slidy Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Pa ?e eno vpra?anje, ki ni provokativne narave ampak je ?isto resno vpra?anje - kako naj bi zgledala plinska instalacija po 225.000km in 7 letih uporabe? Kolk je stro?kov z vzdr?evanjem tega - koliko servisov? A je treba kej zamenjat, ipd? ?e kdo ve naj prosim napi?e Kolega ima cca 7 let star avto in nazadnje ko sem pogledal na njegov ?tevec kilometrov je imel 220.000. Motor je 1.3i in dosedaj ni imel nobenih te?av. Plinsko in?talacijo ima od cca 40.000km dalje. Dosedaj je zamenjal le filter, nekajkrat ga je tudi spucal (cena mislim, da 10?) in razdrl je uparjalnik ter zamenjal eno tesnilo. Ostala instalacija (cevi, kabli, ?obe, injektorji, ...) je ista kot prvi dan. Seveda mora biti vse skupaj pravilno nastavljeno. ?e iz auspuha smrdi po plinu (namre? pri pravilnem popolnem izgorevanju segretega motorja lahko povoha? izpuh in ne sme po ni?emer smrdeti) ni zadeva pravilno nastavljena. Aja poraba pri 2.5i motorju v M6 pri mojem re?imu vo?nje je do max 0,5l vi?ja od bencina, pa ?e to je pod vpra?ajem, ker nikoli ne more ?lovek voziti enako ?eprav gre po isti cesti. Glede izra?una pri meni pa je slede?e:2,5i GTA je bil 1800? cene?i od 2,2 CD 185 (po uradnem ceniku, druge popuste nisem upo?teval) pri ?emer pri?param 170? vsako leto (50% bonus) pri registraciji in nevem koliko pri servisu (danes me je servis pri?el 246?). In in?talacijo plina sem dobil za darilo, tako da ?e 1600? kolikor je original cena in?talacije. Poraba med omenjenima je cca 3l/100km, kar znese cca 3? (3l LPG + 1l bencina), kar pomeni, da moram narediti cca 113.000 km (upam, da sem prav izra?unal) da pokrijem osnovno ceno dizelce, pa nisem ?e upo?teval 170? pri letni registraciji in dra?je servise dizelce. Na leto naredim cca 22000km. Avtomobile menjam med 5 in 6 leti, kar pomeni da sem po moji izra?unici ?e vedno na bolj?em. ?e bi delal pa ve? km bi pa tudi jaz verjetno vzel dizelco, vsaj trenutno sem takega mi?ljenja. Citiraj
lesko Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Jst sm z LPG ?ist zadovoljen. Od septembra lanskega leta imam povrnjenih cca 40% vlo?ka. Sm opa?am pa ob?asno veliko porabo. Ups, sebe ne smem zravn ?tet. Citiraj bit podgurc je luksuz! ni ga vitamina ?ez liter vina!
Ignac Napisano 27. januar, 2010 Prijavi Napisano 27. januar, 2010 Lep pozdrav. Mene zanima kaj ste resli z totim cukanjem, meni tudi zadnje cajte cuka tak da bom popi... zraven. V zacetku tedna mi je zacelo samo pri visokih obratih nad 3000, na avtocesti nad 150 km/h. Danes zvecer sem prizgal avto (zunaj okoli -10), po kakih 3-4 km ni sel vec kot 100 km/h, po 6-7 km pa se samo okoli 40 - 60. Potem je avto stal kaki 2 al 3 ure, potem pa sem se komaj nazaj domov pripeljal. Aja avto je 2005 letnik, CD 136, okoli 130.000 prevozenih. Pred mescem dni je bil menjan IMV ventil, ker je avto vgaseval v prostem teku, od takrat dalje je to odpravljeno. Citiraj
mazdaman Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Lep pozdrav. Mene zanima kaj ste resli z totim cukanjem, meni tudi zadnje cajte cuka tak da bom popi... zraven. V zacetku tedna mi je zacelo samo pri visokih obratih nad 3000, na avtocesti nad 150 km/h.Danes zvecer sem prizgal avto (zunaj okoli -10), po kakih 3-4 km ni sel vec kot 100 km/h, po 6-7 km pa se samo okoli 40 - 60. Potem je avto stal kaki 2 al 3 ure, potem pa sem se komaj nazaj domov pripeljal. Aja avto je 2005 letnik, CD 136, okoli 130.000 prevozenih. Pred mescem dni je bil menjan IMV ventil, ker je avto vgaseval v prostem teku, od takrat dalje je to odpravljeno. Da dodam ?e to avtoje Mazda6 SW je kje kaki pameten odgovor ali bo treba iti spet k Mazdi na tester? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
YavarYe X6V6 Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 Da dodam ?e to avtoje Mazda6 SW je kje kaki pameten odgovor ali bo treba iti spet k Mazdi na tester? Tist ne bo n? pokazal. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 Fu?arki pristop je zgleda pomagal in avto ve? ne cuka. z Xenonom pa bo zgleda ?e nejak treba delat Hvala saj ve? kdo Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
SpEkTr Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 Fu?arski pristop? ka pa ste naredil? Citiraj
mazdaman Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 Fu?arski pristop? ka pa ste naredil? "Fu?arski" se nana?a dolo?enega uporabnika na?ega foruma, ki je pomagal z nasveti in je stvar delovala. Dodali smo sredstvo za ?i??enje vbrizgalnih sistemov avto dali za nekaj ?asa na toplo. Potem pa vse skupaj vun skurli in stvar zdaj deluje Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Ignac Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 Hvala obema za pomoc ( YavarYe X6V6 , mazdaman ). Zdaj se sicer ni bilo pretiranega minusa, upam da se nebo takrat napaka ponovila. Za xenon, pa sem poslusal ko sem prizgal luci, pa sem samo tam pri varovalkah dvakrat sklocne. Citiraj
Sirius Napisano 31. januar, 2010 Prijavi Napisano 31. januar, 2010 Potem lahko zaklju?imo, da je bila "napaka" slabo gorivo, ki sta ga s kemijo uspeli spraviti iz sistema. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ignac Napisano 31. januar, 2010 Prijavi Napisano 31. januar, 2010 Upam da je to vse kaj je blo narobe. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Potem lahko zaklju?imo, da je bila "napaka" slabo gorivo, ki sta ga s kemijo uspeli spraviti iz sistema. V bistvu niti ne. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 A to ste Megasel zlil notri? Citiraj
Ignac Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Evo danes zjutraj je bilo -8 pa avto spila kot mora! Aditiv je bil CYCLO MAX 44. Citiraj
mi_c_ho Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Tudi meni je prej?nji teden, ko je bilo mraz, okoli 3000 obratov cukal in ni ?el ve? kot 160km/h. Sedaj pa avto deluje tako kot mora in upam, da bo ?e naprej. Tako da ne vem kaj je bilo (gorivo, mraz). Citiraj
igorml Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Pozdravljeni, ve?ina krivde je na nafti. Tud sam sem imel podobne te?ave in iz izku?enj lahko povem, da je velika razlika med posameznimi ?rpalkami (tud ?e je ista znamka). Predvsem pri dodatkih, ki jih oziroma jih ne me?ajo zraven. Lp Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Evo danes zjutraj je bilo -8 pa avto spila kot mora! Danes je bilo -15 in avto dela tako kot mora, pa ?e toplo je bilo ko sem se vsedel vanj. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Predvsem pri dodatkih, ki jih oziroma jih ne me?ajo zraven. Lp zna bit ja... predvsem pa je precej odvisno tudi od samega stanja rezervoarjev, kjer shranjujejo goriva. Verjetno je najbolje, da ?e je mo?no se tanka to?no na tisti pumpi, kjer so izku?nje najbolj?e. Citiraj
LabiGT Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 men je vceraj v leru sam od sebe ugasnu avto... pol sem sel mal s konkretnim gasom, do 4-5000rpm in je blo ok bom vidu, ce se bo spet ponovilo (najbrz bo treba na SW upgrade) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 men je vceraj v leru sam od sebe ugasnu avto...pol sem sel mal s konkretnim gasom, do 4-5000rpm in je blo okbom vidu, ce se bo spet ponovilo (najbrz bo treba na SW upgrade) Ziher ti je antivirusnik zatajil in se ni apdejtal, zdej ima? pa polno spama in virusov in se ra?unalnik s tem ukvarja namesto z motorjem. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Ziher ti je antivirusnik zatajil in se ni apdejtal, zdej ima? pa polno spama in virusov in se ra?unalnik s tem ukvarja namesto z motorjem. defregmentacijo mu dela saj mora po tolkih letih uporabe bit ?e vse razmetano in razpr?eno. Citiraj
SpEkTr Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Kje se pa nabavi ta aditiv CYCLO MAX 44? Citiraj
LabiGT Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 haha razen na SW upgrade, bo treba se na HW upgrade (ravnokar skantal ogledalo, in naredil udrtine tocno pod voznikovo sipo, barva je tud sla)... jebote Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Ignac Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 Kje se pa nabavi ta aditiv CYCLO MAX 44? Jaz sem ga kupil v avto Sprint v Mariboru. Saj po moje ni glih neke vlke razlike med proizvajalci, tak da v vsaki avto trgovini najdes te zadeve. Citiraj
Boss Napisano 1. februar, 2010 Prijavi Napisano 1. februar, 2010 haha razen na SW upgrade, bo treba se na HW upgrade (ravnokar skantal ogledalo, in naredil udrtine tocno pod voznikovo sipo, barva je tud sla)...jebote Ja kaj si pa po?el? :ne vem: Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.