Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz svoje pod 8L povpre?ne porabe ne spravim. Niti ne bom posku?al, ker sem pred nakupom v obzir vzel, da naj bi bila poraba okrog 9L/100 z mojo nogo in me je presenetila z 8 litri. ?e bi ?elel ?parati bi obdr?al Passata 2.0 TDI (6L/100) ali pa kupil kak?en manj?i dizelski ropotalnik in se trudil z porabo blizu 5 litrov ali manj....sigurno si dizla ne bom lastil v prihodnosti.

Napisano

Jaz svoje pod 8L povpre?ne porabe ne spravim. Niti ne bom posku?al, ker sem pred nakupom v obzir vzel, da naj bi bila poraba okrog 9L/100 z mojo nogo in me je presenetila z 8 litri. ?e bi ?elel ?parati bi obdr?al Passata 2.0 TDI (6L/100) ali pa kupil kak?en manj?i dizelski ropotalnik in se trudil z porabo blizu 5 litrov ali manj....sigurno si dizla ne bom lastil v prihodnosti.

 

:bravo::bravo: to je beseda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

nov mejnik v moji avto zgodovini

prisel sem do dusseldorfa brez da bi tankal vmes...pa se nekaj goriva :notworth:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nov mejnik v moji avto zgodovini

prisel sem do dusseldorfa brez da bi tankal vmes...pa se nekaj goriva :notworth:

 

?e mal, pa bo? tok var?en, da ti bo "?upca" za?ela nazaj noter te?t in se koli?ina pove?evat, kakor olje v motorju (DPF pa to)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e mal, pa bo? tok var?en, da ti bo "?upca" za?ela nazaj noter te?t in se koli?ina pove?evat, kakor olje v motorju (DPF pa to)! :P

 

a si predstavljas ker biznis bi to bil..zakon

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nov mejnik v moji avto zgodovini

prisel sem do dusseldorfa brez da bi tankal vmes...pa se nekaj goriva :notworth:

 

kolk km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

OK, jest tega mojga avta ne zastopim ve?... :)

V tork sem CEL tank skuril na avtocesti s tempomatom na?timanim na 130 maximalno, vmes sm velik del prevozil med 80 in 100, ker imajo Avstrijci zaprt en kup cest. Pa ?e brez klime. Skupna poraba torej je bila 6,81l/100. OK, si re?em, bolj? je, kokr 7,5 pa ve?, samo pri?akoval sm ?e mal manj. Grem tankat, resetiram odo metre, pogledam na bc in predviden range 970km. In glede na to, da se spet vozim po LJ, ?e kr trdi isto... :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

OK, jest tega mojga avta ne zastopim ve?... :)

V tork sem CEL tank skuril na avtocesti s tempomatom na?timanim na 130 maximalno, vmes sm velik del prevozil med 80 in 100, ker imajo Avstrijci zaprt en kup cest. Pa ?e brez klime. Skupna poraba torej je bila 6,81l/100. OK, si re?em, bolj? je, kokr 7,5 pa ve?, samo pri?akoval sm ?e mal manj. Grem tankat, resetiram odo metre, pogledam na bc in predviden range 970km. In glede na to, da se spet vozim po LJ, ?e kr trdi isto... :P

 

A ve?,da BC rad la?e-ve?inoma na dol?Meni sicer malo na gor a to?en ni.

 

 

Napisano

Nov info za vas - iznajdel sem kako -5,-10 in ostale nastavitve OSTANEJO v ra?unalniku

 

in sicer ko s pritiskom tipke INFO izberete vrednost, na primer -10 pritisnite clock 1x da se poka?e ura in nato ti?ite INFO da zapiska - minute se bodo pa? resetirale. vzami kontakt in klju?e ven.

 

S tem bo vedno ko boste ?li v test na poziciji 50 vrednost -10 in ne 0.

:bravo:

 

in seveda na CD143 bo napaka chk engine in TCS = koda je wehicle speed senzor, ker smo ga ro?no 'zje***' jaz z readerjem enostavno zbri?em (in preberem opis) napako.

 

sedaj pa samo pogruntat kam dati vrednost za ?eljeno spremembo, ?e vedno imam ob?utek da je treba dati +10 da se pove?a distance in s tem manj?a poraba na BCju.

 

Ker imam pred seboj 1500km v naslednjem tednu se bom igral :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

U?eri mi je majstr Simon priklopil Mazdojklo na tester, da vidmo kaj izpi?e ob tisti rumeni "?ek enđin" lu?ki vklopljeni, no in izpi?e da so te?ave z merilcem pretoka zraka oz. "Luftmesser" oz. "Air flow meter". Domnevam, da imam tudi iz tega razloga tako visoko porabo, zmogljivosti vozila pa tudi ne morejo biti ravno izbolj?ane zaradi te motnje! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

U?eri mi je majstr Simon priklopil Mazdojklo na tester, da vidmo kaj izpi?e ob tisti rumeni "?ek enđin" lu?ki vklopljeni, no in izpi?e da so te?ave z merilcem pretoka zraka oz. "Luftmesser" oz. "Air flow meter". Domnevam, da imam tudi iz tega razloga tako visoko porabo, zmogljivosti vozila pa tudi ne morejo biti ravno izbolj?ane zaradi te motnje! <_<:P

 

?e je to pol pa ni kriv plin :danzoman:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moja poraba zadnjih 1.000 km : 10,0 litra. M6 krava - van, 120 KM dizl, za tiste k me ne poznajo :bravo:

 

Relacija: Litija-Bogen?perk-Bi?-Novo mesto-Metlika-Bosiljevo-Primo?ten-10 dni mestne drkarije 100km-nazaj po isti poti. Tempomat na 145 km/h na prazni AC, dobesedno skoz ista hitrost. dodatna oprema: 2x bicikel 1x ozka truga, 2 odrasla in 2 pam?a. Za moj okus je to ene 4 litre preve?, realno pa vsaj 2 preve?.

 

:)

 

Bemti japonca :vskalo: Ampak se ne sekiram. Zdej se sam ?e re?im. Pomagat se itak ne da. Edin ?e za?nem vozit za romunskimi kamionarji v zavetrju. Pa ?e takrat bo zaradi pregrevanja verjetno ?rl 8. Sarkazem off.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?e malo pazim z nogo in vozim po omejitvah mi ?re cca 9-9,3 plina, ?e jo pa vozim 150 in ve? po AC , potem pa liter ve?! Prera?unano v dizel: poceni he he

 

Ugotovitev: plin je najcenej?i :)

Napisano

?e malo pazim z nogo in vozim po omejitvah mi ?re cca 9-9,3 plina, ?e jo pa vozim 150 in ve? po AC , potem pa liter ve?! Prera?unano v dizel: poceni he he

 

Ugotovitev: plin je najcenej?i :)

 

Ja in ne, se pravi ?e ti ?re npr. 10 litrov, to znese nekih 7,6 ? na 100 prevo?enih km, se pravi nekje isto kot ?e nekomu pije neki preko 6 litrov (ne vem to?no kok je liter nafte, verjamem da je nekje okrog 1,2?).

 

Potem je treba ?e upo?tevati, da nam ve?ini LPG ?oferjem izpije ?e par litrov benza (na mesec recimo), oz. pri meni odvisno od zunanje temp., ker mi pre?alta na LPG pri ogretosti na 45C. Se prav tle je spet neki (morda zanemarljivega stro?ka). Vsekakor je velika prednost, da ti npr. pri tem tvojem 1.8 (ali pa mojem 2.3) ne more krepnit turbina, kot se ti lahko zgodi v primeru tistega motorja ki ?re cca. 6 litrov, ampak to je ?e druga zgodba.

 

V prid dizla pa vsekakor lahko povem, da vo?nja s 120KM "Traktorjem" nikakor ni tako zaspana kot z 1.8 16v benz motorjem s 120KM! :jupiii:

 

Zaklju?ek: kar je komu ljub?e, ker pri 10 litrih na 100 prevo?enih si nekje "poravnan" z dizela?i, no ne tistimi, ki jim nekaterim ?re okrog 8 ali ?ez litrov, ker to potem ni ve? dizel, pa? pa Po?iralnik (kra?ki pojav). <_<:D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Probal z normalno AC vo?njo nekje med 100-130km/h po ?tevcu. Sem dal BC na nulo takoj, ko se je nehala regeneracija in po 150 pevo?enih kilometrih je poraba 4,6l/100km ( ne ni napaka B) ). Ko pa se bo spro?ila regeneracija bom pa spet nazaj na ?estih litrih :(

33112_1.png

Napisano

Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos :hudicek: . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:

 

Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?

Napisano

Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos :hudicek: . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:

 

Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?

 

?e se prav spomnem je ?lo zta dvojno cev. Notranja je to?ila gorivo zunanja pa odsesavala zrak iz tanka. Vse skup ni delovalo dobro, se je zatikalo in skoz ven metalo zato so ukinli. Lahko pa da se motim. Z drugimi besedami - za na?e naftne mogotce - preve? stro?ka za ni? profita.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje. Praviloma se mo?ki spoznamo na avtomobile, ?enske pa pa? ne. In ko mi ?ena postavi kak?no vpra?anje, na katerega ne vem odgovora... ... ... ... trpi moj mo?ki ponos :hudicek: . Zato hitro en odgovor za mojo ?eno:

 

Pred desetimi leti so "pri?li v modo" veliki pokrovi okoli cevi za to?enje goriva, ki naj bi lovili hlape, ki se spro??ajo pri to?enju goriva in tako pove?evali varnost, varovali okolje,... ... ... Zdaj pa teh pokrovov (v obliki gume s premerom 15 cm okoli cevi za to?enje goriva) ni ve?. Zakaj?

 

rec zarad recesije pa bo razumela takoj :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najve?ji problem je bil v tem, da cevi za tankanje niso bile v vseh avtomobilih enake in se nekako ni dalo neke univerzalen gumice gor nataknt, da bi pasala na vse tanke.

 

Nekje je bila cev preve? ven in ni bilo efekta, drugje nisi mogel dobvolj globoko zarint cev notr, pa spet pri tretjem je ni zatesnilo cele luknje itd.

 

V glavnem so ugotovili, da je vse skupaj en bla?ev ?egn in prakti?no nobenega prihranka samo dodatna jeba pri tankanju.

33112_1.png

Napisano

Pomoje bi to res lahko bilo to. Na?a Fabia se ves ?as ustavlja in nagaja, pri Cliu nimam problemov. Nisem se pa spu??al v ?em je fora, ?e je kaj razlike v konstrukciji. V glavnem glupo nagaja, mora? prav nacenstirati ro?ko, da mogo?e ne nagaja.

Napisano

Kamnik - Banja Luka in nazaj, ter z nekaj lokalne vo?nje, par uric je na mestu laufal (muzika sekala na povhn na havba party-ju), potem pa jasno cel cajt konkretno pri?gana klima in pa vo?nja nekaj malega nad omejitvami, povpre?na poraba 11,6! <_<

 

Tale ?rn zmaj je ?ejen k zmaj, ampak drugo kot LPG mu ne dam zapit (cena v BIH za liter 1,02Marke, torej cca. 51 ? Centov)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

O?itno mi BC la?e ko svinja (je pa res da je dost te?ko to?no izra?unat kok po?re LPG-ja, pa zraven jasno ?e nekaj benza da za?tarta). <_<

 

Ro?no ra?unano mi je ?rla komaj okrog 9 litrov, govorim za zadnjih 620 prevo?enih, kar ni slabo. BC pa ka?e take cifre da glava pe?e. Verjetno ga mede, ker je bolj kot ne na benz programiran, ali pa to nima veze, sanja se mi ne! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

BC = BS

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VIš, če bi prebral vse.... 😜   So razlike a govorimo o manjšinah, ki so od nekdaj na nekem področju in so ostale izzven matične domovine. Za te manjšine se morajo demokratične države potruditi, da so manjšine enakopravne, da imajo možnost uporabe svojega jezika v primerih, da je manjšina dovolj velika in da ima ustrezen status manjšine. Tako je omogočeno sobivanje in nikoli ni občutka, da nekdo prevladuje nad drugim. Če je tako, zadeva funkcionira.   Če pa večinski narod oziroma oblast manjšni nagaja, ji krati pravice, grozi, izkorišče, maltretira potem pa pač zgodba ne pelje nikamor. V Jugi smo imeli dobro razdelano, da so bili posamezni narodi v svojih republikah pa smo spet na nivoju federacije začeli ugotavlajt, da si predvsem ena republika jemlje čisto preveč moči in da se v tem talilnem loncu ne počutimo dobro in da je "ogrožena" naša narodna identiteta. Zato smo se odločili, da z referendumom poiščemo svojo pot.   Če naredimo primerjavo Juge in Ukrajine. Smo bili mi v Jugi tako kot Rusi v Ukrajini. Želeli smo odditi pa nas je napadla JNA, kot je Ukrajinske Ruse napadla Ukrajinska armada v obeh primerih, da se prepreči odhod. Tako, da v kolikor osporavamo Ukrajinskim Rusom možnost samoodločbe in samostojnosti, osporavamo tudi celotno našo osamosvojitev. Drži, mi smo imeli ustavo, ki je to omogočala pa smo vseeno imeli 10 dnevno vojno, Rusi v Ukrajini pa tega nimajo, ampak vseeno, demokracija naj bi omogočala narodom možnost svobodne volje oziroma samoodločbe kako bi radi živeli. Sploh v primerih, kje na določenem ozemlju lahko govorimo za veliko homogenost določene manjšine, kot Ruska v Ukrajini definitivno je.  
    • Če bi ga opral bi bil, kot švicarski sir že...
    • Tonček, biti 2 meseca brez avta se mi zdi pa preeecej dolga doba. Si vmes kupil kaj drugega, za to vmesno obdobje?
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20302029&display=Mazda Mazda6
    • Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.   Zimmerman al pa Textar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.