Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa ?e eno vpra?anje, ki ni provokativne narave ampak je ?isto resno vpra?anje - kako naj bi zgledala plinska instalacija po 225.000km in 7 letih uporabe? Kolk je stro?kov z vzdr?evanjem tega - koliko servisov? A je treba kej zamenjat, ipd? ?e kdo ve naj prosim napi?e

 

Kolega ima cca 7 let star avto in nazadnje ko sem pogledal na njegov ?tevec kilometrov je imel 220.000. Motor je 1.3i in dosedaj ni imel nobenih te?av. Plinsko in?talacijo ima od cca 40.000km dalje. Dosedaj je zamenjal le filter, nekajkrat ga je tudi spucal (cena mislim, da 10?) in razdrl je uparjalnik ter zamenjal eno tesnilo. Ostala instalacija (cevi, kabli, ?obe, injektorji, ...) je ista kot prvi dan. Seveda mora biti vse skupaj pravilno nastavljeno. ?e iz auspuha smrdi po plinu (namre? pri pravilnem popolnem izgorevanju segretega motorja lahko povoha? izpuh in ne sme po ni?emer smrdeti) ni zadeva pravilno nastavljena.

 

Aja poraba pri 2.5i motorju v M6 pri mojem re?imu vo?nje je do max 0,5l vi?ja od bencina, pa ?e to je pod vpra?ajem, ker nikoli ne more ?lovek voziti enako ?eprav gre po isti cesti.

 

Glede izra?una pri meni pa je slede?e:

2,5i GTA je bil 1800? cene?i od 2,2 CD 185 (po uradnem ceniku, druge popuste nisem upo?teval) pri ?emer pri?param 170? vsako leto (50% bonus) pri registraciji in nevem koliko pri servisu (danes me je servis pri?el 246?). In in?talacijo plina sem dobil za darilo, tako da ?e 1600? kolikor je original cena in?talacije.

 

Poraba med omenjenima je cca 3l/100km, kar znese cca 3? (3l LPG + 1l bencina), kar pomeni, da moram narediti cca 113.000 km (upam, da sem prav izra?unal) da pokrijem osnovno ceno dizelce, pa nisem ?e upo?teval 170? pri letni registraciji in dra?je servise dizelce. Na leto naredim cca 22000km. Avtomobile menjam med 5 in 6 leti, kar pomeni da sem po moji izra?unici ?e vedno na bolj?em.

 

?e bi delal pa ve? km bi pa tudi jaz verjetno vzel dizelco, vsaj trenutno sem takega mi?ljenja.

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jst sm z LPG ?ist zadovoljen. Od septembra lanskega leta imam povrnjenih cca 40% vlo?ka. Sm opa?am pa ob?asno veliko porabo. Ups, sebe ne smem zravn ?tet. :vino:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav.

 

Mene zanima kaj ste resli z totim cukanjem, meni tudi zadnje cajte cuka tak da bom popi... zraven.

 

V zacetku tedna mi je zacelo samo pri visokih obratih nad 3000, na avtocesti nad 150 km/h.

Danes zvecer sem prizgal avto (zunaj okoli -10), po kakih 3-4 km ni sel vec kot 100 km/h, po 6-7 km pa se samo okoli 40 - 60. Potem je avto stal kaki 2 al 3 ure, potem pa sem se komaj nazaj domov pripeljal. :vskalo::vskalo:

 

Aja avto je 2005 letnik, CD 136, okoli 130.000 prevozenih. Pred mescem dni je bil menjan IMV ventil, ker je avto vgaseval v prostem teku, od takrat dalje je to odpravljeno.

Napisano

Lep pozdrav.

 

Mene zanima kaj ste resli z totim cukanjem, meni tudi zadnje cajte cuka tak da bom popi... zraven.

 

V zacetku tedna mi je zacelo samo pri visokih obratih nad 3000, na avtocesti nad 150 km/h.

Danes zvecer sem prizgal avto (zunaj okoli -10), po kakih 3-4 km ni sel vec kot 100 km/h, po 6-7 km pa se samo okoli 40 - 60. Potem je avto stal kaki 2 al 3 ure, potem pa sem se komaj nazaj domov pripeljal. :vskalo::vskalo:

 

Aja avto je 2005 letnik, CD 136, okoli 130.000 prevozenih. Pred mescem dni je bil menjan IMV ventil, ker je avto vgaseval v prostem teku, od takrat dalje je to odpravljeno.

 

Da dodam ?e to avtoje Mazda6 SW je kje kaki pameten odgovor ali bo treba iti spet k Mazdi na tester?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Da dodam ?e to avtoje Mazda6 SW je kje kaki pameten odgovor ali bo treba iti spet k Mazdi na tester?

 

Tist ne bo n? pokazal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Fu?arki pristop je zgleda pomagal in avto ve? ne cuka.

 

z Xenonom pa bo zgleda ?e nejak treba delat

 

Hvala saj ve? kdo :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Fu?arski pristop? ka pa ste naredil?

 

 

"Fu?arski" se nana?a dolo?enega uporabnika na?ega foruma, ki je pomagal z nasveti in je stvar delovala.

 

Dodali smo sredstvo za ?i??enje vbrizgalnih sistemov avto dali za nekaj ?asa na toplo. Potem pa vse skupaj vun skurli in stvar zdaj deluje

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hvala obema za pomoc ( YavarYe X6V6 , mazdaman ). Zdaj se sicer ni bilo pretiranega minusa, upam da se nebo takrat napaka ponovila.

 

Za xenon, pa sem poslusal ko sem prizgal luci, pa sem samo tam pri varovalkah dvakrat sklocne.

Napisano

Potem lahko zaklju?imo, da je bila "napaka" slabo gorivo, ki sta ga s kemijo uspeli spraviti iz sistema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Potem lahko zaklju?imo, da je bila "napaka" slabo gorivo, ki sta ga s kemijo uspeli spraviti iz sistema.

 

V bistvu niti ne. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi meni je prej?nji teden, ko je bilo mraz, okoli 3000 obratov cukal in ni ?el ve? kot 160km/h. Sedaj pa avto deluje tako kot mora in upam, da bo ?e naprej. Tako da ne vem kaj je bilo (gorivo, mraz).

Napisano

Pozdravljeni,

 

ve?ina krivde je na nafti. Tud sam sem imel podobne te?ave in iz izku?enj lahko povem, da je velika razlika med posameznimi ?rpalkami (tud ?e je ista znamka).

 

Predvsem pri dodatkih, ki jih oziroma jih ne me?ajo zraven.

 

Lp

Napisano

Evo danes zjutraj je bilo -8 pa avto spila kot mora!

 

 

 

Danes je bilo -15 in avto dela tako kot mora, pa ?e toplo je bilo ko sem se vsedel vanj. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

Predvsem pri dodatkih, ki jih oziroma jih ne me?ajo zraven.

 

Lp

 

zna bit ja... predvsem pa je precej odvisno tudi od samega stanja rezervoarjev, kjer shranjujejo goriva. Verjetno je najbolje, da ?e je mo?no se tanka to?no na tisti pumpi, kjer so izku?nje najbolj?e.

33112_1.png

Napisano

men je vceraj v leru sam od sebe ugasnu avto...

pol sem sel mal s konkretnim gasom, do 4-5000rpm in je blo ok

bom vidu, ce se bo spet ponovilo (najbrz bo treba na SW upgrade)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

men je vceraj v leru sam od sebe ugasnu avto...

pol sem sel mal s konkretnim gasom, do 4-5000rpm in je blo ok

bom vidu, ce se bo spet ponovilo (najbrz bo treba na SW upgrade)

 

Ziher ti je antivirusnik zatajil in se ni apdejtal, zdej ima? pa polno spama in virusov in se ra?unalnik s tem ukvarja namesto z motorjem. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ziher ti je antivirusnik zatajil in se ni apdejtal, zdej ima? pa polno spama in virusov in se ra?unalnik s tem ukvarja namesto z motorjem. :P

 

defregmentacijo mu dela saj mora po tolkih letih uporabe bit ?e vse razmetano in razpr?eno.

33112_1.png

Napisano

haha :D

razen na SW upgrade, bo treba se na HW upgrade (ravnokar skantal ogledalo, in naredil udrtine tocno pod voznikovo sipo, barva je tud sla)...

jebote :angry:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kje se pa nabavi ta aditiv CYCLO MAX 44?

 

Jaz sem ga kupil v avto Sprint v Mariboru. Saj po moje ni glih neke vlke razlike med proizvajalci, tak da v vsaki avto trgovini najdes te zadeve.

Napisano

haha :D

razen na SW upgrade, bo treba se na HW upgrade (ravnokar skantal ogledalo, in naredil udrtine tocno pod voznikovo sipo, barva je tud sla)...

jebote :angry:

 

Ja kaj si pa po?el? :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Egoist gor ali pa dol. Imam dva otroka in bom preizkusil vse ostale možnosti, preden me na fronto odvlečejo. Ni danes to frkanje metkov naokrog in granat na pol kilometra natančno kot včasih. Danes pride dron ali pa raketa na pol metra točno pa te ni več. Edina rešitev je imeti boljše orožje. Tu pa lahko pomagam, če bi bilo nujno. Samo verjetno ne tu doma. Sem za to, da če se kot EU lotimo, da naredimo nekaj takšnega, da zmelješ 1000 Rusov naenkrat, ne pa fante na fronto pošiljati. Sori, malo bolj "big picture" pogled spet z moje strani.
    • No no no,.. pa itak se ve, da je najbolj redka pa najlepša mazdina barva "Blue Reflex" 😛
    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.