Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem že upal, da se je ta zgodba končala, pa se žal ni.

 

Danes so na tehničnem pregledu ugotovili, da vitlo ni vpisano v homologacijo.

 

AvtoRENT je zaprl svoja vrata.

 

Računa iz leta 2009 ne najdem več. Nešel sem zgolj en star garancijski list, kjer AutoRENT daje garancijo na vitlo...

 

Kaj naj zdaj naredim?

  • Boss je spremenil naslov v serviserji-šalabajzerji
  • Boss featured in unfeatured this teme
Napisano

Potrebujem potrdilo o strokovni vgradnji, ki ga lahko izda podjetje AvtoRENT, ki je vitlo leta 2009 vgradilo. Težava je le v tem, da je podjetje AvtoRENT leta 2014 zaprlo vrata in zdaj tam podjetje Koptex prodaja kamp-opremo...

Napisano

Hmh, zakaj pa nisi takoj homologiral?? 

No ok, načeloma se da rešit tudi to, rabiš homologacijske papirje od vite(TUV) in potrdilo o strokovni vgradnji.

Če že imaš homologacijske papirje (TUV) od vitle si že na pol zmagal, če jih nimaš lahko zaprosiš pri proizvajalcu vitle, če ni kako kitajska vitla. 

Glede potrdila o strokovni vgradnji pa prvo povprašaj če mora to izdati firma ki se ukvarja s tovrstnimi montažami vitel ali lahko to izda bilokateri servis ali mehanik z registrirano dejavnostjo. Pokliči na LPP ali na RTI. 

Pol pa zapelješ do teh ki vgrajujejo oz do mehanika in mu plačaš da ti izda potrdilo, verjetno bo hotel v živo videt če je ok vgrajeno preden ti da potrdilo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

TÜV certifikat? Ravno pregledujem dokumentacijo. Dobil sem Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Nikjer pa ni TÜV certifikata. Gotovo je ostal kje na Autorentu...

 

Hja, očitno bom Autorent preklinjal še šest let po tistem, ko ga ni več, ko bom plačeval za papirje (potrdilo o strokovni vgradnji), ki bi jih morali oni urediti... 

 

Zakaj do zdaj ni bilo homologirano? Ker ni bilo potrebno. Vitlo je znotraj gabaritov, je ZA sprednjim odbijačem in ne PRED njim. Ampak zdaj na tehničnih vse avtomobile slikajo in so vsi presrani in ker se na sliki vidijo tisti štirje valjčki od vitla in kavelj, je napisal, da avto ni tehnično brezhiben... 

 

Vitlo je pa Warn, pa še M serije, tako da je Ameriški (Warn VR serije je pa Kitajski).

 

Kakorkoli, grem še naprej premetavat omare, ker mogoče najdem pa tudi račun. Do zdaj sem našel že Garancijo, Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Čeprav mi počasi že zmanjkuje idej, kje bi še lahko bilo, ker omaro s fascikli sem že preiskal...

Napisano

Slika to se da rešiti. Pokliči v Marovt offroad in ti bodo znali pomagati. Če ti uspe na podlagi ploščice na vitli izbrskati tuv ti potrdilo lahko izda tudi cosmos 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kar se računa tiče. Sem imel enkrat podoben primer (sicer ne zarad vitla) in so zahtevali račun o montaži. Pa sem šel do najbližjega serviserja, ki mi je potem izdal račun, jaz sem mu dal pa za malico :) Ni najbolj legalno, je bilo pa najbolj enostavno :) 

Ker če prav razumem, njih skrbi samo to, da nisi ti sam doma montiral, ker nisi "strokovno usposobljen" . Pa nima veze, tud če sta samo dva vijaka za zašravfat. 

Napisano

Nisem strokovno usposobljen?

 

Osnovna izobrazba (doma imam uradno spričevalo) je Mehanik vozil in voznih sredstev. S Pelkotom sva bila sošolca. Potem sem nadaljeval in dobil še naziv Strojni tehnik. Dobro, potem so še druge kvalifikacije, ki jih je malo morje in izpiti pred državnimi komisijami in tako naprej, ampak ti dve mi pa menda dajeta pooblastilo, da lahko tudi sam montiram kakšno zadevo. A Pelko je strokovno usposobljen, da mi šravba po avtu, jaz pa ne, pa sošolca sva bila?

 

Sicer je pa vitlo bilo gor še preden je avto sploh dobil registrske tablice, torej nisem sam čisto nič predeloval. Težava je samo zdaj za enajst let nazaj dokazovat, kdo in kako. Če bi moral dokazovati za predelavo, ki bi jo naredil zdaj, bi mi bilo jasno, pa tudi, če bi šlo za malenkost. Za enajst let nazaj dokazovat mi je pa malo butasto. Enajst let je bilo dobro, zdaj pa na lepem ni...

  • 1 leto kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 14. 5. 2022 ob 13:16 je Slivka napisal:

Pa sem mislil, da sem videl že vse:

 

IMG_20220514_130727.jpg

Črna luknja za izgubljene nastavke

Napisano
dne 1. 6. 2022 ob 15:57 je TBA napisal:

Črna luknja za izgubljene nastavke

Sreča, da se je nastavek izgubil v antifrizu. Predstavljaj si, da bi se izgubil v tisti črni luknji na vrhu motorja, kamor se naliva olje. Mislim, da bi ga prej našli...

  • 2 leti kasneje...
Napisano

In smo spet tu...

 

Se odločim, da bom BTjko, ki šteje že 15 let in se jo v glavnem uporablja pozimi, malo pregledam po podvozju, če se kje pojavlja kakšna rjavina, pa da saniram.

 

Dvignem avto na klocne, snamem gume in se zagledam v sprednji desni zavorni disk. Se mu vidi, da zadnje čase na njega ploščica ne nalega, kot bi morala, ampak nalega samo na približno dveh tretjinah.

 

IMG_20240624_170716427.jpg

 

Malo presenečen nad odkritjem se lotim podirat zavore desno spredaj in ugotovim, da so slabo sestavljene. Zgoraj so bile lepo v vodilu, spodaj pa ne. Zato so na desni strani ploščice na disk pritiskale samo z zgornjim robom.

 

IMG_20240624_173006962.jpg

 

In je sledilo kupovanje novih ploščic ter struženje zavornih diskov. Sicer je bil poškodovan samo desni, ampak, kot vsi vemo, zavore se urejajo v kompletu na celi osovini...

 

A kdo ugane, kje je bila BTjka 15.5.2024 in kaj so tam počeli?

Napisano
pred 6 minutami je etcho napisal:

Na Avtoplusu, počeli pa so nič?

Potem bi zavore normalno delovale :D

Napisano

Jaz bi jim na mail poslal kaj so zaj....

 

Pol pa pač drugam. K nekomu, ki (upaš da) dela bolje.....

Napisano
dne 14. 5. 2022 ob 13:16 je Slivka napisal:

Pa sem mislil, da sem videl že vse:

 

IMG_20220514_130727.jpg

Motorcraft. To so rezervni deli za statejše Forde. Prva vgradnja in še par let po tem, ima samo FoMoCo.

 

Menjava na uradnem?

Napisano

Za Mazdo mi je jasno.

 

Za Fordov termostat z gedoro sem te vprašal.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Za Mazdo mi je jasno.

 

Za Fordov termostat z gedoro sem te vprašal.

 

Ma sej vidiš, da je fotka z neta

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Ma sej vidiš, da je fotka z neta

Če je njegova sestra imela Forda, pol pa sem mislil, da je od tam.

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

Če je njegova sestra imela Forda, pol pa sem mislil, da je od tam.

 

@Slivka mal išče pozornost :D

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, to je bilo tudi prej samo oglaševali niso tako na veliko,ker zdaj gre h koncu leta in je panika za dobre prodajne rezultate 😵‍💫Tudi cx-30 je imela prej popusta 2.5k€ zdaj ima pa 3k€.
    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.