Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

razen goriva, registracije in zavarovanja, je bilo v letu 2009 z avtom stro?kov:

 

- menjava zadnjega desnega ABS senzorja - original del 73,39 EUR, delal sem sam 1,5 ure

- novo originalno vetrobransko steklo - 504,65 EUR, krije zavarovalnica :)

- redni servis pri 135.000 km, delo na poobla??encu 68,42 EUR (dodatno kontrola zavor, neki dve ?arnici in tesnilo karter vijaka); material lastne nabave 78,04 EUR + brisalci 15,00 EUR

- menjava termostatskega ventila - original z delom 90,64 EUR

 

za pla?ati je bilo torej 325,49 EUR

 

Zavarovanje: AO + delni kaski divjad, stekla, elementarne nesre?e, svetlobna telesa, ...brez parkiri??a 384,00 EUR (40% popusta + 10% komercialnega); cestnina in podalj?anje 54,55 EUR (tehni?ni spet naslednje leto)

 

Gorivo:

GORIVO: 771,56 litrov

KILOMETROV: 9832,60 km

POVPRE?JE: 7,85l/100 km

Skupno ?: 816,95

Stro?ek goriva na 1 km: 0,08308632 ?/km

 

 

SKUPAJ TOREJ: 1.255,83 EUR

 

drugih stro?kov razen teko?ine za ?i??enje ?ip ni bilo... slednjega pa ne vem koliko sem porabil :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

me zanima kok pride pri men:

 

V letu 2009 pri meni:

 

Servis: 2x = 325 eur

Menjalnik: 1000 eur

Bat: 740 eur

Letne rabljene gume (z montazo): 110 eur

Zimske nove gume (z montazo): 230 eur

 

Prevozenih cca. 45.000km (s tem da avto je bil nevozen vse skupaj 1 mesec)

Pri bolj ali manj povprecni porabi 7.5l/100km je to cca. 3500eur za gorivo

Registracija plus kasko cca. 800 eur

 

Vse skupaj: 6700 eur...o fak ?zmeden?

 

 

:vskalo:

 

(aja plus razni metabondi, brisalci, zarnice, rentacar, kazni...) pridem do 7000 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vidi? da je bencinar cnej. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tisto moje "nakladanje" se je nanašalo zgolj na čas polnjenja. Ne pa šetanja po prostorih bencinske črpalke, WC, kavice, ...     Copilot: Hitrost točenja bencina na črpalki je odvisna od zmogljivosti točilnega agregata. Običajno lahko na standardni bencinski črpalki natočimo približno 30 do 40 litrov bencina na minuto. To pomeni, da lahko v eni minuti napolnimo rezervoar povprečnega avtomobila do polovice ali več, odvisno od velikosti rezervoarja.
    • Tole je nakladanje... V manj kot dveh minutah ti niti gorivo ne napolni praznega rezervoarja  ... Kje je pa čas, da zaviješ na črpalko, izstopiš iz avta, odpreš pokrovček za točenje goriva, si natakneš plastične rokavice ... in na koncu še plačilo (na Petrolu lahko sicer z pomočjo aplikcije "Na poti"... ampak tukaj itak vsi pišete, da ne tankate na Petrolu    ...    EV pa če imaš doma polnilnico, ti res vzame le ene 10 sekund, da ga vštekaš, ko se pripelješ domov ...   
    • Pred leti je za Li-ion baterije veljalo, bolj ko jih počasneje polniš, počasneje se krajša njihova življenjska doba. Prof. Vidmar z elektro fakultete je 6 let nazaj na predavanju o električnem avtu (spodaj, je pa zvočno slab posnetek) rekel v smislu, da svoje baterije (ki jo plača sam) ne misli polnit na hitrih polnilnicah.   Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?   Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah. Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.    A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.   Copilot: Nova Mazda 6e se lahko polni z močjo 200 kW pri napetosti 800 V.  To omogoča hitrejše polnjenje in krajše čase polnjenja, kar je zelo priročno za uporabnike električnih vozil.   Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete 68,8 kWh, kar omogoča doseg do 479 km. Obstaja tudi različica Mazda 6e Long Range z baterijo kapacitete 80 kWh, ki omogoča doseg do 552 km.        
    • Hitro polnjenje je pomembno ko si na daljši poti in uporabljaš hitro polnilno infrastrukturo. Za doma je pa 11 kW čisto dovolj za dnevne potrebe večine.    Kateri nima možnosti polniti doma ali v službi dnevno nima smisla da ima el. Avto.
    • Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.