crnamazda Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Napisano 4. januar, 2010 Navodilo pravi: Rocni menjalnik 75w-90 Differencial 80W-90 Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike? Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti. Lp Citiraj
Sirius Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Napisano 4. januar, 2010 Na diferencialu (menjalniku) sta ponavadi dva ?epa, spodnji, na najni?ji to?ki, za izpust olja in zgornji, nekje na polovici menjalnika (diferenciala) za dolivanje, ki predstavlja tudi vi?ino do koder se doliva olje. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
crnamazda Napisano 4. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 4. januar, 2010 To mi je jasno, vprasanje je ce je kaj nsrobe dati bolj viskozen 75w olje namesto 80w Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Napisano 4. januar, 2010 Navodilo pravi: Rocni menjalnik 75w-90Differencial 80W-90 Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike? Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.Lp ?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
crnamazda Napisano 4. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 4. januar, 2010 ?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. Ma ne za fotrov 4*4 Xedosa se ne dira.....dela tud z bucnim ce treba... Citiraj
jures Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Napisano 4. januar, 2010 ?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ce ima v navodilih posebej navedeno je verjetno 4kolseni pogon Kakor vem, 75W proti 80W pri nizkih temperaturah ni problem, vendar poleti in pod tezjimi pogoji zna biti, ker je 75W veliko bolj viskozno - teko?e. Spet vpra?anje koliko se rabi poleti pogon zadaj - je stalen?? ?e je to delovni stroj pol je razlog za druga?en tip olja, ?e je pa kak AUTO ala moj CX-7 pol pa verjetno ni razlike Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
crnamazda Napisano 4. januar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 4. januar, 2010 Outlander. Ima ON, OFF in auto za 4WD Jah poleti vlece pocitnuskr prikolice (namo zimovanja za savinjske turiste Citiraj
Sirius Napisano 4. januar, 2010 Prijavi Napisano 4. januar, 2010 Tisto 75 - 90W pomeni razpon delovanja vizkoznosti. Torej naj bi to olje pokrivalo ?ir?i temperaturni razpon od - do +. ?e bo bila samo oznaka 75W bi olje dobro delovalo po zimi in slab?e poleti. Poleti, ko je olje zaradi ogretosti redkej?e bi prihajalo do pove?ane obrabe, vendar ti razpon viskozitete do 90W pokriva tudi visoke temperature. Glede dodatkov pa sem jaz po slu?beni dol?nosti pa tudi osebno zagovornik Hi-tech aditiviv iz "bondovega" programa, ki prekriva vse morebitne slab?e mazalne lastnosti v te?kih razmerah uporabe. Z dvema dozama po 250 ml prekrije? potrebo za motorno olje menjalnik prednji dif. in zadnji. ?e je outlander novej?ega datuma ima verjetno ?e LOCK polo?aj, v katerem se pogonska sila enakomerno porazdeli na prednja in zadnja kolesa. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 5. januar, 2010 Prijavi Napisano 5. januar, 2010 Lej da ne bomo brezveze nabijali, lahko da? isto olje v menjalnik in diferencijal, ?e bi ?e ?li v detajle, pol je pomebnej?e, da je v menjalniku olje kot ga predpisuje proizvajalec, saj le to zagotavlje pravilno delovanje, po doma?e ?e je pregosto se te?je prestavlja, sploh ko je hladen(seveda je tudi delovanje sinhronov nepravilno), ?e je preredko pa se zelo lepo prestavlja ko je hladno, ko pa se segreje pa se ne prestavlja, ker se sinhroni prepo?asi ustavljajo in se zelo te?ko ujamejo v njihove utore. Diferencijal pa nima kake hude odvisnoti od olja va?no da je olje vsaj namenjeno menjalnikom in diferencijalom, seveda pa je malenkost druga?e ?e ima limited slip sklopko, kar pa mislim da nima, lahko se motim. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.