Skoči na vsebino

MAZDA MX-5 1.6i Base

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

Napisano

Najprej lepo pozdravljena na forumu...

sam sem lastnik take mx-5 eno leto in pol. Kar se ohranjenosti samega avta ti?e (karoserija, motor, podvozje, interier...) mora? biti pozorna kot pri vsakem drugem avtu. Kar se pa platnene strehe ti?e, je pa pomembno, da ni nikjer razpokana (ponavadi na zgibih) in da je pro?na(zapiranje in odpiranje mora biti gladko, brez ve?je sile). ?e je avto gara?iran ali pa vsaj pokrit, mora streha zdr?ati zelo dolgo. obstajajo tudi premazi za platno, kar jo naredi obstojnej?o in sijo?o. Pozimi pa zelo priporo?am nakup hard-topa, predvsem zato, da ne uni?uje? platnene strehe, ker ga led in sneg lahko precej po?kudujeta in pa zaradi hitrej?ega segrevanja kabine. Lansko leto sem bil ?e brez hard-topa in povem, da je razlika o?itna. Stane sicer nekaj 100eur, ampak se spla?a, ?e misli? avto pu??ati zunaj na mrazu in snegu.

Razpisal sem se samo o doti?nem vpra?anju, ?e te ?e kaj zanima, kaj vpra?aj, sicer bo pa ?e kdo drug kaj dodal k temu.

 

lp

 

Nejc

Napisano

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

 

 

Mazda mx5 1.6 je bolj ?voh kar se konjev ti?e ti priporo?am 1.8 saj jo sam ?e furam 6 let in ni bilo nikoli nobenih niti najmanj?ih problemov. Bi bilo bolje da bi imela tam okoli 200 ?rebcev samo... Servis seveda obvezen :bravo:

Jaz se sicer v velikem snegu ne vozim kar se pa mraza ti?e se pa notranjost zelo hitro ogreje saj nima veliko prostora za ogreti,tako da hard top po ?elji...priporo?am pa gara?o ali vsaj nadstre?nico.

Streha ja,vzdr?evanje je fino ?e je. Kak?ni spreji in ne?no pranje poleti in pozimi.... :bravo:

 

Veliko u?itkov v vo?nji :bravo::bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

hey

jest mam mzdo mx5 18 16v. priporocam da si kups 18 motor prvo:) pozorna nimas pa na kej bit ker avto dela. jest ga mam ze dve leti in nism mel okvare. streha je kvalitetna priporocam da se na vsake toliko premaze s kasno glazuro za hitrjse odvajanje vode. in ne nerabis hard top. jest ga nimam in je kul:)

upam da bos zadovolna z avtom. veliko uzitkov ti zelim. aja pa se to kupi jo pozimi ker jo dobis ceneje kot spomladi. sej vem da bo tesko pocakat na prvi topel dan da lahko streho spustis in si zgoraj brez ampak se splaca ker so obcutno cenejse pozimi:)

lep dan zelim

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

Napisano

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

 

predstaviiii

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

....

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. ....

 

 

Tko kot enej pravi in ?e teli stabilizatorji me zanimajo :) kje si jih dobil in kolk mo?nej?i so?

Napisano

post-5771-1266909241_thumb.jpg

Torej tu prilagam nekaj INFOrmacij:

 

Predmet / opis predelave vozila: Vozilo je zni?ano

 

Vgrajene so nove spiralne vzmeti firme EIBACH

spredaj: EW 5517001 VA

zadaj: EW 5517002 HA

 

Montirani so novi stabilizatorji / vzvojne palice EIBACH (rde?e),

Anti ROLL KIT, koda: 5517320.

spredaj: premer = 24 mm, ima 2 to?ke / izvrtine za nastavitve trdote

zadaj: premer = 15,5 mm, ima 3 to?ke za nastavitev

 

(original MX5 stabilizatorji: premer spredaj = 19 mm / zadaj = 11 mm)

 

Uvoz, dobava in monta?a (1997) = firma AMORTIZER.

 

AMORTIZER TEHNOLOGIJA PODVOZIJ D.O.O. Videm 21 B, Videm 1262 Dol pri Ljubljani

T = 01 563 80 31.

 

Homologirano 2005. :jupiii:

Napisano

Na pobudo Simona dodajam ?e:

Pri Amortizerju so mi pri?vrstili stabilizatorje z nastavljivim ?leni z kovinskimi pu?ami

kot to delajo za rally avte - "UNIBAL-gelenke". To je zelo trda povezava,

ki pa se v cestnem prometu - po moji izku?nji - NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Iz pu?e se hitro iztisne mazivo kar povzro?i v praksi zeloooooooo neljubo ?kripanje,

ki je predvsem v kabriju zelo mote?e - za voznika.

 

Vgradil sem tudi druge amortizerje, ki so nastavljivi.

Osebna ocena je OK; preizkusil sem "zadevo" tudi na pisti MOBIkrog, Cerklje. :vesel:

Podatki:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Naj ?e kdo doda kaj svojih izku?enj !?!

 

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili / povezali na roke s ?lenki z kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako, kot to delajo za rally avte. To je trdna z navoji nastavljiva

povezava, ki pa se po mojih izku?njah v cestnem prometu NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Ker pod vplivom iz okolja....mazivo hitro izte?e in potem spoj zoprno ?kriplje.

Tudi naknadno mazanje z vodoodporno mastjo nima prav dolgega u?inka.

?e pa v kabriju celo ob zelo po?asni vo?nji nekaj ?kriplje je pa zelo mote?e.

 

Pa naj dodam ?e nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

Preizkusil sem jih tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :vesel:

 

Naj ?e kdo kaj doda, pripomni, pove........

Napisano

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili za navojnimi ?leni z vrtljivimi kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako kot to delajo za rally avtomobile. To je zelo trdna / toga in glasna vez.

Meni se v praksi v cestnem prometu NI obneslo. :angry:

Zakaj ?

Ker je pri?lo do prehitre iztisnitve maziva iz pu?e in je vse skupaj zelo ?kripalo,

tudi pri po?asni vo?nji, kar pa je pri kabriju zelo mote?e.

Potem sem zadevo premontiral nazaj na "klasi?ne" po?e z gumi vlo?kom.

 

Naj ?e dodam nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Sem jih preizkusil tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :jupiii:

 

Naj ?e kdo kaj doda, svoje izku?nje +........

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno v tole precej dvomim.  Verjetno edino pri polnjenju bi bilo lahko precej močno elektromagnetno polje okoli polnilnega kabla in konverterjev. Sama baterija vsaj po moje ne bi smela oddajat kaj dosti EMP-ja.   Bi blo pa zanimivo videt kolk EMP-ja okoli tvojih superkompjuterjev... a ste kdaj izmerili. Tam je na tone trafotov in kablovje, raznoraznih konverterjev, hladilnih zadev itd. To bi bilo za izmerit, ker mene je že mikrovalovka presenetila, da tolk uhaja v prostor, kljub temu, da bi morala biti okoli kar spodobna Faradayeva kletka.
    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.