Skoči na vsebino

Letne gume 2010

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

originalne mam gor....

 

a ,mas kaksne vecje za prodat oziroma kok pridejo ce jih zamenjam?lahko mi eno racunico naredis?z delom vred ker res bi jih rad zamenjal....

www.trziskisladoled.si

  • Odgovori 182
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

bo? reku da popolnoma izkoristi? zdaj?ne bremze??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ma meni gre na zivce ko se hitro peljem in morem ustavit pa vse nekej trese in takoj izgubim voljo do voznje s tem avtom..pa preprosto na zivce mi gre ce mi trese..

www.trziskisladoled.si

Napisano

vozi po omejitvah :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ma meni gre na zivce ko se hitro peljem in morem ustavit pa vse nekej trese in takoj izgubim voljo do voznje s tem avtom..pa preprosto na zivce mi gre ce mi trese..

 

?e ti trese ma? verjetno zvite diske - kot ka?e si zapeljal z zelo segretimi gumami v lu?o. V vsakem primeru jih bo treba menjat sam ?e bo? dal ve?je ne bo? ve? mogel natakni 16", ?e ti je seveda sploh to pomembno.

33112_1.png

Napisano

?e ti trese ma? verjetno zvite diske - kot ka?e si zapeljal z zelo segretimi gumami v lu?o. V vsakem primeru jih bo treba menjat sam ?e bo? dal ve?je ne bo? ve? mogel natakni 16", ?e ti je seveda sploh to pomembno.

 

Najprej poglej plo??ice.Pri meni je tudi treslo in sem hotel zamenjati diske.Pol pa smo slu?ajno preverili plo??ice in so bile trde kot da so iz ?eleza.Se sploh ni? niso pra?ile.

dal sem gor Ferodo plo??ice in spet lahko bremzam brez da mi kaj trese.Plo??ice original so podenj. :angry:

 

 

Napisano

men pa ne, pa nimam dost manj km kot ti :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Po prevo?enih tiso? km moram re?t,da te Pirelli P7 cinturato res razturajo. :bravo:

?e posebej hrupa ni ve? ni? , pa dr?ijo po mokrem kot po suhem.Res dobre gume.

Edino kar mi ni v?e? so dokaj mehki boki in neza??itene feltne-nimajo roba.

 

 

Napisano

Kak?na je pa optimalna dimenzija preseka za 323f-ba 1.5 z 16 colskimi feltnami ter 205 ?irino gume? sepravi 205/xx R16

panoramska.jpg
Napisano

Kak?na je pa optimalna dimenzija preseka za 323f-ba 1.5 z 16 colskimi feltnami ter 205 ?irino gume? sepravi 205/xx R16

 

ti bo keri z V6 motorjom povedal kaka je dimenzija k ima po defaul-tu 16''

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

za V6 default je 205/50 16

ampak on ima tisto s 4 luknjami, tko da je pravilna 205/45 16 ali pa 205/40 16

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

za V6 default je 205/50 16

ampak on ima tisto s 4 luknjami, tko da je pravilna 205/45 16 ali pa 205/40 16

 

 

Kaj bi pa bilo ?e bi dal 55, bral sem da znajo :policaj: te?it, ampak to nebo problem ker bi itak moral homol. 16 col, potem pa ?e ?tevec la?e, pa ve?ja poraba. Je morda ?e kaka fora? Bi dal pa 55 zato, da bi bil plac okoli koloteka bolj zafilan, ker zadaj ga je ogromno.

panoramska.jpg
Napisano

originalne mam gor....

 

a ,mas kaksne vecje za prodat oziroma kok pridejo ce jih zamenjam?lahko mi eno racunico naredis?z delom vred ker res bi jih rad zamenjal....

 

Js jih imam od M6 MPS, 40 mm ve?je pa ti povem da tudi te niso dorasle avtu, je pa abslutno bolj?e kot serijske.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

SportMaxx te te se pa bolj kot je vro? asfalt bolje dr?ijo :bravo: ..sem jih ?gal ko pra**** pa so se ?e kar limale, bomo vidli kaj bo danes ko bo kao najbolj vro? dan v letu :bravo::hohoho:

Napisano

SportMaxx te te se pa bolj kot je vro? asfalt bolje dr?ijo :bravo: ..sem jih ?gal ko pra**** pa so se ?e kar limale, bomo vidli kaj bo danes ko bo kao najbolj vro? dan v letu :bravo::hohoho:

 

Ti ma? iste kot uklopko, al ma? TT ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js jih imam od M6 MPS, 40 mm ve?je pa ti povem da tudi te niso dorasle avtu, je pa abslutno bolj?e kot serijske.

 

 

in kok bi mi racunal z delom vred?ce js potem moje diske itd.. pustu da mas za dele?

www.trziskisladoled.si

Napisano

in kok bi mi racunal z delom vred?ce js potem moje diske itd.. pustu da mas za dele?

 

Majster ni to tako izi, rabi? zavorne ?eljusti+ nosilce plo??ic + diske + plo??ice od MPS-ke, pol je pa cca 1 uro dela in si spet na cesti.

Drugi pogoj pa je da nima? feltn manj?ih od 17".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

evo ?e en nasvet za mene prosim

 

Rabim letno gumo dimenzije 205/65-15

dobra po mokrem, tiha, pa da se ne rabi preve? in cena ne pretiravat

Vozilo dru?inski enoprostorec.

V prilogi nekaj po moje primernih ima kdo kaj izku?enj z katero od njih? Mnenje?

gume_direkt.com___Podrobnos....pdf

 

Morda ?e Fulda Carat Progresso 68,..?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

pri druzinskem kombiju je najbolj pomembno, da mas trde boke

jaz ne bi vzel nobeno od teh dveh, ampak bi pogledal: bridgestone, pirelli, firestone...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj bi pa bilo ?e bi dal 55, bral sem da znajo :policaj: te?it, ampak to nebo problem ker bi itak moral homol. 16 col, potem pa ?e ?tevec la?e, pa ve?ja poraba. Je morda ?e kaka fora? Bi dal pa 55 zato, da bi bil plac okoli koloteka bolj zafilan, ker zadaj ga je ogromno.

 

205/55/16 ti bo bruslo po amortizerju, sem skoraj 100%. sicer je odvisno od tega kok siroko feglo mislis dat gor ampak je zelo velika moznost da ti od 6.5" naprej brusi

 

pomoc:

http://www.club323f.com/?page_id=894

 

ne vzet vsega kot sveto resnico ker so ze ET-ji narobe...

 

kar se pa tice za 1.5ko pa mislim da so original gume 185/60/14?

Napisano

205/55/16 ti bo bruslo po amortizerju, sem skoraj 100%. sicer je odvisno od tega kok siroko feglo mislis dat gor ampak je zelo velika moznost da ti od 6.5" naprej brusi

 

pomoc:

http://www.club323f.com/?page_id=894

 

ne vzet vsega kot sveto resnico ker so ze ET-ji narobe...

 

kar se pa tice za 1.5ko pa mislim da so original gume 185/60/14?

 

Mislim da ne bo dr?al, doma imamo 1.5 16v FBA, letnk je 1997, pa ma (verjel al ne) 175/70/13 (z original mazda pokrovi zraven gum)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.