Skoči na vsebino

Mazda 6 CD125

Ustvari kratki URL


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Ne razumava se, poglsj sliko tisto kar je obkro?eno z rde?o so spodnja vodila "stare" M6 in je iz dveh delov.

Nova ima trikotnik.

post-3-1266916079_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

res se ne razumeva :D

 

sej si dal trikotno vodilo, spodaj je tko kot pravis, ampak je to to...tko kot majo recimo F1

 

sem sel se sliko narest, ne vem ce se vid

post-49-1266917691_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

drugace pa poglej tuki: http://en.wikipedia.org/wiki/Double_wishbone

sliko dirkalnika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res se ne razumeva :D

 

sej si dal trikotno vodilo, spodaj je tko kot pravis, ampak je to to...tko kot majo recimo F1

 

sem sel se sliko narest, ne vem ce se vid

post-49-1266917691_thumb.jpg

drugace pa poglej tuki: http://en.wikipedia.org/wiki/Double_wishbone

sliko dirkalnika

 

Tebi se druga roka ne vidi ker je pol polsovino.

Zame so trikotna vodila vpeta na treh to?kah, stara M6 pa ima dve vodili vpeti na 4 to?kah in NI isto.

Tist na vikipediji ima nova in NE stara.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok ti bom probal razlozit, na kakem srecanju (ker tko al tko sem vam dolzan za cevape od zadnjic)

 

Bom, kar tu zapisal, da bo? prej opazil.

Danes sem si ogledal tistega C5, katerega link sem ti prilepil.

Avtomobil je prakti?no na zunaj in znotraj nov. Exclusive oprema pomeni najvi?ji razred opreme od elektro sede?ev naprej. ?e enkrat bi poudaril kakovost citroenovih dizlov, ki se je tudi sam proizvajalec zaveda. Veliki servis je ?ele na 240.000 km, ko se mena zobati jermen. Taki zdr?ljivosti (domnevam) mazda ni ?e dorasla. Ceno pa bi se dalo izpogajati blizu tiste, ki sem je navedel, ?eprav mi je trgovec omenil popust 300-400?. Za dobrega pogajalca pa je v dana?nji krizi mo?en ?e precej ve?ji popust, ?e za?elesti gotovina.

 

Svetujem ti preizkus in racionalno razmi?ljanje v smislu, kaj dobi? za te?ko prigarane denarce.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom, kar tu zapisal, da bo? prej opazil.

Danes sem si ogledal tistega C5, katerega link sem ti prilepil.

Avtomobil je prakti?no na zunaj in znotraj nov. Exclusive oprema pomeni najvi?ji razred opreme od elektro sede?ev naprej. ?e enkrat bi poudaril kakovost citroenovih dizlov, ki se je tudi sam proizvajalec zaveda. Veliki servis je ?ele na 240.000 km, ko se mena zobati jermen. Taki zdr?ljivosti (domnevam) mazda ni ?e dorasla. Ceno pa bi se dalo izpogajati blizu tiste, ki sem je navedel, ?eprav mi je trgovec omenil popust 300-400?. Za dobrega pogajalca pa je v dana?nji krizi mo?en ?e precej ve?ji popust, ?e za?elesti gotovina.

 

Svetujem ti preizkus in racionalno razmi?ljanje v smislu, kaj dobi? za te?ko prigarane denarce.

 

Ne verjamem, mogo?e druga menjava ali pa je omejeno z leti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne verjamem, mogo?e druga menjava ali pa je omejeno z leti.

 

Da. Omejena je z 10 leti. Je sicer ?e ena omejitev. Extremna uporaba. Takrat je omejitev 180.000km.

To pa je dale? od ostalih firm, ki menjavo zobatega jermena omejujejo na 120.000 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sirius bom sel tudi citroena probat in mondeota, tko da bom porocal kako pa kaj

 

aja pa tale iz linka ima samo eno veliko pomanjkljivost, ni tezko ugant :)

 

Dobijo se tudi ?rni po ugodni ceni. Razlika je v opremi. Na Avtolinu u KK imajo enega l. 2009 z opremo Dyinamique za cca. 19000? ima prevo?enih samo 7900 km. V KP pa imajo enega 2008 s 30.000 km

Dinamique oprema pa je naslednja:

lahka (ALU) plati??a:Pl. iz lahke lit. -17

- ABS zavorni sistem

- pomo? pri zaviranju BAS

- ESP elektronski program stabilnosti

Varnost:

- 7 x Airbag

- senzor za de?

- 3.zavorna lu?

- kodno varovan v?ig motorja

Notranjost:

- ?tevilo sede?ev: 5

- komfortni sede?i

- sredinski naslon za roko

Udobje:

- avtomatska klimatska naprava

- klimatska naprava - 2 conska

- tonirana stekla

- elektri?ni pomik stekel

- el. pomik prednjih in zadnjih stekel

- el. zlo?ljiva zunanja ogledala

- centralno zaklepanje

- centr.zaklep. z dalj. upravljanjem

- elektri?ni paket

- nastavljiv volan po vi?ini

- volanski obro? oble?en v usnje

- tempomat

Multimedia:

- avtoradio

- avtoradio / CD

- MP3 predvajalnik

- predpriprava za mobilni telefon

Uporabnost:

- deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3

- parctronic

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sirius, ker razturas citroen sceno:

ce prav razumeme dynamique ima navadno podvizje, medtem ko drugi imajo hydractive III...

a se splaca met slednjo? ce si probal oba?

 

Kolikor so mi v KP povedali lahko dobi? obe varijanti. Klasi?ni amortizerji in Hydroactive !!!.

Jaz, osebno, sem prista? slednje, ker ni primerjave z zdr?ljivostjo amortizerjev in hidravlike pa tudi udobja ne, kar je pomembno za tebe, ki se vozi? na dolge relacije.

Da ne bo izpadlo, da sem jaz neki reklamni agent za dvojne vertikalne "navednice".

Zagovarjam znamko C iz preprostega razloga, ker kupec dobi najve? za svoj denar, ?e posebej, ?e kupi eno leto star slu?beni avtomobil od uvoznika, ko prakti?no dobil skoraj nov avtomobil za zanimivo ceno.

Pri tem je vse odvisno kak?no opremo in motor si ?eli?. Pri dizlih ?tarta? iz solidnega 1,6 HDI 109KM, preko 2.0 HDi 140, oziroma 160KM, 2.2DDI biturbo 173 ks pa do 2.7 HDI s 209KM.

Mazda pri dizlih ?e re?uje neke te?ave povezane z DPF. Tega pri PSA motorjih ni. Pokazalo se je, da je FAP dizel filter bolj?a re?itev od DPF sistema.

Moji komentarji so odraz mojega na?ina razmi?ljanja. Seveda se pri odlo?itvi za nakup take variante pojavlja v?asih tudi faktor nesre?e vendar pa je glede na ?tevilo HDI motorjev in izku?enj z njimi ta minimalen. Z dobrim serviserjem pa so "elektronske te?ave", ki se pojavljajo ne glede na blagovno znamko, minimalne, oziroma hitro in z najmanj?imi stro?ki odpravljive.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej sirus, si lahko prosim malo prebere? predno govori? kaj mazda nima.

 

NIMA zobatega jermena (menjave NI ) in tudi DPF je ?el ven in je sedaj zelo enak ?e ne celo identi?en sitem kot je citorenov FAP, pri katarem JE potrebno mejat zobati jermen.

 

Govorimo o novem 2.2 motorju katerga "kupuje" labi.

 

Stari motor 2.0 pa ima vse zgoraj na?teto in tudi dr?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej sirus, si lahko prosim malo prebere? predno govori? kaj mazda nima.

 

NIMA zobatega jermena (menjave NI ) in tudi DPF je ?el ven in je sedaj zelo enak ?e ne celo identi?en sitem kot je citorenov FAP, pri katarem JE potrebno mejat zobati jermen.

 

Govorimo o novem 2.2 motorju katerga "kupuje" labi.

 

Stari motor 2.0 pa ima vse zgoraj na?teto in tudi dr?i.

 

Sprejmem kritiko, da sem lahko naredil napako, ?e je tako kot trdi? ti.

 

Mislim celo, da je taCD 2.2 bratranec PSA 2.2 HDI, ki ga je mazda predelala/dodelala po svoje. Namre? ford in PSA zadnje ?ase na motornem podro?ju zgledno sodelujeta. Ali je to tako, ali ne niti ni tako pomembno. Pomembno je, da je tudi nova mazda6 CD125 TE za ceno 23.450? zelo ugodna nabava. Je pa dejstvo, da ima zelo trdo podvozje, kar pomeni dolo?eno pomanjkljivost pri vo?nji na dolge relacije. Stvar vsakega posameznika je, da se odlo?i kateri lastnosti avtomobila bo dal prednost. Ko komu kaj svetuje?, gleda? skozi svojo optiko pri?akovanj in okusa, ki pa ni nujno tudi sprejemljiva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sirius, ker razturas citroen sceno:

ce prav razumeme dynamique ima navadno podvizje, medtem ko drugi imajo hydractive III...

a se splaca met slednjo? ce si probal oba?

 

Par dni nazaj je bila na Fifth gear izprobana ta verzija z aktivnim hydro-podvozjem.

Je bila top oprema in preiku?evalec voznik je naredil test.?el je po velikih luknjah na cesti (ala na?e ceste) samo ,da je take v franciji moral malo poiskati :hudicek: in med vo?njo po njih je glasno izgovoril ?rko A.

Zanimivo je bilo,da mu glas ni niti malo vibriral.tudi on sam je ugotovil,da bi pri doj?e znamkah bilo kar nekaj vibracijv glasu.

Z nemci pa je primerjal tega citroena,ker je ugotavljal,da se jim je ?e zelo pribli?al-tako po obliki,sami vo?nji in pa tudi izdelavi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Par dni nazaj je bila na Fifth gear izprobana ta verzija z aktivnim hydro-podvozjem.

Je bila top oprema in preiku?evalec voznik je naredil test.?el je po velikih luknjah na cesti (ala na?e ceste) samo ,da je take v franciji moral malo poiskati :hudicek: in med vo?njo po njih je glasno izgovoril ?rko A.

Zanimivo je bilo,da mu glas ni niti malo vibriral.tudi on sam je ugotovil,da bi pri doj?e znamkah bilo kar nekaj vibracijv glasu.

Z nemci pa je primerjal tega citroena,ker je ugotavljal,da se jim je ?e zelo pribli?al-tako po obliki,sami vo?nji in pa tudi izdelavi.

 

In kako to vpliva na vodljivost? MAl je vseen treba met stika s podvozjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kako to vpliva na vodljivost? MAl je vseen treba met stika s podvozjem

 

Saj to je bistvo, da je potencirana neodvisnost vsakega kolesnega premika in, da ima kolo vedno stik s podlago. Hidravlika uravnavana z elektoniko omogo?a sledenje kolesa neravnini. Zibanje je pa onemogo?eno s pravo?asno reakcijo zapornega ventila na vsakem kolesnemu cilindru. Ne gre samo za hidravli?no bla?enje marve? obstajajo ?e pneumatski bla?ilci. V sklopu sistema je ve? bunk, ki imajo na polovici krogle membrano, ki odvaja oljni del od zra?ne komore, napolnjene z du?ikom. V starih bunkah je bil pritisk du?ika cca 55 at. Namen teh bunk je bla?enje hidravli?nih udarov. Pri nabijanju se v bunki absorbira dolo?ena koli?ina hidravli?nega olja iz cilindra, ki se je na grbini stisnil, ki se pozneje kontrolirano vra?a v cilinder in ga vra?a v prvotni polo?aj.

?e hydroactiva II je imela ?ivljenjsko dobo bunk in hidravli?ne teko?ine 5 let, ali 200.000 km. V praksi pa sinteti?na teko?in hidrosistema zdr?i tudi 10 in ve? let, bunke pa tudi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem ve? jajc, ve?ja mo?nost da kaj crkne, moje skromno mi?ljenje, velja pa za vse.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp s tem se pa res strinjam... ta vsemogo?e elektronika nam n? dobrega ne prna?a v smislu rednih okvar... <_<

 

100% resni?no. <_< Mislim,da tako dobrih avtov kot so bili, ne bo ve?.Vse naredijo in vgradijo ko pa je potrebno kaj popraviti, pa se zatakne.Pa? vse gre prehitro,premalo je stestirano in servisi ne morejo ve? uspe?no slediti tej tehnologiji.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko tudi jaz dodam nekaj na temo elektronike.

Res je ve? je je ve? je lahko te?av. Vendar se temu v sodobnem avtomobilskem svetu ne da izogniti. Tako, da razen, ?e ne kupite kake dacie, tate, greatwalla ipd, naletite na elektroniko. Ko berem o te?avah mazda?ev z novej?imi stroji, ne vidim ni? manj?ih te?av, kot so recimo pri moji blagovni znamki. ?e ve? moj 9 let star C5 ?e vedno suvereno laufa. In imel sem veliko manj te?av kot nekdaj na BX, ko so mi nagajala elektri?na stikala, ki pa sem se jih nau?il sam servisirati. Ko pogrunta? kako se neko "satelitsko" stikalo razstavi in o?isti? kontakte, nato ponovno sestavi?, si vesel, da stvar z ni? stro?kov deluje naprej. Tudi YavarYe prihrani marsikateri ? na vzdr?evanju, ker ve?ino stvari obvlada bolj?e kot serviserji, ki znajo ob te?avah samo zamenjati cel sklop, pa ?e to ne zadenejo vedno. Ni? koliko krat sli?imo o guljenju strank na raznih "strokovnih" servisih in tudi zaradi tega je pri nekaterih blagovnih znamkah ve? nerganja nad kvaliteto.

 

Je pa dejstvo, da je zaradi elektonike veliko manj mo?nosti za sistem sam svoj mojster.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko tudi jaz dodam nekaj na temo elektronike.

Res je ve? je je ve? je lahko te?av. Vendar se temu v sodobnem avtomobilskem svetu ne da izogniti. Tako, da razen, ?e ne kupite kake dacie, tate, greatwalla ipd, naletite na elektroniko. Ko berem o te?avah mazda?ev z novej?imi stroji, ne vidim ni? manj?ih te?av, kot so recimo pri moji blagovni znamki. ?e ve? moj 9 let star C5 ?e vedno suvereno laufa. In imel sem veliko manj te?av kot nekdaj na BX, ko so mi nagajala elektri?na stikala, ki pa sem se jih nau?il sam servisirati. Ko pogrunta? kako se neko "satelitsko" stikalo razstavi in o?isti? kontakte, nato ponovno sestavi?, si vesel, da stvar z ni? stro?kov deluje naprej. Tudi YavarYe prihrani marsikateri ? na vzdr?evanju, ker ve?ino stvari obvlada bolj?e kot serviserji, ki znajo ob te?avah samo zamenjati cel sklop, pa ?e to ne zadenejo vedno. Ni? koliko krat sli?imo o guljenju strank na raznih "strokovnih" servisih in tudi zaradi tega je pri nekaterih blagovnih znamkah ve? nerganja nad kvaliteto.

 

Je pa dejstvo, da je zaradi elektonike veliko manj mo?nosti za sistem sam svoj mojster.

 

Sirius,pozablja?,da je tvoj stroj star 9 let in ima par deset kil manj elektronike in ?ic noter.

Slu?ajno dela moj sodelavec na servisu tvoje znamke v KP in kar pozanimaj se,kak?na ?tala je bila z prej?njo generacijo C5 (se pravi prav tvoj voz) glede elektronike.Gledati je treba v celoti,koliko ljudi realno pove za napake na avtih (mi tukaj gor smo po?teni :rolleyes: ) in koliko ljudi,ki ima okvare na avtomobilih, ni na forumih.

Potem je realen (ali skoraj) samo podatek ,ki ga objavi Adac in podobne ustanove glede pokvarljivosti avtov.

Sicer se pa prav pri vsaki znamki avtov najde kdo,ki z njim nima res nobenih problemov.

Verjetno je odvisno od izmene in kon?nih kontrolorjev. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius,pozablja?,da je tvoj stroj star 9 let in ima par deset kil manj elektronike in ?ic noter.

Slu?ajno dela moj sodelavec na servisu tvoje znamke v KP in kar pozanimaj se,kak?na ?tala je bila z prej?njo generacijo C5 (se pravi prav tvoj voz) glede elektronike.Gledati je treba v celoti,koliko ljudi realno pove za napake na avtih (mi tukaj gor smo po?teni :rolleyes: ) in koliko ljudi,ki ima okvare na avtomobilih, ni na forumih.

Potem je realen (ali skoraj) samo podatek ,ki ga objavi Adac in podobne ustanove glede pokvarljivosti avtov.

Sicer se pa prav pri vsaki znamki avtov najde kdo,ki z njim nima res nobenih problemov.

Verjetno je odvisno od izmene in kon?nih kontrolorjev. ;)

 

Nekaj sem ?e napisal na to temo.

Dve leti nazaj sem imel tudi jaz "?talo". Najprej poleti na 35°C nisem mogel ugasniti lu?i. Pri?el je v po?tev samo odklop akumulatorja, kar je enostavno, ker je namesto klasi?nih klem sponka. Ta zadeva je se je pojavljala samo na velikih vro?inah. S?asoma je pri?lo do popolne blokade relaja v polo?aju uklopljeno. Na servisu sem dobil rabljeni elektronski sklop za 50 ? (nov stane veliko ve?). Na "pokvarjenem" servisu bi mi napako odprvili po enakem postoku, le da bi zamenjavo mastno ra?unali. Starega bi prodali za novega.

Od takrat lu?i delujejo brez te?av. Torej tu je ?lo za dejansko napako.

Druga te?ava, ki dejansko to ni bila je bila, ali bolje re?eno so bile te?ave zaradi slabega akumulatorja. "?tekala" je koda za v?ig motorja, v?asih se je motor na?gal, niso pa delovali merilniki obratov in hitrosti. Po zamenjavi akumulatorja so te?ave ?ude?no zginile. Na "pravem" servisu bi mi svetovali zamenjavo celotne table z merilniki, v nevednosti bi verjetno na to pristal in klel C.

Imel sem ?e eno nenavadno odpoved. Crknil je merilnik hitrosti. Kot se za pravi servis spodobi so ?e pogruntali kako se zamenja neka tuljavica, namesto celega merilnika, popravilo je nekajkrat cenej?e od zamenjave.

 

To je to na 200.000 prevo?enih km. Pri?tejem ?e ?i??enje FAP- a v lastni re?iji s sosedom mehanikom(demonta?a in pranje), ki bi ga na "pravem" servisu kar zamenjali z regeneriranim za ceno 400-500?. ?e vse to se?tejemo, bi na "pravem" servisu vse te napake in "napake" odpravili za ve? kot 3000?, jaz pa bi preklinjal "francoza", ki je tako problemati?en avto.

 

Veliko je odvisno od tega kak?ne servise imamo. ?al ve?ina ni dorasla naglemu razvoju avtomobilske tehnike. Vse preve? je nepotrebnih zamenjav in nepotrebnih stro?kov, slika o neki blagovni znamki pa je lahko izkrivljena.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

To je to na 200.000 prevo?enih km. Pri?tejem ?e ?i??enje FAP- a v lastni re?iji s sosedom mehanikom(demonta?a in pranje), ki bi ga na "pravem" servisu kar zamenjali z regeneriranim za ceno 400-500?. ?e vse to se?tejemo, bi na "pravem" servisu vse te napake in "napake" odpravili za ve? kot 3000?, jaz pa bi preklinjal "francoza", ki je tako problemati?en avto.

 

 

To je lep primer, da si se v bistvu moral znajti in zadevo re?iti sam - 95%voznikov in lastnikov se pa? ne in pla?ajo polno ceno.

 

?e gledam mojo prej?njo ?estko so mi vse napake odpravili v garanciji in nisem pla?al ni? in po skoraj pet letih (140.000km) lastni?tva nisem imel izrednega stro?ka razen akumulatorja ampak to je pa? potro?na roba.

 

To recimo potrujeje tudi Autobildova testiranja kjer je recimo M6 benz med 60 testiranimi avtomobili ?e vedno na prvem mestu z 0 kazenskimi to?kami. Mazda 5 diesel je druga z eno kazensko to?ko. Recimo edini Citroen na lestvici je C8 na 57. mestu s 45 kazenskimi to?kami, edini Peugeot pa ?e mesto za njim. Tudi veliki Renaulti (Megan in Laguna) dr?ijo konec lestvice z 51.mestom le en Francoz (Clio) se je izkazal z 16. mestom in "samo"12 kazenskimi pikami.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moje letne Bridgestonke bodo po tej sezoni končale tam, kamor sodijo. Na odpad oziroma med odslužene pnevmatike. Potem pa gremo v nabavo resnih gum. 
    • Jaz imam prvovgradne Bridgestone Alenza ... pa so po dveh letih se kar OK ... Niso ravno visek ... ampak niso pa tudi tako slabe, kot nekateri pišejo, da na mokri cesti skoraj niso za vozit  ...    Se pa lepše pelje sedaj s zimskimi Goodyear Performance ...  ... 
    • Jaz tud mislim, da ne... Po moje je tudi odvisno v kateri dimenziji so narejene. Ne rečem, da nisem že vozil boljših gum, ampak vseeno za prvo vgradnjo te sploh niso tako slabe.   Recimo, če primerjam z zimskimi GY UG7, ki imam zdajle gor (čeprav to niso ravno smiselne primerjave) so Bridgstonke bistveno bistveno bolj tihe in prijetne. Veliko bolje držijo smer in popravljanje z volanom skoraj ni potrebno. Na normalno grobem asfaltu se tudi v mokrem znajdejo dobro, na gladkem in mokrem pa res ne najbolje.   Tudi kakšen hitrejši ovinek se z njimi odpelje res lepo, z zimaki pač ne, ampak to je pač normalno, ker zimaki niso za divjat.   Poraba z Bridgestonkami je tudi manjša kot z GY.
    • Ker pomaga, če na drugi strani nekdo tlači noter, bom verjetno nanj navezal foršpan. Če mi uspe izvleči koaksialca, je potem verjetno najbolje vse UTP najprej izvleči ven in namestiti nove? 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.