Skoči na vsebino

Mazda 6 - 5 ali 6 prestav

Ustvari kratki URL


gara?a

Priporočeno sporočilo

zdravo!

 

bral sem da je 6 stopenjski menjalnik kot opcija za dizelske verzije. zanima me ali se bolj spla?a imet 6 stomenjski menjalnik ali je 5 dovolj. veliko se vozim po avtocestah 120-140 km/h pa me skrbi da je 5 stopenjski menjalnik premalo za take ture.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 prestava ni opcija ampak standard na letnikih od druge polovice 2005 naprej

 

jaz imam 5 prestav (torej starejso verzijo), ponavadi peljem med 150 in 180 (kar je 3000 do 3600 rpm)

 

rajs bi mel 6 prestav, ker je pol manj hrupa in je tudi poraba manjsa...

 

ce se pa peljes med 120 in 140 mislim, da potem rajsi izberi tisto, ki je bolj ohranjena

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem, da M6 s petimi prestavami nimajo DPF filtra za saje (diesel) ki nekaterim povzro?ajo precej?nje probleme. Pazi tudi na to.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.