Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

 

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Prvi dan ko sem izven garancije sem za. :) ?e druzga ne zarad porabe.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

 

Po moje se moti?, ker ?e prekine? regeneracijo se ta nadaljuje takrat, ko se spet pelje?. je pa vseeno mali problem, da z nadaljevanjem regeneracije ?aka, da se motor ogreje. Se pravi, da ?e ma? ve? takih zaporednih kratkih vo?enj od prve nedokon?ane ali pa komaj za?ete in prekinjene regeneracije lahko naredi? problem.

 

To kar pi?e na tem linku pa mislim, da ne velja popolnoma za sistem v Mazdi saj se regeneracija ?isto lepo za?ne ?etudi se vozi? v mestnem ciklu.

33112_1.png

Napisano

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

 

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

 

To sem tudi pri?akoval od mojstra tvojega kova.

Problem bo, ?e ima ra?unalnik dolo?eno tudi spodnjo mejo pritiska v DPF in bi ob manj?i vrednosti od programirane javil napako.

Mislim, da bo 1. forumovec, ki mu bo DPF crknil, tvoj "poskusni pacient". :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
    • Podatek je za hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) na javnih hitrih in ultrahitrih polnilnicah... Pri izmenicnem toku (AC), ki je namenjen polnjenu doma je kolikor vem 11 kW, ce imas domaco trofazno polnilnico ...       
    • Veste kaj je 200 kW??? Doma imamo hišni priključek na elektro omrežje z 3 x 20 A varovalkami (pancarkami), to pomeni max. 14 kW moči. V praksi je moč pol nižja (gledano 15 minutni interval). Torej Mazda 6e pri polnjenju vleče moč za približno 30 enostanovanjskih hiš. Še 10 let nazaj se mi je zdelo to nemogoče.    In ne predstavljam si (z vidika zmožnosti obstoječega omrežja), da bi ljudje take polnilnice imeli doma. Da ti dajo soglasje za polnilnico 200kW - soglasje za priključitev 30 hiš.
    • Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur. Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.   Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.