Don Napisano 6. oktober, 2011 Prijavi Napisano 6. oktober, 2011 Bom naslednji tank vozil po tvoje. Ti sporocim rezultate. Imam vedno iste relacije vsak teden. No, da pa ne bo potem izgovor za mojo visjo porabo nizke temperature, ki jih napovedujejo za naslednji teden pa lahko ti probas po moje. Deal? Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Boss Napisano 6. oktober, 2011 Prijavi Napisano 6. oktober, 2011 Deal. jaz bom sicer malo bolj te?ko sprobal tvoj na?in zato, ker se mi relacije dnevno spreminjajo saj mam kr precej terenskega dela. V?asih je cel teden samo mestne vo?nje naslednji? pa recimo same relacije tako, da bom te?ko izlu??il objektiven rezultat. Sam pazi 1x sem ?e eno tako stavo dobil, ko smo ?li testirat porabo tako, da ti ne bo prav lahko pri tem seveda ne velja goljufat, ker v bistvu se tako goljufa samo samega sebe. Citiraj
Don Napisano 6. oktober, 2011 Prijavi Napisano 6. oktober, 2011 Ni? bat. To ne jemljem kot tekmovanje kdo ima prav inkdo ne. Vseeno zaenkrat zagovoarjam svojo teorijo, bom pa sprobal v praksi ?e tvojo in ?e bodo rezultati tak?ni kot jih navaja? - hvala bogu, nau?il se bom nekaj novega ... Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane? Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Boss Napisano 7. oktober, 2011 Prijavi Napisano 7. oktober, 2011 Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane? Absolutno.. tko je prav Citiraj
Z M A J Napisano 7. oktober, 2011 Prijavi Napisano 7. oktober, 2011 Problem pri vajinem testiranju zna bit ?e bosta naletela na gne?o oz. na promet, ko ne bosta vodilna v koloni. Tedaj se je pa? treba prilagajat pred teboj voze?emu in to zna bit jeba. Tak?ne vo?nje zna pa biti glavnina! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Don Napisano 7. oktober, 2011 Prijavi Napisano 7. oktober, 2011 Problem pri vajinem testiranju zna bit ?e bosta naletela na gne?o oz. na promet, ko ne bosta vodilna v koloni. Tedaj se je pa? treba prilagajat pred teboj voze?emu in to zna bit jeba. Tak?ne vo?nje zna pa biti glavnina! Jst nimam nikoli gu?ve ... Bom pa mogo?e celo posnel 100km poti za vsak na?in vo?nje posebej(iste relacije seveda), da bomo potem lahko primerjal. (samo da nekaj stuhtamo, kam naj telefon pritrdim ...) Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Tomozuki Napisano 8. oktober, 2011 Prijavi Napisano 8. oktober, 2011 Nosilec za telefon, ki ga vakumsko pritrdi? na notranjo stran vetrobrana? Vsaj jaz imam tako. Citiraj
Don Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Preizkus bom prekinil ?e po treh dneh testiranj. Mislim, da so rezultati o?itni in da sicer ni potrebe da nadaljujem, vendar bom do konca tedna ?e vozil po tvojih navodilih, zato ker mi obi?ajno BC la?e za par dcl in obstaja mo?nost, da sedaj, ob druga?nem na?inu vo?nje la?e manj oz. ve? oz. v plus ali minus. Po priblji?no 300-350 prevo?enih kilometrih je poraba po BC-ju 5,6l/100km (niha celo do 5,7 amak pustimo malenkosti). To mislim, da lahko dokazuje le 4 stvari; 1.- (Najverjetneje) Boss-ov na?in vo?nje ni najbolj ekonomi?en 2.- Najina avtomobila ne delujeta enako pri omenjenih na?inih vo?nje 3.- Jst ne znam vozit na tak na?in kot Boss oz. ne vozim isto (?eprav se mi zdi, da sem upo?teval vsa tvoja navodila) 4.- Jutranje nizke temperature so zvi?ale porabo (ne verjamem, ker nisem nikoli imel take razlike pozimi - poleti) Verjamem, da ?e si ti vozil "po moje" si tudi ?e pri?el do nekih zaklju?kov. Upam da ne obratnih kot jaz! Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Boss Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 5,6l/100km ... a ti s tem nisoi zadovoljen? Kolk je pa druga?e poraba s tvojim na?inom? Ampak kakorkoli gledam ma? ti verjetno ve? ali manj samo relacijo, al kako? Jaz ?e nisem za?el - ?akam, da spraznim tank po bo pa 900km trpljenja - se ne veselim Citiraj
Don Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 5,6l/100km ... a ti s tem nisoi zadovoljen? Kolk je pa druga?e poraba s tvojim na?inom? Ampak kakorkoli gledam ma? ti verjetno ve? ali manj samo relacijo, al kako?Jaz ?e nisem za?el - ?akam, da spraznim tank po bo pa 900km trpljenja - se ne veselim Jst mam nekje 4,9l. (najmanj 4,7 - najve? 5,1) Imam samo relacije, samo moslim, da bi to moralo bit v prid tvoji teoriji ... Pospe?ujem do porabe max 12 - 14l, potem pa pa? tako kot je treba. ?e se igram in imam ?as (in prostor da ne oviram drugih) pospe?ujem z najve? 10l, potem je poraba tudi 4,1l/100km. BC la?e nekje 6dcl, ampak v kon?ni fazi ni va?no ali gleda? porabo po BC-ju ali dejansko ... (v tem primeru) Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Tomozuki Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Kaj vi se v vakumu vozite? Jaz pod 7l ne pridem... Citiraj
Baby Viper Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 hja, v?asih je blo samo to glavn kdo ma ve?jega, dons pa ?e to komu manj porabi Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Alex Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 hja, v?asih je blo samo to glavn kdo ma ve?jega, dons pa ?e to komu manj porabi Ne se sekirat...to je eno samo mu?enje. ...in ne u?ivanje v vo?nji. Citiraj
Z M A J Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Ko kupim Wankla (ni ?e definiram to?en datum), bom ?ef foruma po potro?nji, ne pa nujno tudi najhitrej?i na cesti! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Ajoj, jaz sem pa mislil, da ima? ve? mestne vo?nje, kjer bi "moja" teorija pri?la do izraza. Tko pa bo booj te?ko karkoli primerjat. :ne vem: Citiraj
Don Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Pospe?ujemo do 100km/h z avtomobilom, ki ima 10sekundni pospe?ek do 100km/h. Ker ga ne bomo gnali ?ist do konca nam pri odlo?nem pospe?evanju to rata v 12 sekundah. Da bo la?je ra?unanje in da se ne zajebavamo z odvodi re?mo, da je pospe?ek enakomeren. Se pravi smo v teh 12 sekundah naredili 166metrov. Vzamemo porabo raje 20litrov za to razdaljo. V tem ?asu smo porabili torej 0,0332 litrov goriva. Nato smo do recimo do prevo?enega enega kilometra vozili z enakomerno porabo 5litrov v najvi?ji prestavi. Se pravi to je ?e 834metrov in je ?lo skozi motor ?e 0,0417litra goriva. Tole sm jst razumel tko, da naj bi se tvoj na?in vo?nje obnesel na relacije ... :ne vem: Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Boss Napisano 11. oktober, 2011 Prijavi Napisano 11. oktober, 2011 Ve?krat, ko je treba spremenit hitrost bolj se pozna razlika. ?e se enkrat oba avta z razli?nima na?inoma vo?nje vozita enakomerno v najvi?ji prestavi logi?no, da ni razlike. Gre se za takrat, ko je treba spraviti vozilo do neke hitrosti - kako to naredi?? A hitro (vendar spet ne toliko, da bo vse skup kopalo po asfaltu - recimo s 3/4 mo?i) al po?asi (za dosegat trenutno porabo 10 litrov na BC-ju je to ultrapenzionisti?no pospe?evanje)? Jaz zagovarjam sistem hitro, do ?eljene hitrosti potem pa kruzing v ?im vi?ji prestavi, da ni mote?e za motor. Ok bom mal bolj na primerih razlo?u kako to jaz po?nem: 1.) pospe?evanje po zloglasnih cestninskih hi?icah (ne to ni naselje, kljub temu, da zgledajo kot nekak?ne vrstne hi?ice). Peljem se skozi pri cca 60km/h v tretji prestavi nato pa po?ten pritisk na gas do nekje 100km/h nato prestava v ?etrto in pospe?ek, do ?eljenih 140km/h, ter prestava 5 in 6 ter naprej s konstantno hitrostjo. 2.) v naselju od 0-50km/h - Prva ne preve? odlo?no, da lepo ujame? obrate in ne preve?, da ne vrti v prazno. Pri 20km/h druga, do 50km/h nato pa takoj tretja in ?etrta s konstantno hitrostjo. 5 je v uporabi ?ele po 70km/h (tam, kjer je dovoljeno). 3.) vsaka potrebna vmesna pospe?evanja so odlo?na, seveda pa mora biti avto v pravi prestavi. ?e je manj kot 1500 obratov, raje prestavim eno navzdol, kot, da bi ti??al motor v prazno iin kuru gorivo brez efekta. 4.) ampak kljub vsemu pazim, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in primerno zaviram z motorjem ter pospe?ujem, da ujamem zeleni val. V glavnem po pameti. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 13. oktober, 2011 Prijavi Napisano 13. oktober, 2011 1 teden vozim z max 5. prestavo. Bedn do amena. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 13. oktober, 2011 Prijavi Napisano 13. oktober, 2011 Ze 14 dni mam porabo 0.... placam pa vec, a se vedno manj kot taxi! Proklet Brnik Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Don Napisano 13. oktober, 2011 Prijavi Napisano 13. oktober, 2011 Ze 14 dni mam porabo 0....placam pa vec, a se vedno manj kot taxi! Proklet Brnik True True ... Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Boss Napisano 13. oktober, 2011 Prijavi Napisano 13. oktober, 2011 1 teden vozim z max 5. prestavo. Bedn do amena. A si 6. komu posodu :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 14. oktober, 2011 Prijavi Napisano 14. oktober, 2011 A si 6. komu posodu :ne vem: Narod ne ve kolk je omejitev in vozi 50-70km/h, se sploh ne spla?a ?altat. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Z M A J Napisano 14. oktober, 2011 Prijavi Napisano 14. oktober, 2011 Jaz pa sem zadovoljen, ker mi ?re LPG nekih 9 litrov (frigidne vo?nje prete?no), BC niti ve? ne gledam, ker take strelja da glava boli tako da imam kar uro na tistem prostor?ku nastavljeno! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
KAALman Napisano 15. oktober, 2011 Prijavi Napisano 15. oktober, 2011 zadnji tank popolnoma nadpovpre?no dinami?ne vo?nje in pospe?evanja... (ne ?param ) 7.34 l/100km za traktor s "136 KM" niti ni tako pretirano, u?itek v vo?nji turba?a pa zakon Citiraj LP KAALman
Alex Napisano 15. oktober, 2011 Prijavi Napisano 15. oktober, 2011 zadnji tank popolnoma nadpovpre?no dinami?ne vo?nje in pospe?evanja... (ne ?param ) 7.34 l/100km za traktor s "136 KM" niti ni tako pretirano, u?itek v vo?nji turba?a pa zakon Tle nekje se jaz vrtim zadnje ?ase.Samo gasa in ?ur. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.