Skoči na vsebino

Alko alko, ja te volim a ti me baca?

Ustvari kratki URL


Mraušk Mčk

Priporočeno sporočilo

Zanimiv rezultat testov - ?enske trezne s slab?im reakcijskim ?asom, kot mo?ki z litrom v riti. Pri tem da so organizatorji, razo?arani nad premajhnim vplivom alkota, za?eli med testom goljufati in enolitra?em ukinili tretjo zavorno lu?:

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/alkoh...cijski_cas.aspx

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej se heca? a ne, s tisto pripombo o kao premajhnem vplivu alkota?

 

?al tale preizkus ne pove veliko ali pa zelo veliko. Gre namre? zato, da se dokazano reakcijski ?as zmanj?uje, ko alkoholiziranost nara??a.

 

Po drugi strani pa je preizkus alkoholiziranosti narejen slabo saj bi morali meriti dejansko alkoholiziranost s pihanjem in preveriti ali stanje alkohola v izdihanem zraku ali pa stanje alkohola v krvi.

 

Velika razlika je ali ima dedec 100kg lastne te?e bejba pa recimo dobrih 50kg tako, da je tak?no navajanje podatkov bolj tko tko. Bistven podatek je tudi kolik?na je vsebnosta alkohola v tem vinu pa v kak?nih presledkih so to pili. Ker po tem, da so za vsak preizkus porabili nekaj minut samo za pripravo in da so nekaj minut verjetno tudi "vozili" predno so naredili 5 meritev je pa? od prvega pitja alkohola do zadnjega minilo kar nekaj ur in precej alkohola se je ?e odstranilo iz telesa.

 

Bistveno pri vsem tem pa je to, da to niso realne situacije saj je ?lo za mirujo?a vozila in vsi udele?enci so to?no vedeli, da se bo nekaj zgodilo in so bili maksimalno skoncentrirani samo na zavorne lu?i sprednjega vozila. To je v normalnem prometu ?isto nemogo?a sistuacija saj je treba procesirat ?e na desetine drugih dogodkov med vo?njo. To je tudi gospa proti koncu videa zelo lepo razlo?ila, da je ?lo tukaj le za enostaven reakcijski ?as, ki ne pove prav dosti ali pa skoraj ni? in da je veliko bolj pomemben reakciski ?as odlo?anja, kaj bomo naredili ob zaznavi spremembe v prometu - ali zavirali, ali obvozili oviro na levi, na desni strani ipd.

 

Men osebno je bil tale test kr neki in ?koda ?asa, ki so ga porabili zanj saj bi ga veliko bolje izkoristili tako kot so alkoholiziranost testirali pri Mythbusterjih med vo?njo po poligonu, da se simulira realno dogajanje v prometu, pri slab?i vidljivosti (tema), a bodo videli pe?ce, ali bodo vozili naravnost po sredi pasu, ali bodo znali zvoziti ovinek, ustavili pri stop znaku, pa da ne na?tevam naprej. To bi na vranskem lahko naredili in bi bil test res lahko referen?en tko pa je ?al na nivoju nabijanja in pametovanja za ?ankom :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, tale test je bolj tako tako. Saj po litru vina imam ?e jaz mal slab?e reflekse pa sem ga vajen. :vino:

 

Da so s testom ustrelili mimo so pogruntali tudi organizatorji, zato spreminjanje pogojev testiranja med samim potekom in posledi?no ?e ve?je razvrednotenje testa.

 

Koliko je kdo v alkoholiziranem stanju nevaren, ni odvisno samo od vpliva opojne substance na motoriko, pa? pa tudi na psiho. Nekateri ?e po enem piru dobijo krila :cheers:

 

Sam osebno poznam ljudi, ki so trezni za volanom bistveno nevarnej?i od nekoga z litrom v riti. Pa ne mislit, da odobravam prekomerno pitje pred vo?njo, pa? pa bi odobraval periodi?ni preizkus psihofizi?nih sposobnost vseh udele?encev v cestnem prometu. Uglavnem, avtu na tehni?nem sondo v auspuh, lastnika pa ta?as na tipke testerja motorike.

 

Pa na zdravje :pepsi:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisem bral vsega kar si napisal ampak je test v nekaj delih

 

se ta: http://www.siol.net/Avtomoto/Nasveti/Alkoh.../Alkotesti.aspx

 

Hvala Labi... in to?no tole potrjuje kar sem napisal - deci majo precej ni?jo stopnjo alkota v krvi tako, da direktna primerjava ni mo?na. Se pa izka?e, da po dveh kozarcih vina je to kar zgornja meja, ?e ima? vsaj 70kg lastne te?e po litru so pa ?e vsi kar lepo potrjeni.

 

 

 

p.s.: najbolj sme?na je una de?va s tisto butasto kapo, kako ima v videu ?e krepko rde? nos - policaju ?e za pihat ne bi blo treba dat pa bi vidu, da je pijana :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.