Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Letos avgusta sem kupil Mazdo BT 50 4x4 z dvojno kabino. Da bo stroj res pravi stroj za mojo rabo, sem dokupil ?e vle?no kljuko, oblogo in nadgradno kasona, stre?ne nosilce in vle?no vitlo. Vse to so mi na Mazdo sestavili pri prodajalcu AutoRent v Kromberku. Sicer so potrebovali celih 74 dni (od za?etka avgusta do sredine oktobra), ko pa sem avto dobil, je bil za videti res pravi stroj. Samo za videti v tistem lepem son?nem dnevu. In tako sem se veselo zapeljal te?avam naproti. Nisem pri?el niti 5 km od trgovine, ko se je za?elo zadaj kaditi, pri?gala se je signalna lu? za napako na motorju (rumeni motor), Mazda pa ni imela nobene prave mo?i. Kasneje se je izkazalo, da so pri monta?i vitla napeli neko cev za dovod zraka, ki se je nato snela. Ko sem pripel prikolico, je signalizacija na prikolici delala narobe. Nadgradnja kasona je spu??ala kljub temu, da so jo ?e nekajkrat popravljali. ?ice za tretjo zavorno lu? in osvetlitev notranjosti, ki je na nadgradnji kasona, so speljali kar skozi nek navoj. Ko smo kason uporabljali, je to ?ico pre??ipnilo in "skurilo" varovalko in sem pono?i ostal brez lu?i. Danes pa sem pri temperaturi zraka -9°C, sne?enju in vetru pe?a?il 6 km dale?, da sem dobil traktorista, ki mi je re?il avto in pomagal, da sem pri?el domov. Zakaj? Ker vitlo ne deluje.

 

Ima kdo kak?en resen nasvet, kaj lahko naredim. Na kak?en na?in lahko dobim vsaj toliko od?kodnine, kolikor sem pla?al traktoristu za re?evanje. In kam naj jih prijavim, da jih obi??e kak?na kontrola in vsaj temeljito prestra?i, ?e jim ?e ne zaprejo vsega skupaj. V ?tirih mesecih 9 reklamacij na opremi, ki so jo montirali, je pa le preve?. Je res?

 

Slavko

Napisano

Jap, so res majstri ni kaj! Saj glavni mehanik je ok, vse ostalo je pa mimo, tko da mene ne vidjo ve?! Po moje je najbolj?, da se obrne? na Zvezo potro?nikov mislim, da ti bodo vse re?li!

Napisano

od?kodnino brez sodnih poti pozabi, sodne poti so pa doooolge... obrni se na tr?no in?pekcijo

 

evo nasvet... seveda pomaga skoraj samo takrat, ko ima? vse reklamacije in prito?be pisne..

 

prvo se probaj zmeniti s ?efom, da ti v najkraj?em ?asu odpravijo vse napake... potem vljudnostno pismo odvetnika z opisom vseh napak, ?e pa niti to ne zale?e pa na in?pektorat po nasvete...

 

vmes lahko proba? ?e na MMS vpra?at, druga?e pa na evropski Mazda center... oziroma na Mazda Austria, ki so odgovorni tudi za SLO: http://www.mazda.com/d-list/europe.html

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e mogo?e koga zanima nadaljevanje. Pono?i je zbolel otrok (rojen 15.5. letos). Zjutraj smo mu namerili 39,7 vro?ine. Zato smo se odlo?ili, da ga takoj odpeljemo de?urnemu zdravniku. Od?el sem v?gat Mazdo, da se malo segreje. Obrnem klju?, motor ste?e, po nekaj sekundah pa ugasne. Ko sem ga tako "driblal" pribli?no 15 minut brez uspeha, sem vzel klju?e sestrine Fiat Pande (letnik 95, prevo?enih 320000 km), ga pripravil in opremil z verigami ter od?el v dolino zmerno do prete?no brez te?av. Ko sem poklical Mazdin center za pomo?, so mi obljubili, da v ponedeljek pride po crkotino avtovleka. Me zanima, kako - jaz komaj z BTjem pridem do doma. Edino, ?e bo od gozdnega podjetja dobil traktor, da ga privle?ejo sem gor. Konec koncev, njegova stvar. Mene bolj zanima, kako naj grem v ponedeljek v slu?bo.

 

 

 

:bravo:

OBVESTILO

Splo?na bolnica ?empeter do nadaljnega deluje v omejenem obsegu (izpad sterilizacije in posledi?no vseh ambulant z inekcijam in ostalimi in?trumenti, ki se razku?ujejo, kot tudi operacijske dvorane), ker AutoRent ni sposoben pripravit terensko vozilo za vo?njo po snegu.

:bravo:

Napisano

Sem mislil, da samo mene nategujejo na tem servisu.

Vsaki?, ko sem pri njih opravil redni servis, sem moral avto ?e najmanj enkrat pripeljat da odpravijo pomanjkljivosti zaradi ?lamparije. Ko sem imel tega dovolj, sem se prito?il na uvoznika v SLO (na internetni strani uvoznika - mazda. si, rubrika prito?be, pohvale,...). O?itno je delovalo, saj ko sem pri?el po avto so me obto?ili, da sem hinavec,...

 

Tako sem se odlo?il, da naslednji avto sigurno ne bo Mazda (da ne bo pomote - ne zaradi Mazde, ampak zaradi servisa Autorent). Bo pa? kak?na druga japonska znamka pri hi?i, ker zaradi njih ne mislim drugam voziti avto na poobla??eni servis. Upam, da bom imel ve? sre?e.

 

Lastniku Mazde BT-50 pa ?elim veliko sre?e in dobrih ?ivcev na Avtorent-u, ker tam te dobesedno je.... v glavo.

Napisano

Letos avgusta sem kupil Mazdo BT 50 4x4 z dvojno kabino. Da bo stroj res pravi stroj za mojo rabo, sem dokupil ?e vle?no kljuko, oblogo in nadgradno kasona, stre?ne nosilce in vle?no vitlo. Vse to so mi na Mazdo sestavili pri prodajalcu AutoRent v Kromberku. Sicer so potrebovali celih 74 dni (od za?etka avgusta do sredine oktobra), ko pa sem avto dobil, je bil za videti res pravi stroj. Samo za videti v tistem lepem son?nem dnevu. In tako sem se veselo zapeljal te?avam naproti. Nisem pri?el niti 5 km od trgovine, ko se je za?elo zadaj kaditi, pri?gala se je signalna lu? za napako na motorju (rumeni motor), Mazda pa ni imela nobene prave mo?i. Kasneje se je izkazalo, da so pri monta?i vitla napeli neko cev za dovod zraka, ki se je nato snela. Ko sem pripel prikolico, je signalizacija na prikolici delala narobe. Nadgradnja kasona je spu??ala kljub temu, da so jo ?e nekajkrat popravljali. ?ice za tretjo zavorno lu? in osvetlitev notranjosti, ki je na nadgradnji kasona, so speljali kar skozi nek navoj. Ko smo kason uporabljali, je to ?ico pre??ipnilo in "skurilo" varovalko in sem pono?i ostal brez lu?i. Danes pa sem pri temperaturi zraka -9°C, sne?enju in vetru pe?a?il 6 km dale?, da sem dobil traktorista, ki mi je re?il avto in pomagal, da sem pri?el domov. Zakaj? Ker vitlo ne deluje.

 

Ima kdo kak?en resen nasvet, kaj lahko naredim. Na kak?en na?in lahko dobim vsaj toliko od?kodnine, kolikor sem pla?al traktoristu za re?evanje. In kam naj jih prijavim, da jih obi??e kak?na kontrola in vsaj temeljito prestra?i, ?e jim ?e ne zaprejo vsega skupaj. V ?tirih mesecih 9 reklamacij na opremi, ki so jo montirali, je pa le preve?. Je res?

 

Slavko

 

?al je to le ena izmed mnogih zgodb AvtoRenta, lahko poi??e? tukaj z iskanjem in se po moje ne bo? zgrozil po tej izku?nji....

 

Defakto so najslab?i in najdra?ji - moja biv?a xedoska je bila tam servisirana (kao) pa prvo kar je bilo po velikem servisu potrebno je menjava hjermena in hidr. ?ponarja...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to, da poznam zadeve iz prve roke v primeru omenjene Mazde BT-50, lahko re?em, da je potrebno govoriti resnico in ne izkrivljat stvari sebi v prid. Kot prvo naj omenim, da je za nedelovanje vitla kriva prometna nesre?a pri kateri se je po?kodovala elektri?na in?talacija vitla in kot logi?na posledica komande vitla niso delovale. To prometno nesre?o ni zagre?il Autorent ampak lastnik vozila. Zakaj tega lastnik vozila ni omenil v tekstu katerega je napisal, se lahko vpra?ate sami. Kot zanimivost lahko ?e povem, da je do prometne nesre?e lastnik vozila veselo uporabljal svoj vitel in se ve?krat pohvalil o svojih podvigih, ter da je zelo dobro name??en in da se ga skoraj ne vidi......... Glede same dobave vozila in omenjenega roka 74 dni je lastnik vozila v svojem tekstu verjetno pozabil napisat, da je ob nakupu Mazde bil seznanjen glede dobavnih rokov vozila in dodatne opreme, a je kljub temu ?elel vozilo prevzeti ?im prej in se je strinjal da bo vozilo naknadno pripeljal za monta?o omenjene dodatne opreme......... Za omenjeno pri?iganje rumene lu?ke motorja ni bila kriva neka cev, ampak cev intercouler-ja ki je bila defektna in se ni snela tako kot pi?e lastnik vozila. Pri monta?i vitla je pa? zaradi pomanjkanja prostora potrebno zamenjat cevi intercouler-ja. Te cevi ni izdelal Autorent, ampak proizvajalec dodatne opreme. Kot sami veste do napake (defekta) v maovni proizvodnji lahko pride....... Elektri?na napeljava za tretjo zavorno lu? je speljana to?no po navodilih proizvajalca nadgradnje kesona in je za??itena tako da pri normalni uporabi kesona jo ni mogo?e pretrgati. Ko pa lastnik vozila sam po svoje ureja zadeve ne more biti Autorent kriv za napako ali po?kodbo.

 

Poleg vsega tega naj povem, da so na Autorent-u znali prisluhniti vsem ?eljam lastnika vozila, kljub njegovi muhavosti.

Napisano

Glede na to, da poznam zadeve iz prve roke v primeru omenjene Mazde BT-50, lahko re?em, da je potrebno govoriti resnico in ne izkrivljat stvari sebi v prid. Kot prvo naj omenim, da je za nedelovanje vitla kriva prometna nesre?a pri kateri se je po?kodovala elektri?na in?talacija vitla in kot logi?na posledica komande vitla niso delovale. To prometno nesre?o ni zagre?il Autorent ampak lastnik vozila. Zakaj tega lastnik vozila ni omenil v tekstu katerega je napisal, se lahko vpra?ate sami. Kot zanimivost lahko ?e povem, da je do prometne nesre?e lastnik vozila veselo uporabljal svoj vitel in se ve?krat pohvalil o svojih podvigih, ter da je zelo dobro name??en in da se ga skoraj ne vidi......... Glede same dobave vozila in omenjenega roka 74 dni je lastnik vozila v svojem tekstu verjetno pozabil napisat, da je ob nakupu Mazde bil seznanjen glede dobavnih rokov vozila in dodatne opreme, a je kljub temu ?elel vozilo prevzeti ?im prej in se je strinjal da bo vozilo naknadno pripeljal za monta?o omenjene dodatne opreme......... Za omenjeno pri?iganje rumene lu?ke motorja ni bila kriva neka cev, ampak cev intercouler-ja ki je bila defektna in se ni snela tako kot pi?e lastnik vozila. Pri monta?i vitla je pa? zaradi pomanjkanja prostora potrebno zamenjat cevi intercouler-ja. Te cevi ni izdelal Autorent, ampak proizvajalec dodatne opreme. Kot sami veste do napake (defekta) v maovni proizvodnji lahko pride....... Elektri?na napeljava za tretjo zavorno lu? je speljana to?no po navodilih proizvajalca nadgradnje kesona in je za??itena tako da pri normalni uporabi kesona jo ni mogo?e pretrgati. Ko pa lastnik vozila sam po svoje ureja zadeve ne more biti Autorent kriv za napako ali po?kodbo.

 

Poleg vsega tega naj povem, da so na Autorent-u znali prisluhniti vsem ?eljam lastnika vozila, kljub njegovi muhavosti.

 

 

 

Vsaka zgodba ima dve plati! v vsaki je nekaj resnice!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Prav, za?nimo ?e enkrat:

- Najprej vitlo: po nesre?i sem se dogovoril s cenilcem zavarovalnice, da se dobiva kar na servisu, saj je bil na ta dan avto itak na AutoRentu, ker so popravljali stare napake pri monta?i nadgradnje kasona - REKLAMACIJA. Ko je bilo vozilo ?e na servisu, smo se dogovorili, da ga toliko uredijo, da ga lahko do popravila nemoteno uporabljam. Tega niso naredili. ?al sem to ugotovil, ko sem se vra?al domov in sem vitlo potreboval. Kaj vse sem nato po?el, da sem avto dobil na dvori??e, je ?e napisano. Kakorkoli, posledice so take, da sem zdaj doma, ker sem na bolni?ki. Zato imam ?as in lahko pi?em o vsaki podrobnosti.

 

- Ko sem se za vozilo odlo?al, sem ?elel vozilo opremiti glede na potrebe, ki jih imam. Med drugim sem ?elel tudi stre?ni nosilec, kjer bi lahko preva?al dalj?e tovore. Ve?krat potrebujem prevoz tovora dol?ine 4 metre, kar v kason ne gre. Na Autorentu so mi zatrdili, da se to da. Dogovorili smo se ?e za oblogo kasona, nadgradnjo kasona, vle?no kljuko in vitlo. Sicer me je motila "nobel" tapiserija v kabini in bi raje imel navadno gumo, ki se la?je ?isti, vendar so taki zdaj vsi in sem se s tem pa? sprijaznil. Napisali smo ra?un in na ra?unu tudi dobavni rok. Vozilo sem pla?al in dogovorjenega dne pri?el po avto. Ki je bil skoraj gol: imel je le vle?no kljuko, dva stre?na nosilca na kabini in oblogo kasona. Brez da bi jim kaj dosti sitnaril zaradi tega, sem vozilo odpeljal in za?el uporabljati. ?e na prvi vo?nji sem ugotovil, da na vozilu nekaj ?vi?ga nekje v zadnjem delu, pri speljevanju in ustavljanju poka levo spredaj, ?kriplje sprednji odbija? in da signalizacija prikolice ne dela tako kot je treba. Vozilo sem pripeljal na prvi servis in rekel, naj sami ?e enkrat pregledajo celo vozilo. Ker so vse razen signalizacije prikolice, ostalega nisem niti omenjal. In tudi ne bi, ?e me ne bi pocukali za jezik. Torej, ko so odpravili ?e napako na signalizaciji prikolice. Takrat so mi tudi za?eli razlagati, da takega stre?nega nosilca, kot bi ga jaz rad, ne morejo dobaviti, da pa ga lahko naredim sam. Kason ima namre? 8 pritrdilnih mest, ki so oja?ana in je v njih ?e privarjena matica M8. Na oblogi kasona pa so ozna?ena mesta, kje je potrebno prevrtati, da pridemo do teh matic. Kljub temu, da to ni bilo to, kar smo se dogovorili, sem mirno sklenil, da popustim in da bom ta nosilc res sam naredil, ?eprav sem bil nad njimi ?e takrat razo?aran. ?e smo se dogovorili, naj bi se dogovora dr?ali. Poleg tega se je izkazalo, da je bilo vozilo ?e med transportom po?kodovano in je bil sprednji odbija? na novo lakiran. Pravzaprav slabo polakiran - lak je "zatekel". Tudi glede tega nisem kompliciral. To vozilo bo delovni stroj in ne protokolarna limuzina. Torej sem popustil tudi tu. In tako sem vozil avto na servis, kjer so montirali kos po kos dodatne opreme iz Mazdinega kataloga, kot bi naro?al ne vem kak?no vesoljsko opremo. Vmes so se pokazale pomanjkljivosti in zdaj mi je ?al, da nisem vodil natan?nega dnevnika, kdaj sem avto peljal k njim na monta?o kakega kosa opreme in kdaj na odpravljanje napak. Sicer nisem nikjer prej napisal, toda ?e so me ?e pocukali, napi?em ?e to: dogodilo se je tudi to, da so za avto, ki so mi ga oni prodali, naro?ili pomanjkljivo dodatno opremo. Ko sem avto pripeljal k njim, so ugotovili, da vitla ne morejo montirati brez nekega nosilca, ki so ga pozabili naro?iti. Avto sem odpeljal. Ko so me spet poklicali, pa ta nosilc ni ustrezal (saj so mi takrat sicer razlo?ili, zakaj ne, pa si nisem zapomnil - se bo ?e oglasil "ogovorjeni" in pojasnil, kaj ni bilo prav). Avto sem spet odpeljal in ko so me tretji? poklicali, je bilo kon?no vse prav. No, tudi ?e ni bilo, ne vem, ker je bil avto pri njih cel mesec. Od sredine septembra do sredine oktobra sem bil na dopustu in ta ?as je bil avto pri njih. In zopet ena stvar, ki bi jo sicer zamol?al, pa je ne bom, ker so me sami pocukali za jezik: preden sem avto peljal k njim, sem v Novi Gorici nato?il poln rezervar nafte. ?e grem za en mesec na dopust, bo ob prihodu nazaj gotovo dra?ja kot ob odhodu. S tem se najbr? vsi strinjate. Sem pa tak, da vestno bele?im porabo goriva. Zato sem tudi takrat zapisal kilometre, dnevni ?tevec pa dal na ni?. Ko sem vozilo prevzel, pa je imel na dnevnem ?tevcu preko 80 km. Jaz jih od Nove Gorice do Kromberka zagotovo nisem naredil toliko. Kot je "ogovorjeni" ?e zapisal, sem vitlo uporabljal in vozilo kot celota se je izkazal zelo dobro. Problem je bil edino s prevozom dalj?ih tovorov. ?e samo vozilo je dolgo malenkost preko petih metrov, prikolica s 4,2 metra dolgim tovorom in priklopom pa ?e enkrat toliko. Za primerjavo: najdalj?i avtobus meri 12 metrov. In tako re? vozit po tej na?i planoti in po teh na?ih poteh ni enostavno.

Neke no?i pa me sosed (starej?i mo?akar) pokli?e, da potrebuje zdravni?ko pomo?. Ker nam je vsem jasno, da v sne?enju in burji nastajajo zameti, ki jih re?ilc ne more premagati, njih niti ne kli?emo. Je hitreje, ?e si pomagamo kar sami. In tako sem se ob treh zjutraj odpravil ponj. Ko sem ga ?e nalo?il v avto in se vra?al nazaj, sem slabo ocenil potek poti in se odlo?il prebiti zamet preve? v desno. In tako sem prijel v eno skalo ob poti. Popokala je plastika - vsaj na prvi pogled. Nadaljevala sva pot in v slu?bi sem nato premi?ljeval, da AutoRenta o tem ta dan niti ne obvestim, ker smo za naslednji dan dogovorjeni, da popravijo neko napako in bom takrat povedal ?e za to. Kot je ?e na za?etku napisano, smo se dogovorili, da ga toliko uredijo, da bo nemoteno deloval do popravila - zamenjave plasti?nega odbija?a. Ko sem nato vozilo prevzel, nisem ?el preverjat, kaj in kako so naredili. Sem pa? zaupal. In nasedel. In to dvakrat: enkrat njim in drugi? v snegu. Vsekakor naslednji? ne bom tako naiven.

 

"Ogovorjeni" pi?e, da je elektri?na instalacija za tretjo zavorno lu? speljana po predpisih. Zanimivo. Speljana je bila skozi eno od osmih matic, ki so mi jih, kot je ?e zapisano, predstavili kot pritrdilno mesto. Torej predvideno za pritrjevanje tovora. Kdo je pisal ta navodila, me konec koncev niti ne zanima. Mi je pa zanimiv izraz "ob pravilni uporabi kasona". In kak?na je to? Mi v kason tovorimo vse: kurjavo, orodje, cement, zidake, ve?je in manj?e kamenje, kante z gorivom,... pri vsem tem pazimo samo, da ne presegamo nosilnosti. In, konec koncev, ko se bom lotil predelave kasona (dodatni stre?ni nosilc za prevoz dalj?ih tovorov), ga bom montiral to?no tam, kjer so mi oni pokazali, torej skozi tiste M8 matice, ki so ?e privarjene na kason.

 

"Ogovorjeni" tudi pi?e, da so prisluhnili mojim ?eljam kljub moji muhavosti. Mislim, da nisem preve? sitnaril. Iz Mazdinega kataloga izbrana dodatna oprema, ki pa? sodi k tak?nemu vozilu, ni muhavost. ?e pa ?elim, da stroj dela tako kot mora in da so stvari urejene tako, da se ne dela ?koda, ni muhavost. In ko bo naslednji? motorka, ki bo v kasonu, plavala, ker nadgradnja kasona ne dr?i de?ja, bom pripeljal ?e njo na servis v AutoRent. Do zdaj sem jo namre? ?e nekajkrat popravljal sam. Poleg pa izstavil ?e ra?una zaradi izpada dela.

 

Dol?an sem ?e eno pojasnilo. Ne glede na vse dogodke okoli avta, je v soboto pono?i zbolel sin. Zato sem ga v nedeljo zjutraj hotel odpeljati k de?urnemu zdravniku. Pa mi Mazda ni v?gala. To sem ?e pisal. In pisal sem tudi, da ponjo pridejo v ponedeljek. No, stvar je taka, da smo v nedeljo imeli pri nas -13°C. V ponedeljek se je segrelo na -7°C in Mazde ni bilo potrebno vle? na servis. Se je uredilo samo od sebe. O?itno OMW nafta ni za na?e zime. In ker domnevam, da bi to zanimalo ?e koga, bi Mrcino kar tu vpra?al: se sme v takih zimskih razmerah v nafto doliti malo bencina, kot smo to po?eli pred leti, le da smo takrat to?ili v Scanio? Takrat so na Scania - servisu svetovali, naj v najbolj mrzlih zimskih dneh koli?ina bencina v nafti ne prese?e 10%, ?e bolj?e pa, ?e dodamo motorni petrolej. Kako je s tem pri Mazdi?

Napisano

Katastrofa. Resno. Jaz bi znoru. Vsa sre?a, da se jim nisem pustil nategniti z belgijsko Mazdo 6 karavan Active letnik 2007, ki je imela "le" 31 000 km, vpra?anje kolikokrat, a ne Mrcina?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tudi jz ne morem re?ti kaj dobrega za AvtoRent - tudi v imenu novega lastnika moje M5 GTA, ki se je po odhodu na servisu pri vas USTAVL na cesti, ker so ruzile pakne od NOVIH bremz. Servis na 40.000 pa je ko?tal ve? kot 500?!

 

V ljubljani so mu potem zrihtali vse - nekomu se je zdelo nepomembno dati vrhnjo sponko ki slu?i da pakne drzi med vo?njo v 'trdnem' stanju

 

Pa tudi te?ili ste ker ni imel digitalne servisne knji?ice - v roki PA VSE RA?UNE od servisov. ?e pa slovenski servise ne vpisujejo v DSK pa ni uporabnikova skrb...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Mrcina: vsak servis ga lahko kdaj pa kdaj pobiksa ampak glede na odzive uporabnikov, ki so servisirali pri Avto rentu je to pri vas o?itno nesolidnost bolj praksa kot izjema. Na va?em mestu bi se raje ozrl po lastnem servisu in naredil neke korenite spremembe glede uslug.

 

?e je te?ava v pomanjklivem znanju pa pa? bolj redno po?iljite serviserje na izobra?evanja, ker o?itno na tem podro?ju najbolj ?kriplje.

 

Ne bom sicer solil pameti samo najprej je resni?no treba pomest pred lastnim pragom saj Slivkov problem ?e zdale? ni edini na va?em servisu in upam, da vam ni v tola?bo dejstvo, da je ?e ene par mazdinih servisov na slabem glasu (recimo Mo?nik pa ?erbinek pa ?e kdo).

 

V novem letu vam torej ?elim, da bistveno izbolj?ate storitev in se raje za?nite primerjati z najbolj?imi mazdinimi servis v Slo oziroma jih prehitite pa sami postanite najbolj?i in boste imeli prometa vrh glave dovolj, da ne bo treba ve? mahinacij izvajat, da boste pre?iveli.

33112_1.png

Napisano

Hvala bogu da se edini ki ?ari po mojem avtu, ? tist kar so mi nardil naservisu so ?e 3X popravljal, pa bodo ?e 1X, pol jih bom pa po?as mel dost in peljal drugam in zahteval da ra?un po?ljejo njim. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Katastrofa. Resno. Jaz bi znoru. Vsa sre?a, da se jim nisem pustil nategniti z belgijsko Mazdo 6 karavan Active letnik 2007, ki je imela "le" 31 000 km, vpra?anje kolikokrat, a ne Mrcina?

 

 

"Mazda 6 Combi" zakaj se raje ne predstavi? in ne pi?e? zadev na katere se ne zastopi?.

 

Tudi jz ne morem re?ti kaj dobrega za AvtoRent - tudi v imenu novega lastnika moje M5 GTA, ki se je po odhodu na servisu pri vas USTAVL na cesti, ker so ruzile pakne od NOVIH bremz. Servis na 40.000 pa je ko?tal ve? kot 500?!

 

V ljubljani so mu potem zrihtali vse - nekomu se je zdelo nepomembno dati vrhnjo sponko ki slu?i da pakne drzi med vo?njo v 'trdnem' stanju

 

Pa tudi te?ili ste ker ni imel digitalne servisne knji?ice - v roki PA VSE RA?UNE od servisov. ?e pa slovenski servise ne vpisujejo v DSK pa ni uporabnikova skrb...

 

 

Jures o?itno je, da o avtih nima? veliko znanja... Predlagam ti, da stopi? do kak?nega mehanika in ti razlo?i malo o zavorah pri avtu. Konec koncev lahko stopi? tudi do Autorent-a, kjer ti bodo vse do potankosti razlo?ili.

Napisano

mrcina ocitno je to, da imas zelo ignoranstki odnos do ljudi (strank)

dobr da je forum in pac ko to berejo ne bojo hodili v avto rent ane

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e po par stavkih vidim,kak?en odnos imaste na tem servisu (no,niste edini,kar mi ni v?e? in bo na ta ra?un marsikdo "pre?altal" na drugo znamko).

Je izgleda problem (razen v Lj ) z servisi mazda in odnosom do strank. <_<

 

 

Napisano

@Mrcina: vsak servis ga lahko kdaj pa kdaj pobiksa ampak glede na odzive uporabnikov, ki so servisirali pri Avto rentu je to pri vas o?itno nesolidnost bolj praksa kot izjema. Na va?em mestu bi se raje ozrl po lastnem servisu in naredil neke korenite spremembe glede uslug.

 

?e je te?ava v pomanjklivem znanju pa pa? bolj redno po?iljite serviserje na izobra?evanja, ker o?itno na tem podro?ju najbolj ?kriplje.

 

Ne bom sicer solil pameti samo najprej je resni?no treba pomest pred lastnim pragom saj Slivkov problem ?e zdale? ni edini na va?em servisu in upam, da vam ni v tola?bo dejstvo, da je ?e ene par mazdinih servisov na slabem glasu (recimo Mo?nik pa ?erbinek pa ?e kdo).

 

V novem letu vam torej ?elim, da bistveno izbolj?ate storitev in se raje za?nite primerjati z najbolj?imi mazdinimi servis v Slo oziroma jih prehitite pa sami postanite najbolj?i in boste imeli prometa vrh glave dovolj, da ne bo treba ve? mahinacij izvajat, da boste pre?iveli.

 

Boss, ?e pogleda? malo bolj natan?no bo? ugotovil, da o te?avah pi?ejo vedno trije, ?tirje isti foruma?i. Na tem svetu pa tudi v Sloveniji obstajajo in bodo vedno obstajali ljudje ki sami s seboj niso zadovoljni, ?e posebej ?e morajo kaj pla?ati. Ta sindrom je ?e posebej izrazit v teh ?asih....

 

Glede znanja v Autorent-u lahko re?em, da je avtosalon z dolgoletno in najdalj?o tradicijo v Sloveniji in da so uradno prodajali in servisirali Mazde celo preden so ustanovili MMS (Mazda Motors Slovenija).

 

Za konec pa bi te ?e prosil za mnenje, kateri so to najbolj?i servisi oz., kateri je najbolj?i servis v SLO.

 

 

Tudi jz ne morem re?ti kaj dobrega za AvtoRent - tudi v imenu novega lastnika moje M5 GTA, ki se je po odhodu na servisu pri vas USTAVL na cesti, ker so ruzile pakne od NOVIH bremz. Servis na 40.000 pa je ko?tal ve? kot 500?!

 

V ljubljani so mu potem zrihtali vse - nekomu se je zdelo nepomembno dati vrhnjo sponko ki slu?i da pakne drzi med vo?njo v 'trdnem' stanju

 

Pa tudi te?ili ste ker ni imel digitalne servisne knji?ice - v roki PA VSE RA?UNE od servisov. ?e pa slovenski servise ne vpisujejo v DSK pa ni uporabnikova skrb...

 

Pa ?e ena zadeva. Re?e se DSR (Digital servis Record) in ne DSK. Toliko o znanju.

Napisano

mrcina ocitno je to, da imas zelo ignoranstki odnos do ljudi (strank)

dobr da je forum in pac ko to berejo ne bojo hodili v avto rent ane

 

Problem je v tem, da ljudje dosti krat pi?ejo o zadevah na katere se ne zastopijo. Dosti krat tudi zahtevajo stvari katere jim ne pripadajo.

?alstno je to, da ljudje ki zaidejo na forum in ?elijo po?teno informacijo, v?asih dobijo ?isto napa?no sliko stanja, ki jo v ve?ini primerov do?arajo zagri?eni foruma?i. Ti zagri?eni foruma?i zadeve napihujejo, ne malo krat se tudi zla?ejo, samo v interesu da se na forumu nekaj dogaja. Nekateri najbr? tekmujejo, kako bodo imeli ?im ve? objav, nekateri so pa ?e po naravi taki. Na tem mestu bi se rad takoj opravi?il vsem ne zlonamernim foruma?em.

Napisano

Boss, ?e pogleda? malo bolj natan?no bo? ugotovil, da o te?avah pi?ejo vedno trije, ?tirje isti foruma?i. Na tem svetu pa tudi v Sloveniji obstajajo in bodo vedno obstajali ljudje ki sami s seboj niso zadovoljni, ?e posebej ?e morajo kaj pla?ati. Ta sindrom je ?e posebej izrazit v teh ?asih....

 

Glede znanja v Autorent-u lahko re?em, da je avtosalon z dolgoletno in najdalj?o tradicijo v Sloveniji in da so uradno prodajali in servisirali Mazde celo preden so ustanovili MMS (Mazda Motors Slovenija).

 

Za konec pa bi te ?e prosil za mnenje, kateri so to najbolj?i servisi oz., kateri je najbolj?i servis v SLO.

Pa ?e ena zadeva. Re?e se DSR (Digital servis Record) in ne DSK. Toliko o znanju.

 

Mrcina, hvala ker si sam potrdil odnos va?ega servisa!

Jaz sem slovenec in temu re?em digitalna servisna knji?ica - look it up, med drugim tudi v prospektih.

 

Ne bom se kregal s teboj o znanju, ?e enkrat hvala ker si potrdil na?e zgodbe. Lahko bi napisal ?e veliiiiiiko o avtoRentu, a ne bom, ker bo tu sledila neskon?na debata.

 

Vpra?ajte se zakaj primorci hodijo na servis v Lj in ne zakaj mi 'foruma?i' serjemo tukaj?

?e odgovor na vpra?anje - zadovoljen sem s servisom Interclass, to ?e ne pomeni da je najbolj?i, pisno prito?bo pa sem tudi poslal na A-Cosmos, in sicer ker so zaradi VA?E napake na Xedoski g. marjana naredili ?e ve?jo ?talo.

 

Xedosko sem popravil sam, s pomo?jo kolega. ?e vedno te?e kot nova in g. Marjana lahko obvestite da ni ?la nekemu mulcu ampak skrbnemu lastniku:

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=151248

 

obnovljena je to?a, nove gume, zamenjan hidravli?ni ?ponar in jermen, ki je bil menjan pri vas nedavno pred nakupom, frtajler, zadnja plastika ki je bila po?ena...itx itd

Toliko o znanju...

 

 

Lep pozdrav.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

DSK je digitalna servisna knjzica (lahko pogledas v http://www.mazda.si/owning_mazda/digitalservicerecords/

 

servis v anglescini se napise service - ce se ze gremo detajle :)

 

?e se pogovarjamo o Mazdi in mislim da se je to DSR in ne DSK. Digitalna servisna knjiga je SLO izraz in se kot tak uporablja v celoti in ne kot kratica. Naslov katerega si poslal si bolj natan?no poglej, pa bo? zasledil "digitalservicerecord" - ?e se ?e gremo detalje.

 

"Servis" - je pa? lapsus.

Napisano

Tip je o?itno provokator, ali pa nekdo ki ?eli ?e bolj o?rniti ta servis.

 

Jaz navajam dejstva, nisem foruma? ki pljuva.

Lahko napi?em ?e kako o Bla?evi (moji biv?i) Mazdi 5 GTA CD143, ki se sedaj servisira v Ljubljani, in so mu pod garancijo na novo mednjali bremze 2 dni po tem ko je bil avto na servisu v AvtoRent....kjer so bile menjane bremze....

 

Lahko objavim tudi ra?un, ampak potem res nih?e ne bo hodil na servis

 

Pa sem se spet razpisal.....tok od mene, brez veze debatirat, pa? i??ite nove stranke, in skrbite za njihovo zadovoljstvo.

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.