jures Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Evo, sem ravno se?tel cifre in nastavil nov blokec za pisat... poraba pikakom , kaj je ?e to ? Po dobrem letu zaplinjene vo?nje se lahko "pohvalim" s slede?imi ?tevilkami.Na prevo?enih 16936 km , je steklo to?no 1700 litrov plina in 104 litre benza. Veliko ,malo , primerno.. se spla?a imet lpg..? :ne vem: jah kilometrov ni veliko ampak to ti pravi 1700*0,66 + 104*1,1 za lani = 1236? Samo benz pri isti porabi je to 1985? torej velik prihranek (pol instalacije - ?e dela? 30k na leto je pa? v enem letu povrnjeno Dizel? tebi po teh podatkih zre 10,5L na 100 - boh ne daj da bi bil brez LPG, reci pi?i dizel 7,5L pri 16936km = 1270L * 1,2 =1525? Al sem narobe zra?unal al si pri?paral??? In to orngi pri?paral toliko da se drugo polovico dobis za napeljavo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mokster Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 jah kilometrov ni veliko ampak to ti pravi 1700*0,66 + 104*1,1 za lani = 1236? Samo benz pri isti porabi je to 1985? torej velik prihranek (pol instalacije - ?e dela? 30k na leto je pa? v enem letu povrnjeno Dizel? tebi po teh podatkih zre 10,5L na 100 - boh ne daj da bi bil brez LPG, reci pi?i dizel 7,5L pri 16936km = 1270L * 1,2 =1525? Al sem narobe zra?unal al si pri?paral??? In to orngi pri?paral toliko da se drugo polovico dobis za napeljavo Mogo?e cena avtoplina: Avtoplin PetrolDatum Maloprodajna cena [EUR/L] Prodajna cena brez dajatev Tro?arina DDV 01.01.2011 0,79100 0,58817 0,07100 0,13183 Je pa res da so podatki za lansko leto tako da bo cena kar OK. Kolikor sem sam zra?unal na brzino je bolj realno na teh kilometrih prihranek okoli 400 ojrov investicija se verjetno v 3- 4 letih povrne ?e ne mislijo plina kaj divje dra?it. Citiraj
LabiGT Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 jernic, ti mas drug sistem ce se ne motim? a lahko vec poves, kje tankas itd itd Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 jah kilometrov ni veliko ampak to ti pravi 1700*0,66 + 104*1,1 za lani = 1236? Samo benz pri isti porabi je to 1985? torej velik prihranek (pol instalacije - ?e dela? 30k na leto je pa? v enem letu povrnjeno Dizel? tebi po teh podatkih zre 10,5L na 100 - boh ne daj da bi bil brez LPG, reci pi?i dizel 7,5L pri 16936km = 1270L * 1,2 =1525? Al sem narobe zra?unal al si pri?paral??? In to orngi pri?paral toliko da se drugo polovico dobis za napeljavo Mal si pristransko ceno diesla dal za 0,1? vi?jo od cene benza kar takoj zvi?a ceno pri dieslu za ve? kot 100? ?e pa bi to?no te podatke dal na trenutne cene na Petrolu pa slika za LPG ni ve? tolk ro?nata LPG+benz = 1675? (pri povpre?ni porabi cca 10,5l/100km)benz = 2039? (+364? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 9,5l/100km)diesel = 1572? (-103? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 7,5l/100km) Citiraj
Bossek Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 poraba pikakom , kaj je ?e to ? fina spletna stran Citiraj
Z M A J Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Matr 10.5 se mi zdi kar velika poraba za 2.0 benz oz., kva pa vem, odvisn od re?ima vo?nje! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Mal si pristransko ceno diesla dal za 0,1? vi?jo od cene benza kar takoj zvi?a ceno pri dieslu za ve? kot 100? ?e pa bi to?no te podatke dal na trenutne cene na Petrolu pa slika za LPG ni ve? tolk ro?nata LPG+benz = 1675? (pri povpre?ni porabi cca 10,5l/100km)benz = 2039? (+364? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 9,5l/100km)diesel = 1572? (-103? glede na LPG) (pri povpre?ni porabi 7,5l/100km) govora je o letu 2010 in je izra?un je tam tam enak za dizla in bencinarja - tudi po tvoje ?e primerja? 1572 proti 1675 pri razliki 3h litrov porabe je fant na bolj?em ker ma bencinarja 100? razlike v servisu - grem stavt. Naj omenimo ?e ceno novega avtomobila? Skratka spla?a se ti...?e ne drugega si na istem - najbolj po?teno povedano - s tem da ma? bencinarja realno je takole:http://www.petrol.si/ponudba-na-servisih/z...e-cen#petrol-95izberi diesel, 95 in Avtoplin Pa je razvidno - benz povpre?no 1,2, diesel 1,15 ampak lpg povpre?no ne ve? kolikor sem dal Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe. Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje. ?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika. Citiraj
jures Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe. Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje. ?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika. moj je bil zastonj in brez flash luba Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 moj je bil zastonj in brez flash luba Ti ki ma? privilegije - vpra?i ostale, ki morajo po redni poti takole se je recimo na frumu a.com oglasil direktor podjetja, ki vgrajuje plinske naprave Prins, ko je bila debata o cenah servisov Spo?tovani, ker smo opazili, da prihaja v tem forumu do popolnega zavajanja okrog servisov in "obljubljenih cen" pri napravah PRINS se moramo oglasiti. 1.?al za pisanje v Financah ne moremo odgovarjati. Te?ava pri nekaterih novinarjih je, da pi?ejo na pamet in pri tem je o?itno pri?lo do napake.O?itno so spra?evali ?e katerega drugega monterja ali proizvajalca, ki jim je dal ceno 50 EUR.Pri nas se cene gibljejo od 60 EUR naprej in so odvisne od tega za kateri servisni interval gre.Najdra?ji servis je lahko 180 EUR na 120.000km (gre za kompletno menjavo filtrov in membran na uparjalniku).Tega servisa pa ?e nih?e ni pla?al v celoti, ampak so vsi dobili popust. Ta servis tako stane 140 EUR s popustom.Celotna cena vzdr?evanja naprave do 150.000km bi bila tako 420 EUR.TUKAJ NAJ POUDARIM, DA BI V PRIMERU, ?E BI V SLOVENIJI PLIN IMEL ENAKO KAKOVOST IN ?ISTOST KOT NAPRIMER V NEM?IJI, NIZOZEMSKEM,... IMELI SERVISNI INTERVAL NA 50.000 KM OZIROMA CELO 75.000KM. TOREJ BI BIL STRO?EK SERVISOV DO 150.000KM LE OD 150 EUR DO 250 EUR. 2.Ta, ki se zgra?a zaradi cene servisa 150 EUR naj pove, da je pla?al tako za servis kot za dve Valve Care teko?ini.Da ne bo pomote! Pri nas NE ?ISTIMO filtrov kot se pi?e, temve? jih zamenjamo v celoti. 3.Trenutno je pri nas na 15.000km (le za dolo?ena vozila) brezpla?en pregled, za vse pa velja obvezni servisni interval na 30.000km. Takoj, ko se kvaliteta plina izbolj?a v tolik?ni meri, da bo omogo?ala podalj?anje servisnega intervala bomo to tudi storili. 4.Valve Care deluje popolnoma druga?e kot ostale naprave za mazanje ventilov. Zaradi kvalitete izdelave in ?rpalke (ta deluje s pritiskom od 20-40 varov !!), ki jo uporablja je precej dra?ji od ostalih. Poleg tega ima 100% divider sistem, ki vbrizga popolnoma enako in natan?no koli?ino teko?ine v vsak cilinder posebej.Poraba teko?ine je odvisna od porabe plina. je edini sistem, ki uporablja za natan?en izra?un mazanja porabo goriva.Tako je poraba od 4.000km (Porsche Cayenne, ...) do 30.000km (Renault Clio 1.2, ...). 5.Cena servisov in vgradnje na Honda servisih je dolo?ena s strani Honde in nanjo ne moremo vplivati. Upam, da smo odgovorili na ve?ino va?ih pisanj in podali natan?ne odgovore. Lep pozdrav Citiraj
kowkele Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 Pa sej ni? ne oporekam - sam gola dejstva sem napisal pa je spet ogenj v strehi Aja Jures sem sli?al, da baje servisi za plinsko napeljavo tud niso zastonj pa Flashlube teko?ina ima tudi svojo ceno Se ne kregam sam dejmo vsa dejstva na mizo ne pa da je takoj treba vedno servis diesla omenit kot pa da so ostali servisi djabe. Pa da se tole spet ne bo razvilo v neverending flamewar LPG vs. benz vs. diesel je tu moje mnenje. ?e ?e ima? bencinarja in so tvoje vo?nje v kosu dalj?e od 10km oziroma, ?e ti je bencinar bolj v?e? je LPG nadvse dobra zadeva in ti definitivno pomaga pri zni?evanju stro?kov. Ve? kot prevozi? bolj se pozna razlika. ne vemm kaj vsi govorijo o neki veliki ceni servisa za dizla-moj naslednji redni servis (olje, oljni filter, filter kabine) z delom me bo ko?tal cca 80?. Kar se mi ne zdi drago! lp Citiraj
jures Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 ne vemm kaj vsi govorijo o neki veliki ceni servisa za dizla-moj naslednji redni servis (olje, oljni filter, filter kabine) z delom me bo ko?tal cca 80?. Kar se mi ne zdi drago! lp Mah meni se zdi da nekateri se drzite dizla kot pijanec hloda in ne odstopate od tega. Pa ne me narobe razumet, mam in mel dizle, kot tudi LPG. Skratka, ?e ti je bolj v?e? bencinar potem defakto LPG in si na istem. Meni osebno so ljub?i bencinski konji, ampak teh mora biti toliko ve? kot pri dizlu in si kljub mo?nej?em motorju na istem.Pozimi mi je dizel katastrofa, brez Webasta je u?as, trese ko ....pa samo poglejte (na?tejte napake dizlo in bencinarjev tam od 3h let naprej v na?em forumu - o teh vzdrzevanjih govorim + olju za DPF) ?e pa kdo doma servisira ali pri frendu je pa to poceni ja.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 Ja zgleda da mazda dela bolj?e bencinske motorje kot pa dizelske. No vsaj, je delalla Citiraj
Z M A J Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 @Boss - Flash Luby al kako se ?e imenuje stvar, ?e zdale? ni obvezna! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jernic Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 No, lepo ste razpisali , in prera?unali, hvala.. Sam ne se kregat , pa bo vse kul..pa?, takle mamo ,to so dejstva. Poraba plina preko 10 l. se mi zdi prevelika, tega nisem pri?akoval. Ajde, da bi tudi prej bencina toliko skuril ,bi bilo to v redu. Toda ,pred vgradnjo plina je bila poraba benza povpre?no nekje okoli 8,7 ?e se prav spomnim, nisem nikoli bele?il, to dejstvo pa neprijetno spremeni ra?unico. ?e bi delal ve? km letno, vozil dnevno po AC bi gotovo spet vzel dizla.. Sem pa opazil poleti ,na poti proti morju ,da s hrva?kim plinom ne pridem nikamor ,takoreko?... Motor je toliko izgubil na mo?i, da je tempomat sam izklapljal na dalj?ih klancih. Samo debelo sem gledal ,ni? mi ni bilo jasno, potem sem dojel, da ni z avtom ni? narobe ,da je problem v plinu. In enormno je po?rl, ?e bol me je presenetilo, da ga je ?lo v tank 10-15 litrov manj kot doma.. Tu uspem narediti z enim polnjenjem komot preko 500 km ,v lepi njihovi sem komaj zvozil 300..! Okej, avtocesta , poletna vro?ina... ampak vseeno ,taka razlika ? Vgrajen je teko?i vbrizg ,torej brez uparjalnika, dodatnega mazanja ventilov nima, tankam vedno na Petrol Kajuhova, mi je mimogrede na vsakodnevni poti, le ta pa je primestno mestna ,vsakdanje gu?vanje v Lublano in nazaj ,ni? po AC ali obvoznici.. Na?eloma po za?etnih te?avah zadeva deluje v redu. Na?eloma... Ker z zimskim mrazom ,pod nulo, se je spet pojavilo zoprno cukanje ob speljavanju. Zadeva je zelo mote?a v mestni vo?nji ,ko se cijazim v cincajo?i koloni, prva, druga,prva.. Hecno je to da ob polnem tanku tega cukanja skoraj ni, potem pa bolj ko je prazen, bolj divje zna avto posko?it ob pohojenem gasu v prvi, naprej druga ,tretja ,pa ni ve? te?av. Tako da ..kaj naj re?em po dobrem letu plinske vo?nje ? Nisem ravno preve? navdu?en ,no... Takoj vzamem nazaj staro 6ko.. bila je dizel brez dpfja... ?al jih ne delajo ve?.. Slava ji.. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
jures Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 ja pozimi je problem s petrolovim lpgjem to je znano. Zanimivo jaz sem pa s hrva?kim ve? naredil, ampak napeljava z uparjalnikom....tudi na tem je nekaj Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kowkele Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 Mah meni se zdi da nekateri se drzite dizla kot pijanec hloda in ne odstopate od tega. Pa ne me narobe razumet, mam in mel dizle, kot tudi LPG. Skratka, ?e ti je bolj v?e? bencinar potem defakto LPG in si na istem. Meni osebno so ljub?i bencinski konji, ampak teh mora biti toliko ve? kot pri dizlu in si kljub mo?nej?em motorju na istem.Pozimi mi je dizel katastrofa, brez Webasta je u?as, trese ko ....pa samo poglejte (na?tejte napake dizlo in bencinarjev tam od 3h let naprej v na?em forumu - o teh vzdrzevanjih govorim + olju za DPF) ?e pa kdo doma servisira ali pri frendu je pa to poceni ja.... Mah, meni osebno sploh ni fore, al je bencinc ali dizl. Ko sem kupoval 6, se pri nas pa? ni dobilo bencinarjev. Pa tudi predelava na plin mi ne pride v po?tev, ker imam najblji?jo LPG ?rpalko dobrih 50 km stran. Mi pa gre na ?ivce, ker se v teh debatah zmeraj toliko poudarja, koli stanejo servisi za dizla. Se strinjam, da je veliki bolj drag, ter tudi to, da gre lahko ve? narobe pri dizlu kot pri bencinarju. Vendar pa je v mojem primeru, ko ni ve? garancije, servis res poceni oz primerjiv z bencinarjem-sama vo?nja pa je bolj poceni! lp Citiraj
jures Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 Mah, meni osebno sploh ni fore, al je bencinc ali dizl. Ko sem kupoval 6, se pri nas pa? ni dobilo bencinarjev. Pa tudi predelava na plin mi ne pride v po?tev, ker imam najblji?jo LPG ?rpalko dobrih 50 km stran. Mi pa gre na ?ivce, ker se v teh debatah zmeraj toliko poudarja, koli stanejo servisi za dizla. Se strinjam, da je veliki bolj drag, ter tudi to, da gre lahko ve? narobe pri dizlu kot pri bencinarju. Vendar pa je v mojem primeru, ko ni ve? garancije, servis res poceni oz primerjiv z bencinarjem-sama vo?nja pa je bolj poceni! lp O verjamem da je izven garancije vse ceneje - Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 jaz sem z nakupom mazde 6 dizel naredu odlicno potezo, zadovoljen z voznjo in avtom in porabo /dva minusa edino zaradi menjalnika pa bata, ampak ok se zgodi/ Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Z M A J Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 Men je tut prakti?no ?e vseen s ?im se vozim, zna bit nasledn voz celo Traktorskega pogona, razlog pa ve samo Madmax in morda ?e kdo, ?e bi bil pa? avto primerne sorte! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Sishi Napisano 5. januar, 2011 Prijavi Napisano 5. januar, 2011 Jaz imam venturi LPG sistem ?e skor 2,5 leti. Sestavljen je iz 4 (5) delov: 1-rezervoar s priklju?kom, 2-multiventil, 3-uparjalnik, 4-preklopni modul (5-cevne povezave). Naredil sem 35kkm brez problemov. Do sedaj ?e nisem delal LPG servisa. Izredno zadovoljen.... Poraba relacija cca 9L, AC cca 10L, mesto cca 11L (pozimi tudi do 12) + 2 do 4 dcl bencina. Pred vgradnjo je pil pribli?no 1L manj bencina kot zdaj LPG-ja. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
YavarYe X6V6 Napisano 5. januar, 2011 Prijavi Napisano 5. januar, 2011 No, lepo ste razpisali , in prera?unali, hvala.. Sam ne se kregat , pa bo vse kul..pa?, takle mamo ,to so dejstva. Poraba plina preko 10 l. se mi zdi prevelika, tega nisem pri?akoval.Ajde, da bi tudi prej bencina toliko skuril ,bi bilo to v redu. Toda ,pred vgradnjo plina je bila poraba benza povpre?no nekje okoli 8,7?e se prav spomnim, nisem nikoli bele?il, to dejstvo pa neprijetno spremeni ra?unico. ?e bi delal ve? km letno, vozil dnevno po AC bi gotovo spet vzel dizla.. Sem pa opazil poleti ,na poti proti morju ,da s hrva?kim plinom ne pridem nikamor ,takoreko?...Motor je toliko izgubil na mo?i, da je tempomat sam izklapljal na dalj?ih klancih. Samo debelo sem gledal ,ni? mi ni bilo jasno, potem sem dojel, da ni z avtom ni? narobe,da je problem v plinu. In enormno je po?rl, ?e bol me je presenetilo, da ga je ?lo v tank 10-15 litrov manj kot doma..Tu uspem narediti z enim polnjenjem komot preko 500 km ,v lepi njihovi sem komaj zvozil 300..!Okej, avtocesta , poletna vro?ina... ampak vseeno ,taka razlika ? Vgrajen je teko?i vbrizg ,torej brez uparjalnika, dodatnega mazanja ventilov nima, tankam vedno na Petrol Kajuhova, mi je mimogrede na vsakodnevni poti, le ta pa je primestno mestna ,vsakdanje gu?vanje v Lublano in nazaj ,ni? po AC ali obvoznici.. Na?eloma po za?etnih te?avah zadeva deluje v redu. Na?eloma...Ker z zimskim mrazom ,pod nulo, se je spet pojavilo zoprno cukanje ob speljavanju.Zadeva je zelo mote?a v mestni vo?nji ,ko se cijazim v cincajo?i koloni, prva, druga,prva.. Hecno je to da ob polnem tanku tega cukanja skoraj ni, potem pa bolj ko je prazen, bolj divjezna avto posko?it ob pohojenem gasu v prvi, naprej druga ,tretja ,pa ni ve? te?av. Tako da ..kaj naj re?em po dobrem letu plinske vo?nje ?Nisem ravno preve? navdu?en ,no... Takoj vzamem nazaj staro 6ko.. bila je dizel brez dpfja...?al jih ne delajo ve?.. Slava ji.. Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ? Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem. Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 6. januar, 2011 Prijavi Napisano 6. januar, 2011 Danes sem tankal zraven slu?be in se lepo ?parovno odpeljal domov. 4. in 5. prestava tudi v naselju ker je pa? dovolj navora, pred domom pa imam kar ene par klancev tako, da ?e bi bil doma v Morav?ah bi mi pil ?e kak deci manj. Meni je za 2.0 bencinarja ?isto kul poraba. Citiraj
Boss Napisano 6. januar, 2011 Prijavi Napisano 6. januar, 2011 Jaz sem se pa danes pregre?il in sem kar konkretno ?ez omejitev vozil proti MB. Res se mi je mudilo in ni bil druge ?anse in hvala bogu je blo suho in zelo prazna AC. Aja poraba na TDI-ju je bla 8 litrov Citiraj
Symon Napisano 6. januar, 2011 Prijavi Napisano 6. januar, 2011 Pol je pa danes narobe svet ker ponavadi imam jaz okoli 8 litrov. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.