Skoči na vsebino

olje za diferencial

Ustvari kratki URL


crnamazda

Priporočeno sporočilo

Navodilo pravi:

 

Rocni menjalnik 75w-90

Differencial 80W-90

 

Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?

 

Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.

 

 

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na diferencialu (menjalniku) sta ponavadi dva ?epa, spodnji, na najni?ji to?ki, za izpust olja in zgornji, nekje na polovici menjalnika (diferenciala) za dolivanje, ki predstavlja tudi vi?ino do koder se doliva olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navodilo pravi:

 

Rocni menjalnik 75w-90

Differencial 80W-90

 

Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?

 

Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.

Lp

 

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

 

ce ima v navodilih posebej navedeno je verjetno 4kolseni pogon

 

Kakor vem, 75W proti 80W pri nizkih temperaturah ni problem, vendar poleti in pod tezjimi pogoji zna biti, ker je 75W veliko bolj viskozno - teko?e.

 

Spet vpra?anje koliko se rabi poleti pogon zadaj - je stalen?? ?e je to delovni stroj pol je razlog za druga?en tip olja, ?e je pa kak AUTO ala moj CX-7 pol pa verjetno ni razlike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto 75 - 90W pomeni razpon delovanja vizkoznosti. Torej naj bi to olje pokrivalo ?ir?i temperaturni razpon od - do +. ?e bo bila samo oznaka 75W bi olje dobro delovalo po zimi in slab?e poleti. Poleti, ko je olje zaradi ogretosti redkej?e bi prihajalo do pove?ane obrabe, vendar ti razpon viskozitete do 90W pokriva tudi visoke temperature.

Glede dodatkov pa sem jaz po slu?beni dol?nosti pa tudi osebno zagovornik Hi-tech aditiviv iz "bondovega" programa, ki prekriva vse morebitne slab?e mazalne lastnosti v te?kih razmerah uporabe. Z dvema dozama po 250 ml prekrije? potrebo za motorno olje menjalnik prednji dif. in zadnji.

 

?e je outlander novej?ega datuma ima verjetno ?e LOCK polo?aj, v katerem se pogonska sila enakomerno porazdeli na prednja in zadnja kolesa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej da ne bomo brezveze nabijali, lahko da? isto olje v menjalnik in diferencijal, ?e bi ?e ?li v detajle, pol je pomebnej?e, da je v menjalniku olje kot ga predpisuje proizvajalec, saj le to zagotavlje pravilno delovanje, po doma?e ?e je pregosto se te?je prestavlja, sploh ko je hladen(seveda je tudi delovanje sinhronov nepravilno), ?e je preredko pa se zelo lepo prestavlja ko je hladno, ko pa se segreje pa se ne prestavlja, ker se sinhroni prepo?asi ustavljajo in se zelo te?ko ujamejo v njihove utore.

Diferencijal pa nima kake hude odvisnoti od olja va?no da je olje vsaj namenjeno menjalnikom in diferencijalom, seveda pa je malenkost druga?e ?e ima limited slip sklopko, kar pa mislim da nima, lahko se motim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.