Skoči na vsebino

Diesel "ponorel"

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Moj znanec mi je pred kratkim pripovedoval( sicer nima Mazde ampak vseeno):"Vozim po avtocesti vse normalno,naenkrat pa za?ne avto sam pospe?evati, umaknem nogo s stopalke, avto ?e zmeraj pospe?uje,dam iz brzine, zapeljem na odstavni pas, avto tuli na ful obratih, vzamem kontakt oz.ugasnem avto, motor ?e zmeraj nori na ful obratih, izpoh havbe se kadi...me zagrabi panika, ne vem kaj nardit, vse v dimu...pokli?em gasilce, ?ez ?as se vse skupaj umiri..." Sedaj ?aka da mu mehanik razdre motor, da vidi ?e je sploh kaj ?e uporabnega.. :ne vem:

Vem, da se je nekaj na to temo ?e pisalo, ma vseeno me zanima, ?e je kdo od Mazda?ev ?e do?ivel kaj podobnega,sli?al sem, da se je to dogajalo dizlom starej?e generacije (GolfII), kaj pa na?i dizli?!

In kako ravnati v takih primerih?

A dr?i, da mora? pre?altat v najvi?jo brzino in po?asi spu??at sklopko in ob enem mo?no zavirat, dokler ne crkne motor... tako skuri? v najslab?em primeru samo sklopko, motor ostane cel, druga?e pa zariba vse skupaj... :o

Aja, ta je vozil megana dizl starega pet let, 80kKm... :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sicer nisem ?e sli?al za tak primer,je pa v tistem trenutku vseeno za pleh,va?no da je uspel varno se ustavit in pa ostal ?iv!!!

 

Drga?e pa ko se ustavi? in ?e avto tuli zategne? ro?no stopi? na zavoro in naredi? tako kot si napisal da motor crkne ,?e kljub vzetemu kontaktu avto dela.

 

Druga?e pa ?e odpre? pokrov motorja in za?ne? snemat konektorje iz razli?nih delov,elektronike avto definitivno ugasne! ?e pa ma? mo?nost do ka?nih glavnih varovalk pa se tud s tem prekine delovanje motorja :bravo:

 

Na to bi se jaz spomnil kot ?tromar.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klopko to bi delovalo samo za bencinarja :P

 

 

Predvidevam, da se je tale dizel pregrel in je zato u?el v obrate. Se je tolk segrel, da je za?el delat samo na zrak :)

 

Smo imeli doma podoben primer, ko je Tomos APN tudi se pregrel in se ga ni dalo ugasnit, ?eprav je bil bencin zaprt. Preostal ni drugega kot v prestavo in spustit sklopko. Potem ko se je pa vse skupaj ohladil, je pa cilinder in bat skup za?vasal. Pa ?e primer ko je bil o?e vajenec in so popravljal dizelskega vili?arja, so nekaj napa?no nastavil in je tudi u?el v obrate, samo je se pa kon?alo s tem, da je motor dobesedno razneslo.

 

 

Pa ?e en primer kaj naredi pomanjkanje hlajenja

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se je meni zgodilo na R11 dizl :) prepihal oz. prepikal bat (ne vem to?no kako se re?e :) ) in za?ne olje ?ez te?t tako da avto dela na olje tudi ?e dovod bencina prekine?. Simptomi isti kot so napisani v prvem postu. Temu se re?e da gre avto v iber ture oz. nekaj podobnega. Je pa zanimivo no, in hkrati stra?ljivo, ko ima? klju?e v rokah in si 5m od avta, izpod havbe in vse okoli se kadi, avto pa dela na tak?nih obratih da ti ni? ni jasno. V glavnem motor je za v kanto oz. ornk generalka ?e se spla?a. Ker sem bil z avtom takrat bogu za hrbtom, sem nato?il olje notr in se peljal z njim ene 10km do mesta, 30 km/h pa kadil se je zadaj kot v tistmu busu ko to tamo pjeva :hohoho: Aja, pa kak?en liter olja oz. dva sem porabil za teh 10 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kokr smo se mi u ?ol u?il pa k nm je prfoks prpovedovou kaj storiti v primeru ?e dizelski motor uide v iberture ... motor se tle tok segreje da pride dosamo v?iga, tud ?e bo? ti uso elektronko ugasnu bo avto laufu ker nafto ?e zmer ule?e, to da bi pa motor zablokeru z bremzanujem mislm da tuki nebi blo prou dobr ker ma motor toliko mo?i da bi prej sklopka pregrela da bi spustila tko da bi ?e ve? ?kode naredu ... v takmu primeru je edina mo?nost to da se proba? ?im prej nek ustavt pa hit pod havbo pa pa? proba? nekak zama?it dovod zraka, ko mu bo? zrk oduzeu nebo moglo ve? pridt do u?iga in motor bo ugasnu ... pol pa lahko sam boga prosi? da motor ni preve? sfukan

 

To se je meni zgodilo na R11 dizl :) prepihal oz. prepikal bat (ne vem to?no kako se re?e :) ) in za?ne olje ?ez te?t tako da avto dela na olje tudi ?e dovod bencina prekine?. Simptomi isti kot so napisani v prvem postu. Temu se re?e da gre avto v iber ture oz. nekaj podobnega. Je pa zanimivo no, in hkrati stra?ljivo, ko ima? klju?e v rokah in si 5m od avta, izpod havbe in vse okoli se kadi, avto pa dela na tak?nih obratih da ti ni? ni jasno. V glavnem motor je za v kanto oz. ornk generalka ?e se spla?a. Ker sem bil z avtom takrat bogu za hrbtom, sem nato?il olje notr in se peljal z njim ene 10km do mesta, 30 km/h pa kadil se je zadaj kot v tistmu busu ko to tamo pjeva :hohoho: Aja, pa kak?en liter olja oz. dva sem porabil za teh 10 km.

 

tle si meu isti problem k od RoKo-ta prjatu ... motor se ti je za?eu vrtet v iberture in seveda ko se je motor tok vrteu da so bati stopilu od vro?ine

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj znanec mi je ...

 

...

 

 

Aja, ta je vozil megana dizl starega pet let, 80kKm... :ne vem:

 

 

Mislim, da se gre za Renaulta :P

 

kokr smo se mi u ?ol u?il pa k nm je prfoks prpovedovou kaj storiti v primeru ?e dizelski motor uide v iberture ... motor se tle tok segreje da pride dosamo v?iga, tud ?e bo? ti uso elektronko ugasnu bo avto laufu ker nafto ?e zmer ule?e, to da bi pa motor zablokeru z bremzanujem mislm da tuki nebi blo prou dobr ker ma motor toliko mo?i da bi prej sklopka pregrela da bi spustila tko da bi ?e ve? ?kode naredu ... v takmu primeru je edina mo?nost to da se proba? ?im prej nek ustavt pa hit pod havbo pa pa? proba? nekak zama?it dovod zraka, ko mu bo? zrk oduzeu nebo moglo ve? pridt do u?iga in motor bo ugasnu ... pol pa lahko sam boga prosi? da motor ni preve? sfukan

 

 

 

Tole verjetno zna biti kar iziv, ko ti motor pod polnimi obrati dela in samo ?aka? kdaj kej ven prileti :) Pa potem s ?im bi zama?il, z roko tudi pod razno ne ker je tak vakum, da ti prste polom, ali pa ?e kaj huj?ega. Mogo?e s kak?no cuno, ampak to tud lahko not potegne in se na hitro vse ustavi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa vem za?ne? pulit vse kar vidi? od vakum cevk do elektrike.......ma nekej more pomagat!! :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa vem za?ne? pulit vse kar vidi? od vakum cevk do elektrike.......ma nekej more pomagat!! :ne vem:

 

dizl dela na podlagi kompresije in mehansko... za v?ig ne rabi? iskre, ?e pa ?e laufa je pa ?e topel.. torej je odklop elektronike v takem primeru manjvreden...

 

?e bi prepre?il dovod goriva ali pa zraka bi ?lo...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je bil Renaultov Megane 1.9D; samo ?udi me, da se to lahko zgodi razmeroma novem dizlu,ki ima vse mogo?e senzorje za bolj?e delovanje,varovala ki bi zaprl dotok zraka in s tem "zadu?il" norenje motorja pa ne!? :ne vem: Mogo?e pa Mazde imajo kaj takega..... :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, ta je vozil megana dizl starega pet let, 80kKm...

 

POL PA NI ?UDNO!!!! HAHAHHAHAHHAHHAHHAHHAAAA :bravo:

 

Poglej kaj sem na?el na forumu...

 

Dve leti star BMW 320d, ponorel pred mojimi o?mi na servisu Se bogaja tudi bolj?im. Je bilo pa zanimivo, kako so se mehaniki trapasto spogledali med seboj

 

--------------------

My bumper sticker "If you can read this...I can slam on my brakes and sue you"

pa ?e link

http://www.alter.si/tabla/showflat.php?Number=227629

A ti je ?e do smeha?! :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najvi?ja prestava pa zaviranje bi moralo pomagati... motor tud pribli?no ni tolk mo?an, da bi skuril sklopko v najvi?ji prestavi... jo pa bo, ?e se jo po?asi spu??a, da drsi.

 

Druga? je pa to zadeva, ki zelo rada rata pri Lagunah diesel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najvi?ja prestava pa zaviranje bi moralo pomagati... motor tud pribli?no ni tolk mo?an, da bi skuril sklopko v najvi?ji prestavi... jo pa bo, ?e se jo po?asi spu??a, da drsi.

 

Druga? je pa to zadeva, ki zelo rada rata pri Lagunah diesel.

 

A jo ima mogo?e kdo tukaj na forumu? :zvizga:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najvi?ja prestava pa zaviranje bi moralo pomagati... motor tud pribli?no ni tolk mo?an, da bi skuril sklopko v najvi?ji prestavi... jo pa bo, ?e se jo po?asi spu??a, da drsi.

 

Druga? je pa to zadeva, ki zelo rada rata pri Lagunah diesel.

 

Ma dobro, kaj res ni mogo?e to prepre?it na kak?en bolj eleganten na?in kot kurit sklopko,mislim kak?na blokada ?e gre v iberture.....qurc pa taka tehnika.... :angry2:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni res.....................kupi? bencinarja in ne navora :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa kaj mate tako ?eljo s kurjenjem sklopke... normalnemu uporabniku se bo to zgodilo kve?emu na kaki AC, kjer je avto itak v najvi?ji prestavi in je treba samo zavirat do ustavitve. Nikar se dotikat sklopke pa bo motor ugasnil brez da bi sploh nastali kak?ni stro?ki. ?e najbolj bodo na udaru zavore saj je treba zavirat do ustavitve.

 

Ampak kakorkoli ?e, jaz ?e nisem sli?al, da bi se to zgodilo pri Mazdi tako, da ve? ali manj naj se s tem problemom ukvarjajo lastniki renaultov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je bil Renaultov Megane 1.9D; samo ?udi me, da se to lahko zgodi razmeroma novem dizlu,ki ima vse mogo?e senzorje za bolj?e delovanje,varovala ki bi zaprl dotok zraka in s tem "zadu?il" norenje motorja pa ne!? :ne vem: Mogo?e pa Mazde imajo kaj takega..... :unsure:

 

?e je pa Reno. Pa ?e dizel. :P Sem bil pa ziher, da je govora o Toyoti, dokler nisem prebral, da je avto ugasnil, motor pa ?e kar laufal. ?zmeden?

 

Glede na to, da je motor itak ?e v iberturah in najbr? do konca pregret je vseeno, ?e cunjo zabije? in zapre? dovod zraka. Motor je najbr? v vsakem primeru za stran. :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi kot ka?e Renaultova te?ava pri dizlih, pa ?e kar nobenega vpoklica, evole moja enajstka je bla letnik 1988, se pravi da jim dizli ?e vedno laufajo v iberture :hohoho: Moj motoj je bil 1.6 D

 

Canyon...ne vem ampak meni se motor ni pregreval (vsaj kazalec za temperaturo je bil lepo na svojem mestu), edini simptom je bil da je kar od enkrat za?el olje ?ret (vse v istemu dnevu), ampak nenormalno veliko olja ?ret...?e sedaj se spomnim mehankarja v Semi?u v Beli krajini...sem mu rekel ?e ma kej olja da mi ga je za?el full pit...in sem vzel 3-4 litre olja od INE....pa mi je ?ist bled rekel...sam to je res sam za doto?it :hohoho: ....no v glavnem po dogodku z iberture sem se peljal 10km nazaj do ?rnomlja, pa? se je kadil kot iz dimnika, pa ene 30 km/h je ?lo.

 

Druga?e pa nima? kej zapirat, sploh ni ?asa, predstaljajte si da kar odenrat na?ge obrate do amena, se za?ne kadit izpod havbe,?ez re?e za zra?enje, klju? da? ven iz klju?avnice avto pa laufa in se dere kot zme?an. Samo be?i? stran in ?aka?. Motor pa kot je Symon napisal je za stran, nima smisla rihtat, jest sem takrat prodal Renoj?ka (avto je ?e vedno v?igal :) ), in kupil avto kot se zagre MITSUBISHI made in Japan :) ,kasneje pa Mazde in to je to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je samo uni?enje sklopke najelegantnej?i in najcenej?i na?in :)

 

 

Men se je to pred leti parkrat zgodilo na daihatsuju dizel. PA? da? v peto in spusti? sklopko. avto takoj crkne. ?e daje? pa v ler pa debelo gleda?, potem pa vle?e? ojnico po kosih iz karterja. ?al.

 

 

Vzrok pri meni je bil nara??anje tlaka v karterju zaradi slabega tesnenja banih obro?kov. Ob ve?ji obremenitvi se mu je snelo. Re?itev za?asno je bila v tem, da so iberlauf pri pokrovu ventilov speljali kar na tla. Ampak potem je blo vse od olja kjerkol sem parkiral :(

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj podobnega so meli na RTL 2 v nedeljo (zloglasni pedal za plin, ?e se zatakne - tudi obrati do fula) in je bilo najbolj varno in sigurno ustavlanje - najvi?ja prestava in bremzanje, ?e je zavorni sistem v solidnem stanju, imajo zavore ve?jo mo?, kot motor. Velja tudi pri avtomatikih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.