Alex Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 Alex ne se prekmalu veseliti, tako malo izku?enj z dizli pa nimam. Me ?e niso prepri?ali pa kot sem napisal se za moje kilometre ne spla?a nabavljati dizla. @Labi: pomoje me bojo preve? ?udno gledali. Mulc s Cliotom se je pri?el norca delat. Samo v?asih pa taki "mulci" tudi kaj odpeljejo iz prodajaln. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 Glede na vse prebrano, je dejansko razlika samo v pospe?ku in kao porabi. Se pa strinjam da je dizel zakon.....tudi moj naslednji avto bo dizel....zakaj?.....zato da se bom lahko okrog vozil za cca. 3 ? na 100km Pol si se pa zbudu, razen ?e bo? ubawu smarta, js se vozim za 5?, pa nobenga ?paranja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
madmax Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 Pol si se pa zbudu, razen ?e bo? ubawu smarta, js se vozim za 5?, pa nobenga ?paranja. hehe, ?e enkrat vdihni, po?asi preberi in vse ti bo jasno (0.605? x 5l/100km = 3,025?/100km) recesija nima? kej! Any questions? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 hehe, ?e enkrat vdihni, po?asi preberi in vse ti bo jasno (0.605? x 5l/100km = 3,025?/100km) recesija nima? kej! Any questions? Ja kter avto ti bo laufov na 5 litrov LPG-ja ? PS. Tud js furam na LPG. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
eye Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 od dizla samo tole: pa se ta je sam za gledat ... oz neuporaben mal sm O.T Citiraj
Boss Napisano 26. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 26. december, 2009 Ja kter avto ti bo laufov na 5 litrov LPG-ja ? PS. Tud js furam na LPG. Joj Iwar, sej ?e ne bi vedel, da ne pije? bi te ?e obto?il, da si se ga na?rl pa zato nisi razmislil predno si napisal 0,605? je cena litra kurilca ali cvi?ka po doma?e Citiraj
Gustav Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 hehe, ?e enkrat vdihni, po?asi preberi in vse ti bo jasno (0.605? x 5l/100km = 3,025?/100km) recesija nima? kej! Any questions? ja ja, ?e jasno cvi?kar. Samo to potem ne bo mazda z ultraob?utljivimi injektorji in ?rpalko, ki ko?tata kot 3/4 avta, ampak en star zjeban VW TDI 90 al pa 110 km, ker 105KM, 115KM, 130KM al pa 140KM so PD ali CR motorji in tud ne marajo cvi?ka, vsaj tko pravjo. Al pa Hummer. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
x-layer Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 Joj Iwar, sej ?e ne bi vedel, da ne pije? bi te ?e obto?il, da si se ga na?rl pa zato nisi razmislil predno si napisal 0,605? je cena litra kurilca ali cvi?ka po doma?e Ja pa slu?ajno tudi avtoplina Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
jures Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 a ve? kaj je zanimivo... testirali so novo Cx7 z dieslom (173KM, 400Nm), ki ima tovarni?ki podatek, da je pospe?ek 11,3s/100kmh Na testih pa se je presenetljivo izkazalo, da je pospe?ek za dve sekundi bolj?i - se pravi 9,3s/100kmh, kar je le manj kot sekundo slab?e kot pri 260 konjski turbo bencinarki (8,4s/100kmh). Zakaj taka razlika ne bi vedel ampak je zanimivo, da proizvajalci dostikrat ravno pri dieslih navajajo slab?e rezultate od dejanskih. Predvidevam, pa da je to verjetno zaradi postopka testiranja, kjer verjetno testirajo po kopitu 1. prestava, pospe?ek do 90% max obratov, pa pol druga in tako naprej. Za bencinarja je tak na?in testiranja super za diesla pa p? ne, ker se ne znajde v visokih obratih. Druga mo?nost pa je ?pekulacija saj recimo pri CX7 bi verjetno bencinar izgubil prodajni dele?, ?e bi bilo napisano, da je samo tako majhna razlika v performancah pri tem, da je pri dieslu 4-5 litrov manj?a poraba (na testu je diesel CX7 porabil 9,6litrov) pa ?e veliko bolj ugoden registracijski razred. :ne vem: Delno je zaradi tega, kot si ze omenil - prestavna razmerja niso enaka, zanimivo pa je tudi dejstvo da je dizla? 60kg tezji...in vsa razlika teze je spredaj - downforce Je pa res da je tudi bencinar na papirju pridu?en, 8,5sekund sem jaz z obema polnima tankoma dosegel... do 100/uro pri tem avtu ni kej dosti razlike 2x pre?alata?....., razlika bi bila ko je potrebna mo?, samo ta avto ni 'drvar' ko kaka Lada Niva, Jeep ali Land rover... Zanimive so ?e druge razlike - dizelca ima 20mm vecji radij zadnjih diskov, in 80Ah akomulator proti 55Ah v bencinki Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
adormi11 Napisano 26. december, 2009 Prijavi Napisano 26. december, 2009 ?e ?e Boss pravi, da je 2,0 benz podhranjen, pol bo to res dr?alo. BDW- moj foter ma 2,0 benz avtomatik in gre dosti slab?e, kot moja dizlarca. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 27. december, 2009 Prijavi Napisano 27. december, 2009 Joj Iwar, sej ?e ne bi vedel, da ne pije? bi te ?e obto?il, da si se ga na?rl pa zato nisi razmislil predno si napisal 0,605? je cena litra kurilca ali cvi?ka po doma?e Sej ravno zato sem se najprej sponmil na legalna goriva za na cesto in LPG ima ceno 0,605 ?. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 27. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 27. december, 2009 Sej ravno zato sem se najprej sponmil na legalna goriva za na cesto in LPG ima ceno 0,605 ?. Res je... sam govoril je o dieslu. Dieselski motor s plinsko instalacijo je pa ?ist predraga in neekonomi?nare?itev (vsaj zaenkrat). Citiraj
madmax Napisano 27. december, 2009 Prijavi Napisano 27. december, 2009 ja ja, ?e jasno cvi?kar. Samo to potem ne bo mazda z ultraob?utljivimi injektorji in ?rpalko, ki ko?tata kot 3/4 avta, ampak en star zjeban VW TDI 90 al pa 110 km, ker 105KM, 115KM, 130KM al pa 140KM so PD ali CR motorji in tud ne marajo cvi?ka, vsaj tko pravjo. Al pa Hummer. Kej tazga sm mel u mislih: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3313842&show=1 tako kot si napisal, sm noter gre rde?e kot ata na mamo! Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Kej tazga sm mel u mislih: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3313842&show=1 tako kot si napisal, sm noter gre rde?e kot ata na mamo! ?ak mal kaj bo pa z nissanom ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Z M A J Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Madmax, kaj pa ?e te zaustavjo oz. zdej se jim re?e CARINA! :ne vem: Pomoje te ocarinjo ko osla! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Sej ravno zato sem se najprej sponmil na legalna goriva (pridobljena pri prijatelju nelegalno ) za na cesto in LPG ima ceno 0,605 ?. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
cRaZY Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 No morm tud jest povedat, da ko sem sel iz stare M6 CD120 na novo 2.5 170KM bencin, sem bil prvi teden malo razoracan. Na bencinu sem imel obcutek, da ima pol manj konjev. Ampak sedaj po parih mescih, ko se usedem v staro mazdo, ni primerjave. Ocitno si na dizlu navajen na sunke, ki ti dajo obcutek hitrosti. Citiraj
Z M A J Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Pri starej?ih dizlih (ne govorim konkretno o mazdi6 1. gen.), kokr vem so ?e precej izrazite turbo luknje, ko te prlima k zmaja, dejansko pa ni bogvekaj pospe?ek! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Symon Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Navor daje delno la?ni ob?utek pospe?evanja. Citiraj
madmax Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 ?ak mal kaj bo pa z nissanom ? jah kaj pa vem, verjetno ga bo kdo kupu Sicer pa to je "somewhere in the future"! Madmax, kaj pa ?e te zaustavjo oz. zdej se jim re?e CARINA! :ne vem: Pomoje te ocarinjo ko osla! Glede na to da je to domena carine nisem ravno najbolj na teko?em vendar se mi zdi da je kazen za prvi? 400?, kar znese 200? (to pa kar hitro dobi? notr ne )Zdej mi pa povej kolikokrat si jih videl ob cesti ustavljati in kontrolirati avte! Jaz do sedaj samo 1x. ?e ?e potem ponavadi kontrolirajo kamione na po?ivali??ih.......poznam kar nekaj ljudi ki delajo po 50.000+ na leto pa ?e nikoli niso nobenga dobili.......uglaunem povedat ho?em to da je to da te dobijo skoraj ekvivalentno dobitku na lotu sploh ?e se ne vozi? okoli glih z golfom dvojko! Citiraj
Z M A J Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Se strinjam, npr. ?e bi tastaro 323 BG pre?timu oz. nabavu ?e dizlko, me zanima kdo bi te posumil! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 28. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 28. december, 2009 No morm tud jest povedat, da ko sem sel iz stare M6 CD120 na novo 2.5 170KM bencin, sem bil prvi teden malo razoracan. Na bencinu sem imel obcutek, da ima pol manj konjev. Ampak sedaj po parih mescih, ko se usedem v staro mazdo, ni primerjave. Ocitno si na dizlu navajen na sunke, ki ti dajo obcutek hitrosti. Ampak vseeno za 50KM razlike pa pri tem da je stara ?e bistveno te?ja (predvsem zaradi te?jega motorja) ?lovek pri?akuje pa?, da se to nekje pozna. Kar se pa pospe?kov ti?e jaz osebno ne rabim ne vem kak?nih pospe?kov od 0-100kmh, ker v realni prometni situaciji je to ?ist brezvezen podatek saj ni situacije, da bi s semaforja moral pospe?iti, do 100km/h, ?e vemo, da je maksimalna hitrost v naseljih lahko do 70km/h, kjer je to s tablo dovoljeno. Na AC pa prakti?no ni situacije, da bi moral na polno ?tartat iz stoje?ega stanja. Mi je pa zelo pomemben medpospe?ek in sicer pri prehitevanju ali pa recimo izhodu iz ovinka, prehodu cestninske ipd. takrat mi je dovolj tistih 2.000 obratov, kolikor ima diesel uporabnega "lufta". Ne vem ampak sam osebno z dieslom nikoli nimam te?av s prehitevanjam tudi v precej strm klanec ne. Po drugi strani pa mi bencinar dostikrat ne navdahne s to sigurnostjo. Je pa res, da ve?ino vozim bencinarje med 100 in 150KM tako, da se bom ogradil izjav za mo?nej?e motorje. Citiraj
Symon Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Glede na to da je to domena carine nisem ravno najbolj na teko?em vendar se mi zdi da je kazen za prvi? 400?, kar znese 200? (to pa kar hitro dobi? notr ne )Ne bom ni? napisal. Se pa strinjam, sodelavec je imel Cordobo SDI in se je z njo kar nekaj let vedno vozil na cvi?ek, Trbovlje-Dom?ale. Masivni prihranki. Mi je pa zelo pomemben medpospe?ek in sicer pri prehitevanju ali pa recimo izhodu iz ovinka, prehodu cestninske ipd. takrat mi je dovolj tistih 2.000 obratov, kolikor ima diesel uporabnega "lufta". Se strinjam, pro?nost je zakon. In pro?nost je v domeni navora, ki je seveda pri dizlih v enormnih ?tevilkah. Tako, da ve?ina bencinarjev v primerjavi z enako mo?nimi dizli tu po doma?e povedano popu?i. Se pa dogaja zadnje ?ase, da na lokalni cesti pri 80km/h brez te?av prehitevam v 5. prestavi in sem zelo hitro mimo. Me ?e vedno presene?a Clio. Citiraj
Boss Napisano 28. december, 2009 Avtor Prijavi Napisano 28. december, 2009 Se pa dogaja zadnje ?ase, da na lokalni cesti pri 80km/h brez te?av prehitevam v 5. prestavi in sem zelo hitro mimo. Me ?e vedno presene?a Clio. Sam tvoj ni obi?ajen povpre?en "slovenski" avto in pri tem, da ima? 180+ konjev v lahkem avtomobilu se mora nekje poznati. aja, jaz tudi saj pri novi ?estki ni ve? tiste turbo luknje pod 2.000 obrati ampak lepo za?ne vle?i od 1.500 naprej. Citiraj
Alex Napisano 28. december, 2009 Prijavi Napisano 28. december, 2009 Sam tvoj ni obi?ajen povpre?en "slovenski" avto in pri tem, da ima? 180+ konjev v lahkem avtomobilu se mora nekje poznati. aja, jaz tudi saj pri novi ?estki ni ve? tiste turbo luknje pod 2.000 obrati ampak lepo za?ne vle?i od 1.500 naprej. ampak prav ta pospe?ek po turbo luknji je zakon-ko te pripopa na sede?. In prav lepo prehiti? povpre?nega benzina?a. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.