Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No na o?etovi M6 ne dela hupa in lu? za vzvratno vo?njo, hupe ne najdem nikjer na sprednjem delu, tko da me zanima kje to?no sploh je? Za lu? je pa majster na mazda servisu rekel naj se pogleda stikalo, ki naj bi se nahajlo pod akomulatorjem, samo to mi nikakor ne gre v glavo ali ni tako da se to stikalo ponavadi nahaja v neposredni bli?ini prestavne ro?ice?? ?e kdo ve kje se nahaja stikalo, prosim ?e pove in razlo?i kako zgleda da bom vedel kak?no zadevo to?no iskati!! Aja gre se za mazdo 6 2.0 diesel, l.2003

 

Hvala za odgovore!

panoramska.jpg
Napisano

Najprej preveri vse varovalke!

 

Hupe so ponavadi nekje pod sprednjimi lu?mi, ne vem pa to?no kje ima M6

 

Stikalo za vzvratno vo?njo je pa nekje na menjalniku, ponavadi gresta dve ali pa ena ?ica ven iz njega. Izgleda pa kot kak ?ep za izpust olja.

Napisano

Varovalke preverjene, ?arnica menjana, tako da ostane samo ?e stikalo ali pa zani? napeljava!

Aha sem videl nekaj podobnega na menjalniku, zgledalo mi je kot kak senzor za kak nivo olja, verjetno bo to to!

panoramska.jpg
Napisano

Hmm, no zdaj sem z multrimetrom preveril ?e je tokokrog skozi stikalo in je (sklepam da je stikalo uredu) probam potem ?e skozi ostalo napeljavo in spet sklenjen tokokrog, ne glede ali je avto v vzvratni, ali kateri koli prestavi. Ali to pomeni da je nekje kratek stik v napeljavi do zadnje lu?i, ali sem se jaz narobe spravil merit?? Ali se komu kaj sanja kako ?e lahko preverim ?e je stikalo v redu, ker novo pride okloi 100?.

panoramska.jpg
Napisano

Update: no z multimetrom sem preveril delovanje stikala, bi rekel da 95% deluje, ker ko je v prostem teku ne ka?e multimeter ni? (oz. neskon?no) ko pa pre?altam v R se pa poka?e upornost skozi tokokrog.

Sem pa potem poisku?al na konketor ki pride na stikalo priklopiti napetost 12V da bi videl ?e ?arnica sveti, pa ni bilo ni?, edino v ?katli z varovalkami (in kjer so tudi neki releji) je pri?lo do delovanja nekega releja... ?e gdo kaj ve? ve o teh relejih, bi prosil za razlago, zakaj so tam in ?emu slu?ijo in ali je morda v tem te?ava.

panoramska.jpg
Napisano

Dej kable dol s stikala, pa jih skleni. ?e se bo rikverc lu? pri?gala, pol je o?itno stikalo zani?. ?e se pa tudi tako ne bo pri?gala, pol pa je napaka nekje drugje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.