Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hja, sre?a ali smola. Kakor se vzame.

O?itno pu??a turbina. Danes pri mehankarju gledali, cevi so ble mastne, pokrov tudi, doma sem pa tudi opazil fleke na tleh.

Spucali smo motor in cevi v tistem predelu, da vidim ?ez par dni, kolk mastno bo. V 11 tiso? kilometrih mi je spilo kak liter olja. Oz sem ga zgubil.

 

Zdej me pa zanima.

 

1. A to pomeni ,da je dejansko turbina fu?, al je mo?no ,da kje kaka cev pu??a?

2. Koliko ?asa se lahko ?e tako vozim? ?e mu mal olj?ka dolivam, mi ni panike.

 

3. Obnovljena turbina ali nova?

Gledal sem na www.turboloader.net, tam jih kar pohvalijo. Bom videl, kake cene so sploh.

Napisano

Ja kokr sm zravn ?pegu, je zadej v zadnje mdelu mastno. pravi ?efe, da se vidi da kaplja mal ?e na auspuh...intercooler je spredaj mar?

Napisano

Ic je pred mislim, da levo spredno gumo. To bo znal povedat kdo, ki jo ima, vem pa da so imele ene napake na IC

 

Jap,interkuler je spredaj levo-na voznikovi strani.In jap,skoraj vsi pu??ajo,ampak ni panike-pu??a v sprednji blatnik in se od zunaj ne vidi.Avto gre isto naprej brez problema. :P

 

 

Napisano

Tudi meni malo pu??a turbina - ni ?e kapljic ali porabe olja.

Serviser mi je povedal, da je to obi?ajna "napaka", ker naj bi se cev, katera gre na turbino malce... iztaknila, oz. nalomila.

Menda se to zgodi, ko malo prisloni? odbija? na plo?nik, ta pa malo pritisne na turbino in zvije cev. Turbina ni v nevarnosti, ko pa se pove?a poraba olja, je priporo?ljivo zadevo popraviti - zavariti. Stro?ek naj bi bil cca. 200 ?.

Zaenkrat samo spremljati porabo olja oz. gledati, ?e se bo na tleh pojavila kaka lu?ica.

 

Ps. Mi je ?e to povedal, da tudi ?e za?ne mo?no pihati iz turbine, da ni panike, naj se kar pripeljem domov, potem pa na servis. Kar pa se ti?e porabe olja, naj bi to najprej zmanjkalo v karterju, nato pa ?ele v turbini. Tako, da te na pomanjkanje olja ?e opozori lu?ka - ampak takrat je itak ?e malo pozno... :glare:

 

Toliko od mene. lp

Napisano

Samo pri njem ne pu??a cev pri IC, ampak nekje pri motorju. Upajmo da ni turbina.

 

Ja , kokr smo gledal ni IC. Je zadaj za ma?ino, k gre cev za izpuh tudi..V petek, soboto grem spet peljat pogledat, pa da se to?no vidi kaj in kako. Najbr? bo res turbina, druzga skor ne more bit tam :angry2:

Napisano

Smola..... fajn zrihtaj... in sevede poro?aj. Upam ,da je banalnost.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tudi meni malo pu??a turbina - ni ?e kapljic ali porabe olja.

Serviser mi je povedal, da je to obi?ajna "napaka", ker naj bi se cev, katera gre na turbino malce... iztaknila, oz. nalomila.

Menda se to zgodi, ko malo prisloni? odbija? na plo?nik, ta pa malo pritisne na turbino in zvije cev. Turbina ni v nevarnosti, ko pa se pove?a poraba olja, je priporo?ljivo zadevo popraviti - zavariti. Stro?ek naj bi bil cca. 200 ?.

Zaenkrat samo spremljati porabo olja oz. gledati, ?e se bo na tleh pojavila kaka lu?ica.

 

Ps. Mi je ?e to povedal, da tudi ?e za?ne mo?no pihati iz turbine, da ni panike, naj se kar pripeljem domov, potem pa na servis. Kar pa se ti?e porabe olja, naj bi to najprej zmanjkalo v karterju, nato pa ?ele v turbini. Tako, da te na pomanjkanje olja ?e opozori lu?ka - ampak takrat je itak ?e malo pozno... :glare:

 

Toliko od mene. lp

 

Odbija? in turbina sta ?isto na drugih koncih motorja, tako da je tole eno veliko nategovanje folka !

Odbija? je pred motorjem in hladilnikom in kondenzatorjem klimo potem nekaj ?asa ni ni?, potem je ?ele motor. Turbina pa je zadaj na motorju, to pa lahko zbije? samo ?e ga direktiva nabije? v kak steber, samo prej mora? vse prejna?teto prebiti-premaknit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alora je neka stvar, v katero pride cev, in tam pu??a olje.

Kakorkoli, tam levo spodaj za odbija?em je ta zadeva.

 

lp

Napisano

Alora je neka stvar, v katero pride cev, in tam pu??a olje.

Kakorkoli, tam levo spodaj za odbija?em je ta zadeva.

 

lp

 

Temu pa re?emo interkuler, pa tudi se nebi smel premikat z odbija?em, ker ima popolnoma svoje nosilce, razen ?e odbija? pritsne? za 5-10 cm, pol pa se bo interkuler premaknil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Interkooler je na?eloma hladilnik zraka, ki ga turbina komprimira. Ta je zaradi stiskanja in vpliva toplega dela turbo-kompresprja segret. Da bi dosegli ve?jo gostoto zraka, ki ga dovajamo v cilindre se ta s pomo?jo intercoolerja, ki je ni? drugega kot gosto satje v katero v notranjost prihaja topli zrak iz turbine, na zunanji strani pa kro?i zrak zrak iz okolja, ki je ni?je temperature in mu odvzema toploto. Na ta na?in dose?emo ve?je polnjejne cilindrov z zrakom in mo?nost ve?je koli?in vbrizganjega goriva, posledica - ve?ja mo? motorja pri enaki prostornini.

Olje nima kaj iskati v gladilniku zraka. Obstaja pa drugi hladilnik, hladilnik motornega olja, ki ga navite ma?ine imajo. V njega se dovaja motorno olje in hladi. Iz tega sistema je mo?no pu??anje olja, iz hladilnika zraka pa ne.

 

Obstaja mo?nost, da olje, ki ma?e turbino in pu??a na dovodni cevi in kaplja na cev zraka, ki vodi do interkoolerja. Po njej se zliva in kaplja na tla v bli?ini hladilnika zraka. To pa ?e ne pomeni, da pu??e olje iz njega, ker ga noter ni.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Samo malo te bom dopolnil, mazde 6 diesel in bencin, pravtako mazde 3, xedosi imajo VSI hlajenje olja brez hladilnika skozi katerega gre zrak, ker ima pred oljnim filtrom dejnsko dvojno ohi?je skozi katerega te?e voda in hladi olje, ki gre iz filtra naprej v motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo malo te bom dopolnil, mazde 6 diesel in bencin, pravtako mazde 3, xedosi imajo VSI hlajenje olja brez hladilnika skozi katerega gre zrak, ker ima pred oljnim filtrom dejnsko dvojno ohi?je skozi katerega te?e voda in hladi olje, ki gre iz filtra naprej v motor.

 

Tega nisem vedel (ne vem pa? vsega). Vsekakor zanimiva re?itev, ki zagotavlja optimalno delovno temperaturo olja. Mogo?e je tudi v tem odgovor na vpra?anje, zakaj dolga ?ivljenjska doba mazdinih motorjev.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tega nisem vedel (ne vem pa? vsega). Vsekakor zanimiva re?itev, ki zagotavlja optimalno delovno temperaturo olja. Mogo?e je tudi v tem odgovor na vpra?anje, zakaj dolga ?ivljenjska doba mazdinih motorjev.

 

To majo tudi vsi motorji, razen BMW.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hm, zanimivo je tole. Od servisa sem naredil cirka 3 jur?ke, olja je pa ?e kr mal manj..Nekje na polovici med F in L al kva je ?e.

Cev tam na turbini je mastna. Zdej pa ne vem.

 

Ali je fu? cev, ali je fu? turbina? Avto NE kadi modro, pospe?ki so normalni, tudi kakega piskanja nisem zaznal. Mogo?e bi moral kak expert to poslu?at.

 

Ma kdo kako idejo? Baje pride nova cev (mislim da gumijasta) 300? na servisu.

 

?e je cev mastna, a to pomeni da cev pu??a, al to pomeni da turbina pu??a pa te?e po cevi. Ne poznam to?no delovanja. Je lahko ?e kaj drugega, kaka dihtunga?

Napisano

post-483-1265878619_thumb.gif

 

Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.

Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.

No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

post-483-1265878619_thumb.gif

 

Na sliki je sistem mazanja turbo-kompresorja. Olje po cevi prihaja na le?aje (cevi ni na sliki). ?e se obrabi tesnilo(a)le?ajev turbine, je najverjetneje, da bo odpovedalo tisto na toplem delu proti turbini. V kolikor bi to tesnilo pu??alo, bi se olje stekalo v ohi?je turbine. Turbina (ohi?je) je zatesnjeno. Po mojem mo?nosti, da bi olje samo na tem spoju po??alo, ne da bi se na zadnjem delu, izza izpu?ne cevi, videle kaplijice olja na karoseriji, ni. Torej, ?e je avtmobil na zadnji vezni steni ni masten, je mo?nost pu??anja olja skozi turbino mala.

Veliko ve?ja mo?nost je, da olje pu??a na dovodbi cevi in na povratnem delu prozi karterju, kot , da bi pu??ala turbina.

No, je ?e ena mo?nost pu??anja turbine. ?e popusti zatesnitev spoja ohi?ja turbine in ohi?ja le?aja. Vendar je po mojem pri pu??anju ve?ja verjetnost, da se to dogaja na dovodnih in odvodnih ceveh.

 

Kaj sem ?e reku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene predvsem zanima, a se to da zrihtat al ne?

 

Vsak skoraj re?e (razen eniz izjem :) ) , da je treba turbino menjat. ?e te?e po ceveh, da pu??a turbina. Zato zdej ne vem...

Napisano

post-483-1265896924_thumb.jpg

Na zgornji skici ima? z rumeno ozna?eno dovodno oljno cev za turbino. Skica motorja je simboli?na. Mogo?e je ?lo samo tesnilo na cevi, ali pa pu??a cev (poroznost). Torej ta cev ne bi smela stati 300?, razen, ?e je prevle?ena s platino. Prvi korak bi bil , preverjanje cevi, oziroma tesnila na njej. Pri menjavi je potrebno precej pozornosti glede ?isto?e, saj so oljni kanali v turbini malega premera. ?e manj?a smet je lahko usodna za turbino.

To je teoreti?no, kako to zgleda v praksi pa bi moral kako forumski mojster vedeti. Syimon je strokovnjak za turbine. Mogo?e bi on kako na to temo rekel.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne vem, ?e se spla?a nabaviti, ?e ne ve? ?e je sploh turbina v okvari? :zvizga: So ti prav napisali, da je bolj verjetno, da pu??a kak?na cev. Sploh, ?e avto ni? ne kadi in vle?e normalno. ?e pa nikjer ne pu??a, zna biti pa problem. Za turbino se pa prime za vetrnico pa preveri, ?e ima kaj lufta. Se pa dogaja tudi, da nima lufta ampak ima le preplozana tesnila. Ampak, ko je meni ?la pri (ok sicer bencinarju sramezljiv ) kar opazno kadilo. Raje pelji k Yavaryetu pa naj ti pregleda avto ker ne poznam nikogar, ki bi se bemtil ?ez njegov servis. ;)

@Sirius: Vodno hlajen oljni hladilnik ima ve?ina znamk. Ampak za ?e bolj?e in predvsem bolj zanesljivo hlajenje ter posledi?no dalj?o dobo je prava stvar zra?no hlajen. ?e ga naprimer dlje ?asa tera? (AC v Nem?iji kjer ni omejitve, dirkali??e, avtoslalom) se konec lahko segrejeta voda in olje in ne hladi dovolj, kve?jemu drug drugega grejeta. :) Zato ve?ina tunerjev daje oreng zra?no hlajen oljni hladilnik. Da se olje normalno segreje pa pomaga termostat, ?e ne bi avto rabil dlje ?asa, da se segreje. :zvizga: Kot zanimivost.

Napisano

Ne ?tekam, vsi pravijo da zaradi tega ker turbina pu??a se vidi na cevi. Katera cev pa lahk pu??a? Gumijasta?

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo turbina je doma, pa tista cev za zrak ki pride gor je tut doma. Vse novo, original:) Zdej pa ?aka na monta?o :-)

 

A se kdo javi, da dobi prakso :P

post-5237-1267561537_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.