Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0 bencinar

Ustvari kratki URL


Boss

Priporočeno sporočilo

Ne bom ve? ni? napisal. :blush: Ker sam brez te?av prehitevam v 5. prestavi (pa ima elektronsko loputo!). Celo v 100NXu, ki je imel isto 140hp in 1200kg sem brez te?av pospe?eval v 5. prestavi. O?itno bo res kaj na tej elektronski loputi in zeleno naravnani elektroniki. <_<

 

Sej pravim, tud sam sem imel dobre izku?nje z bencinarji in tudi s takimi, katere sem uporabljal vsporedno z dieslom tako da ne vpliva pristranskost.

 

Lepo se je recimo peljala Honda Civic 1.8 (140KM), pa tudi BMW 318is je bil OK, pa recimo Lantra 1.8 s 131KM kar po?teno vle?e. Celo Golf IV 1.6 s 105KM sploh ni bil tako len glede na malo konj.

 

Pa ?e kej bi se na?lo zato sem verjetno toliko bolj razo?aran kar od skoraj 150KM sem pri?akoval precej ve? :(

 

Sam je pa tudi res da 2.0 dizla ni ve? na 6ki...

Dizel je sedaj od 2,2 naprej in je res prednost dizla saj je 184nMM/4000rpm in najve?jo mo? pri 6500rpm proti 360nM/1600rpm in mo?jo pri 3500rpm

 

:blush:

bencinar ima mo? ?ele tik pred rde?im poljem, zato je pri taki kureti 2.5 motor skoraj obvezen...ima ve?ji navor in mo? pri manj?ih obratih...

 

Definitivno :bravo:

 

Druga? imajo pa 2.0 CD ?e vedno normalno v ponudbi in na vseh cenikih tako, da ni? kaj ne zgleda, da bi se ta motor umaknil.

 

In kdor ho?e imeti opremo GTA ali GT pa mu ni, da bi pla?eval najvi?jo registracijo je to ?e vedno idealna mo?nost za nakup poleg 2.5 bencinarja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Evo tako sem se odlo?il. ?e pride? na meeet 3.januarja bom pri?el samo zaradi tebe, da bo? peljal Cliota. In, da bo vse skupaj kolikor toliko fer lahko notri nalo?imo ?e kak?nega Mazda?a, da bo ja te?a bolj realna. Najve?jo mo? (182) ima itak visoko gor ampak kako je avto ?iv pri nizkih obratih bo? pa vseeno lahko probal in bo pomoje za silo primerljivo. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po?a??en sem :bravo:

 

Upam, da mi bo zneslo in pridem bom pa vsekakor dovolj zgodaj sporo?il a pridem ali ne.

 

 

 

p.s.: Clio in 180+KM je ziher raketa... ?koda, da je vrhni?ki klanec tako dale? :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N? vrhni?ki klanec, saj bo? sprobaval kako je pro?en ne pa puna granata po AC. :P Teh 180 konjev je itak ?ele pri 6500 obratih, to je fuj in fej, v obrate terat pa ?e ?altat je treba non-stop pri teh grdih bencinarjih. :hohoho: Lahko bo? pa probal, da se da brez te?av peljati 50, v 4. ali celo v 5. ter lepo pospe?i. Da ne bo? mislil, da so vsi novi bencinarji ?rot. :)

 

Aja ?e zanimiva primerjava. S prijateljem (Clio 1,5 dCI ?ipan na 120hp in ogromno navora) sva enkrat probala na AC v 5. pri 100km/h. Jaz sem imel ?e 100NXa (2.0, 140hp in manj navora, ista te?a pa 20 let stara zasnova motorja). No do ene 140, 150km/h je res ?el skoraj v?tric potem mu je pa za?elo zmanjkovati, NX je pa vlekel vedno bolj saj ima visoko v obratih samo ?e ve? mo?i. In ni vse v konjih ampak tudi v prestavnem razmerju. ?e pa res no?e? nonstop ?altati je najbolj?a re?itev avtomatik. :aaaaa:

 

:hohoho: PS: Clarkson res, res, res ne mara Francozov pa je priznal, da je tale Clio zabaven. :danzoman:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, sm mislu, da te bo Klijo scat pelju (v ?tartu od 100 navzgor), pa mi je kr ?udno! :blush:

 

Se prav bi se s tvojim zdej?njim orng mim odpelju! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja po svoje je bil kar konkretno enakovreden dvoboj. 20hp manj ampak vsaj 50Nm navora ve?. 100-150 ni bilo bistvene razlike ?ele potem se je poznalo, da sem mu po?asi uhajal. In z istim Cliotom je zelo lepo lovil to?no tak?nega RSa kot ga imam zdaj. Seveda mu je RS uhajal (hitreje kot moj 100NX) ampak vseeno se mu navor oreng pozna. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma avtomatik je dolgocajtn

 

Povej ti to in?inirjem pri VW za njihov DSG ?e upa?. :jezicek:

 

Ja pri porabi me pa premagate, moj po?eruh pije dobrih 8 litrov, res grdo preve? za 2.0 in toliko konjev. :hohoho:

Glavno, da je spet ena tema za prepucavanje bencin vs dizel kamor bi kak Zdravek napisal: "Bencin :rulam: " In res ne verjamem, da se na katerem forumu toliko obremenjujejo kdo kaj tanka kot tule. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res je, ampak obremenjujete se vi benzinasi ane...

pa ne vem tocno zakaj...boss je lepo napisal porocilo in primerjal oba 2.0 B in D in potem opazka

 

"Se strinjam. Ni mi jasno zakaj sploh ?e vozimo bencinarje, mi budale"

 

 

vecinoma imajo benzinasi komplekse in nikol dizelasi...hecno

meni osebno je cisto vseen kero gorivo, sam pogoj je da se pelje lepo :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skratka

 

geseënde Kersfees

gëzuar Krishtlindja

gleckika Wïanachta

miilaad majiid

Shnorhavor Surb tsnund

Eguberri on

З Божым нараджэннем (Z Bozym naradzenniem)

subho baradin

sretan Bo?ić

Nedeleg laouen

весела коледа (vesela koleda)

Christmas nay hma mue pyaw pa

bon Nadal

圣诞快乐 (shèng dàn kuài lè)

Nadelek lowen

bon Natale

sretan Bo?ić

veselé Vánoce

glædelig jul

vrolijk Kerstfeest

merry Christmas

gojan Kristnaskon

h?id jõule

gleðilig jól

hyv?? joulua

joyeux Noël

noflike Krystdagen

bon nadâl

bo Nadal

Ahali tseli

frohe Weihnachten / fr?hliche Weihnachten

kala christougenna / kala xristougenna

jwaye Nowel

mele Kalikimaka

christmas sameakh (barely used)

Krismas ki subhkamna

boldog karácsonyt

gleðileg jól

naragsak a paskua

selamat Natal

Nollaig shona

buon Natale / gioioso Natale

sugeng Natal

merii kurisumasu

assegass amegass

Noheli nziza

seun-tan chu-ka-hae-yo

Noela we pîroz be

souksan van Christmas

felix dies Nativitatis

priecīgus Ziemassvētkus

bun Denâ / bun Natâle

su Kalėdomis / linksmų Kalėdų

vrolik Kersfees

schéi Chrëschtdeeg

среќен Божиќ (srećen Bo?ić)

tratry ny Krismasy / arahabaina tratry ny Krismasy / arahaba tratry ny Krismasy

selamat hari natal

Christmas ashamshagal

il-milied it-tajjeb / milied hieni

Nollick ghennal

meri Kirihimete

god jul

bon Nadal

krissmas khojaste / krissmas farkhonde

Wesołych Świąt

feliz Natal

baxtalo Kre?uno

un Crăciun fericit

Noheiri nungi / webale Noheiri

C Pождеством Xристовом (S rojdestvom Kristovom)

ia manuia le Kerisimasi

bona pasca’e Nadale (logudorese) / bona paschixedda (campidanese)

Nollaig chridheil

Срећан Божић (srecan bozic)

krisimas yakanaka

Chrismas joon wadhayoon

vesele vianoce

vesel bo?i? / vesele bo?i?ne praznike

dobro dedek

feliz Navidad

god jul

maligayang pasko

ia orana e te noera

สุขสันต์วันคริสตร์มาส (souksaan wan Christmas)

Noeliniz kutlu olsun

Shuldyr Ymuśton

Z Rizdvom Hrystovym

Mừng Chúa Giáng Sinh

djoyeus Noyé

Nadolig llawen

jénwèl

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstori, diesel je zakon, kukrcajta ni pod nulo, dokler ne odpove kak venti, dokler ne odpove kaka ?oba, ?rpalka, nafta,dokler nima rednega servisa,...

 

Bencinar je piece of shit, ker skoz crkavajo senzorji pretoka zraka, labde, v?igalne tuljave, servisi so dragi kot pes, sploh na 100 kkm, skratka stop making gasoline cars !!

 

Druga? ni? ne re?em ko ruje ruje, samo se hitro zadiha, benz je za nas penzi?e lenuhe ki se nam ne da ?altat in se imamo ?as obremnjevat z porabo. :ne vem:

 

 

PS: Boss res pa je da ne more? nit na dale? primerjat navor s 120 km in po?iralca benza s 147 km, tam do nekje 150-180 km/h, pol pa je razlika malo ve?ja, res pa je da bost sedaj vsi planili, da se nikol ne vozimo tolk, kar pa NI res. :blush:

Je pa ?udno da nova M6 benz je la?ja od stare in kako slabo potem mora bit ?ele stara 2.0 benz v vrhni?ki klanec ?

Js vem da je moja ex V6 pod vi?njegorskim klancem imela 150 na vrhu pa 200+, ?e ni blo kakih nivalidov, ki niso vedeli kje jim je mesto, pa je bila smo 2.0, in 144 vrancev. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej spomnil sem se na tole :Phttp://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2990&st=0

sicer ni vec podatkov ampak se spomnim, da je moja dizel power premagala xedosa v pospeskih (sem mel 9.4 al neki tazga) :)

hehe

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pravim... dejte sprobat, ker vsi ki so vozili ta motor v novi ?estki so ugotovili isto, ?eprav dokler tudi sam nisem sprobal sem mislil, da pretiravajo.

 

Ne vem ampak recimo pri pospe?evanju skozi cestninsko, ko recimo pri 60km/h v tretji pritisne? na gas pri dieslu dobesedno avto spredi kr dvigne pri tem bencinarju pa zgleda kot, da bi ga nekaj du?ilo. Tud ?e sem probal v drugi prestavi ni bilo ni? bolj?e.

 

Ampak pustmo to, ker nikakor ni bil namen, da bi bla ?e ena debata na temo benz vs. diesel ampak eni se prav trudte, da bi dokazali, da diesel sux in benz rules in ?e vam je to v zado??enje bom ?e sam napisal da diesel je za en drek in da so bencinarji najbolj?i - OK, bo zdej v redu? Zadovoljni? :jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da nebo tole spet ena neskon?na brezplodna debata........itak da bo vsaksvojga konja hvalu.....ste ?e kdaj kje koga sli?ali govort, da to kar on vozi je crap, kar sosed pa tisto pravo.....come on, get real! :P

Boss itak da dizla kot gliser dvigne saj ima vso mo?/navor skoncentrirano v 2000k rpm bencinarji pa pa? ne, tko da pomojem bi kr znal tuki ti?at vzrok za ta navidezen manjko mo?i ;)

Si me pa spomnu kako kak?en italian?ek z Imprezo (ja vem spet te?im z to Imprezo) ko mu re?em na ?ihtu da naj ga malo natera :P skoraj z avspuhom po tleh drajsa ko speljuje :notworth:?zmeden?

Se pa strinjam da je dizel zakon.....tudi moj naslednji avto bo dizel....zakaj?.....zato da se bom lahko okrog vozil za cca. 3 ? na 100km ;):ph34r:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej spomnil sem se na tole :Phttp://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2990&st=0

sicer ni vec podatkov ampak se spomnim, da je moja dizel power premagala xedosa v pospeskih (sem mel 9.4 al neki tazga) :)

hehe

 

a ve? kaj je zanimivo... testirali so novo Cx7 z dieslom (173KM, 400Nm), ki ima tovarni?ki podatek, da je pospe?ek 11,3s/100kmh

 

Na testih pa se je presenetljivo izkazalo, da je pospe?ek za dve sekundi bolj?i ?zmeden? - se pravi 9,3s/100kmh, kar je le manj kot sekundo slab?e kot pri 260 konjski turbo bencinarki (8,4s/100kmh).

 

Zakaj taka razlika ne bi vedel ampak je zanimivo, da proizvajalci dostikrat ravno pri dieslih navajajo slab?e rezultate od dejanskih.

 

Predvidevam, pa da je to verjetno zaradi postopka testiranja, kjer verjetno testirajo po kopitu 1. prestava, pospe?ek do 90% max obratov, pa pol druga in tako naprej. Za bencinarja je tak na?in testiranja super za diesla pa p? ne, ker se ne znajde v visokih obratih.

 

Druga mo?nost pa je ?pekulacija saj recimo pri CX7 bi verjetno bencinar izgubil prodajni dele?, ?e bi bilo napisano, da je samo tako majhna razlika v performancah pri tem, da je pri dieslu 4-5 litrov manj?a poraba (na testu je diesel CX7 porabil 9,6litrov) pa ?e veliko bolj ugoden registracijski razred. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa ne bo? govoril! :hohoho: Dizel je ?isto fajn, ?e dela? na leto dosti kilometrov. Dizel je fajn, ?e ?eli? pritisniti na gas samo ob?asno. Fajn je ker ima dosti ve? navora kot primerljiv bencinar. Ampak jaz ne delam dosti kilometrov na leto. Ko ga pritisnem je fajn, da ni treba skoz ?altati ampak, da vle?e od za?etka pa do vsaj 7000 obratov.

PS: Pomanjkanje navora je logi?no. Navor gre gor predvsem s tlakom turbine. Povpre?en dizel ima tak pritisk turbine kot res navit bencinar (recimo serijski dizel ima 2,0 bara, prijatelj ima bencinarja in pri 1,5 bara na 2.0 ma?ini 500Nm navora kar bi ?e bilo primerljivo ampak kot sem napisal avto ni serijski).

 

 

OK no hecam se. :hohoho: Mi je logi?no, da navor pri dizlu naredi ve? kot zamorjen bencinar. ;) In si prav ?elim peljati oba avta, da vidim to famozno razliko. Za splo?no razgledanost. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa ne bo? govoril! :hohoho: Dizel je ?isto fajn, ?e dela? na leto dosti kilometrov. Dizel je fajn, ?e ?eli? pritisniti na gas samo ob?asno. Fajn je ker ima dosti ve? navora kot primerljiv bencinar. Ampak jaz ne delam dosti kilometrov na leto. Ko ga pritisnem je fajn, da ni treba skoz ?altati ampak, da vle?e od za?etka pa do vsaj 7000 obratov.

PS: Pomanjkanje navora je logi?no. Navor gre gor predvsem s tlakom turbine. Povpre?en dizel ima tak pritisk turbine kot res navit bencinar (recimo serijski dizel ima 2,0 bara, prijatelj ima bencinarja in pri 1,5 bara na 2.0 ma?ini 500Nm navora kar bi ?e bilo primerljivo ampak kot sem napisal avto ni serijski).

OK no hecam se. :hohoho: Mi je logi?no, da navor pri dizlu naredi ve? kot zamorjen bencinar. ;) In si prav ?elim peljati oba avta, da vidim to famozno razliko. Za splo?no razgledanost. :D

 

He,he,?e bo? probal se bo? verjetno premislil...in bo? nabavil diesel power. :jezicek::aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In si prav ?elim peljati oba avta, da vidim to famozno razliko. Za splo?no razgledanost. :D

 

evo bravo za tole :bravo:

po mojem ni nobenega problema, ce gres do game pa jim reces da bi probal mazdo 6 D in B....potem lahko porocas

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.