kekec Napisano 2. februar, 2010 Prijavi Napisano 2. februar, 2010 imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?.... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 2. februar, 2010 Prijavi Napisano 2. februar, 2010 TOLE si preberi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
boskopetek Napisano 2. februar, 2010 Prijavi Napisano 2. februar, 2010 imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?.... Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:) Citiraj Bo?tjan
YavarYe X6V6 Napisano 2. februar, 2010 Prijavi Napisano 2. februar, 2010 Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:) Sej to sem hotel povedat. Ventil dela te?ave pri prostem teku in ne med vo?njo, takrat ga lahko ven vzamemo in se bomo ?e vedno peljali. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 2. februar, 2010 Prijavi Napisano 2. februar, 2010 TOLE si preberi. Samo tisti del o razbijanju kant izpusti........... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
igorml Napisano 3. februar, 2010 Prijavi Napisano 3. februar, 2010 Zagotovo je nafta. ?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke. Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20. Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10. Lp Citiraj
boskopetek Napisano 4. februar, 2010 Prijavi Napisano 4. februar, 2010 Zagotovo je nafta.?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke. Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20. Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10. Lp Priporo?am ti da ob takih ekstremno nizkih temperaturah doda? v rezervar dodatek pa bo? brez skrbi. Drga? pa kakovost goriva zelo niha in ima tut zlo velek vpliv na to. Priporo?am ti ?e neki ,da ob nizkih temperaturah nikol ne sprazne? rezervarja ?ist do konca ampak gre? tankat, ko je ?e v rezervarju recmo ?etrt tanka. Citiraj Bo?tjan
igorml Napisano 4. februar, 2010 Prijavi Napisano 4. februar, 2010 Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25. Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno. Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke. Citiraj
Alex Napisano 4. februar, 2010 Prijavi Napisano 4. februar, 2010 Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25. Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno. Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke. Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno. Citiraj
bolle Napisano 8. februar, 2010 Prijavi Napisano 8. februar, 2010 Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno. klasika. nafta je zmrznla. men je tut, pol sm ?u pa na agip pa jim je glih takrat zmankal aditiva. Citiraj
kekec Napisano 9. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2010 ...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil.... ...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e Citiraj
mi_c_ho Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala Citiraj
igorml Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 ...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil.... ...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e Na katerem servisu si bil? Citiraj
kekec Napisano 9. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala ne, nobenih ?usnih zvokov pri 2500obratih. So pa bili ?udni zvoki zdanje ?ase kakih za?etnih 15 minut, ko je nekaj klenkalo, ko sem pohodil ventil...tak kovinski zvok....sedaj ko je zadeva popravljena tega zvoka ni ve?...mehanik mi je reklel, da bi bil ta zvok lahko batki v dizah, ker so imeli premalo pritiska, ker pumpa ni delala pravilno in so ropotapli, dokler se ni zadeva ogrela... ...pumpo so obnovili oziroma popravili tisti povratni ventil v njej, cena popravila pumpe je bila okoli 300EUR... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala Tisto ropotanje je vakumska pumpa za servo od zavor, ni panike teraj dalje. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.