Skoči na vsebino

na mazdo dajam nove feltne,gume,vzmeti...povejte kaj mislte

Ustvari kratki URL


Joshh III

Priporočeno sporočilo

zdravo prvo vsmskp!vozm mazdo 6 letnik 2004,in sm se odlocu da bom dal gor nove gume,feltne vzemti...pa povejte kaj si mislte...18x8.5 5x141.3 ET40 235/40R18 Ponteza RE050A XL pa vzmeti h&r znizano 35mm...

 

 

zdej mi pa ovejte uni k mate kej vec znanja o temu,kaj vse mi ne bo stimal...a mi bo drgnl po blatnikih,a se bo dal homoligerat,pa ce bo vse tko k treba...v a3m mi pravjo d bo kao vse kul...sam me zanima se vase mnenje!

 

lep pozdrav...pa hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdravo prvo vsmskp!vozm mazdo 6 letnik 2004,in sm se odlocu da bom dal gor nove gume,feltne vzemti...pa povejte kaj si mislte...18x8.5 5x141.3 ET40 235/40R18 Ponteza RE050A XL pa vzmeti h&r znizano 35mm...

zdej mi pa ovejte uni k mate kej vec znanja o temu,kaj vse mi ne bo stimal...a mi bo drgnl po blatnikih,a se bo dal homoligerat,pa ce bo vse tko k treba...v a3m mi pravjo d bo kao vse kul...sam me zanima se vase mnenje!

 

lep pozdrav...pa hvala

 

Kot prvo,vozil se bo? kot v valjarju (brez vzmeti),ker kot si verjetno ?e sam opazil,je ?e original M6 trda.

ko bo? dal gor ni?je vzmeti bo ?e bolj trda,ko bodo gor ?e ekstremno nizko prese?ne 18-ke ?e bolj.

Sicer je to stvar okusa in gu?tov.

Kar se ti?e ?irine feltne 8.5 in ET-ja 40 pa ne bo ?lo pod blatnik sigurno.Tudi z homologacijo bo hudi?,ker

ne vem,?e je noter ta dimenzija (prej 225/40/18).

Bodo ?e drugi kaj dodali...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo,vozil se bo? kot v valjarju (brez vzmeti),ker kot si verjetno ?e sam opazil,je ?e original M6 trda.

ko bo? dal gor ni?je vzmeti bo ?e bolj trda,ko bodo gor ?e ekstremno nizko prese?ne 18-ke ?e bolj.

Sicer je to stvar okusa in gu?tov.

Kar se ti?e ?irine feltne 8.5 in ET-ja 40 pa ne bo ?lo pod blatnik sigurno.Tudi z homologacijo bo hudi?,ker

ne vem,?e je noter ta dimenzija (prej 225/40/18).

Bodo ?e drugi kaj dodali...

 

 

a misles d uzamem raj brez vzmeti?zdej je tko ful viskoa...jst sam nocm d mi bo drgnl na vse stvari,pa nucal gume...

 

a misles d uzamem raj brez vzmeti?zdej je tko ful viskoa...jst sam nocm d mi bo drgnl na vse stvari,pa nucal gume...

 

aja pa kasn nej bo pol et pa vse to?d bo pac tko k treba...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen

 

Ker sem se tudi sam odlo?al za nakup 18" plati?? za 6-ko, ti lahko iz prve roke povem kako je bilo s tem pri men.

 

Najve?ji problem je najti plati??a s pravim ET-jem za 18" in ?irino 8J mora biti ve?ji od 50 druga?e ti bo drgnilo ob blatnik.

 

Sam sem nad tem iskanjem obupal in kupil original 17-ke (seveda rabljene-cena ugodna)

 

Glede 18" bi dal gor samo od RX8-ke, ?e kdo ve za kak?ne naj mi sporo?i. ?e bo cena ugodna, jih vzamem takoj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen

 

Ker sem se tudi sam odlo?al za nakup 18" plati?? za 6-ko, ti lahko iz prve roke povem kako je bilo s tem pri men.

 

Najve?ji problem je najti plati??a s pravim ET-jem za 18" in ?irino 8J mora biti ve?ji od 50 druga?e ti bo drgnilo ob blatnik.

 

Sam sem nad tem iskanjem obupal in kupil original 17-ke (seveda rabljene-cena ugodna)

 

Glede 18" bi dal gor samo od RX8-ke, ?e kdo ve za kak?ne naj mi sporo?i. ?e bo cena ugodna, jih vzamem takoj.

 

ma ja nwm vem sploh sam vec...men v a3m zagotavlajo,d to ne bo problem mam vse narocen,oni mi to postimajo...in nej nebi blo problemov...sej ce pa bo jim bom pa **** ***** :> ker sm jim 5x reku..."da mi slucajno ne bo drgnl po blatnikih,itd...sam k nwm kok jim zaupat...sam ok,ce pravjo tko...bo ze drzal...al kaj? jao...obol...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glej a3m nima pojma, 2 ti govorita in se jaz ti recem da bo drgnilo (meni je drgnilo se ET 40 pa sem mel 7.5 sirino in 205 gume)

(in nima veze ce das vzmeti al ne, v vsakem primeru bo drgnilo)

 

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

 

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

 

aja,pa dej pol pa mi priporocite kasne nej bodo gume,jst sm vem d morjo bit 18col...k 17 so bv (moje mnenje)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma sej ce pa bo pa ne uzamem,pa ko jih **** sej men je itaq sumlivo to cist...

aja,pa dej pol pa mi priporocite kasne nej bodo gume,jst sm vem d morjo bit 18col...k 17 so bv (moje mnenje)

 

Za 18" bi jaz vzel gume 225/40 R18

za 17" pa 215/45 R17 (?irina plati??a 7J), ?e je ?irina 8J bi pa vzel 225/45 R 17

 

To je moje mnenje

 

P.S. Drugi? se poskusi prej pozanimat, kaj kupuje?, ker na tem forumu nekateri vedo o Mazdah vse v detajle

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glej a3m nima pojma, 2 ti govorita in se jaz ti recem da bo drgnilo (meni je drgnilo se ET 40 pa sem mel 7.5 sirino in 205 gume)

(in nima veze ce das vzmeti al ne, v vsakem primeru bo drgnilo)

 

Pri 16" feltni in ?irini 205, in napa?nem TE ti bodo v?asih na kakem ostrem speljevanju ali pa ovinku podrsale gume zadaj to vem iz izku?enj, ker v?asih pelem zadaj 2 orng mo?akarja. sramezljiv

 

Druga? je pa ?isto ok dimezija 215 45 17, res pa da ?e zmeri zgleda kot terenc.

 

Pa ?e to am ima? ti navor al breznavor ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Njim je glavo, da te nategnejo kot ?igumi. :glare: Preslabe izku?nje mam z njimi.

 

Druga?e pa kolikor vidim je problem pri spu??enih Mazdah 6 tudi to, da imajo dolgo medosno in hitro podrgnejo s trebuhom kje.

 

en u celju ma modro metalik 6ko, modro-vijol?ni xenoni, 17ke meybe 18ke dotz feltne (nwm ugibam), spu??ena pa da se zgornjega dela gum ne vidi... in mamo le?e?ga pred ?olo in vedn sreda avta potegne... pomoj kak auspuh... kaj vem.. nekaj ?remfa pa lahk gre ?ist po?as.. zdej se je nau?o po diagonali it...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Njim je glavo, da te nategnejo kot ?igumi. :glare: Preslabe izku?nje mam z njimi.

 

Druga?e pa kolikor vidim je problem pri spu??enih Mazdah 6 tudi to, da imajo dolgo medosno in hitro podrgnejo s trebuhom kje.

 

dolga medosna ni kriva, ampak dolgi sprednji previs, se pravi razdalja od odbijaca do osi kolesa..to tepe mazdo 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dolga medosna ni kriva, ampak dolgi sprednji previs, se pravi razdalja od odbijaca do osi kolesa..to tepe mazdo 6

 

Aha zato jaz kdaj pa kdaj podrsam po tleh, pa je stock vse kar se podvozja ti?e. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al je to?no tako in sploh je ?urka parkirat ob ?ist navadnem plo?niku, ker nikoli nisi ziher, da ne bo zaru?ilo. Zato mi na kraj pameti ne pade, da bi ?el karkoli ni?at, ker je itak vse skupi prenizko, Raje se kolikortoliko normalno pelem kot pa da bi bil zame vsak le?e?i policaj cel projekt kako brez ?kode priti ?ez. :punk:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al je to?no tako in sploh je ?urka parkirat ob ?ist navadnem plo?niku, ker nikoli nisi ziher, da ne bo zaru?ilo. Zato mi na kraj pameti ne pade, da bi ?el karkoli ni?at, ker je itak vse skupi prenizko, Raje se kolikortoliko normalno pelem kot pa da bi bil zame vsak le?e?i policaj cel projekt kako brez ?kode priti ?ez. :punk:

 

Sva ?e 2.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje: ker je moj avto uvo?en iz Italije ima v homologaciji (iz LPP) samo dimenziji 195/65/15 in 205/55/16. Glede na to, da imajo v SLo pa homologirane tudi druge dimenzije me zanima, ali se da to samo dopisat v homologacijski karton ali moram skozi celoten postopek homologacije...?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No problem....samo na LPP pa takso pla?at in to je to... :bravo:

 

Kaj pa ?e ho?em dimenzijo mal spremenit... recimo iz 225/45 R18 v 225/40 R18? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje letne Bridgestonke bodo po tej sezoni končale tam, kamor sodijo. Na odpad oziroma med odslužene pnevmatike. Potem pa gremo v nabavo resnih gum. 
    • Jaz imam prvovgradne Bridgestone Alenza ... pa so po dveh letih se kar OK ... Niso ravno visek ... ampak niso pa tudi tako slabe, kot nekateri pišejo, da na mokri cesti skoraj niso za vozit  ...    Se pa lepše pelje sedaj s zimskimi Goodyear Performance ...  ... 
    • Jaz tud mislim, da ne... Po moje je tudi odvisno v kateri dimenziji so narejene. Ne rečem, da nisem že vozil boljših gum, ampak vseeno za prvo vgradnjo te sploh niso tako slabe.   Recimo, če primerjam z zimskimi GY UG7, ki imam zdajle gor (čeprav to niso ravno smiselne primerjave) so Bridgstonke bistveno bistveno bolj tihe in prijetne. Veliko bolje držijo smer in popravljanje z volanom skoraj ni potrebno. Na normalno grobem asfaltu se tudi v mokrem znajdejo dobro, na gladkem in mokrem pa res ne najbolje.   Tudi kakšen hitrejši ovinek se z njimi odpelje res lepo, z zimaki pač ne, ampak to je pač normalno, ker zimaki niso za divjat.   Poraba z Bridgestonkami je tudi manjša kot z GY.
    • Ker pomaga, če na drugi strani nekdo tlači noter, bom verjetno nanj navezal foršpan. Če mi uspe izvleči koaksialca, je potem verjetno najbolje vse UTP najprej izvleči ven in namestiti nove? 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.