Slivka Napisano 3. julij Avtor Prijavi Napisano 3. julij dne 30. 6. 2024 ob 11:50 je godlike napisal: Za Mazdo mi je jasno. Za Fordov termostat z gedoro sem te vprašal. Sem gledal na mobitelu, pa nisem opazil, da sprašuješ za sliko, ki sem jo objavil pred dvemi leti... To sliko mi je poslal možakar, ki je bil takrat serviser na Fordu, jaz pa sem jim pobiral čebelje roje, ki so vsake toliko prileteli do njih in dobili idejo, da bi se naselili v zračnik in pa osirje sem jim uničeval. Kdo je avtor te slike, pa ne vem... 1 Citiraj
Jest Napisano 3. julij Prijavi Napisano 3. julij pred 12 minutami je Scr3am napisal: To je slika iz interneta... Res je… pa je verjetno že parkrat šla okoli sveta Google Lens LENS.GOOGLE.COM Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Slivka Napisano 5. julij Avtor Prijavi Napisano 5. julij Se, poslal dopis na servis. In dobil odgovor: "... ... ... smo menjavo ležaja kolesa opravili brez razdiranja zavorne glave/čeljusti." A mi zna kdo razložiti, kako lahko pri avtu z disk-zavoram zamenjaš kolesni ležaj BREZ da razdreš zavorne čeljusti? Ker že ne odstraniš zavorne čeljusti, ne moreš odstranit zavornega diska. Če ne odstraniš zavornega diska, pa do ležaja ne prideš. Edino, če imajo tam zaposlenega kakšnega ginekologa, da je vse skupaj skozi auspuh naredil... 1 2 1 Citiraj
Matick Napisano 5. julij Prijavi Napisano 5. julij Vprasaj jih kako se to naredi brez da se bremze razdre, mogoce da ti tudi pokazejo Citiraj
g.Wankel Napisano 5. julij Prijavi Napisano 5. julij Sam sej teoretično čeljusti ne razdreš, ampak samo odstraniš z diska. Ali sem kaj spregledal? 2 Citiraj
Slivka Napisano 5. julij Avtor Prijavi Napisano 5. julij Točno tako. In to je bistvena lastnost dobrega politika: vedno pove resnico - nikoli pa ne govori o bistvu. Oni me zdaj prepričujejo, da ni njihova napaka, ker čeljusti niso razdirali. In jaz jim ne morem oporekat, ker čeljusti res niso razdirali. Kar so odstranili, so pa narobe sestavili - pa če priznajo ali ne... So zapisali še, da so me opozorili, da so zavorne ploščice izrabljene, da pa se jaz za menjavo nisem odločil. Bom popoldan poslikal, pa vam pokažem in sami presodite, če so res tako hudo zrabljene ali pa je to samo: "itak bi jih moral menjat, torej ni nobene škode"... Ko se majhni otroci sprenevedajo in iščejo izgovore, je simpatično in zabavno. Pri odraslih pa to ni ne simpatično ne zabavno... 1 Citiraj
FuManchu Napisano 5. julij Prijavi Napisano 5. julij Take stvari menjaš sam. Zavore zaupam sebi. In tudi sebe krivim potem, če grem zaradi tega v maline. pred 2 urama je Slivka napisal: Se, poslal dopis na servis. In dobil odgovor: "... ... ... smo menjavo ležaja kolesa opravili brez razdiranja zavorne glave/čeljusti." A mi zna kdo razložiti, kako lahko pri avtu z disk-zavoram zamenjaš kolesni ležaj BREZ da razdreš zavorne čeljusti? Ker že ne odstraniš zavorne čeljusti, ne moreš odstranit zavornega diska. Če ne odstraniš zavornega diska, pa do ležaja ne prideš. Edino, če imajo tam zaposlenega kakšnega ginekologa, da je vse skupaj skozi auspuh naredil... Z fibrco Citiraj
mazdaman Napisano 8. julij Prijavi Napisano 8. julij Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo? Predvidevam, da je težava bolj v tem, in potem ti tudi ploščico neakomerno in hitreje pobira. Je pa res, da to pričakuješ da servis pogleda in ustrezno sanira. Tudi pri nas je sedaj na službene T-Roc-u po 2 mesecih od servisa začela svetiti lučka za zavore, pa ni prevozil 3000 km. 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Slivka Napisano 8. julij Avtor Prijavi Napisano 8. julij Pred eno uro je mazdaman napisal: Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo? ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Vodila tečejo kot namazana. Če zavore niso prav sestavljene ampak so napeštane skupaj, potem štekajo... In zato so ploščice na zgornji strani prijemale v disk, na spodnji pa so bile blokirane... Od servisa pričakujem, da sestavi, kot mora. Ker tu je napak kar precej. A sem že omenil, kako vodov niso pravilno speljali, ko so montirali pesto nazaj? Če bi montiral verige, preden sem to opazil, bi najbrž pristal v kakšni kroniki pod rubriko "z neprilagojeno hitrostjo" ali "iz neznanega vzroka"... 1 Citiraj
godlike Napisano 8. julij Prijavi Napisano 8. julij pred 3 urami je mazdaman napisal: Pa si siguren, da ti vodila čeljusti delujejo dobro in ne štekajo? Predvidevam, da je težava bolj v tem, in potem ti tudi ploščico neakomerno in hitreje pobira. Je pa res, da to pričakuješ da servis pogleda in ustrezno sanira. Tudi pri nas je sedaj na službene T-Roc-u po 2 mesecih od servisa začela svetiti lučka za zavore, pa ni prevozil 3000 km. Kaj T-Roc ima senzorje na paknih? To je do sedaj imela samo Alfa. Niti Focus in Mondeo, Polo, Passat, i20n.... Citiraj
Z M A J Napisano 8. julij Prijavi Napisano 8. julij Pred eno uro je godlike napisal: Kaj T-Roc ima senzorje na paknih? To je do sedaj imela samo Alfa. Niti Focus in Mondeo, Polo, Passat, i20n.... BMW ima tudi to že zeeelo dolgo Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
godlike Napisano 8. julij Prijavi Napisano 8. julij Hmmm. To ti za Z govoriš? Sem šel gledat za kolegovo 3 190 dizl xdrive in na autodocu je sam par sprednjih pakn s konektorjem, zadnjih pa nič. Alfa je to imela komplet. Je pač to šparanje. Alfa je imela amortizerje na haubi, Passat za 50k€ pa jih nima, samo palca. Vsak tak droben detajl stane. In pol so vsi pljuvali po moji Alfi. Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila. 1 Citiraj
Boss Napisano 8. julij Prijavi Napisano 8. julij pred 28 minutami je godlike napisal: Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila. Ampak, dejmo bit čist pošteni - a to dejansko res rabiš? Mene bolj moti recimo ta trend, da umikajo res uporabne stvari, ki jih pogrešam, ker sem jih nekoč imel zdaj pa ne več. 2 1 Citiraj
Brane Napisano 9. julij Prijavi Napisano 9. julij Novi trendi so takšni da moraš kupit konektorje kot dodatno opremo 2 Citiraj
godlike Napisano 9. julij Prijavi Napisano 9. julij pred 8 urami je Boss napisal: Ampak, dejmo bit čist pošteni - a to dejansko res rabiš? Mene bolj moti recimo ta trend, da umikajo res uporabne stvari, ki jih pogrešam, ker sem jih nekoč imel zdaj pa ne več. Jap. Amortizer na haubi je meni uporabn. Tudi pogrešam na Focusu hlajen predal. No imam kolega, ki je na Focusu ignoriral cviljenje in je pakne do pleha obrabil. Če bi imel avto ta kos žičke, bi ziher šel na servis, zakaj mu sveti. 1 1 Citiraj
Z M A J Napisano 9. julij Prijavi Napisano 9. julij pred 12 urami je godlike napisal: Hmmm. To ti za Z govoriš? Sem šel gledat za kolegovo 3 190 dizl xdrive in na autodocu je sam par sprednjih pakn s konektorjem, zadnjih pa nič. Alfa je to imela komplet. Je pač to šparanje. Alfa je imela amortizerje na haubi, Passat za 50k€ pa jih nima, samo palca. Vsak tak droben detajl stane. In pol so vsi pljuvali po moji Alfi. Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila. Ne, imel sem že na 2000 letniku 318i E46, če se ne motim so imeli to že tudi generacijo ali 2 prej v 3-ki, ma nima veze. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Bini Napisano 9. julij Prijavi Napisano 9. julij Ma to so imele Lagune prve generacije pa Vectre pa BX pa XM pa CX pred 30 leti itd, itd.... Pač šparajo in problemov ni nobenih... 😉 3 Citiraj
vzupan3 Napisano 27. oktober Prijavi Napisano 27. oktober Ko ti na servisu zategnejo nosilce injektorjev "do konca" in ti posledično počijo. En nosilec je po ceniku 120 eur. Brez komentarja (no, razen tega, da je uradni Mazda servis). 1 1 1 1 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.