Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0 bencinar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker je moj traktor na servisu se ?e tretji dan vozim naokrog z M6 bencinarjem in sem kr malo razo?aran saj za 147KM mu absolutno manjka posko?nosti. ?e ho?em vsaj pribli?no enako vozit kot z dieslom moram precej telovaditi z menjalnikom. Pospe?evanja v vrhni?ki klanec v ?esti prestavi spada pod rubriko no go. Za primerjavo moja diselca v ?esti pospe?i, do vrha klanca do 190km/h po ?tevcu.

 

Res se postavlja vpra?anje kam je zginila vsa mo?,ker avto je resni?no anemi?en in zdaj mi je jasno zakaj mi je majes rekel, da bom kon?no videl zakaj sem izbral diesla. :jezicek:

 

Ampk vse to bi ?e nekako pre?ivel, ?eprav so mi prehitevanja prava muka in polna adrenalina,ker zadeva se kar ne premakne pa ?etudi je dovolj obratov (cca 5.000), ampak glasnost motorja pri 140km/h res ni za vzgled sj je pri 3.500 obratov kar glasen.

 

Ampak zaklju?ek vsega tega je pa poraba in sicer s podobnim re?imom vo?nje in nobenega teranja je poraba globoko ?ez 9 litrov :( si sploh ne upam pomisliti kolk bi bla, ?e bi se zapodil malo med ovinki :hohoho:

 

Aja, da ne re?em, da se vsaj polovico kasneje segreje kot moj z webastom - no sej da ne bo vse tako ?rno lahko re?em, da zjutraj veliko bolj uglajeno zalaufa in za kakega nezahtevnega uporabnika je to ?isto zgledna re?itev sam ne vem ?e se spla?a plinificirat saj bo avto ?e te?ji in ?e manj posko?en :ne vem:

33112_1.png

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Poznam ta felling, isto je pri 323, fatherjeva je sicer novej?a ampak njegova dizlarca ma bolj?e pospe?ke kot moja, pa je isto 90KM, turbina dela svoje :D

Napisano

boss, nekako me sploh me preseneca...

zdaj si pa predstavljaj ta avto z mojih 160-170 km/h konstantno 500-600km....(glasnost, poraba,...)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj o tem so pisali ?e raznorazni testerji v avto revijah pa jim kar nekako nisem verjel :(

 

Sicer pa ?akam, da ajvar tole prebere, kerme bo ziher spljuval, ?e? da sem pristranski. Ne vem no ampak 15 let stara Lantra se mi zdi bolj odzivna, da ne govorim o tanovem Civicu 1,8, ki ma tud tam nekje konjev, ki jih kar ?uti? ampak tukaj vMazdi jih pa kar ni na spregled :(

33112_1.png

Napisano

Boss - pospe?evanje do 190 kmh v 6. v klanc (pr bencincu to itak ni smiselno po?et, rabi pa? obrate), ampak ?e te pa ?lender & Co. (nekdanji uporabnik foruma) dobijo, te bojo pa na?e?kal! <_<:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer ?e nisem vozil nove M6 dizl, ampak kar se 2.0 bencinarjev ti?e pa osebno mislim da je bila stara M6 malo posko?nej?a. Te nove M6 pa v tandenci dose?i ?im ni?jo porabo, skoraj dajejo ob?utek kot da nekaj zavira pospe?evanje :angry2:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ker je moj traktor na servisu se ?e tretji dan vozim naokrog z M6 bencinarjem ...

 

Kaj pa je tvojemu traktorju, da je ze tretji dan na servisu?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa to je stra?no...jaz nikoli ne bi imel bencinarja... :dudek:

 

Se strinjam. Ni mi jasno zakaj sploh ?e vozimo bencinarje, mi budale. ?zmeden?

 

EDIT: Yavarye je na forumu, komaj ?akam... :hohoho::jezicek:

Napisano

Pozabl ste ?e napisat, da nekateri trahtarji tko lepo tresejo, da masirajo kri?, torej ne rabi? Kozmodiska! :harhar::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja boss vse je v filingu, stare M6 imajo do letnika za gas ?e zajlo in so veliko bolj?e odzivne kot novej?e, ki imajo elektri?no loputo za gas, ki pa seveda dela po svoje in zamuja, to je eden od razlogov da ni u?inka.

 

Drugi razlog pa je, moja biv?a Xedoska, ta avto je vlekel pri 4krpm se mu je prvi? odpulilo, pri 6 krpm pa ?e drugi?, tega sedaj ni. :angry2: Trenutna ima cca 22 km ve?, pa se mi zdi da gre veliko slab?e, ne mara obratov, vle?e vedno isto, ni va?no je 2krpm al pa 6 krpm, sploh nima veze. Staro si zavrtel na 4 jurje in pol je bil sam luksuz, zdej tega ni in se ne morem navadit. <_<

 

Druga? pa moja s 5 prestavo v vrhni?ki klanec kot da ga ni. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obrati to je jasno, drugac pa jaz imam kosmodisk v bencinarju :bravo:

Meni je tezko komentirat z 260KM :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam sem mnenja, da s 6. pospe?evat v Vrhni?k klanc, je totaln absurd sploh posku?at, razen ?e ti je v interesu, da ?imve? pokuri, isto?asno pa slabo pospe?uje ter se matra! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam. Ni mi jasno zakaj sploh ?e vozimo bencinarje, mi budale. ?zmeden?

 

EDIT: Yavarye je na forumu, komaj ?akam... :hohoho::jezicek:

 

ojej Symon no... mislim kr ven pade? pa sploh ne pomisli?. Govori za to?no ta model M6 in to?no za ta motor in NE na splo?no za vse bencinarje. Zmeni se na Gami za kak?en test pa se prepri?aj sam.

 

Kolk se eni ogro?eno po?utite, ?e kdo kej ?ez bencinarje re?e... Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.

 

 

 

Sam sem mnenja, da s 6. pospe?evat v Vrhni?k klanc, je totaln absurd sploh posku?at, razen ?e ti je v interesu, da ?imve? pokuri, isto?asno pa slabo pospe?uje ter se matra! :D

 

Sej problem je v tem, da sploh ne pospe?i in sem moral pretakniti dve prestavi navzdol, da sem prehitel en kombi :angry:

33112_1.png

Napisano

ojej Symon no... mislim kr ven pade? pa sploh ne pomisli?. Govori za to?no ta model M6 in to?no za ta motor in NE na splo?no za vse bencinarje. Zmeni se na Gami za kak?en test pa se prepri?aj sam.

 

Kolk se eni ogro?eno po?utite, ?e kdo kej ?ez bencinarje re?e... Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.

 

lepo napisano :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Druga? pa moja s 5 prestavo v vrhni?ki klanec kot da ga ni. :ne vem:

 

Verjamem - +20KM pa 2,3 ma?ina z ve? navora :hohoho: se mora poznat pa 5. prestava je enako nastavljena kot 5. na tanovi. 6. je kao var?evalna ampak kurc k ne var?uje z ?ivci :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Verjamem - +20KM pa 2,3 ma?ina z ve? navora :hohoho: se mora poznat pa 5. prestava je enako nastavljena kot 5. na tanovi. 6. je kao var?evalna ampak kurc k ne var?uje z ?ivci :hohoho:

 

6. prestava :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa je tvojemu traktorju, da je ze tretji dan na servisu?

 

Saj ve?, tisti brisalc, ki mi ga je avtopralnica odlomila, pa li?anje prtlja?nika in li?anje zadnjega odbija?a.

 

Ga grem pa zdele iskat.

33112_1.png

Napisano

Saj ve?, tisti brisalc, ki mi ga je avtopralnica odlomila, pa li?anje prtlja?nika in li?anje zadnjega odbija?a.

 

Ga grem pa zdele iskat.

 

Sem se kmalu po tem, ko sem vprasal, spomnil, da si nekaj pisal :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.[/b]

Sej problem je v tem, da sploh ne pospe?i in sem moral pretakniti dve prestavi navzdol, da sem prehitel en kombi :angry:

 

Ne bom ve? ni? napisal. :blush: Ker sam brez te?av prehitevam v 5. prestavi (pa ima elektronsko loputo!). Celo v 100NXu, ki je imel isto 140hp in 1200kg sem brez te?av pospe?eval v 5. prestavi. O?itno bo res kaj na tej elektronski loputi in zeleno naravnani elektroniki. <_<
Napisano

Sam je pa tudi res da 2.0 dizla ni ve? na 6ki...

Dizel je sedaj od 2,2 naprej in je res prednost dizla saj je 184nMM/4000rpm in najve?jo mo? pri 6500rpm proti 360nM/1600rpm in mo?jo pri 3500rpm

 

:blush:

bencinar ima mo? ?ele tik pred rde?im poljem, zato je pri taki kureti 2.5 motor skoraj obvezen...ima ve?ji navor in mo? pri manj?ih obratih...

 

P.S. Debata je o lenosti in ne ekonomi?nosti :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, vzamem nazaj. Sam imam zaenkrat same dobre izku?nje z bencinarji, in prakti?no ni?ne izku?nje z dizli. Ampak izgleda je Mazda6 bencinar res len avto. Sicer po eni strani razumem, Mazda 6 ni avto, ki bi jo nabavljali mulci za divjati ampak uglajeni gospodje ampak vseeno. Ravno fehtati za testno vo?no pa res ne bom ?el ker bi me najbr? ?udno gledali. sramezljiv

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.