Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

 

sem imel avto v?eraj na servisu in so ugotovili, da sta bili luknjici zama?eni zato se je pojavil kondenz, o?istili luknjici, izpihali oziroma osu?ili kondenz in upam da bo sedaj v redu. Pohvala AC-Cosmos, ?i?ka brezpla?no.

Napisano

sem imel avto v?eraj na servisu in so ugotovili, da sta bili luknjici zama?eni zato se je pojavil kondenz, o?istili luknjici, izpihali oziroma osu?ili kondenz in upam da bo sedaj v redu. Pohvala AC-Cosmos, ?i?ka brezpla?no.

 

Ali lahko do luknjic pride? brez demonta?e lu?i?

Imam namre? enak problem.

LP

Napisano

Ali lahko do luknjic pride? brez demonta?e lu?i?

Imam namre? enak problem.

LP

 

?al ne vem, ker mi je sprejemnik avto takoj odpeljal v delavnico in sem po?akal v sprejemnici.

Napisano

sem imel avto v?eraj na servisu in so ugotovili, da sta bili luknjici zama?eni zato se je pojavil kondenz, o?istili luknjici, izpihali oziroma osu?ili kondenz in upam da bo sedaj v redu. Pohvala AC-Cosmos, ?i?ka brezpla?no.

 

Zadnjo lu? sem odmontiral in po natan?nem pregledu nisem na?el luknjic v obmo?ju, kjer se rosi.

?e je kdo to ?e ?istil, se priporo?am za pomo?.

Sem pa uspel zaroseni del posu?iti kar s fenom, kar pomeni da ta del ni nepredu?no zaprt.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.