Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tle nekje se jaz vrtim zadnje ?ase.Samo gasa in ?ur. :bravo:

 

Ja! To pa je pri traktorjih zakon! Vozi? na polno, pa poraba ni nikoli vi?ja za 1,5l. ?e za kaj tak?nega mora? biti res NORC! :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Se je zgodilo, da smo tudi v o?tariji imeli debato o var?ni vo?nji. Sicer smo vsi bili mnenja, da se razlika med umirjeno in dinami?no agresivnej?o vo?njo v teh na?ih hribih precej bolj opazi kot kje na ravnini. In smo pri?li do vpra?anja, kako pri vo?nji v hrib var?neje voziti. Na primer: 3 kilometre dolg vzpon z naklonom 12% lahko prevozim s hitrostjo 60 km/h v drugi prestavi, lahko pa tudi v tretji. Razlika je samo v obratih motorja. A pa bo motor v tretji prestavi res porabil manj goriva? Nato je Va?ki Vseved razlagal, da je najmanj?a poraba v obmo?ju najve?jega navora motorja, ne glede na prestavno razmerje. Ali ga nisem dobro razumel ali pa Va?ki Vseved ne ve vsega, a meni se to zdi malo skregano z logiko.

Pa me zanima, ima kdo kaj ve? izku?enj s tem?

Je kdo delal kak?ne meritve pri vo?nji v hrib? Mazda BT-50 nima ?tevca porabe.

Napisano

Samo ne v katerikoli prestavi... sicer pa to velja, ja. V prvi ti bo curljalo med 15 in 30 litrov gotovo pa realno vsi vemo, da v hrib nikoli ne porabi? toliko. ?e sebe gledam; na Roglo se peljem med 60 in 80 v hrib. Poraba je med 8 in 12 litri med tretjo in ?etrto. Spet, koliko verjame? BC-ju.

Napisano

Samo ne v katerikoli prestavi... sicer pa to velja, ja. V prvi ti bo curljalo med 15 in 30 litrov gotovo pa realno vsi vemo, da v hrib nikoli ne porabi? toliko. ?e sebe gledam; na Roglo se peljem med 60 in 80 v hrib. Poraba je med 8 in 12 litri med tretjo in ?etrto. Spet, koliko verjame? BC-ju.

 

 

A lahko naredi? en poskus. Vozi se na Roglo z neko dolo?eno hitrostjo v tretji prestavi. Naslednji? se vozi po isti poti z enako hitrostjo v ?etrti prestavi. Zanima me razlika v porabi. Jaz namre? nimam ?tevca trenutne porabe.

Napisano

A lahko naredi? en poskus. Vozi se na Roglo z neko dolo?eno hitrostjo v tretji prestavi. Naslednji? se vozi po isti poti z enako hitrostjo v ?etrti prestavi. Zanima me razlika v porabi. Jaz namre? nimam ?tevca trenutne porabe.

 

To bo spet odvisno od avtomobila ... :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Lahko probam, ampak samo s 4. pomoje ne bo ?lo, ker je precej ovinkasta cesta in kar nekaj pretikanja. Lahko pa probam s 3-tjo. Pomoje bo ~ isto.

 

To bo spet odvisno od avtomobila ... :ne vem:

 

Sej bo isti avto, samo B test. Ne zanima ga, koliko bo on imel porabe, ampak kak?na je razlika :pepsi:

Napisano

Mea colpa, mea colpa, mea maksima colpa.

 

Razmi?ljal sem nekaj, ?esar nisem napisal in sem mislil, da vsi o tem razmi?ljate.

 

V?asih imam ob?utek, da ?e grem v hrib z drugo prestavo, pohodim pedal za plin manj kot ?e dam v tretjo prestavo. Zdaj bi bilo pa zanimivo vedeti, kdaj je manj?a poraba: ?e je v drugi in kar pod obrati ali ?e je v tretji pod malo obrati. Imam ob?utek, da ?e je v tretji, ima motor pri manj?ih obratih manj mo?i in ga je potrebno bolj "zahodit". To pa verjetno vpliva tudi na porabo.

 

Upam, da sem dovolj jasno razlo?il, kaj me zanima.

 

In ?isto vseeno je, kak?no je vozilo in kak?na je poraba, zanima me samo razlika v porabi v danih okoli??inah.

Napisano

?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi p***** manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo p***** enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.

 

Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.

33112_1.png

Napisano

?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi p***** manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo p***** enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.

 

Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.

 

a je tezko re?i prosim?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a je tezko re?i prosim?

 

Sej bi rekel pa ne smem obljube prelomt :blush: - ok bom rekel po angle?ko "consumption"

33112_1.png

Napisano

Jaz pravkar delam en preizkus... Namre? s prej?njim tankom sem vozil bolj na izi...se pravi da sem pr 2500 menjaval, da je ve?ino ?asa bilo okoli 2000 obratov oz. tolk da sem ?uto da ma?ina ?e ima neko mo?.

S tem tankom pa zdaj menjavam na 3-3500 in ga med vo?njo ne spustim pod 2500 (vozim med 2,5 in 3k).

Poraba zadnjega tanka-> 7,7 l/100km...za nove podatke bo pa treba po?akat ?e enih 150-200km :)

 

PS: Vsaj vo?nja bolj zanimiva :hudicek: (in glasna).

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Definitivno navor ima vpliv na porabo, ampak v prvih dveh je zmeraj visoka tudi v tistem "idealnem" obmo?ju. Zdaj, ?e je ve?ja ali manj?a od tiste v tretji prestavi in mimo "idealnega" obmo?ja, je odvisno od naklona hriba in hitrosti. La?je se primerja porabo od 3. prestave naprej, ker so dalj?e.

Napisano

?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi poraba manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo poraba enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.

 

Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.

 

Zakaj se s tem ne bi strinjal? :glare:

 

Logi?no je, da bo poraba manj?a ?e bo? vozil v obmo?ju najve?jega navora.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Jaz pravkar delam en preizkus... Namre? s prej?njim tankom sem vozil bolj na izi...se pravi da sem pr 2500 menjaval, da je ve?ino ?asa bilo okoli 2000 obratov oz. tolk da sem ?uto da ma?ina ?e ima neko mo?.

S tem tankom pa zdaj menjavam na 3-3500 in ga med vo?njo ne spustim pod 2500 (vozim med 2,5 in 3k).

Poraba zadnjega tanka-> 7,7 l/100km...za nove podatke bo pa treba po?akat ?e enih 150-200km :)

 

PS: Vsaj vo?nja bolj zanimiva :hudicek: (in glasna).

 

Busted! Poraba je bila 8l/100 km. Sicer razlika ni velika, je pa svoj dele? k temu dalo tut hladnej?e vreme.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Preizkus bom prekinil ?e po treh dneh testiranj. Mislim, da so rezultati o?itni in da sicer ni potrebe da nadaljujem, vendar bom do konca tedna ?e vozil po tvojih navodilih, zato ker mi obi?ajno BC la?e za par dcl in obstaja mo?nost, da sedaj, ob druga?nem na?inu vo?nje la?e manj oz. ve? oz. v plus ali minus.

 

Po priblji?no 300-350 prevo?enih kilometrih je poraba po BC-ju 5,6l/100km (niha celo do 5,7 amak pustimo malenkosti). To mislim, da lahko dokazuje le 4 stvari;

 

1.- (Najverjetneje) Boss-ov na?in vo?nje ni najbolj ekonomi?en

2.- Najina avtomobila ne delujeta enako pri omenjenih na?inih vo?nje

3.- Jst ne znam vozit na tak na?in kot Boss oz. ne vozim isto (?eprav se mi zdi, da sem upo?teval vsa tvoja navodila)

4.- Jutranje nizke temperature so zvi?ale porabo (ne verjamem, ker nisem nikoli imel take razlike pozimi - poleti)

 

Verjamem, da ?e si ti vozil "po moje" si tudi ?e pri?el do nekih zaklju?kov. Upam da ne obratnih kot jaz!

:hohoho:

 

Evo tudi moj preizkus je bi v ?etrtek kon?an in v bistvu sem zadovoljen in nezadovoljen isto?asno. Zadovoljen, da se je kon?alo in da moj na?in vo?nje je ugodnej?i, nezadovoljen pa ker sem cel tank trpel k svina in bil sam sebi te?en s temi po?asnimi pospe?evanji za nikamor.

 

Ugotovil naslednje: najvi?ja p***** od kar imam ta avto in prvi? ?ez 7 litrov v zadnjem letu in pol. Naslednja potrditev je, da trenutne ne more? dr?ati pod 10litri med pospe?evanjem v prvi in drugi prestavi pa ?e se na trepalnice postavim :ne vem: Za tako vo?njo bi bil dovolj tud mlin?ek s 70KM in je tolk konjev ?ista potrata.

 

Sem mislil, da bom ?e en tank takole odpeljal za zmanj?anje mo?nosti napake, sam me je ?isto vse ?al minilo, ker za mestno vo?njo in po AC v konicah je to matranje samega sebe in drugih v prometu. Verjamem pa da na relacijah, kjer ni veliko zaviranja in pospe?evanja to ni nikakr?en problem saj ve? ali manj se vstraja pri isti hitrosti.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zadnji LPG rezervoar sem imel (?el sem po 650 km - pred?asno tankat da ne bo pomote) direkt izpod 10 (torej 9.9) porabe. S tem da je bilo cca. 400km prevo?enih po AC-ju, kar nekajkrat preko 200kmh, potem ostalo pa je mestne in primestne vo?nje. Priznam pa da se sicer v?asih po AC vle?em kot bi se mi sanjal pri belem dnevu, ampak pa? ?e se mi ne mudi in pri tem nikogar ne oviram, ker se pridno umikam na voznega, pol tle ne vidim nobenih te?av.

 

Zdajle pa zadnjih 60 prevo?enih km mi pa ka?e obetavnih 7.7, kar mi je prav sme?na povpre?na poraba. :bravo:

 

P.S. - da nisem slu?ajno nehote kupil ?parov?ka! :ne vem: :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zadnji LPG rezervoar sem imel (?el sem po 650 km - pred?asno tankat da ne bo pomote) direkt izpod 10 (torej 9.9) porabe. S tem da je bilo cca. 400km prevo?enih po AC-ju, kar nekajkrat preko 200kmh, potem ostalo pa je mestne in primestne vo?nje. Priznam pa da se sicer v?asih po AC vle?em kot bi se mi sanjal pri belem dnevu, ampak pa? ?e se mi ne mudi in pri tem nikogar ne oviram, ker se pridno umikam na voznega, pol tle ne vidim nobenih te?av.

 

Zdajle pa zadnjih 60 prevo?enih km mi pa ka?e obetavnih 7.7, kar mi je prav sme?na povpre?na poraba. :bravo:

 

P.S. - da nisem slu?ajno nehote kupil ?parov?ka! :ne vem: :hudicek:

 

Glede na to da si se hvalil s ciframi 220 in to, ti bi avto lahko komot pil okol 7 z normalno 'dinami?no' vo?njo. Samo BC tudi slu?ajno ne ka?e pravilno porabo plina in bencina.....pe? je treba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki da mi ?ez par dni maestro sklopko menja, bojo ?e ?ist druge cifre, ki tale je zmahana do amena (ska?e v obrate zdej ?e v vseh prestavah razen prve, pa pogojno druge). <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Eto, pred dvema dnevoma sem testiral tisto ko je bila pred nedavnim debata, koilko pije v najvi?ji prestavi po bregu navzdol (brez gasa) in pa koliko ?e po tem istem klancu da? v prosti tek (leer po doma?e). Pri?el sem do naslednjih ugotovitev;

 

1. - 5.prestava (ve? jih nimam, jebiga stara ki?ta), pa konkreten klanc, mislim da preko 10% nazvdol, pa sem ?el brez gasa (cca. 90kmh konstantna hitrost), no trenutna potro?nja goriva nemudoma pade na 0,0 litra.

 

2. - prosti tek in po tem istem klancu dol grede, poraba mi je kazala nekje med 1,7 do 1,9 litra trenutne. :jupiii:

 

Skratka najni?ja tranutna poraba (naj bi bila) ko z motorjem minimalno zavira? oz. koilkor pa? zavira najvi?ja razpolo?oljiva prestava pri va?em vozilu. :jupiii::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Raj?i to, kot prst . ....! :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.