Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ha.... ne vem ?e poznamo takega strica s hribov doma... :aaaaa:

 

 

?alo na stran.... skorej prepri?an sem da se bo sam javil.... :prstgor:

Feel free....

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

 

yep, 100% se ti bo javil s svojim radioaaktivnim znakom v profilu :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

 

Jas sm imel to izku?njo, no nevem kako zgleda to pri tebi ampak jas bi kmalu menjal IMV ventil in preklical pol Slovenije da bi ga dobil, nakar ugotovimo ,da je zamrznila nafta.

No glede na use kar si napisal mislim da nima? te te?ave... nikoli pa ne ve?.:)

Bo?tjan

Napisano

Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!

 

Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ?

 

Kdo te je nalagal ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jas sm imel to izku?njo, no nevem kako zgleda to pri tebi ampak jas bi kmalu menjal IMV ventil in preklical pol Slovenije da bi ga dobil, nakar ugotovimo ,da je zamrznila nafta.

No glede na use kar si napisal mislim da nima? te te?ave... nikoli pa ne ve?.:)

 

Ne ne! To se je za?el ?e poleti v blagi obliki. Tko, da sem te?ko pogruntal v kak?nih primerih se dogaja, da cuka. V glavnem pa je tko da za?ne s cukanjem kadar je motor DOBRO ogret! Hladen te?e odli?no! S tem da je potem tek motorja zame sli?no druga?en. Na servisu so za?el govort neki o menjavi ?ob, s tem da sploh niso ?ist prepri?ani da je to to!!!

:angry2:

Napisano

Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ?

 

Kdo te je nalagal ? :D

 

Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome!
Napisano

Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome!

 

Naj te potola?im NI famozni klin?ev ventil v visokotla?ni ?rpalki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.

 

Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.

33112_1.png

Napisano

Kolikor vem, je to ?e naredil. Pa je bilo par 100km dobro potem pa spet isto.

 

Pa tole u?enje ?ob, gre tudi meni na ?ivce. Nekaj tankov nazaj sem isto delal, zaenkrat je ?e ok. Ampak majkemi, ne vem kateri avti imajo tako narejeno, da mora? vsake xy cajta jit ?obe u?it? :)

Napisano

To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.

 

Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.

 

Ja se strinjam, da bi mogu dober mazdin serviser znat to porihtat! Sam problem je dobit dobrga serviserja da to zrihta ne pa samo rihta in ugiba! Mi je pa v roku 3 tedne 2x menjal sw in "u?il" ?obe, pa je po cca 200km spet isto, s tem da se po?asi stanje spet poslab?uje! Zdaj pa ne vem, a je problem v znanju al v tehniki?

Napisano

Zdaj bom nekaj tako na pamet filozofiral.

Torej je napaka z zrakom, ali gorivom. Pri gorivu je lahko nekaj narobe s ?obani oziroma pritiskom na ?obah, mogo?e s ?asom vbrizga. Kaj ?e ti je zobati presko?il za en zob? (zgolj modrovanje) :ne vem:

Mo?no da ne deluje pravilno IMV ventil (zagotavlja visokotla?ni ?rpalki 3 bare pritiska dovoda goriva, kar omogo?a njeno pravilno delovanje).

 

?e ena stvar je lahko. ?obe lahko delujejo nepravilno zaradi nalepljenih usedlin na njih. Te se lahko o?istijo z demonta?o in napravo za ?i??enje ?ob (ultrazvok), ali pa s kakim aditivom. Kaj ko bi poskusil megasel v pove?ani koncentraciji, mogo?e bi vplivalo na normaliziranje delovanja ?ob :ne vem:.

 

Zgolj nekaj idej.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.

 

Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.

33112_1.png

Napisano

?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.

 

Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.

 

Ampak o?itno je to serviserjem ?panska vas :blink: :ne vem:

Bo?tjan

Napisano

Se kaj bilj kadi za tabo takrat ko ti avto ne dela tako kot mora ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se ne motim ma on DPF. Zdej kolk se lahko kadi, tut mene zanima?? :-)

 

Lahko se moti?, ker nikjer ni napisanih ne kilometrov in ne letnika, razen ?e sem jih spregledal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko se moti?, ker nikjer ni napisanih ne kilometrov in ne letnika, razen ?e sem jih spregledal.

 

Avto ma 135000 km (upam!) letnik 2006/12 novej?a izvedba,ma tud DPF, in mislm da druga? ogromno dod. opreme

Napisano

Zadeva postaja zanimiva. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

U p****, isti letnik in mesec ko moja :P

 

Sam da teb verjetn dela jst pa sm skoz bolj razo?aran kljub temu da je drga? odli?en avto
Napisano

Za vse, ki niste zasledili podatkov o avtu pa bi znali kaj pomagat. M6 SportCombi 2006/12 CD 143KM. Cuka segret motor hladen pa ne! Sem pa lastnik malo manj kot 6 mes. Zaradi te?av pa me po?asi mineva navdu?enje nad mazdami, kjub temu da je druga?e odli?en avto!

 

L.P.D.

Napisano

?e dogaja :danzoman: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.