IngvarL Napisano 8. marec, 2010 Prijavi Napisano 8. marec, 2010 sicer pise W ampak to nima veze s hitrostjo (ker pac nobena mazda nasploh ne gre 270km/h)lahko das V mirne duse (kaksen zatezen policaj bi ti lahko delal probleme, ampak zelo manj verjetno) razlika je bolj v trdoti boka (W so trse kot V) je pa razlika manj obcutna kot H na V RE050A sem mel in je sportna guma (odlicna vodljivost) ima pa minus, da rabi nekaj "krogov" da se ogreje, recimo takoj na zacetku na mastnem asfaltu drsi da je joj Conti SC3 ne poznam (poznam pa SC2) in je bla dobra ampak problematicno obraba Sportmaxx TT je zanimiva, ker ima dodal kevlar na bokih (se pravi trdi boki) mislim da z nobeno ne bos falil, glej kera pride najcenejs (bi pa dodal v izbor se michelin pilot exalto PE2, zelo dobra in podobna RE050A) Jah, saj tudi meni se ne zdi logi?no, zakaj bi se zahteval W, ?e je Vmax avta itak ni?ja kot jo podpira V razred. Ali je mo?no, da je stvar (zahteve glede trdote boka) odvisna tudi od 1) navora (dizli imajo precej vi?ji navor) in 2) tipa menjalnika (avtomatski)? Citiraj
LabiGT Napisano 8. marec, 2010 Prijavi Napisano 8. marec, 2010 Jah, saj tudi meni se ne zdi logi?no, zakaj bi se zahteval W, ?e je Vmax avta itak ni?ja kot jo podpira V razred. Ali je mo?no, da je stvar (zahteve glede trdote boka) odvisna tudi od 1) navora (dizli imajo precej vi?ji navor) in 2) tipa menjalnika (avtomatski)? ne ampak zato ker: pri tako majhnem profilu kot je 215/45, imajo z W nekaksno rezervo za plocnike (poskodba) in recimo "pozabljivosti" glede pravilnega tlaka (W bo bolj prenesel nizji tlak pumpanja kot V).. drugi razlog je, da v tej dimenziji (ala 215/45 17) bos lazje najdu W kot pa V...se pravi je W bolj razsirjena Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
icewoman12 Napisano 16. marec, 2010 Prijavi Napisano 16. marec, 2010 Js mam ?e eno vpra?anje...kaj ?e dam 205 55 16 namest 205 50 16, po kalkulatoru je 3% odstopanja - preve?? Na spodnji sliki je avto z 50 gumo...mnde ne bo rajsalo,a? (pa pustmo homolomo) Citiraj Icewoman is here!
Alex Napisano 21. marec, 2010 Prijavi Napisano 21. marec, 2010 No,tudi sam sem zamenjal zimake.Ko sem nosil zimske gume na podstre?je,sem skoraj omagal.Ni kondicije. Sicer pa izgleda,da bom ostal na Pirelliju,ko kupim v kratkem nove-dobim jih lahko po zelo ugodni ceni.In sicer Pirelli cinturato P7.Bomo videli,?e so res tako dobre. Citiraj
theBill Napisano 5. april, 2010 Prijavi Napisano 5. april, 2010 Kaj priporo?ate za dimenzijo 165/70 R14 81 T, v rangu cene nekje do 50 ? za gumo? Vidim, da sta Pirellijeve Cinturato P6 in Cinturato P7 zmagovalki testov, kak?na je pa kaj Cinturato P4 Ecoimpact? V o?jem izboru so naslednje gume:- Pirelli Cinturato P4 in Pirelli P3000- Fulda Ecocontrol- Kleber Dynaxer HP2- Uniroyal RainExpert Pa ?e hitri pregled cenhttp://www.topolino.si/iskanje/letna/osebn...cena_koncna_a/0 Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Alex Napisano 5. april, 2010 Prijavi Napisano 5. april, 2010 Kaj priporo?ate za dimenzijo 165/70 R14 81 T, v rangu cene nekje do 50 ? za gumo? Vidim, da sta Pirellijeve Cinturato P6 in Cinturato P7 zmagovalki testov, kak?na je pa kaj Cinturato P4 Ecoimpact? V o?jem izboru so naslednje gume:- Pirelli Cinturato P4 in Pirelli P3000- Fulda Ecocontrol- Kleber Dynaxer HP2- Uniroyal RainExpertPa ?e hitri pregled cenhttp://www.topolino.si/iskanje/letna/osebn...cena_koncna_a/0 Imel sem P 3000-zelo v redu guma samo star model,kolega je dal gor sedaj Cinturato P4 -zelo jih hvali,tudi Uniroyal so v redu.Ostalih ne poznam. Citiraj
LabiGT Napisano 6. april, 2010 Prijavi Napisano 6. april, 2010 od teh jaz bi tudi priporocil P4 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
schurda Napisano 6. april, 2010 Prijavi Napisano 6. april, 2010 Pirelli imel na Astri in Cliotu. Super. Priporo?am ?e GY ali Bridgestone, ne pa kak?nih Michelin ali Continental. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
theBill Napisano 6. april, 2010 Prijavi Napisano 6. april, 2010 Hvala fantje, dobil Pirelli P4 za 46 ? po gumi na avtogume.com Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Grega_ Napisano 8. april, 2010 Prijavi Napisano 8. april, 2010 Evole, smo se vozili po Istanbulu in zagledam moderno vulkanizersko delavnico s ?irokim izborom avtogum. ..........zgleda da je ?e 2 enaki te?ko dobiti ,potem se pa mi prito?ujemo katere so dobre ...da ne govorim da sem videl obe?eno tablo ene 5x2 velikosti z napisaom TIGAR Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 8. april, 2010 Prijavi Napisano 8. april, 2010 Eno vpr?anje, ali je dovoljeno imeti gume razli?nih tipov na avtu? Pa seveda na isti osi isti tip oz. ferma? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. april, 2010 Prijavi Napisano 9. april, 2010 Eno vpr?anje, ali je dovoljeno imeti gume razli?nih tipov na avtu? Pa seveda na isti osi isti tip oz. ferma? Je. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
iceman22 Napisano 14. april, 2010 Prijavi Napisano 14. april, 2010 no stvar je taka,kupujem letne gume in ker dimenzija225/45/18 je svinjsko draga a bi lahko recimo nekdo mi napisal kere dimnzije so se primerne na te feltne k jih imam..imam pa orginalne feltne gor...aja pa mora biti tudi taka dimenzija da jo lahko potem homologiram ane... hvala Citiraj www.trziskisladoled.si
LabiGT Napisano 14. april, 2010 Prijavi Napisano 14. april, 2010 recimo, da bi lahko dal 225/40 18 (cca. 50 eur ceneje na gumo) ce bi ze to naredil, pol jaz ne bi homologiral...se pac delas francoza (dvomim da: 1. te bojo ustavili zaradi gum, 2. da bojo sli tezit zarad take razlike) se pa moras zavedat da je napaka napram originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
iceman22 Napisano 14. april, 2010 Prijavi Napisano 14. april, 2010 kaj pa kasno drugo dimenzijo?mogoce mal sirse? Citiraj www.trziskisladoled.si
Boss Napisano 14. april, 2010 Prijavi Napisano 14. april, 2010 recimo, da bi lahko dal 225/40 18 (cca. 50 eur ceneje na gumo) ce bi ze to naredil, pol jaz ne bi homologiral...se pac delas francoza (dvomim da: 1. te bojo ustavili zaradi gum, 2. da bojo sli tezit zarad take razlike) se pa moras zavedat da je napaka napram originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm) Jaz isto razmi?ljam ,ker z 225/45 18 je izbira tako skromna in je od bolj?ih le Bridgeston, Dunlop pa mogo?e ?e kot ?efran dragi Michelin. Policajev in pregleda me ni strah saj dvomim, da bi me jebali zaradi take malenkosti bolj me skrbi, da bi ob kaki nesre?i slu?ajno zavarovalnica osporavala pla?ilo zavarovalnine zaradi nehomologiranih gum. Sem pa preveril in uradno za Mazdo 6 je ustrezna tudi ta dimenzija 225/40 18 samo verjetno bi bilo vseeno dobro to nekak uradno spraviti na homolomo karton?ek ... lahko pa tud neuradno s kak?nim Letrasetom kaj pa kasno drugo dimenzijo?mogoce mal sirse? Ve? ali manj je sranje saj kolikortoliko ustrezna dimenzija (?im manj procentov odstopanja) po obsegu je spet tolk redka kot tale. Citiraj
iceman22 Napisano 14. april, 2010 Prijavi Napisano 14. april, 2010 js mislim itak to homologirat zaradi zavarovalnice in ne kj drugega,ne skrbijo me policaji...njih lahko obracas koker hoces..mislim lahko se z njimi pogovoris ane.. Citiraj www.trziskisladoled.si
schurda Napisano 15. april, 2010 Prijavi Napisano 15. april, 2010 @Labi: "originalu 3.4 % (manjsi premer za 6.4cm)" A se nisi kje zmotu? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
LabiGT Napisano 15. april, 2010 Prijavi Napisano 15. april, 2010 ja, 2.25cm je razlika, se vedno 3.4% Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 22. april, 2010 Prijavi Napisano 22. april, 2010 Pravkar montiral gor Pirelli cinturato P7 in prvi vtisi so res super. Gum prakti?no ni sli?ati in vse skupaj gre veliko bolj?e in nekako lep?e te?e avto-po mojem je to posledica majhnega kotalnega upora.Po?akajmo ?e de? in bomo potem dobili kompletno sliko. Citiraj
Symon Napisano 22. april, 2010 Prijavi Napisano 22. april, 2010 S temi homologacijami za gume je kri?. Sam imam original 205/45 R16 in v homolomo karton?ku ?e 195/55/15 ali nekaj tak?nega. V uradnih navodilih za konkretno ta avto (Renault Clio RS 182) kjer pi?e kak?en tlak mora biti je pa isto 205/45 R16 ter 195/50R15. In jasno sem za zimsko kupil to zadnjo dimenzijo, ?e me bojo pa zaradi tega j****i (pa ?e na original Reno feltnah imam gume) jim bom pa ?e naredil ?talo. @Labi: Malo gledam in me zanima kak?no je tvoje osebno mnenje o gumah Kumho Ecsta SPT KU31, Hankook Ventus RS2 ter Toyo T1R? Vem, da sta Kumho in Hankook korejski znamki ampak po drugi strani gre (predvsem pri RS2) za high performance gumo, ki baje celo zdr?i ene 10.000km, vsaj sode? po ocenah uporabnikov. Citiraj
LabiGT Napisano 22. april, 2010 Prijavi Napisano 22. april, 2010 rs2 je mogoce prevec ekstremna guma iz moje perpsektive bi se odocal med toyo pa kumho...in najbrz bi vzel kumho (ker je bolj kompromisna) obraba bo pa, kot ves, kar porazna ampak pri 205/45 tudi ne mores pricakovat kaj drugega Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Symon Napisano 22. april, 2010 Prijavi Napisano 22. april, 2010 TNX. Obraba bo porazna na vseh to vem. Je pa res, da bi RS2 vzel ravno zaradi tiste dvakrat na leto, ko bi ?el na kak trackday pa ne nujno na Raceland. Bom videl kako se bom odlo?il, pomoje bodo zmagale finance in bom res vzel Kumho. Ker za RS2 bi mogel na petrolu (uvoznik) ?akati 1 mesec, iz www.camskill.co.uk pa ne vem to?no koliko ?asa bi ?akal. So pa relativno poceni ?eprav ?e vedno najdra?je med temi tremi v moji dimenziji. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.