Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Kako hrvati merijo vi?ino avta z kov?kom ali brez ker imajo mejo med I in II razredom 1,9 m in z kov?kom sem vi?ji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako hrvati merijo vi?ino avta z kov?kom ali brez ker imajo mejo med I in II razredom 1,9 m in z kov?kom sem vi?ji.

 

Govoris o trajektu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
samo avto se gleda seveda.....tako kot pri nas vinjeta ni potrebna za vle?eno vozilo - prikolico na primer ker nima pogona ?eprav skupaj presega z avtom 3,5T

 

Majo pa napako v opisu :blush:

I - Motorna vozila s dvije osovine, visine do 1,30 m mjereno kod prve osovine osim motornih vozila iz II B)

 

I je normalen avto ne pa nizek ferrari :hohoho:

 

Y ima pa drug upravljalec ?ez.

http://www.bina-istra.com/Default.aspx?sid=2039

 

?e nasvet - nabavi si ENC, cestnina z ENCjem je cenej?a, kot na kartico ali cash, hrvatje so podra?ili vse brez ENCja, da bi pospe?ili promet na cestninskih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Majo pa napako v opisu :blush:

I - Motorna vozila s dvije osovine, visine do 1,30 m mjereno kod prve osovine osim motornih vozila iz II B)

 

I je normalen avto ne pa nizek ferrari :hohoho:

 

Tole nisem ?ist zastopil zakaj bi bila napaka. Gleda se vi?ina vozila nad prvo osjo (se pravi nad prvimi kolesi, kjer je na?eloma motorni pokrov in 1,30m je kr zelo visoko tudi za terenska vozila.

33112_1.png

Napisano

Tole nisem ?ist zastopil zakaj bi bila napaka. Gleda se vi?ina vozila nad prvo osjo (se pravi nad prvimi kolesi, kjer je na?eloma motorni pokrov in 1,30m je kr zelo visoko tudi za terenska vozila.

 

Aha, jaz sem zastopil druga?e, kot vi?ina avta z dvema osovinama, ma? prav.

 

Pol se sploh ni za bati ni?, ker osebni avto vedno izpolni pogoj I, tisti je pa bolj za dvoosnike ala kombije, enoprostorce (CX7 je 1.7metra na primer v vi?ino)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

in barva bo? :D

 

jaz re?em frjol?na, kot leto?nja avstrijska

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bomo mi frjol?ni z temno zelenimi pikami, ko bomo pla?evali zanje...

 

 

?e bolj pisani pa, ?e bomo pla?evali, ker jih ne bomo imeli...

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Mogo?e je pa cajt za ?ivo rde?o! :aaaaa::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e ena varianta ve? kjer lahko jan?a dvigne ceno......pssst, ne okol govort

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

niti nima veze kake barve bo, eni si je itaq nebomo mogl prvo??it :zvizga:

 

Na banko po kredit za vinjeto :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Saj ne bo samo vinjeta problem?ek. Vlada misli konkretno podra?it registracije vozil in s tem v prihodnjem letu prislu?it 18miljon?kov kar je cel kup enga dnarja. Oz. toliko dnarja, kot ga povpre?no v dobrega 2,5 dneva iz Slo. ste?e v dav?ne oaze. Bravo! :jupiii:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Aha, jaz sem zastopil druga?e, kot vi?ina avta z dvema osovinama, ma? prav.

 

Pol se sploh ni za bati ni?, ker osebni avto vedno izpolni pogoj I, tisti je pa bolj za dvoosnike ala kombije, enoprostorce (CX7 je 1.7metra na primer v vi?ino)

 

Kot me je bilo strah se je tudi zgodilo in so me poleti enkrat dali v drugo skupino zaradi enoprostorca z trugo. Sem pa imel ?e odgovor HAC kako re?iti

 

Po?tovani g. Pipan,

 

Prva kategorija vozila se određuje ukupnom visinom upisanom u prometnu dozvolu ili drugi slu?beni dokument te brojem osovina (dvije).

Ukoliko visina Va?eg vozila ne prelazi 1,9 m sukladno navedenom, vozilo je I kategorije bez obzira na krovne nosa?e, krovne kutije ili bicikle.

Međutim na NP Demerje (automatska naplatna postaja) se mo?e dogoditi da Vas klasifikator svrsta u II skupinu.

Ukoliko se to dogodi, mo?ete reklamirati na adresu tvrtke koja upravlja spomenutom naplatnom postajom, Autocesta Rijeka-Zagreb d.d.

reklamacije@arz.hr

 

S po?tovanjem,

 

Hrvatske autoceste d.o.o.

 

Ker pa je to bilo na AZM so mi to odgovorili in uspe?no re?ili

 

Po?tovani g. Pipan,

 

obavje?tavamo Vas, da je 30. kolovoza 2012. godine do?lo do pogre?ke u sustavu automatske klasifikacije vozila automatske naplatne linije na Naplatnoj postaji Trako?ćan prilikom ?ega je Va?e vozilo I kategorije (iznos cestarine 48,00 kn) automatski klasificirano i naplaćeno kao vozilo II kategorije (72,00 kn).

 

Razlika uplaćenog novca u iznosu od 24,00 vratiti će se na ra?un sa kojega je bilo terećenje.

 

Također Vas molimo da u slu?aju kada Va?a vozila odstupaju od uobi?ajenih dimenzija (radi krovnih nosa?a, krovnih kutija, tereta, i dr.) koristite manualne linije, budući da se vozilo temeljem broja osovina i dimenzija svrstava u odgovarajuću kategoriju. Ukoliko se zateknete u automatskoj liniji pritiskom na dugme „pomoć“ zatra?ite od osoblja naplatne postaje ispravak kategorije.

 

Molimo Vas da prihvatite na?u ispriku radi uzrokovanih te?koća te se nadamo kako će Va?a daljnja putovanja Autocestom Zagreb-Macelj biti na vlastito zadovoljstvo.

 

Lijep pozdrav,

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kot me je bilo strah se je tudi zgodilo in so me poleti enkrat dali v drugo skupino zaradi enoprostorca z trugo. Sem pa imel ?e odgovor HAC kako re?iti

 

Po?tovani g. Pipan,

 

Prva kategorija vozila se određuje ukupnom visinom upisanom u prometnu dozvolu ili drugi slu?beni dokument te brojem osovina (dvije).

Ukoliko visina Va?eg vozila ne prelazi 1,9 m sukladno navedenom, vozilo je I kategorije bez obzira na krovne nosa?e, krovne kutije ili bicikle.

Međutim na NP Demerje (automatska naplatna postaja) se mo?e dogoditi da Vas klasifikator svrsta u II skupinu.

Ukoliko se to dogodi, mo?ete reklamirati na adresu tvrtke koja upravlja spomenutom naplatnom postajom, Autocesta Rijeka-Zagreb d.d.

reklamacije@arz.hr

 

S po?tovanjem,

 

Hrvatske autoceste d.o.o.

 

Ker pa je to bilo na AZM so mi to odgovorili in uspe?no re?ili

 

Po?tovani g. Pipan,

 

obavje?tavamo Vas, da je 30. kolovoza 2012. godine do?lo do pogre?ke u sustavu automatske klasifikacije vozila automatske naplatne linije na Naplatnoj postaji Trako?ćan prilikom ?ega je Va?e vozilo I kategorije (iznos cestarine 48,00 kn) automatski klasificirano i naplaćeno kao vozilo II kategorije (72,00 kn).

 

Razlika uplaćenog novca u iznosu od 24,00 vratiti će se na ra?un sa kojega je bilo terećenje.

 

Također Vas molimo da u slu?aju kada Va?a vozila odstupaju od uobi?ajenih dimenzija (radi krovnih nosa?a, krovnih kutija, tereta, i dr.) koristite manualne linije, budući da se vozilo temeljem broja osovina i dimenzija svrstava u odgovarajuću kategoriju. Ukoliko se zateknete u automatskoj liniji pritiskom na dugme „pomoć“ zatra?ite od osoblja naplatne postaje ispravak kategorije.

 

Molimo Vas da prihvatite na?u ispriku radi uzrokovanih te?koća te se nadamo kako će Va?a daljnja putovanja Autocestom Zagreb-Macelj biti na vlastito zadovoljstvo.

 

Lijep pozdrav,

 

 

pri njih se vse da, tudi preko maila so meni re?ili problem, ko sem mejlal s cestninske!! Ob nevihti je crknilo vse, jaz pa samo s kartico, pa sem jim pomejlal podatke da po?lejo ra?un, oni pa rampo dvignl :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobro razmi?ljanje, ki ga na?im oblastnikom manjka na polno.

 

Citiram iz teksta

A po Brglezovem mnenju dela dr?ava z dvigovanjem tro?arin - in s tem cen goriva - na dolgi rok nepopravljivo ?kodo. "Dr?ava jemlje, kjer je najla?je vzeti. Ljudje se bodo vedno vozili, saj jim drugega niti ne preostane. A ta ukrep je kratkoviden in v njem manjkajo mnogi parametri. O?itno se v vladi ne zavedajo, da bodo zaradi vi?jih cen bencina ljudje manj hodili v nakupovalna sredi??a, gostilne ali kino in da bodo na splo?no manj uporabljali turisti?ne storitve. To pomeni, da bodo ljudje enostavno tro?ili manj denarja, in luknja v dr?avnem prora?unu, ki bo nastala zaradi tega, bo konec koncev ve?ja, kot so prihodki zaradi zvi?anih tro?arin," je prepri?an Brglez.

33112_1.png

Napisano

Dobro razmi?ljanje, ki ga na?im oblastnikom manjka na polno.

 

Citiram iz teksta

 

Ko sem jaz govoril s kravatarji aerodroma Brnik, so se mi po moje posmehovali ?e? kaj pa ti ve?...ne vem, povedal sem jim pa samo logi?no zadevo:

 

Aerodrom Brnik mora spustiti nizkocenovce Ryan, Wizz, Easy jet v polni obliki za vzhod in centralno evropo, to pomeni zni?ati cene storitev in s tem omogo?iti ve? letov dnevno teh prevoznikov..

 

kontra odgovor: ne moremo si priovo??iti izpad zaradi ni?anja cen, prav tako, to ni po?teno do sedanjih prevouznikov.....(tipi?no SLO managersko razmi?ljanje)

 

NAdaljujem....poglejte kdo pravi da ne zni?ate tui njim stro?ke uporabe letali??a...Po vseh statistikah so letala nizkocenovcev 90% polna, ostalih prevoznikov 30-40%.

 

ZAmislite si, da en nizkocenovec pripelje in odpelje 150 ljudi, 2 destinaciji na dan vsakega = 600 ljudi, 4 je prevozniki = od 2500 ljudi na dan = blizu miljona samo z nizkocenovci v primerjavi z lanskim prometom letali??a 1,36M potnikov!!!!

 

To bi pomenilo 2x pove?anje potnikov, ob manj?ih stro?kih prevoznikov, a le teh bi bilo ve?....

 

Bistvo:

Te ljudje parkirajo, nakupujejo, jedo, uporabljajo internet, mobilne storitve, taxije...bla bla bla masovna potro?nja je tu....in mladi iz evrope bi za?eli prihajati ter zapravljati v mestih

 

Vsi so kimali ampak zaklju?ek dneva = cene prevoznikom je treba zvi?ati ker imamo izgubo.....(da ne omenimo, da tudi Adria izgublja na ve?jih stro?kih)

 

:vskalo::vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dodatek - lep vzor tega so letali??a Treviso, Beauvis Paris, Girona Barcelona.....z nizkocenovci so iz podrtih barak naredili izjemno letali??e, nova pista v Trevisu je dih jemajo?a.....vzleti ?e pred polovico

pa da ne bo to ?e ena politi?na tema....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Tole sicer ni novost - je v tujini aktualno ?e dalj (ne vem to?no za mero)

http://www.24ur.com/pozor-tudi-ce-imate-os...-220-evrov.html

 

Ampak mislim da v tole padejo tudi SUVji.....izmerite si CXe.... :glare:

 

evo najdu - se mi zdi da ?e dolgo to gledam pri ju?nih

http://www.bina-istra.com/Default.aspx?sid=1889

Motorna vozila s dvije osovine, visine do 1,30 m mjereno kod prve osovine, osim motornih vozila iz IIb

II

 

a) Motorna vozila s tri ili vi?e osovina, visine do 1,30 m mjereno kod prve osovine

B) Motorna vozila s dvije osovine visine veće od 1,90 m, ?ija najveća dopu?tena masa ne prelazi 3500 kg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kok pa je dejansko osebnih vozil k so nad prvo osjo vi?ji od 1,3m? Verjetno SUVi kot si rekel Jures, Espaca bom pa ?e zmeril doma :)

 

Mislim sej, ideja vlade je bla dobra, treba se je spravit na romune ki bi nam prinesli najve? denarja, a najebali so ga zopet vsi ostali :vskalo:

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.