Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sestrični so tako hišo naredili, da niso mogli v prvi štuk pridt😁

Pozabili majstri na stopnice in luknjo v plati...

  • Haha 7
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Lahko se pa malo z inšpekcijo zagrozi, te se vsi bojijo, ker nihče ni 100% čist, sploh vodilni kader... 🤔

Mene nebi j... l. 🥴😉

 

Ja, bi te.

 

Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore.

 

Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja.

 

Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo. 

 

Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa.

 

Ja, bi te je#@li...

 

V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 8 minutami je Slivka napisal:

 

Ja, bi te.

 

Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore.

 

Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja.

 

Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo. 

 

Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa.

 

Ja, bi te je#@li...

 

V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte...

Žal nimaš sreče, furs jim moraš obljubit ali pa delovno.... 😂😉

Napisano

Torej dajmo en nasvet tule kako se tega lotiti korektno, brez da je od tete kolega in potem njegov bratranec nekje zaposlen, kar lahko porabimo...

Napisano (urejeno)

Z inšpektorji je tako, če bo prišel, bo vedno nekaj našel, z lahkoto. Ampak ponavadi nekaj drugega iz svoje pristojnosti. Torej s prijavo lahko nekomu škodiš, ne da bi imel od tega ti korist.

 

Nekoč sta šla 2 inšpektorja v akcijo na osnovi prijave, da gostinski lokal v Črnučah ne izdaja računov. In iščeta lokal, ga po opisu najdeta, se usedeta in se pustita postreči. Popijeta kavo, plačata in začneta pregled .... Lastnik prileti ven ves živčen, zakaj ravno k njemu. Nakar se je ugotovilo, da je prijavo podal on za sosednji lokal, ki sta ga inšpektorja zgrešila. In je plačal kazen, ker sta nekaj našla narobe. Tako je to.

 

Nauk zgodbe (resnične): Nikoli ne prijavljal drugih, ker tudi ti nisi brez greha.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Kako se pravilno lotit? Čisto enostavno: pelješ majstru, ki ima delavnico v preurejenim kozolcem toplarjem ali pa v preurejenem hlevu. Po mojih izkušnjah gre za boljšega strokovnjaka od vajencev na pooblaščenih servisih, kot drugo ga pa res lahko bolj ustrašiš s kakšno inšpekcijo...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ...

 

Moj mehanik s.p., pa dela izključno sam - možnost napake je manjša, se pa tudi zgodi (zadnjič je zamenjal zavorno olje in pozabil, da ga je nazadnje menjal leto nazaj). Se zgodi.

Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ...

Tako je.

In vajenci mi šlo pakne sestavit z vsemi protivibracijskimi plehci. Samo ok, če se vajenca nadzira.....

Pa kar niso znali na uradnem servisu  je na koncu sam uredil.

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Zakaj naj pišem na FURS, da so zavore slabo sestavili? Račun so pa pravilno sestavili.

Pač nočeš razumet:nevem:

Napisano (urejeno)

Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih.

 

Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... 

 

Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena.

 

Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. 

 

Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti.

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih.

 

Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... 

 

Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena.

 

Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. 

 

Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti.

 

Evo to je to, si razumel... Ko vejo, da so krivi ti bodo poštimal, če jim malo zagroziš saj vedo vnaprej, da bodo imeli težave.... Nisem pa nikoli nič izsiljeval prej popustil za kako malenkost..... 👌😉

Napisano

Zagroziš, da jih boš dal v medije in to je to. Pri meni je delovalo, da sem dobil povrnjen denar:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Zagroziš, da jih boš dal v medije in to je to. Pri meni je delovalo, da sem dobil povrnjen denar:bravo:

To je tudi varjanta.... 👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član foruma, ki razmišlja o nakupu Mazde. Glede na že prebrano s tega foruma bom kupoval M3 bencinarja letnik 2018+. Zanima pa me katerega serviserja priporočate iz osrednje SLO? Sem sicer iz okolice Domžal, če je kateri tu okoli.

Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Jaz bi hodil Dr. Pelkotu, ko nebi bil več v garanciji. 👍🤗😉

 

Mislim, da ti že bolj med starodobnike sodiš, ne pa, da bi ti bil še v garanciji...

Napisano
pred 4 urami je BuboBubo napisal:

 

Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član foruma, ki razmišlja o nakupu Mazde. Glede na že prebrano s tega foruma bom kupoval M3 bencinarja letnik 2018+. Zanima pa me katerega serviserja priporočate iz osrednje SLO? Sem sicer iz okolice Domžal, če je kateri tu okoli.

Mislim, da ti bo večina forumskih uporabnikov priporočila Simona Pelka oz. Avto Pelko d.o.o.; Zg. Senica 46, 1215 Medvode. Jaz k  njemu vozim že 14 let in ga na podlagi izkušenj vedno pohvalim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Za Mazdo 3 bencinarko za 95% servisov in popravil ne potrebuješ specialista za Mazde. 

 

Samo dober univerzalni mehanik in avtoelektričar.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

 

Sarkazem = ON.

Vem, vem samo povem... 😂😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.