Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0 bencinar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Alex ne se prekmalu veseliti, tako malo izku?enj z dizli pa nimam. Me ?e niso prepri?ali pa kot sem napisal se za moje kilometre ne spla?a nabavljati dizla. ;)

@Labi: pomoje me bojo preve? ?udno gledali. Mulc s Cliotom se je pri?el norca delat. :hohoho:

 

Samo v?asih pa taki "mulci" tudi kaj odpeljejo iz prodajaln.

 

 

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Glede na vse prebrano, je dejansko razlika samo v pospe?ku in kao porabi.

 

 

Se pa strinjam da je dizel zakon.....tudi moj naslednji avto bo dizel....zakaj?.....zato da se bom lahko okrog vozil za cca. 3 ? na 100km ;):ph34r:

 

Pol si se pa zbudu, razen ?e bo? ubawu smarta, js se vozim za 5?, pa nobenga ?paranja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

Pol si se pa zbudu, razen ?e bo? ubawu smarta, js se vozim za 5?, pa nobenga ?paranja.

 

 

hehe, ?e enkrat vdihni, po?asi preberi in vse ti bo jasno (0.605? x 5l/100km = 3,025?/100km) ;)B) recesija nima? kej! :)

 

Any questions?

Napisano

hehe, ?e enkrat vdihni, po?asi preberi in vse ti bo jasno (0.605? x 5l/100km = 3,025?/100km) ;)B) recesija nima? kej! :)

 

Any questions?

 

Ja kter avto ti bo laufov na 5 litrov LPG-ja ?

 

PS. Tud js furam na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja kter avto ti bo laufov na 5 litrov LPG-ja ?

 

PS. Tud js furam na LPG.

 

Joj Iwar, sej ?e ne bi vedel, da ne pije? bi te ?e obto?il, da si se ga na?rl pa zato nisi razmislil predno si napisal :hohoho::jezicek:

 

 

0,605? je cena litra kurilca ali cvi?ka po doma?e

33112_1.png

Napisano

hehe, ?e enkrat vdihni, po?asi preberi in vse ti bo jasno (0.605? x 5l/100km = 3,025?/100km) ;)B) recesija nima? kej! :)

 

Any questions?

 

 

ja ja, ?e jasno cvi?kar. Samo to potem ne bo mazda z ultraob?utljivimi injektorji in ?rpalko, ki ko?tata kot 3/4 avta, ampak en star zjeban VW TDI 90 al pa 110 km, ker 105KM, 115KM, 130KM al pa 140KM so PD ali CR motorji in tud ne marajo cvi?ka, vsaj tko pravjo.

 

Al pa Hummer.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Joj Iwar, sej ?e ne bi vedel, da ne pije? bi te ?e obto?il, da si se ga na?rl pa zato nisi razmislil predno si napisal :hohoho::jezicek:

0,605? je cena litra kurilca ali cvi?ka po doma?e

 

Ja pa slu?ajno tudi avtoplina :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

a ve? kaj je zanimivo... testirali so novo Cx7 z dieslom (173KM, 400Nm), ki ima tovarni?ki podatek, da je pospe?ek 11,3s/100kmh

 

Na testih pa se je presenetljivo izkazalo, da je pospe?ek za dve sekundi bolj?i ?zmeden? - se pravi 9,3s/100kmh, kar je le manj kot sekundo slab?e kot pri 260 konjski turbo bencinarki (8,4s/100kmh).

 

Zakaj taka razlika ne bi vedel ampak je zanimivo, da proizvajalci dostikrat ravno pri dieslih navajajo slab?e rezultate od dejanskih.

 

Predvidevam, pa da je to verjetno zaradi postopka testiranja, kjer verjetno testirajo po kopitu 1. prestava, pospe?ek do 90% max obratov, pa pol druga in tako naprej. Za bencinarja je tak na?in testiranja super za diesla pa p? ne, ker se ne znajde v visokih obratih.

 

Druga mo?nost pa je ?pekulacija saj recimo pri CX7 bi verjetno bencinar izgubil prodajni dele?, ?e bi bilo napisano, da je samo tako majhna razlika v performancah pri tem, da je pri dieslu 4-5 litrov manj?a poraba (na testu je diesel CX7 porabil 9,6litrov) pa ?e veliko bolj ugoden registracijski razred. :ne vem:

 

Delno je zaradi tega, kot si ze omenil - prestavna razmerja niso enaka, zanimivo pa je tudi dejstvo da je dizla? 60kg tezji...in vsa razlika teze je spredaj - downforce :bravo:

 

Je pa res da je tudi bencinar na papirju pridu?en, 8,5sekund sem jaz z obema polnima tankoma dosegel...

 

do 100/uro pri tem avtu ni kej dosti razlike 2x pre?alata?....., razlika bi bila ko je potrebna mo?, samo ta avto ni 'drvar' ko kaka Lada Niva, Jeep ali Land rover...

 

Zanimive so ?e druge razlike - dizelca ima 20mm vecji radij zadnjih diskov, in 80Ah akomulator proti 55Ah v bencinki ;)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ?e Boss pravi, da je 2,0 benz podhranjen, pol bo to res dr?alo.

BDW- moj foter ma 2,0 benz avtomatik in gre dosti slab?e, kot moja dizlarca.

Napisano

Joj Iwar, sej ?e ne bi vedel, da ne pije? bi te ?e obto?il, da si se ga na?rl pa zato nisi razmislil predno si napisal :hohoho::jezicek:

0,605? je cena litra kurilca ali cvi?ka po doma?e

 

Sej ravno zato sem se najprej sponmil na legalna goriva za na cesto in LPG ima ceno 0,605 ?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej ravno zato sem se najprej sponmil na legalna goriva za na cesto in LPG ima ceno 0,605 ?.

 

Res je... sam govoril je o dieslu. Dieselski motor s plinsko instalacijo je pa ?ist predraga in neekonomi?nare?itev (vsaj zaenkrat).

33112_1.png

Napisano

ja ja, ?e jasno cvi?kar. Samo to potem ne bo mazda z ultraob?utljivimi injektorji in ?rpalko, ki ko?tata kot 3/4 avta, ampak en star zjeban VW TDI 90 al pa 110 km, ker 105KM, 115KM, 130KM al pa 140KM so PD ali CR motorji in tud ne marajo cvi?ka, vsaj tko pravjo.

 

Al pa Hummer.

 

 

Kej tazga sm mel u mislih: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3313842&show=1

 

tako kot si napisal, sm noter gre rde?e kot ata na mamo! ;):P

Napisano

Kej tazga sm mel u mislih: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3313842&show=1

 

tako kot si napisal, sm noter gre rde?e kot ata na mamo! ;):P

 

?ak mal kaj bo pa z nissanom ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Madmax, kaj pa ?e te :policaj: zaustavjo oz. zdej se jim re?e CARINA! :ne vem: :harhar::P

 

Pomoje te ocarinjo ko osla! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej ravno zato sem se najprej sponmil na legalna goriva (pridobljena pri prijatelju nelegalno :harhar: ) za na cesto in LPG ima ceno 0,605 ?.

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No morm tud jest povedat, da ko sem sel iz stare M6 CD120 na novo 2.5 170KM bencin, sem bil prvi teden malo razoracan. Na bencinu sem imel obcutek, da ima pol manj konjev. Ampak sedaj po parih mescih, ko se usedem v staro mazdo, ni primerjave. Ocitno si na dizlu navajen na sunke, ki ti dajo obcutek hitrosti.

Napisano

Pri starej?ih dizlih (ne govorim konkretno o mazdi6 1. gen.), kokr vem so ?e precej izrazite turbo luknje, ko te prlima k zmaja, dejansko pa ni bogvekaj pospe?ek! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?ak mal kaj bo pa z nissanom ? ?zmeden?

 

jah kaj pa vem, verjetno ga bo kdo kupu :P

 

Sicer pa to je "somewhere in the future"!

 

Madmax, kaj pa ?e te :policaj: zaustavjo oz. zdej se jim re?e CARINA! :ne vem: :harhar::P

 

Pomoje te ocarinjo ko osla! :blush:

 

Glede na to da je to domena carine nisem ravno najbolj na teko?em vendar se mi zdi da je kazen za prvi? 400?, kar znese 200? (to pa kar hitro dobi? notr ne ;) )

Zdej mi pa povej kolikokrat si jih videl ob cesti ustavljati in kontrolirati avte! Jaz do sedaj samo 1x. ?e ?e potem ponavadi kontrolirajo kamione na po?ivali??ih.......poznam kar nekaj ljudi ki delajo po 50.000+ na leto pa ?e nikoli niso nobenga dobili.......uglaunem povedat ho?em to da je to da te dobijo skoraj ekvivalentno dobitku na lotu ;) sploh ?e se ne vozi? okoli glih z golfom dvojko! :P

Napisano

Se strinjam, npr. ?e bi tastaro 323 BG pre?timu oz. nabavu ?e dizlko, me zanima kdo bi te posumil! :P:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No morm tud jest povedat, da ko sem sel iz stare M6 CD120 na novo 2.5 170KM bencin, sem bil prvi teden malo razoracan. Na bencinu sem imel obcutek, da ima pol manj konjev. Ampak sedaj po parih mescih, ko se usedem v staro mazdo, ni primerjave. Ocitno si na dizlu navajen na sunke, ki ti dajo obcutek hitrosti.

 

Ampak vseeno za 50KM razlike pa pri tem da je stara ?e bistveno te?ja (predvsem zaradi te?jega motorja) ?lovek pri?akuje pa?, da se to nekje pozna.

 

Kar se pa pospe?kov ti?e jaz osebno ne rabim ne vem kak?nih pospe?kov od 0-100kmh, ker v realni prometni situaciji je to ?ist brezvezen podatek saj ni situacije, da bi s semaforja moral pospe?iti, do 100km/h, ?e vemo, da je maksimalna hitrost v naseljih lahko do 70km/h, kjer je to s tablo dovoljeno. Na AC pa prakti?no ni situacije, da bi moral na polno ?tartat iz stoje?ega stanja.

 

Mi je pa zelo pomemben medpospe?ek in sicer pri prehitevanju ali pa recimo izhodu iz ovinka, prehodu cestninske ipd. takrat mi je dovolj tistih 2.000 obratov, kolikor ima diesel uporabnega "lufta".

 

Ne vem ampak sam osebno z dieslom nikoli nimam te?av s prehitevanjam tudi v precej strm klanec ne. Po drugi strani pa mi bencinar dostikrat ne navdahne s to sigurnostjo. Je pa res, da ve?ino vozim bencinarje med 100 in 150KM tako, da se bom ogradil izjav za mo?nej?e motorje. :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Glede na to da je to domena carine nisem ravno najbolj na teko?em vendar se mi zdi da je kazen za prvi? 400?, kar znese 200? (to pa kar hitro dobi? notr ne ;) )

Ne bom ni? napisal. :P Se pa strinjam, sodelavec je imel Cordobo SDI in se je z njo kar nekaj let vedno vozil na cvi?ek, Trbovlje-Dom?ale. Masivni prihranki. B)

 

Mi je pa zelo pomemben medpospe?ek in sicer pri prehitevanju ali pa recimo izhodu iz ovinka, prehodu cestninske ipd. takrat mi je dovolj tistih 2.000 obratov, kolikor ima diesel uporabnega "lufta".

 

Se strinjam, pro?nost je zakon. :bravo: In pro?nost je v domeni navora, ki je seveda pri dizlih v enormnih ?tevilkah. Tako, da ve?ina bencinarjev v primerjavi z enako mo?nimi dizli tu po doma?e povedano popu?i.

 

Se pa dogaja zadnje ?ase, da na lokalni cesti pri 80km/h brez te?av prehitevam v 5. prestavi in sem zelo hitro mimo. Me ?e vedno presene?a Clio. :vesel:

Napisano

Se pa dogaja zadnje ?ase, da na lokalni cesti pri 80km/h brez te?av prehitevam v 5. prestavi in sem zelo hitro mimo. Me ?e vedno presene?a Clio. :vesel:

 

Sam tvoj ni obi?ajen povpre?en "slovenski" avto in pri tem, da ima? 180+ konjev v lahkem avtomobilu se mora nekje poznati. :bravo:

 

 

 

aja, jaz tudi saj pri novi ?estki ni ve? tiste turbo luknje pod 2.000 obrati ampak lepo za?ne vle?i od 1.500 naprej. :ouje:

33112_1.png

Napisano

Sam tvoj ni obi?ajen povpre?en "slovenski" avto in pri tem, da ima? 180+ konjev v lahkem avtomobilu se mora nekje poznati. :bravo:

aja, jaz tudi saj pri novi ?estki ni ve? tiste turbo luknje pod 2.000 obrati ampak lepo za?ne vle?i od 1.500 naprej. :ouje:

 

ampak prav ta pospe?ek po turbo luknji je zakon-ko te pripopa na sede?. :bravo:

In prav lepo prehiti? povpre?nega benzina?a. :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.