YavarYe X6V6 Napisano 22. januar, 2010 Prijavi Napisano 22. januar, 2010 ?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca". Ideja je samo izvesti jo je treba. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 22. januar, 2010 Prijavi Napisano 22. januar, 2010 ?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".Ideja je samo izvesti jo je treba. Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis. YavarYe ???? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Gustav Napisano 22. januar, 2010 Prijavi Napisano 22. januar, 2010 Prvi dan ko sem izven garancije sem za. ?e druzga ne zarad porabe. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Boss Napisano 23. januar, 2010 Prijavi Napisano 23. januar, 2010 Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU Po moje se moti?, ker ?e prekine? regeneracijo se ta nadaljuje takrat, ko se spet pelje?. je pa vseeno mali problem, da z nadaljevanjem regeneracije ?aka, da se motor ogreje. Se pravi, da ?e ma? ve? takih zaporednih kratkih vo?enj od prve nedokon?ane ali pa komaj za?ete in prekinjene regeneracije lahko naredi? problem. To kar pi?e na tem linku pa mislim, da ne velja popolnoma za sistem v Mazdi saj se regeneracija ?isto lepo za?ne ?etudi se vozi? v mestnem ciklu. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 24. januar, 2010 Prijavi Napisano 24. januar, 2010 Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis. YavarYe ???? ?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom". Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 24. januar, 2010 Prijavi Napisano 24. januar, 2010 ?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom". To sem tudi pri?akoval od mojstra tvojega kova.Problem bo, ?e ima ra?unalnik dolo?eno tudi spodnjo mejo pritiska v DPF in bi ob manj?i vrednosti od programirane javil napako. Mislim, da bo 1. forumovec, ki mu bo DPF crknil, tvoj "poskusni pacient". Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.