Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Do teh Suzukijev imam kar veliko spo?tovanja. V preteklosti so bile v na?ih koncih offroad dirke po peskokopu in lahko re?em, da tile lahki Suzukiji in Nive so zaradi svoje majhne mase najla?je premagovali ovire. ?e ne bi bil neumn na hitre analogne avte, bi bil pa na terence in ?isto mo?no bi imel kaj takega. 

Napisano

Zato so jih pa prodali ?e 2,85 milijonov primerkov. O?itno znajo ?e v prvo narediti popolno vozilo, tako kot Lada svojo Nivo. In potem jih ?tancajo nekaj desetletij brez sprememb. 

Napisano

Prvi jimmny je en najozjih avtov na svetu in zaradi tega zelo zelo popularen v predelih kot je juzna italija itd. Panda pa tole pride povsod pa neunicljivo je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Vceraj v volanu Suzuki Ignis 4x4, prilezel kamor hoces, med drugim na vrh krvavca, prostoren....niso morali prehvaliti.

 

To je to, Jimny je pa verjetno se korak vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jimny je druga kategorija vozila. Kar se terenskih lastnosti ti?e, pride precej la?je precej dlje kot Ignis. Prtlja?nik v Jimnyju je pa bolj simboli?en, ?e ima? postavljeno zadnjo klop...

Napisano

Vse v redu in prav samo avto je papirnat - 900kg. Tolk je tehtal jugo. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Avto je ?e vedno papirnat sploh, ker je osnovna te?a le 820kg (900kg je ta s 4x4 )- to je na?eloma samo za v mesto. Za relacije in v primeru trka pa raje ne bi ?pekuliral, ker tri zvezdice na testu pa? ne prepri?ajo. Pa tud zvezdice ne povedo vsega ampak bolj to, da fizikalni zakoni in sile na potnike v lahkih vozilih so lahko bistveno ve?je kot v ve?jih in te?jih.

33112_1.png

Napisano

Samo Jimny je majhen... zelo majhen... in bi bilo malo cudno, ce bi tehtal toliko, kot recimo ena sestica ali CX-5... In ravno ta majhnost in ozkost je prednost za po ozkih gozdnih poteh... to je avto za gozdarje in lovce... ne oa za ?sminkirat? po mestu... ;)

 

Dolg je dobrih 3,5 metra in sirok dobrih 1,5 metra... CX-5 je recimo dober meter daljsi in 35 cm sirsi... in tezak med 1.360 in dobrih 1.500 kg (odvisnomod opreme in motorja)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Peljal BTjko na tehni?ni. ?e najbolj se je zapletlo, ker je bila pred menoj ena blondinka... Kar se pa BTjke ti?e, pa je tehni?ni pregled po devetih letih gozda, gradbi??a in kmetije zgolj formalnost: pridem tja, pla?am zavarovanje, cestno takso, pregled,... in peljem naprej. Na avtu pa vse ?tima.

Napisano

Slivka, a te je kaj mikalo, da bi se blondinke lotil z vitlom?

 

(po sistemu staro za novo oz. bolj privla?no, ?e je bila za kak?no rabo, hehe)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma prav ni?!

 

Saj za pogledat je ?e kar bila, ja, to je bilo pa pravzaprav tudi vse. Pa ?e to, kar se je videlo, je bilo krepko narajhano in nafarbano in umetno (vsaj obrvi in nohti). Ko je pa odprla usta, sem pa pomislil, da bi potrebovala tudi umetne mo?gane...

 

Tako da ne, prav ni? me ni zamikala kak?na menjava. Malo sem pasel o?i in se smejal, kak?ne sta imela s preglednikom, ko ji je dopovedoval dolo?ene stvari in potem je po?asi postalo ?e doglo?asno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari in potem je postalo ?e obupno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari, ona pa je iz torbice vzela ogledalo in se pogledala noter, ?e je ?e vse na svojem mestu. Najraje bi se je lotil s ?kornjem (eno cbato pa da se umakne) ampak sem bil v sandalih. In ker smo ravno preva?ali polena, ?e lopate ni bilo v BTjki...

Napisano

Sestri? ima Ignisa in ga ne more prehvalit ....

Mi pa Vitaro S :P Preverjeno se da rinat sneg po gozdni poti  :notworth:  ima 1150kg in ko zapira? vrata imajo tak "konzervni" zvok  sramezljiv , plastika v notranjosti ni mehka je pa super za ?istit. Ne vem kdo sploh bo?a te armaturke  :lol: . Videt je mal ceneno a je zato (upam) trpe?no. Motor je pa 5-ka. 

PS Ni pa to pravi "hostarski" voz.

post-6431-0-49719700-1533638514_thumb.jpg

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ja, max 70, ampak ne glede na teren in podlago. In se vozi 70 ko vsi drugi niti pe? ne morejo naprej...

 

In ?e bi evropejci znali narediti tak voz, kot so "ruska jajca", ne bi zvilo podvozja na vsaki luknji na cesti...

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Danes vozil pravega terenca. Ne terenca, ampak Terenca. Tistega, res pravega: V6 dizel, dva hidravli?na vitla (en spredaj, en zadaj), reduktor, blokade vseh treh diferencialov,...

 

Navdu?en kot Fatima v Intersparu oz. kot Alica v ?ude?ni de?eli. Resno sem ?e premi?ljeval, da bi ga kupil. Potem pa se je zgodilo. Ena majcena lu?ka. Po vsega 300 km... Sem hotel napisat 300 km cest, ampak cest je bilo mogo?e 1/3... Kakorkoli, "uga?anje" te lu?ke me je ko?talo skoraj 150?. In me je minilo veselje nad tem Terencem...

post-5658-0-28884100-1542128798_thumb.jpg

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ruska jajca. Pa max 70km/h.......

 

Dirka Dakar 2019.

Jaz gledam bolj za tovornjaki...  sramezljiv

Trenutno vodi Kamaz, na drugem mestu je ?e en Kamaz, nato sledi Iveco z eno uro zaostanka za prvim Kamazom. ?etrto mesto ima naslednji Iveco z zaostankom ?tirih ur za prvim Kamazom. Na petem mestu je Maz (Minski Automobilny Zavod). 

 

Tekma ?e ni kon?ana in se lahko marsikaj spremeni, to je res, ampak lani je zmagal Kamaz, drugi je bil Maz, tretji spet Kamaz, ?etrti Iveco in peti Liaz.

 

?e leto prej spet Kamaz, Kamaz, Iveco, Iveco, Kamaz.

 

Saj so nastopili tudi drugi proizvajalci (Hino, Man, Renault, Scania,...), ampak so bili dale? zadaj (lani Hino 8 ur, Renault 9 ur, Scania skoraj 10 ur,...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.