Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ekola!

 

Pa sm skuru 1. tank z mojo ma?ino!

po ra?unalniku je bila poraba 8,6l naredil sm m 533 km in ?e ni svetila lu?ka natankal pa slabih 46 litrov!

Celotna poraba se do decilitra ujema kot ?e ra?una? na pe?!

ni slabo za 1. tank! :)

 

no... pa kaj sem ti jaz reko ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Uklopko ?estitam...

 

Le liter ve?ja poraba za 45 KM razlike (+?ir?e in ve?je gume) napram moji srebrnjakinji.

 

Je pa nekaj ne, ker smo ?e pri porabi....

 

Ve kdo zakaj BC toliko prej naznani preostalo kilometra?o (remaining mileage)? Resda se vedno nekako ujema preostalih 50km(po BC) z vklopom lu?ke za rezervo, a me moti predvsem dejanski volumen rezervoarja. V posodo namre? nisem nikoli nato?il ve? kot 47 litrov ob konstantno enakih reakcijah BC-ja in lu?ke za rezervo. Je potemtakem tovarni?ki podatek o volumnu posode za gorivo 55 litrov realen ali gre za pred?asno (morebiti tudi preventivno) reakcijo BC-ja?

 

Thanx. B)

58461.png
Napisano

Vsi ugotovaljajo, da nekaj ne ?tima. :blink:

 

Ja,pri vseh je prehitro prazen. :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja,pri vseh je prehitro prazen. :P:D

 

To itak :bravo: sam zgleda, da japonski liter pri Mazdi ni enak evropskemu :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jst se pa lah pohvalm, da odkar sm izklju?u kratke relacije z avtom in grem raj s kolesom, mi je padla poraba za dobe 1,3L na 100 km, s tem da sm ?ele pr polovici kestla izklj?uju kratke rlacije. Nazadnje sm naredu 657 km pa ?e lu?ka ni posvetla, pa tud cager ?e ni biu na dnu, pa ?e recmo predvidevamo da je blo sam ?e 5L not, pa sigurn ga je blo ve?, nanese poraba 7,6L/100km :bravo:

?koda sam k nism prec pouhnga tanku da bi vidu kako bo z naslednjim kestlom :D

Upam da ?e se bom res sam na relacije vozu da bi naredu 780 km z kestlom tko k je enkrat fotru ratal :blink:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Evo, obljuba dela dolg in tu je moj zadnji ro?ni izra?un:

 

S 44,26l sem prevozil 707 km. To pomeni, da sem imel porabo 6,26l :bravo:

Vo?nja je bila vsakdanja. Sedaj pa ?e zanimivost: BC mi je kazal povpre?no porabo 6,3l. A je mogo?e, da je zadeva tako natan?na??? ?zmeden?

 

Evo ?e naslednji izra?un:

Z 48,57 l sem prevozil 757,4 km. Poraba torej 6,41l. BC zopet v nulo natan?en 6,4l :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Vem, da se je ?e pisalo o tem, pa vseeno. ?e kdo ve.

Imam M3, Diesel, 90KM tank naj bi imel 55l., vendar meni ni nikoli ?e uspelo nato?it ve? kot 48l. s tem, da sem ?e zelo trepetal ali mi bo uspelo priti do pumpe.

Zanima me koliko je vam uspelo najve? nato?it?

 

Me pa malo presene?ajo va?i podatki o porabah va?ih konji?kov, zgleda sami dirka?i klele.

Jst sem zelo zadovoljen s svojo porabo, res da imam uglavnem relacijo in da sku?am vozit po AC med 100 in 120km/h.Mi je pa uspelo porabo spravit pod 5l, s tem, da je bilo skoraj pol kilometrov narejono z vkljopljeno klimo, sam da sem jo pred klanci in med prehitevanjem uga?al.

To?il 47 l., napravil 960 km

To?il 45 l., napravil 930 km

Napisano

Lepo porabo ima?, ni kaj :bravo: Jaz ne vem kako ni?je ?al ne morem imeti. Rakitni?ki klanci vsak dan naredijo svoje :( - ampak dajo pa tudi u?itka :danzoman::D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Ah klima gor dol, to pri porabi ne prinese 1 dcl, tudi pri mojem suckerju, pa ni dizel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Totajota: 7.15

 

Mazdovje: 7.29

 

Sem pa Tojoto u?er tanku, Mezga oz. mulo pa dans, tko da ?e dobr d so finance zlo na nivoju, drga? bi bla ?e kr orng kriza, na dva konca dnar metat! :o:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pozdravljeni!

Imam novo Mazdo 6 diesel 2.0 GTA 140 Km.Ko berem tole va?o debato se porabe zelo razlikujejo in odstopajo.Moja mazda bi morala imeti po tovarni?kih podatkih porabo:mesto 6,8 , zunaj mesta 5,7 ,kombinirano pa 5,7l. ?e grem na relacijo naprimer Ljubljana-Gorica-Ljubljana umirjena vo?nja sam in nobene prtljage na avtocesti tempomat na 130Km na uro v ?esti prestavi je na koncu povpre?na poraba 7,5l na 100Km :vino: kar se mi zdi odlo?no preve? .Na servisu so rekli,da je avto ?e nov in se mora zlaufati in da se bo poraba umirila.Kaj vi mislite?Sedaj grem na morje in bomo obte?eni.me zanima kak?na bo poraba potem.Vam sporo?im.

 

Lep pozdrav

Lado

Napisano

Evo,pa sem nazaj doma.Naredil 1500 km in povpre?na poraba z OMW tistim Power dieslom ai kaj ?e,je bila za dol(polno obte?en avto + dva odrasla in dva otroka = 6,3 l/100).Vo?nja samo avtocesta ,tempomat od 140-160 km/uro. :bravo:

 

Za nazaj tankal Agip blue power in poraba mi je padla na zame zellllooo malih 6l/100.In res gre avto z tem dieslom(Agip) bolj?e,lahkotnej?e in tudi manj kadi pri hitrih pospe?evanjih.Res dobro gorivo. :bravo:

 

 

Napisano

Pozdravljeni!

Imam novo Mazdo 6 diesel 2.0 GTA 140 Km.Ko berem tole va?o debato se porabe zelo razlikujejo in odstopajo.Moja mazda bi morala imeti po tovarni?kih podatkih porabo:mesto 6,8 , zunaj mesta 5,7 ,kombinirano pa 5,7l. ?e grem na relacijo naprimer Ljubljana-Gorica-Ljubljana umirjena vo?nja sam in nobene prtljage na avtocesti tempomat na 130Km na uro v ?esti prestavi je na koncu povpre?na poraba 7,5l na 100Km :vino: kar se mi zdi odlo?no preve? .Na servisu so rekli,da je avto ?e nov in se mora zlaufati in da se bo poraba umirila.Kaj vi mislite?Sedaj grem na morje in bomo obte?eni.me zanima kak?na bo poraba potem.Vam sporo?im.

 

Lep pozdrav

Lado

 

Novi avti res ve? pijejo, poraba se bo umirila, n? bat. Po?ak par tiso? km.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Lado, v ?esto prestavo mora? pretaknit pa bo :P:hohoho:

 

Ok, mal heca mora bit zdaj pa k bolj resnim odgovorom:

 

Po?akaj cca 5.000km pa bo? potem videl a se je poraba zmanj?ala.

 

- Druga?e pa ?e bo? malo bolj napumpal gume (cca 0,4-0,5 bara ve? kot je normiran minimum) bo? imel deci do dva manj?o porabo.

- Vozil si verjetno v vro?ini in je klima delovala na polno pa je tu ?e kak?en deci do dva.

- AC poraba pri povpre?ju 130km/h je takoj samo po sebi cca 6,5litra/100km, ?e ima? petvratno ?e kak?en deci gor oziroma pri karavanki dva do tri ve? kot pri ?tirivratni.

 

In ?e vse se?teje? in upo?teva? neulaufan motor je to to. ;)

 

Aja, da ne pozabim, ?estitke pri izboru avtomobila. :bravo:

33112_1.png

Napisano

sori mal off topic ampak lado me zanima kako si zadovoljen s tem avtom ker mislim ga tudi enakega narocit,kero barvo mas pa dej kj slik napopaj gor na forum da vidmo ta stroj..ali pa ce mi mail posljes ker do zdej nisem najdu nobene slike taprave od GTA..

 

lp

 

drugac hud stroj,aja sej sem ze to povedal:):)

 

veliko varnih km..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ma kaj je narobe s to Agipovo nafto? Porabo sem mel zadnji tank 7,0l100/km - sem se od groze kar usedel :( . Tank pred tem pa je blo s petrolovo 6,12l/100km. Vo?nja je bila podobna (same relacije) tako, da zaradi na?ina vo?nje bi lahko bilo le par deci razlike ne pa takole ko je skoraj liter diference.

 

Sem zdele spet Petrol notr natankal pa da vidim, kaj bo na koncu tanka.

33112_1.png

Napisano

Ma kaj je narobe s to Agipovo nafto? Porabo sem mel zadnji tank 7,0l100/km - sem se od groze kar usedel :( . Tank pred tem pa je blo s petrolovo 6,12l/100km. Vo?nja je bila podobna (same relacije) tako, da zaradi na?ina vo?nje bi lahko bilo le par deci razlike ne pa takole ko je skoraj liter diference.

 

Sem zdele spet Petrol notr natankal pa da vidim, kaj bo na koncu tanka.

 

He,he,Boss,bo? moral pridet k meni na izpopolnitvene in?trukcije.Zadnje ?ase meni pije zelo malo. :P(6-6,3 l/100)

Kaj pa,?e je za to kriv "famozni"EGR ventil in bi ga moral tudi ti blokirati?? :D Pol bi ti ziher poraba padla

na stare ?tevilke...

 

Sicer sem pa zdej na dopustu v Quattroruote prebral,kako la?ejo proizvajalci o porabi goriva.(verjetno namenoma).

Pri nekaterih avtomobilih se zla?ejo tudi do 43%(prika?ejo manj?o porabo).Najve? se la?ejo pri BMW-ju

Recimo Passata 2.0 TDI Diesel niso spravili na testu pod 7,9 l/100.Tovarni?ko pa je bilo podano 5.9. :whatever:

Ali pa recimo Toyota Yaris 1.0 deklarirana poraba 5,4 ,izmerjena dejanska poraba=7,2.

Ali pa podoben avto kot Mazda 6,Ford Mondeo 2,0 TDCI,deklarirana poraba 5,9,realna poraba 8,0. itd....

 

Tako,da te na?e porabe,Boss,so zeloooo v redu,glede na izmerjene na cesti v tem prispevku.Je pa res,da so tam vozili me?an cikel(mesto,regionalke in AC).Vseeno je to bolj realno,kot pa tiste meritve na valjih,kjer

ni upora vetra in samo 10 min vozijo 30 km/uro,pol nekaj ?asa 90 km/uro in na koncu ?e malo 130 km/uro.

 

In to vse v idealnih pogojih.Vsa meritev traja kako urico in seveda so rezultati izjemni in z temi pol farbajo ljudi.In vse je regularno po evropskih normativih.No,ameri?ani so se pobunili in je pri njih navedena realna poraba vseh avtov.Upam,da bo to kmalu tudi pri nas,da se ljudje ne bodo sekirali,da je z njihovimi

avtomobili kaj narobe,ker jim "kao" toliko popijejo.

 

 

Napisano

Nisi me potola?il :P

 

Moje 4-letno povpre?je je 6,5 in sem vedno trdil, da ni velikih razlik med dobavitelji goriv v SLO saj so bila odstopanja minimalna (par deci). Klele je pa kr liter - ne bom trdil, da je Agip na splo?no slab (lahko, da je problem v najemniku pumpe, ki je en s.p. (Rudnik)) ampak da sem zdejle ?el ?ele ?etrti? ?ez 7 litrov pri skoraj 170 tankanjih in to pri relacijski vo?nji in temperaturah, kjer klima skoraj ne laufa....hmmm :ne vem:

 

Ne vem no, ?e en naj mi re?e, da ma Agip bolj?o nafto od Petrola in Omv-ja pa se bom glih skregal. :hohoho:

33112_1.png

Napisano

U wish..... :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Zadnjih par tankov, ki jih umerjam:

 

Relacije razli?ne, po AC in lokalcih.

 

Skratka:

Za?etek meritve:

- 6,9l/100km ...kot sem se ?e pohvalil...Bre?ice-Ljutomer-Maribor-Bre?ice

- 7,0l/100km ...ko sem za?el jamrat, da vozim ko stari ?i?o...Bre?ice-Maribor-Bre?ice

- 9,8l/100km ...AC Bre?ice-Logatec in nazaj

- 10,5l/100km ...AC Bre?ice-Logatec in nazaj+klima

- 11,5l/100km ...AC Bre?ice-Ljubljana-Koper-Savudrija in nazaj+klima v eno smer

Ni? klima sploh ve?...na popravilu!

- 8,5l/100km ...lokalne c., Bre?ice-Slo.Bistrica-Ptuj-Ljutomer-M.Sobota in nazaj

- 10,5l/100km ...AC Bre?ice-Logatec in nazaj

Konec meritev.

Trenutni tank ?e umerjam, ma bo poraba tud okol 9,0l/100km...lokalne ceste po okolici Bre?ic, Kr?kega.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.