Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

 

Redni servis in to je to, olje filter olja, filter klime.

Si na 200 kkm menjal sve?ke in olje v menjalniku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri 210000 so menjali samo motorno olje, filter + tesnilo - in to je bilo vse takrat (31.3.2009).

 

Sve?ke mislim da niso bile menjane (v servisni knjigi nisem zasledil), enako z olju v menjalniku.

Napisano

A nima mazda interval menjave zobatega jermena na 120.000km :ne vem: ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Na koliko km pa se dela menjava olja v menjalniku in na koliko "sve?ke" pri M6 dizl?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano
:glare: navodila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmm, so v italjan??ini!

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

A nima mazda interval menjave zobatega jermena na 120.000km :ne vem: ????

 

Ma samo ?e je navor, benz ima verigo. :danzoman:

 

Na koliko km pa se dela menjava olja v menjalniku in na koliko "sve?ke" pri M6 dizl?

 

Sicer navora ne pipam, samo olje v mejalniku se menja na 120 kkm, grelne sve?ke pa po potrebi - ko crkne.

 

Pri 210000 so menjali samo motorno olje, filter + tesnilo - in to je bilo vse takrat (31.3.2009).

 

Sve?ke mislim da niso bile menjane (v servisni knjigi nisem zasledil), enako z olju v menjalniku.

 

Sve?ke pri bencinarjih se uradno menjajo na 100 kkm, prav tako tud olje v menjalniku, ostalo pa enako kot na 20 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se pravi jim zate?im zakaj pri 200k niso zamenjali sve?k ter olja v menjalniku :whatever:

 

Verjetno so potem ?e vedno prve sve?ke not.. za menjalnik pa je verjetno suh kot..: :vino:

Napisano

Se pravi jim zate?im zakaj pri 200k niso zamenjali sve?k ter olja v menjalniku :whatever:

 

Verjetno so potem ?e vedno prve sve?ke not.. za menjalnik pa je verjetno suh kot..: :vino:

 

Ja verjetn, a misli? da se olje v menjalniku tudi pokuri-porabi tako kot v motorju ? :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se ne.. kaj pa je potem finta da bi ga moral pri 200k zamenjat?

 

Po moje da zaradi raznih ne?isto?, ki se naberejo notri in posledi?no zmanj?ana mazalnost.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e se ne.. kaj pa je potem finta da bi ga moral pri 200k zamenjat?

 

Zato ker olje z uporabo ali pa tudi ?e se ne uporablja, zgubi vizkoznost, ta pa je pomembna za pravilno in optimalno delovanje menjalnika, ker olje ni samo za mazanje ampak tudi "zaustavlja" sinhrone predno se prestave "ujamejo" skupaj, ?e je prenizka se te?ko prestavlja, ?e pa je previsoka(napa?no olje) pa se spet te?ko prestavlja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pred dnevom jih je moja ?estica opravila 240.000.

 

Objavljena slika

 

Servis je bil napovedan na 130k kar je bilo decembra, samo je po datumu ?ele marca, pa konec leta tako nisem imel ?asa avto dlje na servisu pustit, no zrihtali smo bremze januarja in dali skozi tehni?nega.. Zdaj pa me zanima kak?ni so servisi na 240.000? kak?ne posebnosti?

 

Avto je bencin 1.8, in dnevno prevozi 120 Km (brez pretirane uporabe pedala za gas, polovica poti je AC)

 

To je pa lepa ?tevilka. :bravo: So bili ?e kak?ni drugi problemi z mazdo ?

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Kateri letnik ima? mazdo? Ker ?e je tam okoli 10 let pa da ni bilo menjano oljev menjalniku potem ga jaz nebi menjal

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Kateri letnik ima? mazdo? Ker ?e je tam okoli 10 let pa da ni bilo menjano oljev menjalniku potem ga jaz nebi menjal

 

Od kdaj deajo 6ke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Od kdaj deajo 6ke ?

 

konec 2001 so jih za?el delat tko, da drug let bo pa res ?e celih 10let ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

No ampak kilometri spet niso tok stra?no ogromni (re?mo da je L.2002), torej 30Kkm letno! :bravo:

 

P.S. ?koda da nima? LPGja noter, bi ?e kr neki pr?paru, pr taki kilemetra?i! :blush::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz okoli 40k letno, koliko so pred mano ta avto vozil.. pa ne morem ob 2h zjutri ra?unat, je pa bil prvi lastnik firma, vozil ga je komercialist.. tako da ta avto je vajen kilometrov :)

 

Letnik je 2003, registriran 2004

 

LPG.. bi dal predelat, ampak se bom po?asi preselil bli?je slu?bi in ga niti ne bom ve? rabil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.