Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Zanima me izklop sovoznikovega airbaga, z namenom vo?nje "lupinice" za otroka na prednjem sede?u, v kolikor je to sploh dovoljeno. Ker nek kolega mi je reku, da se uzpredi ne sme vozit otroka. Vem, da spredaj ne sme bit montiran otro?ki sede?, z lupinico pa je morda kaj druga?e.

 

Sicer ne bi bilo te?ave, da je lupinica zadaj, vendar pa moja draga za solo vo?nje ?eli, da jo ima na o?eh, zato torej spredaj.

 

?e kdo morda ve kje se izklopi, naj mi pove, ker marsikater proizvajalc ima postopek ful poenostavljen, tle pa ni ni? kej tacga na vidiku! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo!

 

Zanima me izklop sovoznikovega airbaga, z namenom vo?nje "lupinice" za otroka na prednjem sede?u, v kolikor je to sploh dovoljeno. Ker nek kolega mi je reku, da se uzpredi ne sme vozit otroka. Vem, da spredaj ne sme bit montiran otro?ki sede?, z lupinico pa je morda kaj druga?e.

 

Sicer ne bi bilo te?ave, da je lupinica zadaj, vendar pa moja draga za solo vo?nje ?eli, da jo ima na o?eh, zato torej spredaj.

 

?e kdo morda ve kje se izklopi, naj mi pove, ker marsikater proizvajalc ima postopek ful poenostavljen, tle pa ni ni? kej tacga na vidiku! <_<:blush:

 

Larifari

otroka lahko vozis tudi spredaj a samo v otroskem stolcku, medtem ko lupinco rikverc nujno obrniti vkolikor je airbag ga je treba se izklopit

 

Ja joza to je pa skoraj predpogoj pred nakupom family vagna, a nima lagunozaver na strani armaturke ali v predalu sovoznika stikalo na kljuc????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdravo!

 

Zanima me izklop sovoznikovega airbaga, z namenom vo?nje "lupinice" za otroka na prednjem sede?u, v kolikor je to sploh dovoljeno. Ker nek kolega mi je reku, da se uzpredi ne sme vozit otroka. Vem, da spredaj ne sme bit montiran otro?ki sede?, z lupinico pa je morda kaj druga?e.

 

Sicer ne bi bilo te?ave, da je lupinica zadaj, vendar pa moja draga za solo vo?nje ?eli, da jo ima na o?eh, zato torej spredaj.

 

?e kdo morda ve kje se izklopi, naj mi pove, ker marsikater proizvajalc ima postopek ful poenostavljen, tle pa ni ni? kej tacga na vidiku! <_<:blush:

 

 

moj ma v predalu pri sobozniku eno kljucavnico, kjer das ON/OFF. sem pa vidu, da ma velik avtov na armaturki pri strani - rabs odpret sovoznikova vrata, drgac se ne vid...

Napisano

Mozno je tudi da francozi, ki so usekani na softwerske resitve to v meniju pri vozniku - na primer fiat punto grande ima to pri vozniku v meniju Airbag off ali on, seveda deluje nastavitev le v mirujocem stanju avta.

 

aja pardon govora je o 323F starejsio avti :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lagunoplino?erozavra ?e imam, to je res, ampak trenutno je za gospo bolj aktualna mazdura, zato spra?ujem zanjo! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

P.S. Spremeni Air France v GDF (Gas de France)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Sicer ne bi bilo te?ave, da je lupinica zadaj, vendar pa moja draga za solo vo?nje ?eli, da jo ima na o?eh, zato torej spredaj.

 

 

Ti raj re? tvoji dragi naj ima med vo?njo raje na o?eh cesto in promet. Bo ve? naredla za dobrobit tako otroka kot sebe in tudi drugih.

33112_1.png

Napisano

Hehe, Jure, v resnic sem vse prej kot lubitl "Frogiterjev" :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:D na f-ki se ga da izklopit samo tako da konektor odklopis ki je pod plastiko spodaj pri sovozniku samo ti bo pol lucka svetla in se vprasanje ce bo voznikov pol deloval naj raje kar zadaj vozi bo bolj varno tudi kot boss pravi na cesto treba gledat ne pa na otroka lahko ga pa malo pokuka v vzratnem ogledalu ponavadi pa tak se oglasijo z jokom ce je kaj narobe pol se pac ustavis nekje ob cesti kje je varno in pogledas zakaj se in kaj rabi tako sem vsaj jaz imel izkusnje saj sem ga v f-ki vozo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
Mularija nima kaj delat na sprednjih zicih !!!!!!!!!!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mularija nima kaj delat na sprednjih zicih !!!!!!!!!!!

 

?e res, ampak jih vseeno velik odstotek sedi celo na voznikovem zicu...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Bobi, ampak v ogledalu se otroka niti slu?ajn ne vid, ker re?mo, ?e je montiran zadi za sovozni?kmu sede?em, pa ?e obrnjen kontra vo?nje (pa? lupinica takozvana), ki je rahlo privzdignjena na predelu glave! Skratka nemogo?e! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mularija nima kaj delat na sprednjih zicih !!!!!!!!!!!

 

Enkrat si bom vzel ?as pa se ?el peljat z ajvarjem ko bo mel familijo :party0035: , sam ne vem kdaj si bo ob vzel ?as da se to zgodi :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bobi, ampak v ogledalu se otroka niti slu?ajn ne vid, ker re?mo, ?e je montiran zadi za sovozni?kmu sede?em, pa ?e obrnjen kontra vo?nje (pa? lupinica takozvana), ki je rahlo privzdignjena na predelu glave! Skratka nemogo?e! :blush:

 

<_< to je res nemogoce jaz sem mel od prvega dne avtosedez :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Enkrat si bom vzel ?as pa se ?el peljat z ajvarjem ko bo mel familijo :party0035: , sam ne vem kdaj si bo ob vzel ?as da se to zgodi :jupiii:

 

Verjemi mi v tist kar sem napisal, sem absolutno proti mulariji na sprednjih sede?ih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Bobi, to pa ni v redu, ker otroka naj bi se do nevemkerga mesca (verjetn ko ?e lohk sam od sebe sedi) transportiral v le?e?mu polo?aju, ker pa sede?ek ne omogo?a, pa ?e pri sede?u, ?e nenadno zavira?, mu glava nardi tako pot, da se mu komot zlom tilnik od ?oka (govorim za zgodnje obdobje dojen?ka)! :glare::(<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kje se izklopi ne vem....

MIslim da otroka lahko vozi? tudi spredaj (seveda brez AB oziroma ugasnjenem).

Je pa res da mora otrok do starosti cca pol leta biti v "lupinici" , kar mu avtomatsko "dodeli" rikverc polo?aj glede na vo?njo.

?ele potem z 9+ kg (ali celo kasneje,odvisno od lupinice) ga da? v avtosede? in v naprej obrnjen polo?aj.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Kako je pa s tistimi, ki imajo 6 airbagov? Se jih da zadaj izklju?it?

 

zadaj ni treba, samo spredaj ko je otrok v lupini naokoli obrnjen zaradi tilnika.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako je pa s tistimi, ki imajo 6 airbagov? Se jih da zadaj izklju?it?

 

Zadnji NISO nevarni ker ne pridejo tako nizko, spro?ijo pa se samo v primeru bo?nega trka, tako da brezskrbi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.