Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 minutami je vzupan3 napisal:

Ko ti na servisu zategnejo nosilce injektorjev "do konca" in ti posledično počijo. En nosilec je po ceniku 120 eur. Brez komentarja (no, razen tega, da je uradni Mazda servis).

IMG_20241005_082730.jpg

Kot smo že velikokrat ugotovili, so uradni servisi večinoma šalabajzerji. 

Ko mine garancija se jih je potrebno izogibati kot hudič križa. 

 

 

Napisano
20 minutes ago, Boss said:

Kateri servis pa je to bil?

Avto sem od novega (8 let) vozil na Interclass. Verjetno mi jih je nek vajenec zategnil s pištolo. 

  • Všeč 1
  • Jezen 1
Napisano

A da bi pa samo počilo zaradi temperaturnega raztezanja in krčenja pa ni možno? :nevem:

 

Nič ne trdim ampak vseeno je čudno tole, da bi nekdo prtegnu k pr norcih. V servisnih navodilih je vse točno določeno in nič ni prepuščeno lastnim odločitvam serviserjev.

33112_1.png

Napisano
16 minutes ago, Boss said:

A da bi pa samo počilo zaradi temperaturnega raztezanja in krčenja pa ni možno? :nevem:

 

Nič ne trdim ampak vseeno je čudno tole, da bi nekdo prtegnu k pr norcih. V servisnih navodilih je vse točno določeno in nič ni prepuščeno lastnim odločitvam serviserjev.

Zgodba je malo daljša. Ob pregledu injektorjev sem ugotovil, da so mi tri nosilce od štirih narobe obrnili. Ko sem pripeljal avto nazaj na servis so to priznali in mi tri nosilce pravilno orientirali. V roku enega meseca so vsi trije počili (razen četrtega, ki se ga niso dotikali). Znano je, da se to zgodi, kadar se nosilce preveč zategne (pravilen postopek je tukaj kar kompliciran). Ko sem to pokazal našemu kolegu iz foruma (ki dela na Mazdah), je takoj opazil problem ter mi nosilce zamenjal. 

Žal kontrole kvalitete na uradnih servisih ni in si očitno odvisen od dnevne "forme" tam zaposlenih in vajencev. 

Napisano
8 hours ago, Bini said:

A nisi reklamiral.... :whatever:

Ne, sem izgubil zaupanje v ta servis. Je bilo preveč napak. Tele še nisem omenjal, ko so mi pozabili objemko namestiti nazaj na pravo mesto.

IMG_20240608_184442.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Tam so meni zavore narobe sestavili 

 

In kar precej orodja pustili v avtu. 

 

Ja, in, seveda, oni niso nikoli nič krivi. Meni so menjali kolesni ležaj BREZ razdiranja zavor, zato niso priznali, da so zavore narobe sestavili...

  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano

Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...

Napisano
14 minutes ago, Agerg said:

Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...

Se strinjam z napisnim. Sem pa enkrat s strani vodje tega servisa doživel hladen tuš, ko mi je lak na sprednjem odbijaču popokal (oni so mi ga eno leto prej barvali) in sem prišel reklamirati. No, zadeva je šla v smeri, da jih skušam jaz "nategovati". Sem se počutil kot kriminalec. Ko sem jim omenil, da lahko uveljavljamo kasko, če drugače ne gre, so zadevo rešili. Sicer pa, če ne spremljajo Mazda foruma, so si sami krivi :zvizga:

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

A tole sem že povedal, meni so nekoč na pooblaščenem servisu zamenjali napačen sprednji žaromet, namesto poškodovanega levega so zamenjali nepoškodovanega desnega. 😃

 

Kolikokrat slišiš, ufff to je pa veliko dela, ker je treba dati dol tapeto na vratih ali je treba dati dol sprednji odbijač ...  recimo za zamenjavo žarometa so si vzeli 4 ure časa, potem, ko so se zmotili (kar sem ugotovil šele sam pri prevzemu) so novega odmontirali nazaj dol ter zmontirali starega gor v vsega pol ure, skupaj s ponovno demontažo in montažo sprednjega odbijača ...

 

Podobno za sprednjo tapeto dol ... to bo pa 1,5 ure dela ... potem je bila dol in gor v manj kot 10 minutah ...

 

Pri Hondinem servisu podobno, redni servis so naredili v 20 minutah, računali pa 1,5 ure ... po normativih ... 😏 Ali pa nekoč pri vpoklicu zamenjave jermenice (sicer zastonj) ... sem bil zraven in me opozorijo "ker smo ravno razdrli predlagamo, da zamenjamo še tesnilo" ... in sem se strinjal in so ga zamenjali v pol minute, zaračunali pa so samo za delo zamenjave tesnila pred 10-timi leti 50 €. Takrat sem pa čisto znorel.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Jezen 1
Napisano (urejeno)

Ja, težka je tole. Jaz sem zaenkrat zadovoljen kar sem imel opravka z njimi (uradnimi servisi, ne se tem o katerem tu govorimo, da ne bo pomote) - potrkam po lesu. Verjetno bi lahko z mehaniki naokrog prišparal nekaj €, samo ko se na uradnem servisu zmenim za uro, nadomestni avto in me to tam čaka, je to pač neka tarifa, ki jo je treba plačati. Ko enkrat najdem "fuš" mehanika, ki bo vse ostalo naredil kot je treba, se držal termina, mi razložil kaj je treba postoriti na avtu, brez da jaz iz njega vlečem in doktoriram zraven, potem sem takoj za.

Je pa res, da moreš na uradnem servisu malo pritisniti na njih in biti malo tečen, kar je pa naloga potrošnika, kot sem omenil že en post višje.

Vedno več bi jih bilo samo nekih posrednikov brez odgovornosti. Naloga potrošnika je, da se jih udari po prstih, ko pride čas za to in ko se stvari poravnajo.

Če ga tale servis takole serje, so mu tako ure štete oz. se bo našla konkurenca, ki ga bo povozila. Evo, simpl priložnost za nekoga, ki ima voljo delati bolje. Drugače bomo kot potrošniki imeli, kar bomo imeli. Krivi smo pa sami...

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je Agerg napisal:

Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...

E daj. Sem pisal na servis za i20n, ko nategujejo z deli.

Je šel email tudi na matični firmo in na uvoznika.

 

Uvoznik ni nikoli nič odpisat.

Napisano (urejeno)

Ja, seveda ni, saj jaz tudi ne bi - kaj pa si ti, da bi ti moral? Saj ga nisi pritisnil. Pravnik in poziv na sodišče, če ne bo rešeno. Je pa odvisno za koliko denarja se gre. Vsi, ki smo normalni tega ne delamo za do par 100€ in to točno vedo. Ko grejo pa zneski višje jih je pa treba takoj pritisniti, ker je to dolžnost potrošnika in stranke...

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...

Tako je odletela zaposlena na sprejemu za Mazde na Avto plus. Bilo je kar nekaj pritožb strank (med drugimi tudi moja) in sledila je zamenjava. 

 

 

Napisano
28 minutes ago, Scr3am said:

A nismo v eni drugi temi govorili kko delajo po tabelah 🤣

Bi res rad vedel, če kdo pri nas pritrdi injektorje "by the book“, kot je prikazano v spodnjem videu:

 

 

Napisano
pred 2 urama je Agerg napisal:

Ja, seveda ni, saj jaz tudi ne bi - kaj pa si ti, da bi ti moral? Saj ga nisi pritisnil. Pravnik in poziv na sodišče, če ne bo rešeno. Je pa odvisno za koliko denarja se gre. Vsi, ki smo normalni tega ne delamo za do par 100€ in to točno vedo. Ko grejo pa zneski višje jih je pa treba takoj pritisniti, ker je to dolžnost potrošnika in stranke...

Za to ker 2x podloško računa ob rednem servisu, ga ne morem na sodišče vlečt.

 

Mogoče, če bi se še kdo bunil. Tak pa smo tak redki z i20n. Pa noben ne ve, da je že ena v filter kit-u. On pa se ziher izgovori na napako.

Napisano
pred 42 minutami je godlike napisal:

Za to ker 2x podloško računa ob rednem servisu, ga ne morem na sodišče vlečt.

 

Mogoče, če bi se še kdo bunil. Tak pa smo tak redki z i20n. Pa noben ne ve, da je že ena v filter kit-u. On pa se ziher izgovori na napako.

 

Ja, saj to sem napisal. Premalo je in točno to vedo. Večina štacun točno na tem bazira danes. Nategovanje za male zneske, kjer se stranke lahko samo bunijo in gredo drugam, ne morejo pa pravno odreagirati oz. nima ekonomskega smisla. Tisto podložko pa tako samo par ljudi opazi. Ni pa prav, se strinjam...

Napisano

Lahko se pa malo z inšpekcijo zagrozi, te se vsi bojijo, ker nihče ni 100% čist, sploh vodilni kader... 🤔

Mene nebi j... l. 🥴😉

Napisano

Ok, s kom točno jim pa zagroziš? Kakšen podatek ne škodi. Ker dobro je potem iti do konca, ko se enkrat že greš...

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Bini napisal:

Lahko se pa malo z inšpekcijo zagrozi, te se vsi bojijo, ker nihče ni 100% čist, sploh vodilni kader... 🤔

Mene nebi j... l. 🥴😉

Saj sem bil prijazno pozvan, da pridem nazaj in popravijo napako.

Da se opravičuje in da mi izdajo nov račun in povrnejo 1.40€ +ddv

 

Kaj boš tu naredil z inšpekcijo?

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Zaenkrat vidim, da imam še kar srečo s servisom.... 🤗😉

 

Bolj verjetno da si na splošno zadovoljen človek in se ne vtikaš v ne tako pomembne malenkosti, da bi ti grenile življenje. Na drugi strani se nekaterim ves čas godi krivica, od ene nepravilno zaračunane podložke naprej. Čeprav imajo (imamo) prav, jim(mi) to bolj škodi kot koristi. Ubadamo se s podložkami (ali nekaj evri omrežnine), spregledamo pa večje pomembnejše stvari v življenju.

Napisano

Se popolnoma strinjam z napisanim. Samo... zakaj bi bil jaz manj vreden in bi se moral sprijazniti z nečim slabšim. 

 

Sam sem trenutno v fazi gradnje hiše. Sam se nimam za komplikatorja in načeloma zaupam, da nekdo, ki to dela že xy let, da stvari obvlada. No temu očitno no tako. Nadzornik itak pride 1x na dva tedna armaturo pogledat, pa še to mu je odveč. Napake pa jaz odkrivam, k nimam pojma o gradnji (napačne odprtine za okna, manjkajoč nosilec...) . Sicer hvala bogu se stvari popravljajo sproti, me pa zanima, koliko je napak,k jih ni nihče opazil. Na koncu se pa jaz slabo počutim, ker nočem težit izvajalcu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.