Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo ...

evo komi sm postou novi lastnik mazdice, bo treba v roku 1000 km max narediti servis ... sam pa nikjer ne najdem podatkov kdaj so bili kdaj menjani jermeni in ker ma avto ?e 229.000 km sem se odlo?u da bom kar lepo use komplet zamenu ! zanima me zanima ?e kdo ve kolk bi me kej ku?tal ?e kupim use jermene, use filtre in olje ... predpisano je SG 10W-30 sam a nej tazga not nalijem al dam kej druzga ... ker res ho?em da mi bo avto laufu u piko in da nebo nobenih problemov.

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zdravo ...

evo komi sm postou novi lastnik mazdice, bo treba v roku 1000 km max narediti servis ... sam pa nikjer ne najdem podatkov kdaj so bili kdaj menjani jermeni in ker ma avto ?e 229.000 km sem se odlo?u da bom kar lepo use komplet zamenu ! zanima me zanima ?e kdo ve kolk bi me kej ku?tal ?e kupim use jermene, use filtre in olje ... predpisano je SG 10W-30 sam a nej tazga not nalijem al dam kej druzga ... ker res ho?em da mi bo avto laufu u piko in da nebo nobenih problemov.

 

Poglej na tej strani:

http://www.herkules.si/

 

Js jermenov in tega ?e nism menju tak da za cene nimam pojma, mam pa ?ez kake 3.000km menjavo olja, in bom dal not, tak ku je blo (10W40), oljni filter me je stal okrog 5?

Napisano

Poglej na tej strani:

http://www.herkules.si/

 

Js jermenov in tega ?e nism menju tak da za cene nimam pojma, mam pa ?ez kake 3.000km menjavo olja, in bom dal not, tak ku je blo (10W40), oljni filter me je stal okrog 5?

 

hvala za link ... ?e mal ?ekeram cene jermenov in ?ponarjev ... filtri niso problem to je u izi ... mogu bom idin ?e dihtnga menjat na pokrovu ventilov ... druga? pa ker olje uliva? v avto castrol, total, elf ... sam v knjigi sm prebrau da je za ta motor predpisan SG 10W30 pol pa nevem kako je to zdej ... men je skos majster govoru da nej tist olje ulivam k je prepisan ... a ti druga? kej ?re olje k zdele k sm jo est v roke dubu ... ma ?ist mal olja ?e ... je ?ibka skor suha ... ?ist nakonc dol je ?e mal od olja ... vi?je je pa su?a ... tko da mo?no upam da mi ga ne pije ... ker kadi se n? z avspuha ... smrdi pa tud ne po olju ko sm na mer

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

hvala za link ... ?e mal ?ekeram cene jermenov in ?ponarjev ... filtri niso problem to je u izi ... mogu bom idin ?e dihtnga menjat na pokrovu ventilov ... druga? pa ker olje uliva? v avto castrol, total, elf ... sam v knjigi sm prebrau da je za ta motor predpisan SG 10W30 pol pa nevem kako je to zdej ... men je skos majster govoru da nej tist olje ulivam k je prepisan ... a ti druga? kej ?re olje k zdele k sm jo est v roke dubu ... ma ?ist mal olja ?e ... je ?ibka skor suha ... ?ist nakonc dol je ?e mal od olja ... vi?je je pa su?a ... tko da mo?no upam da mi ga ne pije ... ker kadi se n? z avspuha ... smrdi pa tud ne po olju ko sm na mer

 

men ga ne papa niti kaplce sicer nvem to?no, mam pa Castrola ?e kupljenga, pa eni neki pravjo, da Castrol ni glih najbolj?, tak da zdej ko ga ?e mam ga bom probu. Druga? je blo pa ?e kr neki govora o olju za Z5 motorje:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2146

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1703

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1727

Napisano

Hey,

 

 

?e kaj pomaga- dihtngo sem menjala tudi jaz, stane 15 EUR.

 

Mene tudi zdaj ?aka tavelik servis, sem pa dobila enga majstra, ki bo ene 300-350 colal skupaj z deli (upam, da dobim vse, kar je treba) in bo potem avto baje tudi spet predel :)

 

Preveri ?e razdelilno kapo, cev med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem in ?e kaj :) Uporabljam pa Valvoline.

 

 

Lp

 

Kat

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

Hey,

?e kaj pomaga- dihtngo sem menjala tudi jaz, stane 15 EUR.

 

Mene tudi zdaj ?aka tavelik servis, sem pa dobila enga majstra, ki bo ene 300-350 colal skupaj z deli (upam, da dobim vse, kar je treba) in bo potem avto baje tudi spet predel :)

 

Preveri ?e razdelilno kapo, cev med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem in ?e kaj :) Uporabljam pa Valvoline.

Lp

 

Kat

 

aha ... ja est sm ra?unu da bi me materjal pr?u ukol 120 ? ( jermeni in ?ponarji ), za olje bom ?e vidu sam sam sej me bo pr?u ukol 30 ?k ga bom sam 3 L uzeu, ?e gre baje v avto samo 2,5 L olja ... delu bi pa iz prjatlom k ma delavnico doma in vs orodje ... parkrat smo ?e jermene menjal ... tko da mislm da nebi blo problema tud tle zamenat, olje pa filtre je pa itak ?ist u izi zamenat tko da sploh ni panike B)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

aha ... ja est sm ra?unu da bi me materjal pr?u ukol 120 ? ( jermeni in ?ponarji ), za olje bom ?e vidu sam sam sej me bo pr?u ukol 30 ?k ga bom sam 3 L uzeu, ?e gre baje v avto samo 2,5 L olja

 

Dobro jutro, od kje ti ta ideja ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobro jutro, od kje ti ta ideja ? ?zmeden?

 

se strinjam, u Z5 motor gre okrog 4 litre olja, mogo?e malenkost manj, Canyon, ?e ma? knji?co to?no pi?e kolk gre noter ;)

Napisano

Hey,

?e kaj pomaga- dihtngo sem menjala tudi jaz, stane 15 EUR.

 

Mene tudi zdaj ?aka tavelik servis, sem pa dobila enga majstra, ki bo ene 300-350 colal skupaj z deli (upam, da dobim vse, kar je treba) in bo potem avto baje tudi spet predel :)

 

Preveri ?e razdelilno kapo, cev med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem in ?e kaj :) Uporabljam pa Valvoline.

Lp

 

Kat

 

:blink: absolutno prevelika cena,rajsi pripeli k meni al pa yavaru,pride skoraj pol manj

 

Dobro jutro, od kje ti ta ideja ? ?zmeden?

 

:blink: se podpisem pod to v z5 motor gre najmanj 3.5 l olja z menjanim filtrom olja ker so pa tudi filtri razlicni lahko gre kaki deci vec manj pa sigurno ne sem ga vozil pet let in povem iz prve roke

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Dobro jutro, od kje ti ta ideja ? ?zmeden?

 

prjatu mi je reku k ma isto to 1.5 16v da ma baje sam 2,5 L olja v kartarju pol pa nevem

 

se podpisem pod to v z5 motor gre najmanj 3.5 l olja z menjanim filtrom olja ker so pa tudi filtri razlicni lahko gre kaki deci vec manj pa sigurno ne sem ga vozil pet let in povem iz prve roke

 

ok ... hvala za info. ... tolk da vem da nm kej zasrou ... dobi? za pivo :cheers:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

prjatu mi je reku k ma isto to 1.5 16v da ma baje sam 2,5 L olja v kartarju pol pa nevem

 

 

Da ni zamenjal menjalnika in motorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri 3,5 L v motorju Z5 ma? ?e kar max, ?e ne celo ?ez, nikakor pa niti slu?ajno kar na pamet notr nalit 4L, ker to pa ne bo ni? kej koristno za motor, ?e ga bo krepko ?ez maksimum! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri 3,5 L v motorju Z5 ma? ?e kar max, ?e ne celo ?ez, nikakor pa niti slu?ajno kar na pamet notr nalit 4L, ker to pa ne bo ni? kej koristno za motor, ?e ga bo krepko ?ez maksimum! <_<:blush:

 

poznam to poznam ... sm jih na praksi tud zarad tega ?e kr sli?u k sm ga kk?ne 2 deci preve? ?ez naliu pa sm ga mogu pol vn spu?at da je blo to?no ... sprobavat pa raj ne grem ... pa tud raj ne vem kaj se zgodi z motorjem ?e je preve? olja ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

mam ?e eno upra?anje

ko se usedem v avto in ga zalaufam ko je mrzu mi lu?ka za olje malo dal ?asa sveti, ko pa je avto topu mi pa takoj ugasne, olja mam mal pod maximumom

a je to mo?no da zdele ko je mraz da olna pumpa malo te?je potegne polje ker je mraz

me kr mal psihera pa se bojim da ni kej huj?ga :unsure:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

jst mam pa eno vpra?anje! sedaj bom moral zamenjati olje in me zanima kak?no olje gre v mazdo 323f BJ 1.8 16V??? Sedaj sem dal notr proton olje in mi ga je skoraj popilo vsega :( mehanik mi je rekel da je krivo to ker nisem dal pravega olja notr! ali je to res? predlogi??

ZOOM-ZOOM
Napisano

jst mam pa eno vpra?anje! sedaj bom moral zamenjati olje in me zanima kak?no olje gre v mazdo 323f BJ 1.8 16V??? Sedaj sem dal notr proton olje in mi ga je skoraj popilo vsega :( mehanik mi je rekel da je krivo to ker nisem dal pravega olja notr! ali je to res? predlogi??

 

Je res, ker si ?paral si v bistvi zapravil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je res, ker si ?paral si v bistvi zapravil.

 

 

ja sej tokrat nebom ?paral! ma fotr mi ga je zrihtal zastojn pol sem ga dal notr!

ZOOM-ZOOM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.