Skoči na vsebino

Terenec

Ustvari kratki URL


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

Ok ?e en odgovor z moje strani.... kar se offroada ti?e lahko re?em da sem stestiral, predvsem kot sovoznik ?e marsikatero offroad tekmo kot tudi raznorazne podvige po vseh mogo?ih terenih.

 

Dejstvo je, da je za po snegu najbolj?a kombinacija terenca z majhno medosno razdaljo, veliko oddaljenostjo od tal, relativno ozkimi zimskimi gumami in obvezne sredinska in zadnja ?pera (diff lock)...reduktor je pa seveda stalnica, ?e govorimo o pravih terencih.

 

Za vsakodnevne sne?ne podvige bi osebno priporo?il Freelanderja ki ima precej dobro dodelan pogon, v prid mu je pa tudi dobro zasnovano podvozje.....

 

Osebno se odlo?am za nakup joy ride mrcine kot drugo vozilo.... in trenutno je v o?jem izboru:

 

Toyota Land Cruiser 80 4,2

Nissan Patrol 3,3

 

2 vikenda nazaj smo imeli zimsko odpravo s 5 Toyotami in Defenderjem in z Discovery-jem....

 

Bottomline.... dale? najbolj?e ?e je peljal Land Cruiser 70....

LP David

 

Pa ves da so to japonci? :huh:

 

Ne bi ti raje Fiat sedici? (ki je med drugim tud japonc... :jupiii: )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol je pa un Suzuki Italijan, ker sta si podobna kot enojaj?na dvoj?ka.

 

Suzuki SX4 = Fiat Sedici.....verjetno pa jtdja dajo italjani not

:punk:

Objavljena slika

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa majo italjani terenca

 

Objavljena slika

 

sicer je to stri defender ampak to je vseeno Bella Italija

 

Takega, le da je bil dalj?a varianta s 4imi vrati, je kolega dobil za testno vo?njo. Ima vse, kar rabi pravi terenec. Zaporo sredinsko, zadnjo, reduktor, posebej zunaj na kolesih pa vklop pogona za sprednji par.

 

Smo se peljali v njem 4-je brez problema navzgor po starem smu?i??u na obrobju Ljubljane, pri Guncljah oziroma Stane?i?ah.

 

Pa na Krim in tam okoli po kolovozih. Ni bilo poti, ki je nebi zmogel.

 

Ima le eno slabost - je ogromen in to se pozna v kak?nih ostrih zavojih. Ime ma pa ?isto pravo - Massif.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ve?ini zado??a tak?en tip "terenca" oz pogona na vse ?tiri

 

Let the fun Begin

 

videa ne znam dodat

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vsakodnevno rabo in ob?asno turiranje po snegu bo katerikoli SUV dobwer.... ?e denar ni ovira bi jaz vzel CX7.... :bravo:

 

CX7 je cestni terenec.....ostalo pozabi, ce bi imel moznost stalnega 4x4 potem ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak po snegu se pa vseeno lepo pelje, al ne? :ne vem:

 

?al ne, ker se mu samodejno nazaj vklaplja DSC in je zabave konec. ?e pa misli? lepo iz upokojenskega stali??a pol pa :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al ne, ker se mu samodejno nazaj vklaplja DSC in je zabave konec. ?e pa misli? lepo iz upokojenskega stali??a pol pa :bravo:

 

To sem sli?al tudi o Suzuki Vitari. Sodelavec je nekaj razlagal, da ko je zapadal sneg je ?el ves navdu?en na en parking nakar ni pri?el vseeno nikamor ker mu je ESP odvzemal gas. Skratka neizklopljiv ESP+ terenci/SUV= brezveze, vseeno, ?e ima? navaden avto. :whatever:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem sli?al tudi o Suzuki Vitari. Sodelavec je nekaj razlagal, da ko je zapadal sneg je ?el ves navdu?en na en parking nakar ni pri?el vseeno nikamor ker mu je ESP odvzemal gas. Skratka neizklopljiv ESP+ terenci/SUV= brezveze, vseeno, ?e ima? navaden avto. :whatever:

 

Nekako tako, men je sneg fun samo takrat, ?e lahko avto mal na po?rek postavm in ?e mi pa to prepre?i ESP al pa DSC je pol brezveze. Zato mi je Golf VI ?ist mem, ker se nazaj vklopi ESP in je takoj konec zabave, Mazda 6 je pa ?ist neki druzga in cesta na Krim je z njo v snegu pravo noro do?ivetje pa ?etudi ni zadnjega ali pa 4x4 pogona - v bistvu se mora? ?e bolj potruditi, da gre cel ovinek lepo enakomerno po?ez brez izgube hitrosti. :danzoman::danzoman:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce pozabljamo malo BT-50 :D

 

Torej, podatki iz prve roke:

Imam Mazdo BT-50 4x4 z dvojno kabino. Gre za vozilo, ki je dolgo 5 metrov, ?iroko 1,8 metra (brez ogledal), od tal dvignjeno 20 cm, te?ko pa 1,9 tone. Lahko vle?e 3 tone te?ko prikolico, ?e ima le-ta naletno zavoro. Na kasonu pa lahko vozi eno tono tovora. Motor je 2,5 turbo diesel z intercoolerjem, 105 kW in 330 Nm navora. Kombinirana poraba naj bi bila 8,9 litra. Cena Mazde s popolno bojno opremo (vitlo, obloga kasona, nadgradnja kasona, vle?na kljuka) je (bila pred pol leta) 27.500?

 

Kaj to pomeni v praksi:

?e je do 15 cm snega, ne potrebuje? verig. ?e pa ima? solidne verige (moje so predelane od sprednjih koles gozdarskega traktorja), pa gre vse tja do 35 cm snega. Tu pa nastane problem, ker je sprednji odbija? plasti?en in pri takem po?etju rad po?i. Osebno vem, da tak dogodek stane okoli 850 ?, ?e nima? kasko zavarovan avto (mene pa "samo" 291?). Kar se nosilnosti ti?e, brez te?av pelje pet mo?akarjev (od tega trije "ta pravi" - vsak od njih ima narmanj 120 kg), 1 meter drv (kurjave), dve motorki, cepine, verige in podobno, vse to naenkrat. Pri podiranju in vla?enju iz gozda si lahko pomagamo tako z vitlom kot tudi z avtom samim. V prometnem dovoljenju pi?e, da je to tovorno vozilo. In res je vo?nja z njim po neutrjenih poteh kar zahtevna zaradi dimenzij. Kot sem ?e napisal, so odbija?i in obrobe blatnikov plasti?ni, zato niso primerni za utiranje poti med leskami, skalami in skozi sne?ne zamete. Terensko vo?njo pa zmore tudi pod polovi?no obremenitvijo. Prepeljal sem 500 kg betonskih zidakov po poti, ki je primerna zgolj za gozdarski traktor (vlaka, ?e kdo ve, kaj je to), pa pri tem nisem opazil kak?nih posebnosti. In ko so k meni pri?li monterji z Ivecotom (kombi), pa zaradi snega niso mogli do mene, sem jih privezal zadaj, na kolesih sem imel verige ?e pripravljene, priklopil reduktor, pohodil "gas" in jih zvlekel v 2 km dolg dokaj strm vzpon (?e je verjeti Garminu, se na dveh kilometrih vo?nje dvignemo za 245 metrov). Moti le poraba. O?itno jaz in Japonci nimamo enake kombinacije. Pri moji kombinirani vo?nji porabi okoli 16,5 litrov nafte na 100 kilometrov. Dobro, res je, da vinjete nisem kupil. Konec koncev, tako vozilo ni grajeno za avtocesto, mar ne. Tudi po mestu se bolj malo vozim z njim. Le kadar grem po nakupih v stilu 500 kg in ve? oziroma, kadar je na poti ve? kot 5 cm snega, ker zadnjih 12 km bolj slabo plu?ijo, Honda Jazz 1,4 pa take vzpone v snegu ne opravi brez verig (?e je ve? snega, niti z verigami). Ne vem, ?e sem ?e omenil, da se da s tem avtom vle?i drva iz gozda. Sem zavezal smreko, ki je bila dolga 8 metrov in imela premer okoli 50 cm, pa smo ?li. Brez te?av in ne glede na podlago. Vse do "ceste" in gozdarskega tovornjaka. Ja, moti me ?e fina tapiserija v notranjosti kabine, ki se fino uma?e z blatom, ?aganjem in ostalimi ?ari planote, ?isti pa se bolj te?ko. Sicer imam originalne gumijaste predpra?nike, a je to le takoimenovan Bla?ev ?egenj. In motijo me brisalci. Sicer vsi zdaj delajo tako, a vseeno za tak avto to nikakor ni dobro. Sprednje steklo se spusti zelo nizko, pokrov motorja pa pride vi?je, kot je spodnji rob ?ipe. In tako nastane "?ep", v katerega se skrijejo brisalci. V sne?enju pa brisalci tja porinejo sneg s stekla, od tam pa nima kam. In ko se nabije tja notri, je treba ustaviti in o?istiti tisti "?ep". Ko zunaj piha burja in mo?no sne?i, ni prav ni? fletno zapu??ati tople kabine. ?e bi se ?ipa kon?ala vi?je in bi pokrov motorja postavili pod spodnji rob ?ipe, bi sneg rinilo na pokrov, od tam pa bi zdrsnil na tla. Sicer pa je bolj poltraktor kot poltovornjak. Le robustnost bi lahko bila ve?ja. Za utirat pot skozi leske in skozi poledenele zamete je bolj?a Lada Niva, ki je spredaj vsa kovinska. Spra?eval sem tudi za cevno za??ito, ki bi segala od skrajnega levega roba do skrajnega desnega roba, pa je po novem prepovedana. Dovoljen je le nek lokec, ki je bolj za dren delat kot za kak?no korist. In dokazano gre po brezpotju veliko bolje kot Suzuki Vitara in Ssangyong Rexton. Kar se pa ti?e drsenja skozi ovinke (in tudi naravnost) sem vesel vsakega metra, ko ne drsi - samo od sebe. Ko najprej pade ?led in nato ?e sneg in obesijo plug na traktor, je pot bolj podobna bob stezi kot cesti. In ker je na eni strani hrib gor, na drugi prepad, mi ni prav ni? do kak?nega drsenja. Vsak ima svoj faktor... svoje veselje.

 

?e pa koga ?e kaj zanima, naj kar vpra?a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz bi ti ?e povedal. :harhar:

 

men ni blo nikol jasn kaj mate s tem Lojzom, sm si pa zadn? mal cajt uzel pa sm mal bral stare objave, pa mi je blo vse jasn :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka, hehe, dobro si to napisal, zgleda da do amena uporablja? avto, samo verjetno ga Mazda ni naredila za vle?enje smrek itd :) , zato ti kot ka?e v vseh podledih ne ustreza in dejanko tale avto mi?ljen kot 100% delovni stroj :), ampak nekaj me?ano, mogo?e bolj za ?minka?e s.p.-je, da kak?no lojtro gor vr?e in ?akl cementa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.