FuManchu Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober Sestrični so tako hišo naredili, da niso mogli v prvi štuk pridt😁 Pozabili majstri na stopnice in luknjo v plati... 7 1 Citiraj
Slivka Napisano 28. oktober Avtor Prijavi Napisano 28. oktober pred 4 urami je Bini napisal: Lahko se pa malo z inšpekcijo zagrozi, te se vsi bojijo, ker nihče ni 100% čist, sploh vodilni kader... 🤔 Mene nebi j... l. 🥴😉 Ja, bi te. Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore. Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja. Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo. Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa. Ja, bi te je#@li... V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte... 1 1 1 2 Citiraj
Bini Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober pred 8 minutami je Slivka napisal: Ja, bi te. Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore. Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja. Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo. Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa. Ja, bi te je#@li... V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte... Žal nimaš sreče, furs jim moraš obljubit ali pa delovno.... 😂😉 Citiraj
Slivka Napisano 28. oktober Avtor Prijavi Napisano 28. oktober Zakaj naj pišem na FURS, da so zavore slabo sestavili? Račun so pa pravilno sestavili. 1 Citiraj
Agerg Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober Torej dajmo en nasvet tule kako se tega lotiti korektno, brez da je od tete kolega in potem njegov bratranec nekje zaposlen, kar lahko porabimo... 1 Citiraj
Janez007 Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober (urejeno) Z inšpektorji je tako, če bo prišel, bo vedno nekaj našel, z lahkoto. Ampak ponavadi nekaj drugega iz svoje pristojnosti. Torej s prijavo lahko nekomu škodiš, ne da bi imel od tega ti korist. Nekoč sta šla 2 inšpektorja v akcijo na osnovi prijave, da gostinski lokal v Črnučah ne izdaja računov. In iščeta lokal, ga po opisu najdeta, se usedeta in se pustita postreči. Popijeta kavo, plačata in začneta pregled .... Lastnik prileti ven ves živčen, zakaj ravno k njemu. Nakar se je ugotovilo, da je prijavo podal on za sosednji lokal, ki sta ga inšpektorja zgrešila. In je plačal kazen, ker sta nekaj našla narobe. Tako je to. Nauk zgodbe (resnične): Nikoli ne prijavljal drugih, ker tudi ti nisi brez greha. Popravljeno 29. oktober od Janez007 2 1 Citiraj
Slivka Napisano 28. oktober Avtor Prijavi Napisano 28. oktober Kako se pravilno lotit? Čisto enostavno: pelješ majstru, ki ima delavnico v preurejenim kozolcem toplarjem ali pa v preurejenem hlevu. Po mojih izkušnjah gre za boljšega strokovnjaka od vajencev na pooblaščenih servisih, kot drugo ga pa res lahko bolj ustrašiš s kakšno inšpekcijo... 1 1 Citiraj
Janez007 Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ... Moj mehanik s.p., pa dela izključno sam - možnost napake je manjša, se pa tudi zgodi (zadnjič je zamenjal zavorno olje in pozabil, da ga je nazadnje menjal leto nazaj). Se zgodi. 3 Citiraj
godlike Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober pred 26 minutami je Janez007 napisal: Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ... Tako je. In vajenci mi šlo pakne sestavit z vsemi protivibracijskimi plehci. Samo ok, če se vajenca nadzira..... Pa kar niso znali na uradnem servisu je na koncu sam uredil. Citiraj
Bini Napisano 28. oktober Prijavi Napisano 28. oktober pred 3 urami je Slivka napisal: Zakaj naj pišem na FURS, da so zavore slabo sestavili? Račun so pa pravilno sestavili. Pač nočeš razumet Citiraj
Janez007 Napisano 29. oktober Prijavi Napisano 29. oktober (urejeno) Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih. Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena. Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti. Popravljeno 29. oktober od Janez007 2 1 1 Citiraj
Bini Napisano 29. oktober Prijavi Napisano 29. oktober pred 7 urami je Janez007 napisal: Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih. Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena. Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti. Evo to je to, si razumel... Ko vejo, da so krivi ti bodo poštimal, če jim malo zagroziš saj vedo vnaprej, da bodo imeli težave.... Nisem pa nikoli nič izsiljeval prej popustil za kako malenkost..... 👌😉 1 Citiraj
FuManchu Napisano 29. oktober Prijavi Napisano 29. oktober Zagroziš, da jih boš dal v medije in to je to. Pri meni je delovalo, da sem dobil povrnjen denar 1 Citiraj
Bini Napisano 29. oktober Prijavi Napisano 29. oktober pred 2 urama je FuManchu napisal: Zagroziš, da jih boš dal v medije in to je to. Pri meni je delovalo, da sem dobil povrnjen denar To je tudi varjanta.... 👍 1 Citiraj
BuboBubo Napisano 13. november Prijavi Napisano 13. november Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član foruma, ki razmišlja o nakupu Mazde. Glede na že prebrano s tega foruma bom kupoval M3 bencinarja letnik 2018+. Zanima pa me katerega serviserja priporočate iz osrednje SLO? Sem sicer iz okolice Domžal, če je kateri tu okoli. 2 Citiraj
Bini Napisano 13. november Prijavi Napisano 13. november Jaz bi hodil Dr. Pelkotu, ko nebi bil več v garanciji. 👍🤗😉 1 1 Citiraj
Slivka Napisano 13. november Avtor Prijavi Napisano 13. november pred 18 minutami je Bini napisal: Jaz bi hodil Dr. Pelkotu, ko nebi bil več v garanciji. 👍🤗😉 Mislim, da ti že bolj med starodobnike sodiš, ne pa, da bi ti bil še v garanciji... 6 Citiraj
Z M A J Napisano 13. november Prijavi Napisano 13. november pred 4 urami je BuboBubo napisal: Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član foruma, ki razmišlja o nakupu Mazde. Glede na že prebrano s tega foruma bom kupoval M3 bencinarja letnik 2018+. Zanima pa me katerega serviserja priporočate iz osrednje SLO? Sem sicer iz okolice Domžal, če je kateri tu okoli. Mislim, da ti bo večina forumskih uporabnikov priporočila Simona Pelka oz. Avto Pelko d.o.o.; Zg. Senica 46, 1215 Medvode. Jaz k njemu vozim že 14 let in ga na podlagi izkušenj vedno pohvalim. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
BuboBubo Napisano 14. november Prijavi Napisano 14. november Najlepša vam hvala za hiter odziv. No saj prvo moram najti pravo Mazdo zame 1 Citiraj
Janez007 Napisano 14. november Prijavi Napisano 14. november (urejeno) Za Mazdo 3 bencinarko za 95% servisov in popravil ne potrebuješ specialista za Mazde. Samo dober univerzalni mehanik in avtoelektričar. Popravljeno 14. november od Janez007 4 Citiraj
etcho Napisano 14. november Prijavi Napisano 14. november Zanimivo, da priporočate Pelkota v temi serviserji-šalabajzerji. 😂 4 Citiraj
Bini Napisano 14. november Prijavi Napisano 14. november Tu je bilo zastavljeno vprašanje... 1 Citiraj
etcho Napisano 14. november Prijavi Napisano 14. november pred 1 uro je Bini napisal: Tu je bilo zastavljeno vprašanje... Sarkazem = ON. 2 Citiraj
Bini Napisano 14. november Prijavi Napisano 14. november pred 1 uro je etcho napisal: Sarkazem = ON. Vem, vem samo povem... 😂😉 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.