ili okoli 12.00, se je pa na?el kak?en velik prazen parking. :bravo: Sprobal sem oboje, z DSC in tudi brez in razlika je o?itna. Pri hitrosti 40-50 km/h sem avto spodnesel in z DSC jem ga je res hitreje in z manj manevriranja ujelo, brez njega je bilo pa kar malo ve? dela in dalj ?asa je trajalo da sem ga poravnal. Je pa ?isto drugo pesem pri obra?anju z DSC-jem, kar mi pa ni bilo preve? v?e?, zadeva je veliko manj zabavna in vse se odvija po?asneje ter tudi hitrost se zmanj?a po tem ko za?ne? obra?ati in za?ne DSC opravljati svoje delo. V bistvu je nekako takole, ?e ne zna? z ro?no obrniti avta za 180 stopinj in ga ujeti ter lepo speljati (oz. ?e se ti kaj podobnega zgodi na cesti) je bolje imeti DSC vklopljen saj ?e ne drugega, avto ne toliko ne zdrsava pri obra?anju oz. je bolj pod kontrolo in brez gasa se lepo ustavi, brez DSC-ja in ?e ti ujemanje avta ne gre pa vemo kaj se rado zgodi. Tako da prvi sneg s tole M3 mi je bil prav super, tako da sem malo videl kako se kaj avto obna?a (bil je celc cca. 10cm - seveda dokler nisem vse zril :jezicek: ). DSC je super zadeva ni pa tako zabavna ampak te pa res lahko re?i iz marsikatere kriti?ne situacije, seveda do neke meje. Je bilo pa z 323 BA veliko bolj zabavno, ?e ne drugega tudi zato ker je bila la?ja in o?je gume, ker tole je pa ?e kar krava s ?irokimi gumami, poraba pa je narasla preko 10 litrov :blush:

 

Nekateri so se res vozili z v celoti zasne?enimi avti kar mi res ni jasno kaj njim ni jasno, nekateri vozijo 30 km/h ker mislijo da jim ob utrgalo podvozje zaradi plundre, nekateri imajo pa res tudi bolj jajc gume in se morajo tako jajcasto tudi voziti.

 

Eno WRX se tudi jest videl v ?i?ki ko ga ni ?e nobeden lovil, je pa res dobro speljal na nesplu?eni cesti, kot raketa :bravo:

Napisano

Jz pa sm u zadnjh dneh porajtu, da je 1 let stara guma Eskimo S3 za v sneg - carska! :danzoman:

 

Ko pa ni ve? snega na cesta, je pa bl beda, to pa vem! <_<

 

P.S. sm pa razmi?lju, kako bi blo :policaj: u ?kodojcu ujet Impreco, hoho, ?e bi se zares udarla po snegu! j

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imprezo sem jaz videl dopoldan, ko sem sel v Ljubljano ... okoli pol enajstih, ko sem sel tankat na crpalki v Siski v smeri proti centru, se je pripeljala na nasprotno "taveliko" Petrolovo crpalko (pri Hoferju) ... plava z rumenimi nalepkami ob strani ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Js sem tudi testiral sneg in zgodilo se je da je lu?ka kjer je narisan avto ki ga zana?a osala pri?gana, pa ro?ne niti po?latal nisem.

 

Sem pas potem malo potipal ABS-DSC sistem in ni bil samo topel. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men se je pa zdele ?e dvakat zgodil, da ko mi avto namerava pre?altat z benza na LPG, pa ?e je takrat ravno na semaforju v prostem teku, kar ugasne, potem sicer ko ga zalaufam je dalje okej, ne vem pa u ?em je trik, ker ni ni? kej fajn! Bemti sneg, mraz in ?akanje na semaforjih! <_<:blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men se je pa zdele ?e dvakat zgodil, da ko mi avto namerava pre?altat z benza na LPG, pa ?e je takrat ravno na semaforju v prostem teku, kar ugasne, potem sicer ko ga zalaufam je dalje okej, ne vem pa u ?em je trik, ker ni ni? kej fajn! Bemti sneg, mraz in ?akanje na semaforjih! <_<:blush::P

 

Interval vklopa je treba podalj?at, namest da preklopi v 1-2 sekunde, je treba prestavit na 8-10 skund in bo mir. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1. Jaz ne vem kaj ima folk tolko za povedat cez sluzbe, enostavno ko so zimske razmere so zimsek razmere, ne vem kaj se pri?akuje - da bodo vse ceste takoj suhe in spucane?

 

2. A je tezko v teh razmerah iti na bus ali pa pe? do trgovine?

 

3. Polovica ljudi ki sem jih videl 08:00 na cesti se je v pol ure tudi vrnila - se pravi cerkev, trgovina, kava...

 

4. Ceste so bile kar v redu a ce sproti pada sneg, ja pc na cesti brozga, ljudje pa mislijo da ce imajo zimske gume, da lahko plezajo na triglav...

 

5. 4 x 4 rules samo ta po*** TCS se NE DA izklopit v CX-7

 

P.S. Trgovina Eurospin Kranj - ima nezaseden makedam ogromen parkplac - ope all night :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne se zezat. Na cesti Grgar - ?epovan je tovornjak CPGja montiral verige, da je lahko nadaljeval s posipavanjem ceste, pluga pa sploh ni imel. In potem mi nekdo napi?e, naj se ne jezim na zimsko slu?bo in da je vse v najlep?em redu.

 

In vse pustolov??ine, ki ste jih opisali... Meni se zdi vse skupaj sme?no. Ko sem namre? zjutraj vstal, se spakiral in odprl vrata, je bilo zunaj okoli 40 cm snega. ?e dobro, da sem ?e prej?nji dan "okoval" gume z verigami. No, po pribli?no 15 kilometrih sem jih lahko ?e snel. In, zanimivo, sploh mi ni bilo do tega, da posku?am z ro?no in cukanjem volana. Vesel sem bil vsakega metra, ko ni drselo samo od sebe...

 

Pri vsem skupaj pa me elektronika zelo moti in ?e bi vedel, katere ?ice je treba pre??ipnit, bi kar takoj od?el po kle??e. Moti pa me predvsem ABS. Na poligonih se mogo?e izka?e kot uporaben, ker se oviri lahko izogne?. Sicer je zavorna pot dalj?a, vozilo pa pri zaviranju ?e vedno lahko vodi? v ?eljeno smer. Cesta pa ni poligon. Ko se mi za ovinkom prika?e bok avta, ki ga je zavrtelo, nasproti pa prihaja avtobus, mi ne preostane drugega kot ustavit. Se pa? ni kam umaknit in obvozit oviro. In na poledeneli, zasne?eni ali pa mokri cesti, na katero je odpadlo listje z dreves, se zavorna pot z ABS zavoram mo?mo podalj?a. Je znan primer, ko se je voznik 15 let stare Lade ustavil pred oviro, voznik 4 leta starega C5 pa je tre??il vanj in ga porinil pod tovornjak. Tudi sam sem se z 14 let staro Frontero v kri?i??u ustavil, 6 let stari Clio pa mi je priletel zadaj, ker ni mogel ustaviti. In tudi na BTju sem ?e nekajkrat preklinjal ABS v zadnjih dveh mesecih.

Napisano

ABS in podobne se da preprosto re?it, med varovalko in ECU od ABSa se ve?e stikalo, ki je na priro?nem mestu, da se lahko hitro uporabi.

 

Kar se pa ti?e plu?enja, imam pa jaz izku?nje, da so v na?i okolici vi?je le?e?a mesta prej splu?ena, kot pa v dolini. Predvsem zato, ker lokalci plu?ijo in zato dobijo nekaj denarja.

 

 

Je pa res da so v petek totalno zajebal. V ?etrtek so pri nas konkretno posolili ceste, v petek pa cesta soli in pluga ni videla do ve?era. Morali bi vsaj dopoldne, predno je za?elo konkretno padati posuti ceste in se nebi toliko prijemalo.

Napisano

ABS in podobne se da preprosto re?it, med varovalko in ECU od ABSa se ve?e stikalo, ki je na priro?nem mestu, da se lahko hitro uporabi.

 

 

Kaj, kaj, kaj,... A lahko po slovensko in malo bolj po?asi!

Napisano

Ko sem te dni vozil po na?ih avtocestah,je mo?no sne?ilo.Pred nami sta vozila dva pluga in res enkratno po?istila cesto.Plus je bil ?iste ceste+majhna poraba goriva,minus je bil malo bolj po?asna vo?nja.Res pohvala

cestni slu?bi. :bravo:

Sem pa opazil,da se najdejo pacienti (ponavadi razni suv-i) ,ki prehitevajo kolono po odstavnem pasu in se pol me?ejo not ?iv?no,

tako,da ogro?ajo druge udele?ence v prometu,ki morajo na silo zavirati. :angry2: Takim bi takoj upalil eno mo?no kazen (500?+) in jih odstranil iz prometa.

A najbolj?e je bilo potem,ko so se umaknili plugi v Postojni in so tej isti pacienti delali kolono in se cijazili.

res pravi heroji,ni kaj.

 

 

Napisano

Sem pa opazil,da se najdejo pacienti (ponavadi razni suv-i) ,ki prehitevajo kolono po odstavnem pasu in se pol me?ejo not ?iv?no

Najbr? mislijo, da ?e imajo 4x4, da se bodo tudi ustavili kaj hitreje. :huh:
Napisano

Najbr? mislijo, da ?e imajo 4x4, da se bodo tudi ustavili kaj hitreje. :huh:

 

...samo smeh je v temu,da je bil odstavni pas bil neplu?en in so rili po celem snegu tako,da jih je premetavalo levo desno po celem pasu. :angry2:

 

 

Napisano

ABS in podobne se da preprosto re?it, med varovalko in ECU od ABSa se ve?e stikalo, ki je na priro?nem mestu, da se lahko hitro uporabi.

Kaj, kaj, kaj,... A lahko po slovensko in malo bolj po?asi!

 

 

Poi??e se varovalke v kabini in se najde katera se uporablja za ABS (ponavadi je gor napisano ali pa je narisan kak znak, kot je na lu?ki pri ?tevcu) Potem bi bilo dobro tudi malo po elektri?ni shemi avta pogledati, ?e slu?ajno ta varovalka ima ?e kak?no drugo funkcijo, nekatere so recimo za zadnji brisalec in ?e za kak?no lu?ko v kabini. Proizvajalci ?parajo in namesto dveh varovalk dajo samo eno mal mo?nej?o. No naprej se potem najde katera ?i?ka +12V gre proti ra?unalniku ABSa, bi bilo tudi pametno dobiti kak service manual od avta, da se najde, ponavadi je pod kak?nim sede?om ali pod armaturko. In vmes med to ?i?ko se samo dodatno ve?e stikalo, katero se na?tima blizu volana, ponavadi je kak?n prazen prostor za stikalo. To je vsa umetnost, samo to je delovalo pri malo starej?ih avtomobilih, kako je pri novej?ih pa ne vem, ker je vse povezano v glavni ra?unalnik.

 

Najbolj simpl je pa seveda, da ko ve? da je polno snega, samo varovalko ven in potem ko je kopna cesta samo nazaj notri.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.