Skoči na vsebino

mazda mx5

Ustvari kratki URL


rorion

Priporočeno sporočilo

hey

am a mi lahko prosim kdo pove kaksne premaze rabim za platneno streho za bolj?e odvajanje vode in kje se to dobi kako se tej stvari rece:)

pa zanima me kje bi lahko vgradil nosilce za vrata da bi se vrata odpirala na gor:) kot pri lamborgini-ju

pa kje se lahko motor ?ipira da bi dobu ve? konjev. men se zdi 140 mal premal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede lambodoorsov...

 

:bravo:

 

Sicer pa glede tuninga mislim, da ko bo? prebral vse te ?lanke bo? ?e dobil predstavo kaj in za koliko denarja se da zrihtati. Samo s ?ipiranjem pa ne bo? dobil veliko. Kak?ne druge odmi?ne gredi, mogo?e kompresor ali turbino, mogo?e kar ITB (posami?ne lopute plina), to pa bi bila razlika. :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne lambo na miato,prosim!

raje investiraj v mo? in delaj na tem da bo avto ?im la?ji.

sicer pa se bo? lambotov naveli?al po enem tednu in bo? videla da je stvar glupa ful.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede "?ipirianja" ne bo? pridobu ve? kot par konjev (baje - nisem expert za te zadeve), v primeru da bi pa mel turbinco, pa lahko pove?a? tut za 50KM (primer Xsara HDI, iz 90 na 135KM) :bravo:

 

Za ostalo "nabiranje mi?i?ne mase" pa ima? tukaj na forumu uporabnika, ki se prav s tem ukvarja, pa ti z veseljem spravi avto, za za?etek na kakih 200KM, potem pa po potrebi dalje! :hudicek::blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hemy je rekel, da bi kar hitro opravil s kak?no MX-5 1,6 pa gor obesil kompresor direkt od Minija, ki je tudi 1,6. Pa kolikor sem gledal rabljen kompresor od Minija ni drag, rabi? samo ?e cevi, drug jermen pa preprogramiran ECU (ra?unalnik, pa ?e top se da kak piggy-back kot je moj biv?i Greddy e-manage ali Apexi S-afc, ki rabljen ne pride ve? kot 180? s po?tnino vred) pa ima? 180-200 zelo zabavnih in odzivnih konjev. B) V glavnem se pri MX-5 relativno poceni in zanesljivo navije konje. :bravo:

 

Una rde?a MX-5, ki je najcenej?a me je malo mikala pa sem ?e malo kalkuliral. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Simon, sploh pa ima tale na? kolega 1.8 - 140 KM, tko da ima ?e v ?tartu bol? izhodi??e (30 dodatnih konji?kov)! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hemy je rekel, da bi kar hitro opravil s kak?no MX-5 1,6 pa gor obesil kompresor direkt od Minija, ki je tudi 1,6. Pa kolikor sem gledal rabljen kompresor od Minija ni drag, rabi? samo ?e cevi, drug jermen pa preprogramiran ECU (ra?unalnik, pa ?e top se da kak piggy-back kot je moj biv?i Greddy e-manage ali Apexi S-afc, ki rabljen ne pride ve? kot 180? s po?tnino vred) pa ima? 180-200 zelo zabavnih in odzivnih konjev. B) V glavnem se pri MX-5 relativno poceni in zanesljivo navije konje. :bravo:

 

Una rde?a MX-5, ki je najcenej?a me je malo mikala pa sem ?e malo kalkuliral. :P

 

 

 

 

ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.

drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:)

pa glede na to da ma na ketno pogon ne rabm menat jermena a ne symon :)

drgac pa ja 180km pri eni toni teze avta ni slabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.

drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:)

pa glede na to da ma na ketno pogon ne rabm menat jermena a ne symon :)

drgac pa ja 180km pri eni toni teze avta ni slabo.

 

ketno? zobati jermen ima miata, on pa je mislil daljsi jermen za kompresor..

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja hvala za odgovore. sej jest s konji nebi pretiravov sm mislu dvignt za ene 4okm bi blo pomoje cist kul ker opazam da mi zmanjka lih ene 30 do 40km recimo za eno solidno pospesevanje na avtocesti.

drgac pa edina stvar k mi je kar se tice tunninga vsec so samo lambo vrata in nc druzga:)

 

Bo treba za?eti pri osnovah, razlike tuning-styling. Styling je nekaj kar samo spremeni videz avtomobila, oziroma po doma?e ?minka. Lambo vrata naprimer. Tuning je ko spremeni? same karakteristike, konje, bolj?e zavore, bolj?e podvozje. Osnova.

In s kompresorjem sploh ni panike, tudi za samo 40 konjev je kompresor vseeno re?itev saj se konje kontrolira s pritiskom kompresorja. S kompresorjem tako lahko dobi? od 30 do 100 ali ve? konjev, ?eprav za 100 bi bil ?e oreng kompresor.

?e ?eli? pa le nekaj konjev se pa spolira kanale, zamenja izpu?ni kolektor, odmi?ne, ra?unalnik, pa si spet na istih stro?kih kot za kompresor pa vpra?anje, ?e bo toliko konjev. Saj smo ti dali link, malo si oglej kako to delajo Angle?i. ;)

 

ketno? zobati jermen ima miata, on pa je mislil daljsi jermen za kompresor..

 

:bravo: Rorion, ?e ti je prodajalec izjavil, da ima? ketno, da je ni treba menjati te je kratkomalo nategnil. :whatever:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kompresor ni tako preprosto zmontirat kot se slisi. Treba je naredit nosilce, nekako montirat napenjalce jermena, prestavit loputo plina, potegnit cevi do intercoolerja in nazaj. Zraven pasejo se vecji injektorji za gorivo in predelana elektronika.

Precej bolj preprosto je recimo zmontirat turbino. Ali pa samo predelat motor z menjavo odmicnih gredi in tako dalje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo treba za?eti pri osnovah, razlike tuning-styling

pa si me prehitel :D js tut full to mrzim, da folk ta dva pojma zamenjuje, nvem zakaj, ampak res ne maram tega :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kompresor ni tako preprosto zmontirat kot se slisi. Treba je naredit nosilce, nekako montirat napenjalce jermena, prestavit loputo plina, potegnit cevi do intercoolerja in nazaj. Zraven pasejo se vecji injektorji za gorivo in predelana elektronika.

Precej bolj preprosto je recimo zmontirat turbino. Ali pa samo predelat motor z menjavo odmicnih gredi in tako dalje.

 

:blink: Poglejmo realno, to kar si napisal ni tak problem. A pri turbini se jo pa na?raufa kar tja nekam na vezno? Vem, da si mojster ampak tole si pa napisal kot, da monta?a turbine je pa keks. Je treba narediti nov izpu?ni kolektor, ravno tako je treba narediti nove cevi za intercooler, isto je treba menjati injektorje in zmapirati. :whatever: Aja in ne bom trdil ampak za ene 30-40 konjev ?e injektorjev pomoje ne rabi? menjati, vsaj pri veliko konkuren?nih avtih je tako.

Je pa res, da najbolj enostavno je zrihtati ene ostre odmi?ne za recimo 10 konjev (pa ?eprav samo pri visokih obratih) ?e zmapira? pa kon?a? s tuningom pa ?e za to se ve?ina na koncu ne odlo?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izpusni kolektor za turbo se kupi, ker jih je precej na voljo po ugodnih cenah. In turbina je en dva tri zmontirana. V primerjavi z novo napeljavo mikrojermena, ki bo poganjal kompresor in novimi napenjalci precej manj dela.

 

Z odmicnimi dobis 30KM brez problema in pridobis cez celo obmocje. 10KM dobis z menjavo izpusnega kolektorja in izpuha.

 

Ce montiras kompresor pa se nadejas vsaj 100KM pribitka, drugace je tako zahtevna vgradnja nesmiselna.

In zato rabis nove injektorje.

 

1.8 motor zdrzi 300KM brez ga odpirat. Zelo solidna konstrukcija.

 

 

:blink: Poglejmo realno, to kar si napisal ni tak problem. A pri turbini se jo pa na?raufa kar tja nekam na vezno? Vem, da si mojster ampak tole si pa napisal kot, da monta?a turbine je pa keks. Je treba narediti nov izpu?ni kolektor, ravno tako je treba narediti nove cevi za intercooler, isto je treba menjati injektorje in zmapirati. :whatever: Aja in ne bom trdil ampak za ene 30-40 konjev ?e injektorjev pomoje ne rabi? menjati, vsaj pri veliko konkuren?nih avtih je tako.

Je pa res, da najbolj enostavno je zrihtati ene ostre odmi?ne za recimo 10 konjev (pa ?eprav samo pri visokih obratih) ?e zmapira? pa kon?a? s tuningom pa ?e za to se ve?ina na koncu ne odlo?i.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.