Skoči na vsebino

MAZDA MX-5 1.6i Base

Ustvari kratki URL


O.K.

Priporočeno sporočilo

Najprej lepo pozdravljena na forumu...

sam sem lastnik take mx-5 eno leto in pol. Kar se ohranjenosti samega avta ti?e (karoserija, motor, podvozje, interier...) mora? biti pozorna kot pri vsakem drugem avtu. Kar se pa platnene strehe ti?e, je pa pomembno, da ni nikjer razpokana (ponavadi na zgibih) in da je pro?na(zapiranje in odpiranje mora biti gladko, brez ve?je sile). ?e je avto gara?iran ali pa vsaj pokrit, mora streha zdr?ati zelo dolgo. obstajajo tudi premazi za platno, kar jo naredi obstojnej?o in sijo?o. Pozimi pa zelo priporo?am nakup hard-topa, predvsem zato, da ne uni?uje? platnene strehe, ker ga led in sneg lahko precej po?kudujeta in pa zaradi hitrej?ega segrevanja kabine. Lansko leto sem bil ?e brez hard-topa in povem, da je razlika o?itna. Stane sicer nekaj 100eur, ampak se spla?a, ?e misli? avto pu??ati zunaj na mrazu in snegu.

Razpisal sem se samo o doti?nem vpra?anju, ?e te ?e kaj zanima, kaj vpra?aj, sicer bo pa ?e kdo drug kaj dodal k temu.

 

lp

 

Nejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rada bi kupila rabljeno MAZDO MX-5 1.6i Base. Zanima me, na kaj moram biti pozorna?! Kak?na je kvaliteta platnene strehe in ?e ?elim avto uporabljati tudi pozimi ali rabim hard top?!

 

 

Mazda mx5 1.6 je bolj ?voh kar se konjev ti?e ti priporo?am 1.8 saj jo sam ?e furam 6 let in ni bilo nikoli nobenih niti najmanj?ih problemov. Bi bilo bolje da bi imela tam okoli 200 ?rebcev samo... Servis seveda obvezen :bravo:

Jaz se sicer v velikem snegu ne vozim kar se pa mraza ti?e se pa notranjost zelo hitro ogreje saj nima veliko prostora za ogreti,tako da hard top po ?elji...priporo?am pa gara?o ali vsaj nadstre?nico.

Streha ja,vzdr?evanje je fino ?e je. Kak?ni spreji in ne?no pranje poleti in pozimi.... :bravo:

 

Veliko u?itkov v vo?nji :bravo::bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

hey

jest mam mzdo mx5 18 16v. priporocam da si kups 18 motor prvo:) pozorna nimas pa na kej bit ker avto dela. jest ga mam ze dve leti in nism mel okvare. streha je kvalitetna priporocam da se na vsake toliko premaze s kasno glazuro za hitrjse odvajanje vode. in ne nerabis hard top. jest ga nimam in je kul:)

upam da bos zadovolna z avtom. veliko uzitkov ti zelim. aja pa se to kupi jo pozimi ker jo dobis ceneje kot spomladi. sej vem da bo tesko pocakat na prvi topel dan da lahko streho spustis in si zgoraj brez ampak se splaca ker so obcutno cenejse pozimi:)

lep dan zelim

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem zadovoljen lastnik MX5 1,6 NA, to pomeni tudi leta.

Njen "EM?O" = 1995. :ljubezen:

To je avto za srce in du?o, ?eprav je tudi vsakodnevno uporaben,

?e ga ne "personalizira?" preve?. Tu misli n.pr.: zni?anje.

Vgradil sem set EIBACH (ga tudi homologiral !) to je kraj?e vzmeti

in mo?nej?e stabilizatorje. To je OK, se man nagiba +....te?ava

pa je s slabim cesti??em ali robniki. Prehitro kaj zaropota tam spodaj !

Glede platnene strehe pa NI problemov, lepo vzdr?uj, pa bo vse OK. :jupiii:

Priporo?am ?a vetrno za??ito, je prijetno zavarovan tilnik !

 

predstaviiii

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

post-5771-1266909241_thumb.jpg

Torej tu prilagam nekaj INFOrmacij:

 

Predmet / opis predelave vozila: Vozilo je zni?ano

 

Vgrajene so nove spiralne vzmeti firme EIBACH

spredaj: EW 5517001 VA

zadaj: EW 5517002 HA

 

Montirani so novi stabilizatorji / vzvojne palice EIBACH (rde?e),

Anti ROLL KIT, koda: 5517320.

spredaj: premer = 24 mm, ima 2 to?ke / izvrtine za nastavitve trdote

zadaj: premer = 15,5 mm, ima 3 to?ke za nastavitev

 

(original MX5 stabilizatorji: premer spredaj = 19 mm / zadaj = 11 mm)

 

Uvoz, dobava in monta?a (1997) = firma AMORTIZER.

 

AMORTIZER TEHNOLOGIJA PODVOZIJ D.O.O. Videm 21 B, Videm 1262 Dol pri Ljubljani

T = 01 563 80 31.

 

Homologirano 2005. :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na pobudo Simona dodajam ?e:

Pri Amortizerju so mi pri?vrstili stabilizatorje z nastavljivim ?leni z kovinskimi pu?ami

kot to delajo za rally avte - "UNIBAL-gelenke". To je zelo trda povezava,

ki pa se v cestnem prometu - po moji izku?nji - NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Iz pu?e se hitro iztisne mazivo kar povzro?i v praksi zeloooooooo neljubo ?kripanje,

ki je predvsem v kabriju zelo mote?e - za voznika.

 

Vgradil sem tudi druge amortizerje, ki so nastavljivi.

Osebna ocena je OK; preizkusil sem "zadevo" tudi na pisti MOBIkrog, Cerklje. :vesel:

Podatki:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Naj ?e kdo doda kaj svojih izku?enj !?!

 

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili / povezali na roke s ?lenki z kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako, kot to delajo za rally avte. To je trdna z navoji nastavljiva

povezava, ki pa se po mojih izku?njah v cestnem prometu NE obnese. :vskalo:

Zakaj ?

Ker pod vplivom iz okolja....mazivo hitro izte?e in potem spoj zoprno ?kriplje.

Tudi naknadno mazanje z vodoodporno mastjo nima prav dolgega u?inka.

?e pa v kabriju celo ob zelo po?asni vo?nji nekaj ?kriplje je pa zelo mote?e.

 

Pa naj dodam ?e nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

Preizkusil sem jih tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :vesel:

 

Naj ?e kdo kaj doda, pripomni, pove........

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na pobudo Symona dodajam ?e:

 

V firmi Amortizer so mi stabilizatorje pritrdili za navojnimi ?leni z vrtljivimi kovinskimi

pu?ami (UNIBAL-gelenke) tako kot to delajo za rally avtomobile. To je zelo trdna / toga in glasna vez.

Meni se v praksi v cestnem prometu NI obneslo. :angry:

Zakaj ?

Ker je pri?lo do prehitre iztisnitve maziva iz pu?e in je vse skupaj zelo ?kripalo,

tudi pri po?asni vo?nji, kar pa je pri kabriju zelo mote?e.

Potem sem zadevo premontiral nazaj na "klasi?ne" po?e z gumi vlo?kom.

 

Naj ?e dodam nekaj o nastavljivih amortizerjih:

Novi amortizerji KaYaBa, nastavljivi, 1 - 8 stopenj trdote.

Tip: KYB AGX, koda = 741015 in 741016.

Uvoznik in dobavitelj = EUROTON,

Monta?a = avto-servis COSMOS (2004).

 

Sem jih preizkusil tudi na pisti "MOBIkrog", sem bil zadovoljen. :jupiii:

 

Naj ?e kdo kaj doda, svoje izku?nje +........

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.