rorion Napisano 5. februar, 2010 Prijavi Napisano 5. februar, 2010 hey am a mi lahko prosim kdo pove kaksne premaze rabim za platneno streho za bolj?e odvajanje vode in kje se to dobi kako se tej stvari rece:) pa zanima me kje bi lahko vgradil nosilce za vrata da bi se vrata odpirala na gor:) kot pri lamborgini-ju pa kje se lahko motor ?ipira da bi dobu ve? konjev. men se zdi 140 mal premal. Citiraj
Segi Napisano 6. februar, 2010 Prijavi Napisano 6. februar, 2010 Tukaj najde? vse Citiraj "It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Jero Napisano 7. februar, 2010 Prijavi Napisano 7. februar, 2010 Glede lambodoorsov... Kar se pa tuninga ti?e, si pa preberi Symonove prispevke v podforumu Tuning. Citiraj
Symon Napisano 7. februar, 2010 Prijavi Napisano 7. februar, 2010 Glede lambodoorsov... Sicer pa glede tuninga mislim, da ko bo? prebral vse te ?lanke bo? ?e dobil predstavo kaj in za koliko denarja se da zrihtati. Samo s ?ipiranjem pa ne bo? dobil veliko. Kak?ne druge odmi?ne gredi, mogo?e kompresor ali turbino, mogo?e kar ITB (posami?ne lopute plina), to pa bi bila razlika. Citiraj
enej_46 Napisano 7. februar, 2010 Prijavi Napisano 7. februar, 2010 ne lambo na miato,prosim! raje investiraj v mo? in delaj na tem da bo avto ?im la?ji. sicer pa se bo? lambotov naveli?al po enem tednu in bo? videla da je stvar glupa ful. Citiraj Od nekdaj lep? so Miate slovele,a lep?e od moje bil? ni nobene.
Z M A J Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Glede "?ipirianja" ne bo? pridobu ve? kot par konjev (baje - nisem expert za te zadeve), v primeru da bi pa mel turbinco, pa lahko pove?a? tut za 50KM (primer Xsara HDI, iz 90 na 135KM) Za ostalo "nabiranje mi?i?ne mase" pa ima? tukaj na forumu uporabnika, ki se prav s tem ukvarja, pa ti z veseljem spravi avto, za za?etek na kakih 200KM, potem pa po potrebi dalje! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Symon Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Hemy je rekel, da bi kar hitro opravil s kak?no MX-5 1,6 pa gor obesil kompresor direkt od Minija, ki je tudi 1,6. Pa kolikor sem gledal rabljen kompresor od Minija ni drag, rabi? samo ?e cevi, drug jermen pa preprogramiran ECU (ra?unalnik, pa ?e top se da kak piggy-back kot je moj biv?i Greddy e-manage ali Apexi S-afc, ki rabljen ne pride ve? kot 180? s po?tnino vred) pa ima? 180-200 zelo zabavnih in odzivnih konjev. V glavnem se pri MX-5 relativno poceni in zanesljivo navije konje. Una rde?a MX-5, ki je najcenej?a me je malo mikala pa sem ?e malo kalkuliral. Citiraj
Z M A J Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Ja Simon, sploh pa ima tale na? kolega 1.8 - 140 KM, tko da ima ?e v ?tartu bol? izhodi??e (30 dodatnih konji?kov)! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
rorion Napisano 9. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Hemy je rekel, da bi kar hitro opravil s kak?no MX-5 1,6 pa gor obesil kompresor direkt od Minija, ki je tudi 1,6. Pa kolikor sem gledal rabljen kompresor od Minija ni drag, rabi? samo ?e cevi, drug jermen pa preprogramiran ECU (ra?unalnik, pa ?e top se da kak piggy-back kot je moj biv?i Greddy e-manage ali Apexi S-afc, ki rabljen ne pride ve? kot 180? s po?tnino vred) pa ima? 180-200 zelo zabavnih in odzivnih konjev. V glavnem se pri MX-5 relativno poceni in zanesljivo navije konje. Una rde?a MX-5, ki je najcenej?a me je malo mikala pa sem ?e malo kalkuliral. ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:)pa glede na to da ma na ketno pogon ne rabm menat jermena a ne symon drgac pa ja 180km pri eni toni teze avta ni slabo. Citiraj
rorion Napisano 9. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Ja Simon, sploh pa ima tale na? kolega 1.8 - 140 KM, tko da ima ?e v ?tartu bol? izhodi??e (30 dodatnih konji?kov)! joza gulikoza se povsem strinjam stabo tocn tolk sm racunov da bi navil mogoce 40 a Citiraj
enej_46 Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:)pa glede na to da ma na ketno pogon ne rabm menat jermena a ne symon drgac pa ja 180km pri eni toni teze avta ni slabo. ketno? zobati jermen ima miata, on pa je mislil daljsi jermen za kompresor.. Citiraj Od nekdaj lep? so Miate slovele,a lep?e od moje bil? ni nobene.
Symon Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:) Bo treba za?eti pri osnovah, razlike tuning-styling. Styling je nekaj kar samo spremeni videz avtomobila, oziroma po doma?e ?minka. Lambo vrata naprimer. Tuning je ko spremeni? same karakteristike, konje, bolj?e zavore, bolj?e podvozje. Osnova.In s kompresorjem sploh ni panike, tudi za samo 40 konjev je kompresor vseeno re?itev saj se konje kontrolira s pritiskom kompresorja. S kompresorjem tako lahko dobi? od 30 do 100 ali ve? konjev, ?eprav za 100 bi bil ?e oreng kompresor. ?e ?eli? pa le nekaj konjev se pa spolira kanale, zamenja izpu?ni kolektor, odmi?ne, ra?unalnik, pa si spet na istih stro?kih kot za kompresor pa vpra?anje, ?e bo toliko konjev. Saj smo ti dali link, malo si oglej kako to delajo Angle?i. ketno? zobati jermen ima miata, on pa je mislil daljsi jermen za kompresor.. Rorion, ?e ti je prodajalec izjavil, da ima? ketno, da je ni treba menjati te je kratkomalo nategnil. Citiraj
enej_46 Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 BTW tule si poglej, pa povej ?e pride? http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6583 Citiraj Od nekdaj lep? so Miate slovele,a lep?e od moje bil? ni nobene.
rorion Napisano 9. februar, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2010 BTW tule si poglej, pa povej ?e pride? http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6583 ej ja pridm itak lah racunate name komot. sem se ze sprasvov kdaj bo ksno tako srecanje. jest sm 100 posto zravn Citiraj
mazda_mx Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Kompresor ni tako preprosto zmontirat kot se slisi. Treba je naredit nosilce, nekako montirat napenjalce jermena, prestavit loputo plina, potegnit cevi do intercoolerja in nazaj. Zraven pasejo se vecji injektorji za gorivo in predelana elektronika. Precej bolj preprosto je recimo zmontirat turbino. Ali pa samo predelat motor z menjavo odmicnih gredi in tako dalje. Citiraj
Deeyan Napisano 9. februar, 2010 Prijavi Napisano 9. februar, 2010 Bo treba za?eti pri osnovah, razlike tuning-stylingpa si me prehitel js tut full to mrzim, da folk ta dva pojma zamenjuje, nvem zakaj, ampak res ne maram tega Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Kompresor ni tako preprosto zmontirat kot se slisi. Treba je naredit nosilce, nekako montirat napenjalce jermena, prestavit loputo plina, potegnit cevi do intercoolerja in nazaj. Zraven pasejo se vecji injektorji za gorivo in predelana elektronika. Precej bolj preprosto je recimo zmontirat turbino. Ali pa samo predelat motor z menjavo odmicnih gredi in tako dalje. Poglejmo realno, to kar si napisal ni tak problem. A pri turbini se jo pa na?raufa kar tja nekam na vezno? Vem, da si mojster ampak tole si pa napisal kot, da monta?a turbine je pa keks. Je treba narediti nov izpu?ni kolektor, ravno tako je treba narediti nove cevi za intercooler, isto je treba menjati injektorje in zmapirati. Aja in ne bom trdil ampak za ene 30-40 konjev ?e injektorjev pomoje ne rabi? menjati, vsaj pri veliko konkuren?nih avtih je tako.Je pa res, da najbolj enostavno je zrihtati ene ostre odmi?ne za recimo 10 konjev (pa ?eprav samo pri visokih obratih) ?e zmapira? pa kon?a? s tuningom pa ?e za to se ve?ina na koncu ne odlo?i. Citiraj
Z M A J Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Simon, dr?im pesti da se ogreje? za uno omenjene, tarde?o MX5! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Symon Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Ni gnarja, danes dobim en paket za RSa. Ne vem pa a je iz UK ali Nem?ije ker sem na isti dan naro?il dva razli?na. Pa ?e tako imam en cenej?i low-budget projekt v glavi, ki bo za ceno une MX-5 hitrej?i kot NX ali ?e kaj drugega... Citiraj
Z M A J Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 A je kak Viljems u na?rtu al pa 1.8i 16V Klijo? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Symon Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Pa ne Francozi. Japonci so ?e vedno zakon. Citiraj
Z M A J Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Upam da ne bo kak?en "Cvikl" Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Deeyan Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Pa ne Francozi. Japonci so ?e vedno zakon. to vidi?, js tut tak pravm Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
mazda_mx Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 Izpusni kolektor za turbo se kupi, ker jih je precej na voljo po ugodnih cenah. In turbina je en dva tri zmontirana. V primerjavi z novo napeljavo mikrojermena, ki bo poganjal kompresor in novimi napenjalci precej manj dela. Z odmicnimi dobis 30KM brez problema in pridobis cez celo obmocje. 10KM dobis z menjavo izpusnega kolektorja in izpuha. Ce montiras kompresor pa se nadejas vsaj 100KM pribitka, drugace je tako zahtevna vgradnja nesmiselna. In zato rabis nove injektorje. 1.8 motor zdrzi 300KM brez ga odpirat. Zelo solidna konstrukcija. Poglejmo realno, to kar si napisal ni tak problem. A pri turbini se jo pa na?raufa kar tja nekam na vezno? Vem, da si mojster ampak tole si pa napisal kot, da monta?a turbine je pa keks. Je treba narediti nov izpu?ni kolektor, ravno tako je treba narediti nove cevi za intercooler, isto je treba menjati injektorje in zmapirati. Aja in ne bom trdil ampak za ene 30-40 konjev ?e injektorjev pomoje ne rabi? menjati, vsaj pri veliko konkuren?nih avtih je tako.Je pa res, da najbolj enostavno je zrihtati ene ostre odmi?ne za recimo 10 konjev (pa ?eprav samo pri visokih obratih) ?e zmapira? pa kon?a? s tuningom pa ?e za to se ve?ina na koncu ne odlo?i. Citiraj
Symon Napisano 10. februar, 2010 Prijavi Napisano 10. februar, 2010 1.8 motor zdrzi 300KM brez ga odpirat. Zelo solidna konstrukcija. Jup. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.