Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

kaj dogaja?

 

V moji glavi, kaj moram pogledat - preverit da bo zadeva delal tako kot mora, namre? sem obravnaval podoben primer, samo je bil brez DPF, in nisem ziher da je podobna-enaka napaka.

Sicer se dobiva 1X do konc tedna, pa da vidim-o.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men se je pojavljala ista te?ava. Pri 2000 obratih malo pocuka potem pa gre normalno naprej.

Tud men so zamenjali SW, ?telali ?obe,..... da ne govorim kaj vse. Nekaj ?asa vredu potem pa spet.

 

Nato se je napaka odpravila in se pojavlja samo ob?asno (res redko).

 

Ne vem, ?e je bilo to povezano s tem, samo ne tankam ve? na Petrolu.

 

Lp

Napisano

Jaz imam pa glih kontra izku?nje. Meni je najmanj cukalo na Molu in na Petrolu. Najbolj pa na Agipu kjer sem mislil, da se mi bo zme?alo pa tud OMV je bil kar se tega ti?e precej ?voh.

 

Zdele sem ve? ali manj samo na Petrolu od kar je Ultimax pa je OK res pa da mi je Majes naredil kar precej podrobno kuro u?enja teh ?ob. Po njegovih besedah se je kar nekaj ?asa "igral", da je najdel prave nastavitve. :bravo:

33112_1.png

Napisano

Zanimivo,

 

sam tankam najve? na OMV in Agipu.

 

Sem pa noter zlil zlatkota in nekja ?asa sem dodajal sredstvo za ?i??enje ?ob.

Napisano

Men se je pojavljala ista te?ava. Pri 2000 obratih malo pocuka potem pa gre normalno naprej.

Tud men so zamenjali SW, ?telali ?obe,..... da ne govorim kaj vse. Nekaj ?asa vredu potem pa spet.

 

Nato se je napaka odpravila in se pojavlja samo ob?asno (res redko).

 

Ne vem, ?e je bilo to povezano s tem, samo ne tankam ve? na Petrolu.

 

Lp

 

Jah kar se ti?e goriva je mo?no marsikaj. Cukanje pa tud pr men ni skoz isto.Pa je bols pa je slabs...
Napisano

A to mate vsi te?ave samo z dizelskimi motorji?

 

:danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mogoce zaradi tega, ker bencinarjev ni toliko...

razmerje je najbrz 80% proti 20% v korist dizla

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mogoce zaradi tega, ker bencinarjev ni toliko...

razmerje je najbrz 80% proti 20% v korist dizla

 

aha. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sicer ne vem ?e to ?isto dr?i, ampak a ne delajo japonci dizle le za evropski trg? A ni tam celo prepovedan dizel v mestih?

 

V ZDA ?e se ne motim prodaja Mazda (?e gledam 6) le dva motorja in oba sta bencinarja (2,5 in 3.0).

 

Tukaj se vidi prevlada evropskih (beri nem?kih) znamk in favoriziranje dizla.

 

Se opravi?ujem da sem za?el iz teme.

 

YavarYe X6V6: Bo? mogu popravt signature na ?e nima? ?istokrvnega bencinskega japonca je bols da si pe? ! :)

Napisano

Sicer ne vem ?e to ?isto dr?i, ampak a ne delajo japonci dizle le za evropski trg? A ni tam celo prepovedan dizel v mestih?

 

V ZDA ?e se ne motim prodaja Mazda (?e gledam 6) le dva motorja in oba sta bencinarja (2,5 in 3.0).

 

Tukaj se vidi prevlada evropskih (beri nem?kih) znamk in favoriziranje dizla.

 

Se opravi?ujem da sem za?el iz teme.

 

YavarYe X6V6: Bo? mogu popravt signature na ?e nima? ?istokrvnega bencinskega japonca je bols da si pe? ! :)

 

Bomo zrihtal.

 

Druga? pa vse svetovne avtomobilske znamke, delajo avtomobile za amer?ki trg v ameriki, za evropo in azijo pa jih delajo mazde samo na japonskem, poskus z izdelavo mazde 2 v evropi je propadel na celi ?rti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evropska cena goriva je obremenjena z ogromno dajatvami zato je edina re?itev za evropejca, ki dela veliko km, da ima avto s ?im ni?jo porabo. Zato je popularnost dieslov pri nas tako velika. Amerikanci imajo tako nizko ceno goriv, da tudi ?e avto porabi 2x toliko kot pri nas je stro?ek enak zato oni sploh ne razmi?ljajo o dieselski alternativi in so v svoji zarukanosti ?e vedno prepri?ani, da je diesel primeren samo za tovornjake.

 

Se pa trendi tudi pri njih rahlo obra?ajo.

33112_1.png

Napisano

 

 

Se pa trendi tudi pri njih rahlo obra?ajo.

 

Saj se vidi kupujejo kie in hundaje k utrgani, zato ker malo porabijo, pa ?e pocen so.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

aha. :danzoman:

 

ne vem ce je blo to misljeno ironicno ali ne, ampak dejmo samo na forumu prestet kdo ma mazdo 6 bencinar in kdo dizel...

mislim, da sem prav zadel razmerje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem ce je blo to misljeno ironicno ali ne, ampak dejmo samo na forumu prestet kdo ma mazdo 6 bencinar in kdo dizel...

mislim, da sem prav zadel razmerje...

 

Sedaj pa se izracunaj procent napak na dizle in procent napak na bencinarje glede na stevilo lastnikov....

:bravo:

 

To je edino merodajno....Lahko je 500 dizlov pa 100 bencinarjev samo ce je 20 napak proti 1 je bolj zaskrbljujo?e.

 

P.S. Nimam ni? proti dizlom sem jih vozil od l 1998 do CX-7....ampak ob mojih je zena vedno mela bencinarja (ibica, ibica, altea, CX-7, Swift) pa niti ene napake razen skoz fleshat BT v alteji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sedaj pa se izracunaj procent napak na dizle in procent napak na bencinarje glede na stevilo lastnikov....

:bravo:

 

tezko ker na forumu sta 2 ali 3je, ki majo mazdo 6 bencinar...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa poglej kaj in koliko crkava pri bencinarjih in kaj in kolikokrat pri dizlih. So komu na bencinarju nalagal gor nov SW ?

 

PA da ne bo pomote samo napake na motorju do sklopke ostalo je itaq isto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

res je :)

res je tud, da so mazdini bencinarji manj komplicirani v primerjavi z dizli, nimas kaj

 

jaz sem kar lepo prisel skozi, se ne pritozujem (pa jih mam ze cez 225.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa poglej kaj in koliko crkava pri bencinarjih in kaj in kolikokrat pri dizlih. So komu na bencinarju nalagal gor nov SW ?

 

Ni? ne crkava, ni? novega gor nalagal.

Tako je kot pri Mazdi mora biti (pa enako je bilo pri vseh sedmih Mazdah do sedaj v familiji... ups, ena je dizelca).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

res je :)

res je tud, da so mazdini bencinarji manj komplicirani v primerjavi z dizli, nimas kaj

 

jaz sem kar lepo prisel skozi, se ne pritozujem (pa jih mam ze cez 225.000km)

 

Evo to je to, pa tudi ve? delov je v samem motorju ki lahko nagajajo.

 

Benz je simpl, da? mu benz pa iskro in je dost, da kleple.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.