Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

Ne vlaga definitivno ne sme priti na notranji del lu?i! To sem jas pri sebi enkrat opazil na sprednji levi lu?i ko se je nabrala rosa. Nikjer se ne vidi da bi bila kje po?ena, mogo?e pride od zadaj kje, da kje ne dihta uredu ali....kaj js vem :huh:

U glavnem to ni uredu. ?e je kasko tut na svetlobna telesa narjen in te stvari se mi zdi da bi lohk celo to uveljavljal....a se motim?

Bo?tjan

Napisano

Da barva na odbija?ih in karoseriji ne ?tima ?e pri novih se lahko sam prepri?a? v najbli?jem mazda salonu, tako da najve?krat tisti ki so bili po?kodovani ali menjani manj ali pa sploh ne falijo barve.

 

Kar se pa vlage ti?e pejd na servis, pa naj ti zamenajo in bo mir, verjetno nisi edini s to te?avo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

Barva zna biti ker je 'dodana'.....

Za lu?i pa na servis...mei so ze obe prvi menjali...vlage notri za majhen bazen

 

?udno je ze da nekdo prodaja letnik 2008....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

33112_1.png

Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

 

True, pa v?asih napiz mazda6 pove vse, ker nekateri ga nalimajo izven standardnega polja :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Barva se mogo?e ne ujema zaradi tega ker se verjetno druga?e pod kotom odbija od plastike oz. kovine. Npr. poglej cliote kateri imajo plasti?ne prednje blatnike in se pod dolo?enim vidi da se barva ne ujema z vrati oz. havbo, sploh pri kak?ni rde?i barvi se to hitro opazi. Lahko da je bil odbija? barvan samo to ni panike v kolikor ni bilo kaj ve? razsuto, glede vode v lu?i pa kar na servis.

Napisano

Res je,kar se ti?e barve-?e posebej kovinske,je pod vsakim kotom drugi odtenek.

Tudi,?e je prebarvan kak odbija? ali blatnik,mene to ne moti-pa? parkiri??e,kasko in to.

Je pa res,da je avto ?e lep?i za videt,ker ni ni? od kamen?kov popikan in ni nobene rajse od plo?nikov gor na prebarvanem odbija?u. :bravo:

 

 

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

koliko je te vlage? Jaz opazim ene 4 cm2 zaro?eno notranjost zadnje lu?i. Zdej pa ne vem ?e je nekaj zaro?enosti lahko zaradi kondenza... :huh:

 

dej kak?no sliko od tvoje. <_<

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

js ti priporo?am, da tole pelje? na servis ;)

 

 

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

Napisano

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

 

Tale bo bolj bosa :rispekt: . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.

Napisano

Tale bo bolj bosa :rispekt: . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.

 

Jaz tudi ne. :P

 

 

Napisano

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

 

meni so menjali obe spredaj zaradi vlage

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

meni so menjali obe spredaj zaradi vlage

 

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

 

Ne ne popolnoma zaprte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Je ?e kdo mel te?ave z vlago v zadnjih lu?eh pri M6 sw?

Jaz sem v?eraj opazil da se mi je nabrala vlaga v desni lu?i na zadnjih vratih.

Napisano

Je ?e kdo mel te?ave z vlago v zadnjih lu?eh pri M6 sw?

Jaz sem v?eraj opazil da se mi je nabrala vlaga v desni lu?i na zadnjih vratih.

 

Jaz sem imel tudi nekaj vlage v lu?i.Ko je pri?lo res toplo vreme je te?ava sama izginila. ;)

 

 

Napisano

Pri moji novi M3 je bilo tudi ?ist malo vlage, vendar je po nekaj dneh ispuhtela. Sedaj mal pogledam lu?i ?e se spomnem, vendar sedaj ne duha ne sluha o vlagi. Mal po?akaj na toplo vreme in ?e ne izgine pokli?i servis (upam da je ?e garancija) in se dogovori za saniranje.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Evo sem opazil v?eraj vlago-kondenz tudi na moji M6 (2008/11) na zadnjih lu?eh.

 

Jaz sem imel akvarij v zadnji desni (M6 2009) in vlago v zadnji levi. Sem raz?raufal vse, obrisal in posu?il, nato sestavil in dobro zategnil - od takrat ni ve? te?av. Obe sta lepo suhi..

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.