LooK Napisano 8. april, 2005 Prijavi Napisano 8. april, 2005 Torej..ve? ko berem o tem po forumih, manj vem Vsak po svoje..Eni da malo pove?a mo?,eni da zmanj?a, eni da pove?a porabo, eni da zmanj?a..V bistvu mi gre pa samo,da bi avto?k dobil pravi zvok In me zanima a se mi sploh spla?a? 1.5 16v, 89KM? Kar se ti?e mo?i bi si ?elel,da ostane saj ista, poraba prav tako, samo zvok je va?n..? Da bi npr. pri ka?nem eurotonu,motomatu kupu filter tam do 15k SIT, in ga zamenjal pri mehaniku..A lahko kej uni? motor, ali za to nevarnosti? Nisem ravno ve?? na tem podro?ju,zato se obra?am na vas.. Torej a ma kdo izku?nje? Ponavljam:gre mi itak predvsem za zvok,pri pospe?kih ne pri?akujem ?ude?ev..Da ali Ne? LP Citiraj
KAALman Napisano 9. april, 2005 Prijavi Napisano 9. april, 2005 na zvoku bo? pridobil nekaj, bo avto delal, kot bi krave mukale na mo?i bo? izgubil predvsem, ?e ne bo? do filtra speljal dovod hladnega zraka in pa mogo?e celo filter izoliral od toplega zraka pri motorju, kar zna biti kar zahtevno ampak se da ?e se ho?e. druga?e pa mo?i s filtrom ne bo? pove?al, itak da ne, no mogo?e v idealnih pogojih hladnega zraka, se ti lahko zgodi, da bo avto v vi?jih vrtljajih malenkost bolje potegnil. Citiraj LP KAALman
Bosti Napisano 9. april, 2005 Prijavi Napisano 9. april, 2005 Po mojih izku?njah je avto imel manj mo?i in slab?e potegnil, ker nisem imel speljanega dovoda hladnega zraka. Avto sicer lepo poje, zato ga potem ve?krat ti?i? v obrate, da se sli?i, to pa potem pomeni tudi vi?jo porabo. Se pravi ... zvok ok, zmogljivosti enake ali slab?e, ?e ne uredi? dovoda hladnega zraka, poraba ve?ja, ker ga bolj ti?i?. Citiraj
torstorm Napisano 9. april, 2005 Prijavi Napisano 9. april, 2005 prednost je ?e, da je avto bolj odziven, prej prime gas ?e pohodi? naenkrat. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 9. april, 2005 Prijavi Napisano 9. april, 2005 Pridi ti do mene pa ti ga posodim za teden-dva, pa bo? videl-sli?al in ob?util razliko, nejve? bo? imel od tega ?e to preizkusi?. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
STAJERC Napisano 9. april, 2005 Prijavi Napisano 9. april, 2005 Jaz v mo?i nisem opazil razlike, pa tud v porabi ne, pod pogojem da vozi? enako kot prej. Ampak ?e ho?e? pravi zvok, pol bo? moral tu mal bol pritsnat na gas! Moj dobi pravi glas ?ele nad 4500 obrati pa vs do 6500 ko utihne! LP! Citiraj
LooK Napisano 9. april, 2005 Avtor Prijavi Napisano 9. april, 2005 Yavar poglej pod PM ?tajerc kok si pa dou za filter pa a si ga sam na?timu? Mal zbiram informacije Aja dej povej mi ?e kje si ga kupu, ?e ni skrivnost.. Citiraj
STAJERC Napisano 9. april, 2005 Prijavi Napisano 9. april, 2005 Filter je od A3Ma, mislim da je ko?tal okol 13 ksit, sm ga pa sam gor naredu! Na poglej si tazadnjo sliko pa bo? videl kak je narejeno http://www2.arnes.si/~vtic/saso/ LP Citiraj
x-t-c Napisano 12. november, 2005 Prijavi Napisano 12. november, 2005 Jst mam na 323c 1.5 16v ?portni filter, zvok je kul, poraba je isti K*ac, nad 3.500 obrati avto ZIHR gre bol k z navadnim filtrom. Speljan mam dovod hladnega zraka, filter je izoliran od ma?ine (toplotno). L.P. xtc Citiraj
Symon Napisano 14. november, 2005 Prijavi Napisano 14. november, 2005 Jaz imam notranjega od K&N. Zvok? Mogo?e malenkost. Pa? kak?en decibel bolj zadoni, ko ga pohodi?. Ampak res samo kak?en dB. Odzivnost? Bolj?a, jasno. Malenkost hitrej?e potegne. Mo?? Mah kaj pa jaz vem. ?tudiram, da bi ?el na Dynota. ?e gre ?e kdo, bi dobili popust najbr?. :ne vem: Citiraj
Grega_ Napisano 14. november, 2005 Prijavi Napisano 14. november, 2005 hmmm....jest sm tolele mal gledu...pozna kdo?http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/storm.php Citiraj
STAJERC Napisano 14. november, 2005 Prijavi Napisano 14. november, 2005 Jaz sm prej?ni teden dal nazaj navaden filter za ?ez zimo. Pa je kr opazna razlika v mo?i. ?portni filter ma res dobr glas, sam pa zgubi? na mo?i, je pa res, da nimam dovoda hladnega zraka narejenga! Lp Citiraj
peo Napisano 16. november, 2005 Prijavi Napisano 16. november, 2005 ?e bi rad de bo avto delal dolgo pa brez okvar, ti priporo?am originalni filter (mazda je vedla kaj dela ) filter je bolj ene vrste ki?...sicer pa, vr? eno nogavico gor, pa bo mukala mazda kot krava Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
Symon Napisano 16. november, 2005 Prijavi Napisano 16. november, 2005 Preverjeno. Vsaj na Imprezi so v Japanese performancu izgubili nekaj mo?i, ko so ?li na valarje. Citiraj
hime Napisano 4. december, 2005 Prijavi Napisano 4. december, 2005 hmmm....jest sm tolele mal gledu...pozna kdo?http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/storm.php a je ta stvar uredu? Citiraj Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!
Guest BrainLess Napisano 4. december, 2005 Prijavi Napisano 4. december, 2005 meni se zdi kar zanimiva stvar.. pa ?e bi spredaj na tulec lahko speljal cev navzven za hladen zrak bi blo ?pica.. kaj pa zvok... to je ?e pol vpra?ljivo Citiraj
hime Napisano 5. december, 2005 Prijavi Napisano 5. december, 2005 a pol nebi bla dovol un izolacija k je gor. a bi mogu nujno dovod zaraka napelat Citiraj Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!
Symon Napisano 6. december, 2005 Prijavi Napisano 6. december, 2005 Hja teorija pravi, da ima? ve? mo?i v motorju, ko dobi? ve? benza+zraka. Torej, ?e bi napeljal eno cev od odbija?a do filtra, bi direktno filalo zrak noter. Druga?e bi ga vleklo iz okolice motorja, kar naj bi bilo slab?e saj je topel zrak redkej?i in dobi? manj zraka v istem volumnu. ?e je mrzel zrak, je bolj gost (saj ve?, ?e zmrzne voda postane sneg/led in se skr?i) torej ga na isti volumen pride ve?. Ampak to je seveda teorija, toliko zraka kot ga na?i avtomobili potegnejo se ne pozna veliko oziroma ni?. Saj sem napisal, da je na Imprezi na tak na?in par konjev se celo zadu?ilo. Ostalo pa ?e vse pi?e v temi, ?e te zanimajo odzivi in izku?nje. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 6. december, 2005 Prijavi Napisano 6. december, 2005 A ni mrzel zrak bolj redek in se la?je stisne, vro? je pa bolj gost in se upira stiskanju? Citiraj
Symon Napisano 8. december, 2005 Prijavi Napisano 8. december, 2005 Ne, mrzel je ?e bolj stisnjen. Saj pozna? uno poizkus, ko odprto fla?o (plasti?no ali pa celo za bencin- ?elezno) poliva? z vro?o vodo potem pa zapre? in jo da? po potrebi celo v skrinjo. Zleze skupaj, ker je imel segret zrak ve?jo prostornino, mrzel pa zleze skupaj. Ali pa pivo, ?e ga ima? v skrinji preve? ?asa, ko fla?a po?i ker skupaj zleze. Tut turbopolnilniki imajo intercooler zato, da ko turbina zrak stisne, se segreje in ga potem ohladi in dodatno skr?i. No neki takega, v glavnem. Nekak?en zakon je tudi, da za vsakih 10 stopinj hladnej?i zrak v motorju se mo? pove?a za nekaj odstotkov. Zato resni tunerji dajejo na turbo avtomobile ve?je in bolj preto?ne intercoolerje. Da se bolj ohladi ter ima bolj?i pretok kar lahko prinese do 20 konjev. Sploh na Imprezah in GTI-Rih (Sunny), ki imajo intercooler nad motorjem in se ne hladi optimalno, saj jih motor greje. Ko ga dajo spredaj je ta te?ava re?ena in ima? prec par konjev ve?. Fizika (komi naredu v srednji pa imam vseeno dovolj pojma, ko se gre za avte). Citiraj
mlubej Napisano 19. december, 2005 Prijavi Napisano 19. december, 2005 Moje izku?nje na tem podro?ju so tak?ne. Na Hondi sem sprav imel ?portni filter, brez dovoda mrzlega zraka. Zvok je bil ampak po petih minutah, ko se je okoli motorja ?e malo segrelo, se je poznalo na performansah, na slab?e... filter sem kupil v A3M, nato sem kupil ?e neko izolacijo, ki ni bila vredna pol k...a tople vode, nato sem sam speljal dovod hladnega zraka, bilo je malo bolj?e, samo vseeno ne tako, kot z original filtrom. Vrgel sem vse skupaj ven in kupil ?portni vlo?ni filter od K&N, ki se ga da v airbox namesto originala. Spremembe zvoka nisem opazil, mogo?e malenkost bolj?a odzivnost, sem pa bil zelo razo?aran nad kon?no hitrostjo, ki je bila kar za ene 15km/h manj?a kot z originalom. Pa sem tudi to vrgel ven. Nato mi je kolega nabavil CAI, s?portni filter se je nahajala v odbija?u, spredaj desno in je imel sve?ega zraka koliko si ga je za?elel. Zvok je bil spet ... odzivnost tudi malenkost bolj?a, kon?na hitrost enaka kot z originalnim filtrom. Torej z tem sem bil zadovoljen. Preko zime tega nisem montiral dol, niti ne vem, zakaj to po?nete, edino kar je pri tem potrebno paziti je to, da ne zapelje? v kako res globoko lu?o, v katero bi se tudi filter potopil. Potem v motor potegne vodo, sicer pa sem se iz Ljubljane vozil za Maribor po takem nalivu, da sem samo gledal kako pada in ni bilo problemov. Jaz sem tudi recimo gledal teste, ko so na Hondo RSX namontirali Injenov CAI in je zadeva pridobila nekih 5-7 PS, na 200 osnove... samo vse skupaj je potrebno narediti tako kot se ?ika, druga?e so res samo izgube, lahko pa si sre?en, ?e performan?no ostane? na istem, zvok pa je ubijalski... Lp P.S. ali ima kdo mogo?e CAI namoniran na V6 motorju. ?isto me zanima, kak?en zvok da, da vidim, ?e se spla?a dat tisti denar za to... Citiraj BASKETSIM
ReDevil Napisano 21. december, 2005 Prijavi Napisano 21. december, 2005 Kdor bi hotu met neki GT zvok, se mi zdi da je mogo?e celo bol? kokr filtr, dat kak?en fajn glasen auspuh, v stilu Pavrful al kej tacga, v tem primeru, ?e bo avspuh primeren mo?i motorja, ne bo zihr nobene izgube mo?i, zvok pa bo verjetn ?e zmerom mo?nej?i kokr ob samo "filter efektu". ?e cenej?a (in preverjena iz 1. roke) pa je varianta da se "kati?a" ven vr?e, sam pol pa bodo tehni?ni mal bl jajc, sam v tem primeru pa dejansko neki na mo?i pridobi?. Sicer pa tut v a3Mju majo Powerfulle kr dost pocen, razli?nih oblik in dimenzij! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
YavarYe X6V6 Napisano 22. december, 2005 Prijavi Napisano 22. december, 2005 Moje izku?nje na tem podro?ju so tak?ne. Na Hondi sem sprav imel ?portni filter, brez dovoda mrzlega zraka. Zvok je bil ampak po petih minutah, ko se je okoli motorja ?e malo segrelo, se je poznalo na performansah, na slab?e... filter sem kupil v A3M, nato sem kupil ?e neko izolacijo, ki ni bila vredna pol k...a tople vode, nato sem sam speljal dovod hladnega zraka, bilo je malo bolj?e, samo vseeno ne tako, kot z original filtrom. Vrgel sem vse skupaj ven in kupil ?portni vlo?ni filter od K&N, ki se ga da v airbox namesto originala. Spremembe zvoka nisem opazil, mogo?e malenkost bolj?a odzivnost, sem pa bil zelo razo?aran nad kon?no hitrostjo, ki je bila kar za ene 15km/h manj?a kot z originalom. Pa sem tudi to vrgel ven. Nato mi je kolega nabavil CAI, s?portni filter se je nahajala v odbija?u, spredaj desno in je imel sve?ega zraka koliko si ga je za?elel. Zvok je bil spet ... odzivnost tudi malenkost bolj?a, kon?na hitrost enaka kot z originalnim filtrom. Torej z tem sem bil zadovoljen. Preko zime tega nisem montiral dol, niti ne vem, zakaj to po?nete, edino kar je pri tem potrebno paziti je to, da ne zapelje? v kako res globoko lu?o, v katero bi se tudi filter potopil. Potem v motor potegne vodo, sicer pa sem se iz Ljubljane vozil za Maribor po takem nalivu, da sem samo gledal kako pada in ni bilo problemov. Jaz sem tudi recimo gledal teste, ko so na Hondo RSX namontirali Injenov CAI in je zadeva pridobila nekih 5-7 PS, na 200 osnove... samo vse skupaj je potrebno narediti tako kot se ?ika, druga?e so res samo izgube, lahko pa si sre?en, ?e performan?no ostane? na istem, zvok pa je ubijalski... Lp P.S. ali ima kdo mogo?e CAI namoniran na V6 motorju. ?isto me zanima, kak?en zvok da, da vidim, ?e se spla?a dat tisti denar za to... V6(vsaj 2.0) nima nobenga glasu, tudi ?e ga laufa? brez filtra.Tako da bi bil potreben ?ude?, da izvabi? kak zvok iz sesalne strani motorja.Vsa kar se naredi je, ko spusti? gas malo "zapiha", kot blow off ventil od turbine. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mike007 Napisano 23. december, 2005 Prijavi Napisano 23. december, 2005 V6(vsaj 2.0) nima nobenga glasu, tudi ?e ga laufa? brez filtra.Tako da bi bil potreben ?ude?, da izvabi? kak zvok iz sesalne strani motorja.Vsa kar se naredi je, ko spusti? gas malo "zapiha", kot blow off ventil od turbine. A pravi? da V6 nima nobenga glasu, prid v La?k, pa bo? vidu kok se zadere mazda s ?portnim filtrom. http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1109 Citiraj
zemir Napisano 24. december, 2005 Prijavi Napisano 24. december, 2005 Kaj pa pravite na tisti filter ki ga imajo v a3m-u za V6 motorje je pa kar dosti dra?ji kokr navadni. Pomojem da je to isto sr**je. Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.